Inderdaad was er godzijdank niet ook nog eens een verkrachting bij. Anders was het écht een uitgemaakte zaak geweest, was hij bij voorbaat kansloos.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok maar Joran heeft slechts een meid in elkaar gemopst en daarna haar omgebracht.
Staat ie toch iets hoger in de rangorde.
vrouwen mishandelaars, vrouwenmoordenaars van hetzelfde laken een pak. Dus doe er je "voordeel"meequote:Op maandag 14 juni 2010 19:42 schreef Taurus het volgende:
Hij is toch geen child molester? Niet eens een beetje, hij is van dezelfde leeftijd als zijn slachtoffer.
Foto die ik plaatste was in Brazilië. Nog geen 40 kilometer van waar ik woon heeft men toen 14 gevangenen gedood. veroordeeld voor vrouwenmoord, verkrachting en incest.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Daar heb ik idd een tijdje terug een nieuwsbericht over gezien. Dat was dus in Peru?
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:45 schreef ooYoo het volgende:
[..]
Inderdaad was er godzijdank niet ook nog eens een verkrachting bij. Anders was het écht een uitgemaakte zaak geweest, was hij bij voorbaat kansloos.
Oei, zuur voor die 117 Nederlandse drugscrimineeltjes in Peruaanse gevangenissen die hoopten op een uitleveringsverdrag.... Dat kunnen ze nou dus op hun buik schrijven dankzij Joran?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:52 schreef Felixa het volgende:
Sowieso moeten beide landen akkoord gaan met de uitlevering van een gedetineerde.
En meerdere hooggeplaatste Peruanen hebben al gezegd dat ze hem nooit zullen laten gaan.
Nou weet ik niet in hoeverre zij invloed kunnen uitoefenen op de rechtsgang, maar als dat zo is, dan kan ie het verder wel vergeten.
Sjezus, wat hebben ze gedaan, gecastreerd ?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit doet men daar dus met verkrachters:
[ afbeelding ]
Heb hier nog wel een stel foto's gemaakt door de autoriteiten alhier. Maar die zijn nog ranziger.
Dat zal zeker invloed hebben op de Peruaanse ondertekening.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:49 schreef ooYoo het volgende:
[..]
Oei, zuur voor die 117 Nederlandse drugscrimineeltjes in Peruaanse gevangenissen die hoopten op een uitleveringsverdrag.... Dat kunnen ze nou dus op hun buik schrijven dankzij Joran?
Dat issie nu al.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Mocht Joran zijn straf uitzitten en later naar NL gestuurd worden, geloof me, hij zal er als een wrak "thuiskomen". Compleet gestoord, verknipt, en rijp voor een gesticht.
Juist, zoals ik al eerder schreef, met geld kan je veel bereiken in het gevang. Maar dat gaat niet altijd op voor vrouwenmoordenaars.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:49 schreef sesame het volgende:
Leonardo Caparros, former director of the National Institute that oversees Peru's prison system:
"If van der Sloot has access to outside money he might be able to buy himself protection from other inmates inside Castro Castro. "It's like a secret that everybody knows," Caparros says.
Whether or not van der Sloot has access to money, Caparros says, "I don't think that so many people will be able to sympathize with somebody who killed little girls. Criminals have codes, you know. . . . I guess many people in jail will not like that."
Bron: http://www.people.com/people/article/0,,20393769,00.html
Dus hij zit nu nog relatief veilig in dat celletjequote:Op maandag 14 juni 2010 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Mocht Joran zijn straf uitzitten en later naar NL gestuurd worden, geloof me, hij zal er als een wrak "thuiskomen". Compleet gestoord, verknipt, en rijp voor een gesticht.
Dat zal voor die drugssmokkelaars wel meevallen denk ik. Dit omdat er in een verdrag altijd clausules zijn ingebouwd voor zaken waar dat niet in geldt.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:49 schreef ooYoo het volgende:
[..]
Oei, zuur voor die 117 Nederlandse drugscrimineeltjes in Peruaanse gevangenissen die hoopten op een uitleveringsverdrag.... Dat kunnen ze nou dus op hun buik schrijven dankzij Joran?
Letterlijk ja. Daarna in stukken gesneden. heb de foto's hier klaarliggen mocht je ze willen via PM.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Sjezus, wat hebben ze gedaan, gecastreerd ?
Eigenlijk bij de beesten af dat men dit laat gebeuren . Middeleeuws.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hier nog wel een stel foto's gemaakt door de autoriteiten alhier. Maar die zijn nog ranziger.
Idd, nu zit hij relatief veilig. Samen met een huurmoordenaar en een corrupte burgemeester in 1 celquote:Op maandag 14 juni 2010 19:55 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Dus hij zit nu nog relatief veilig in dat celletje
Bloederige bende. De pics die je hier niet wil plaatsen mag je mij per PM sturen als je wil.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
ow... nee doe maar niet ik geloof je welquote:Op maandag 14 juni 2010 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Letterlijk ja. Daarna in stukken gesneden. heb de foto's hier klaarliggen mocht je ze willen via PM.
Tja, maar zo gaat het er hier dus wel aan toe. Dit is dus de werkelijkheid.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eigenlijk bij de beesten af dat men dit laat gebeuren . Middeleeuws.
Inderdaad zoals Sig00 ook schreef, dat is hij nu al, ik vind dat hij levenslang in een Nederlandse longstay kliniek moet krijgen, al of niet met eerst een aantal jaren in Peru, maar niet te lang, 5, 6 jaar hooguit dat is echt voldoende straf, als hij daarna dan in een Nederlandse longstay gaat. Hij is waarschijnlijk psychopaat en die genezen niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef MidnightB00m het volgende:
Ah gatverdamme, die foto van de gevangenis in Brazilie.! Dat zijn echt bizarre praktijken zeg. Ik heb nu eigenlijk wel medelijden met Joran hoor, maar denk nu voor 75% dat hij schuldig is ipv. van 75% niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |