Hij was ook op weg naar het vliegveld maar besloot om te keren en naar Chili te vluchten.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij de eerste beste KLM vlucht had gepakt had hij toch gewoon NL gehaald?
Of gewoon, "shit ik heb niet genoeg geld op zak." ?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij was ook op weg naar het vliegveld maar besloot om te keren en naar Chili te vluchten.
Er was eerst sprake van dat hij politie tegenkwam onderweg en hij wist natuurlijk niet of ze Stephany al hadden gevonden.
Hij had naar Bolivia moeten gaan of als verstekeling naar Callaoquote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij was ook op weg naar het vliegveld maar besloot om te keren en naar Chili te vluchten.
Er was eerst sprake van dat hij politie tegenkwam onderweg en hij wist natuurlijk niet of ze Stephany al hadden gevonden.
of angst dat zijn signalement bij de airport bekend wasquote:Op maandag 14 juni 2010 19:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Of gewoon, "shit ik heb niet genoeg geld op zak." ?
8900 dollarquote:Op maandag 14 juni 2010 19:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Of gewoon, "shit ik heb niet genoeg geld op zak." ?
Lima - Airport kost wel 10 dollarquote:Op maandag 14 juni 2010 19:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat ie precies op zak had toen hij opgepakt werd, is niet zo duidelijk.
1 van mijn studenten was een gevangenenbewaarder. Hij heeft mij dit ook verteld. Hij had mij ook wat video's gestuurd met inhoud waarin een rapist bevrijdt moest worden van een stok met spijkers in zijn rectum.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:25 schreef zoefbust het volgende:
Dit vond ik net over de gevangenissen daar, echt bizar
“Law Of The Donkey” Could be Applied to Joran van der Sloot
http://www.gambling911.co(...)er-sloot-060610.html
Heb je een bron?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lima - Airport kost wel 10 dollar
Dus 8890 dollar
Ok maar Joran heeft slechts een meid in elkaar gemopst en daarna haar omgebracht.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit doet men daar dus met verkrachters:
Maar wie doet dat dan ? de andere gevangenen ?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hier nog wel een stel foto's gemaakt door de autoriteiten alhier. Maar die zijn nog ranziger.
Daar heb ik idd een tijdje terug een nieuwsbericht over gezien. Dat was dus in Peru?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hier nog wel een stel foto's gemaakt door de autoriteiten alhier. Maar die zijn nog ranziger.
AI heeft hier niets te zeggen over hoe het er in gevangenissen aan toegaat. Ze kunnen het hoogstens op de kaart zetten, dat is hun goed recht.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:39 schreef zoefbust het volgende:
Ze zullen Joran toch op een of andere manier moeten beschermen en goed moeten verzorgen
want Amnesty International zal dit ook wel volgen .
Hij heeft toch recht op een eerlijk proces .
Maar wel de meeste gehate persoon in Peru momenteel.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:42 schreef Taurus het volgende:
Hij is toch geen child molester? Niet eens een beetje, hij is van dezelfde leeftijd als zijn slachtoffer.
Nee, dat doe ik maar niet want ik kan daar een tijdelijke ban voor krijgen. Is mij al eens eerder gebeurd met het plaatsen van die foto's.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Post maar in spoiler ofzo met NSFW erbij? Ik ben benieuwd hoe Joran het gaat krijgen.
Idd, je medegevangenen doen dat.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:41 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Maar wie doet dat dan ? de andere gevangenen ?
Als ze 1x in de zoveel tijd een opstand hebben dan gebeuren zulke dingen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:41 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Maar wie doet dat dan ? de andere gevangenen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |