abonnement Unibet Coolblue
pi_82950493

Joran in betere tijden.


Joran wordt verdacht van de moord op Stephany Flores.
Ook denkt men dat hij iets te maken heeft met de mysterieuze verdwijning van Natalee Holloway.


Momenteel lijkt Joran in deze uithoek van onze planeet zijn kaartjes te leggen.


Aankomst in Castro Castro


Op de foto in Castro Castro

En hier weer verder!!

Vorige belangrijke Joran topics:
Joran van der Sloot- Waar ze geen chloor hebben deel 47
Joran van der Sloot - BFF met zijn buurman #46
Joran van der Sloot - Een man, een mythe, een legende #45
Joran van der Sloot: waar Joran peentjes schijt #44
Joran van der Sloot: waar Joran lepels buigt met Uri! #43
Joran van der Sloot: gringo assassino! #42
Joran van de Sloot: heeft een mooi appartement. #41
Joran van de Sloot: Natalee vs Stephany #40
Joran van der Sloot: De Coño Killer #39
Joran van der Sloot en zijn eerste dagen in Castro Castro #38
Joran van der Sloot: Samenzweerders verzamelt u! #37
Joran van de Sloot: vuilnis naar z'n hoofd #36
Joran van der Sloot: Met diepe wallen #35
Joran van der Sloot #34: De groeten uit Castro Castro
Joran van der Sloot #33 - Waar steeds meer boven water komt
Joran van der Sloot #32 - Met nieuwe beelden uit het hotel
Joran van der Sloot: Moord of doodslag? #31
Joran van der Sloot: Naar Castro Castro? # 30
Joran van der Sloot; wachten op meer nieuws, deel 29
Joran van der Sloot; Op naar verklaring drie #28
Joran van der Sloot; Joran slaat doorrr #27
Joran van der Sloot; van baasje tot haasje #26
Joran van der Sloot; heeft bekend #25
Joran van der Sloot; heeft bekend #24
Joran van der Sloot; Troubles In Peru #23
Joran van der Sloot is het haasje, #22
Joran van der Sloot is even niet het baasje #21
Joran van der Sloot is het haasje #20
Joran van der Sloot opgepakt #19
Joran van der Sloot opgepakt #18
Joran van der Sloot opgepakt #17
Joran van der Sloot opgepakt #16
Joran van der Sloot opgepakt #15
Joran van der Sloot opgepakt #14
Joran van der Sloot in de penarie #13
Joran van der Sloot opgepakt #12
Joran van der Sloot opgepakt #11
Joran van der Sloot opgepakt #10
Joran van der Sloot opgepakt #9
Joran van der Sloot opgepakt #8
Joran opgepakt. Deel 7
Joran Van der Sloot opgepakt (Joran deel #6)
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #5
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #4
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #3
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #2
Joran weer verdacht van een moord op een meisje

Laatste nieuws is hier misschien ergens te vinden:
www.correoperu.com.pe
www.aja.com.pe
www.peru21.pe
www.elcomercio.pe
www.larepublica.com.pe
www.peru.com
www.rpp.com.pe

Documenten m.b.t. de afpersing van Beth Twitty
http://www.thesmokinggun.(...)0/0610101joran1.html

Let op, bij het plaatsen van een nieuwsbericht ALTIJD bronvermelding opnemen!

OP van het topic
pi_82950503
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:56 schreef missyB het volgende:

[..]

dat viel mij dus ook op.
Volgens mij waren die beelden er nog niet eerder.
Want daar werd ook driftig over gespeculeerd hoe dat nou zat.
Maar daar heeft ie dus al wel dat gestreepte shirt aan.
dus als ik het geod begrijp:

Joran vermoord steph, gaat verzinnen hoe er mee weg te komen, bedenkt zich eerst de boel te verkennen dus gaat koffie halen.
Haalt er dus 2 om evt aan receptie te laten merken dat ze nog steeds met zn twee-en zijn wat hem evt later geloofwaardig zou maken als hij met zn eerste theorie op de proppen komt dat er mannen op zn kamer waren.
Maar wat in vredesnaam doeter later weer mee buiten dan???
Hij was toch zogenaamd zijn sleutel vergeten. Dan moest hij toch die 2 koppen wel in z'n hand hebben toen hij een kamermeisje haalde?
pi_82950589
Hij heeft dat shirt ook gebruikt om het bloed er mee op te vegen, dus waar de vlekken zitten zal niet alles zeggen.

Bovendien, als je neus gebroken is bloed je ook al snel en veel, hier is wel meer gebeurd dan alleen een bloedneus..
pi_82950693
En hier dan wat koffiebeelden (fotootjes, hoor):

http://www.radaronline.co(...)-joran-van-der-sloot
pi_82950697
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef sheotah het volgende:

[..]

Hij was toch zogenaamd zijn sleutel vergeten. Dan moest hij toch die 2 koppen wel in z'n hand hebben toen hij een kamermeisje haalde?
Hij was in ieder geval wel bezig iets te verzinnen om buiten schot te blijven, toen zag hij ineens de camera zoals duidelijk op 1 van de foto's uit het filmpje te zien is.



[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2010 21:17:21 ]
pi_82950712
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef sheotah het volgende:

[..]

Hij was toch zogenaamd zijn sleutel vergeten. Dan moest hij toch die 2 koppen wel in z'n hand hebben toen hij een kamermeisje haalde?
Ja, maar hij gaat dus koffie halen... komt binnen met 2 bekertjes... en komt er weer uit met 2 bekertjes en doet dan zijn ik-ben-mijn-sleutel-vergeten-klop-klop act. Waarom loopt hij de kamer weer uit met 2 bekertjes? Als je nieuwe koffie gaat halen etc. gooi je die toch weg?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 juni 2010 @ 21:17:18 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_82950858
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef MidnightB00m het volgende:

Ja, maar hij gaat dus koffie halen... komt binnen met 2 bekertjes... en komt er weer uit met 2 bekertjes en doet dan zijn ik-ben-mijn-sleutel-vergeten-klop-klop act. Waarom loopt hij de kamer weer uit met 2 bekertjes? Als je nieuwe koffie gaat halen etc. gooi je die toch weg?
Ik denk dat hij er zeker van wilde zijn dat iemand hem zag met die twee bekers.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_82950928
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ja, maar hij gaat dus koffie halen... komt binnen met 2 bekertjes... en komt er weer uit met 2 bekertjes en doet dan zijn ik-ben-mijn-sleutel-vergeten-klop-klop act. Waarom loopt hij de kamer weer uit met 2 bekertjes? Als je nieuwe koffie gaat halen etc. gooi je die toch weg?
Ik denk dat hij op dat moment al van plan was om die act op te voeren voor de camera maar het kan ook zijn dat hij een refill ging halen en toen pas de camera zag (je zag hem ook een beetje "schrikken" op die video waar hij met die 2 bekers naar buiten komt) en ter plekke dat toneelstukje verzon.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82950942
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ja, maar hij gaat dus koffie halen... komt binnen met 2 bekertjes... en komt er weer uit met 2 bekertjes en doet dan zijn ik-ben-mijn-sleutel-vergeten-klop-klop act. Waarom loopt hij de kamer weer uit met 2 bekertjes? Als je nieuwe koffie gaat halen etc. gooi je die toch weg?
Juist, maar hij was gewoon iets aan het bedenken dat het net leek alsof ze nog met z'n tweeën waren. Soort alibi, zeg maar.

Kijk, wij zien nu hoe het gegaan is, maar op dat moment weten die hotelmensen dat nog niet. Die zien iemand binnenkomen van buiten met 2 koppen koffie die even later naar de receptie komt om te zeggen dat hij zijn sleutel is vergeten. Dat hij al binnen was geweest, wisten zij toch niet.

Hij deed maar wat, joh. Ik denk echt dat ie niet helder kon denken. Hij doet gewoon alsof om zich een alibi te verschaffen (wat niet werkte).
pi_82950998
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hij was in ieder geval wel bezig iets te verzinnen om buiten schot te blijven, toen zag hij ineens de camera zoals duidelijk op 1 van de foto's uit het filmpje te zien is.

[ afbeelding ]
Ja, dat valt op deze foto wel op. Op het filmpje zag ik dit niet zo.
pi_82951192
Wat een schoft moet je dat shirt zien.

pi_82951231
Oh man! Ik zie nu pas dus die vlekken bij de nek
pi_82951338
Wil een modje nog even van der Sloot achter Joran zetten in de TT? Dank u
pi_82951410
Ik denk dat hij zoveel mogelijk mensen in het hotel er van wilde overtuigen dat er echt iemand lag te slapen die niet gestoord wilde worden. Dan had hij ook meer vluchttijd (zolang ze niet werd gevonden) en kon hij misschien later nog aannemelijk maken dat hij haar slapend had achtergelaten.
Bovendien als je bepakt en bezakt langs de receptie loopt terwijl je nog een rekening open hebt staan ... is het wel handig als er zogenaamd nog iemand op je hotelkamer is ...

Maar die kleren van het meisje zie je verder niet zo veel aan. Er staat ook nog wel iets bij aangegeven maar daar zijn de letters zo klein dat het onleesbaar is.
pi_82951456
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef sheotah het volgende:

[..]

Juist, maar hij was gewoon iets aan het bedenken dat het net leek alsof ze nog met z'n tweeën waren. Soort alibi, zeg maar.

Kijk, wij zien nu hoe het gegaan is, maar op dat moment weten die hotelmensen dat nog niet. Die zien iemand binnenkomen van buiten met 2 koppen koffie die even later naar de receptie komt om te zeggen dat hij zijn sleutel is vergeten. Dat hij al binnen was geweest, wisten zij toch niet.

Hij deed maar wat, joh. Ik denk echt dat ie niet helder kon denken. Hij doet gewoon alsof om zich een alibi te verschaffen (wat niet werkte).
Zo had ik het nog niet bekeken
quote:
Volgens dezelfde media zou Joran van der Sloot Stephany Flores om 8.11 uur lokale tijd door verwurging om het leven hebben gebracht.
bron
Maar dat kan niet, want toen was hij aan het koffiehalen. Rond welk tijdstip moet Stephany vermoord zijn dan?
pi_82951631
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef sheotah het volgende:

[..]

Ja, dat valt op deze foto wel op. Op het filmpje zag ik dit niet zo.
Vóórdat hij met die twee bekertjes koffie aan het stuntelen ging wist hij al dat er een camera hing..(anders had hij niet zijn toneelstukje opgevoerd)..toen hij de eerste keer terugkwam met de (lege) bekertjes keek hij direct in de camera, om (waarschijnlijk) te checken waar dat ding nou eigenlijk op gericht was...
Dat zwaar bebloedde shirt heeft hij waarschijnlijk gebruikt om zijn 'klusje' af te maken..
pi_82951836
Op die ene foto ligt ook zijn horloge .
pi_82951937
quote:
Geen contact tussen Joran van der Sloot en vader slachtoffer'
Gepubliceerd 17 juni 2010 - 2:37 pm

De advocaat van de familie van de vermoorde Stephany Flores heeft in een interview met de Wereldomroep ontkend dat er een ontmoeting is geweest tussen Joran van der Sloot en zakenman Ricardo Flores, de vader van het slachtoffer.

Met zijn verklaring zegt advocaat Edward Álvarez een eind te willen maken maken aan geruchten over een gesprek tussen Van der Sloot en Flores, waarbij de laatste Joran met de dood zou hebben bedreigd.

Álvarez zegt dat 'er geen enkele mogelijkheid bestaat dat de vader van het slachtoffer contact heeft gehad met de verdachte van de moord op zijn dochter'. Flores zou slechts eenmaal naar de politie zijn gegaan om een verklaring af te leggen en daarbij was de verdachte niet aanwezig, aldus Álvarez.

Intussen is bekend gemaakt dat het strafproces tegen Van der Sloot op 21 juni in de Peruaanse hoofdstad Lima begint. Voor wat betreft de bewijslast zegt Álvarez dat er nog veel onderzocht moet worden, zoals de bestanden op de laptop van Joran van der Sloot en de telefoongesprekken die Stephany Flores heeft gevoerd' aldus advocaat Álvarez.
http://www.rnw.nl/nederla(...)en-vader-slachtoffer
Sommige media lullen daar dus letterlijk maar wat
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_82952125
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_82952227
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef sheotah het volgende:
En hier dan wat koffiebeelden (fotootjes, hoor):

http://www.radaronline.co(...)-joran-van-der-sloot
Odaar is een camera in de gang, ga ik gauw twee koffie halen
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_82952542
Is er nog nieuws?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82952795
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er nog nieuws?
Foto's.
pi_82952950
Die daar boven staan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82953266
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die daar boven staan?
Ja, deze

http://www.radaronline.co(...)-joran-van-der-sloot

O.a. foto's van spullen die gevonden zijn op de kamer, Joran's overhemd, foto's van de videobeelden waarop we hem nu dus ook zien vertrekken en terugkomen met de koffie.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 17 juni 2010 @ 22:10:10 #25
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82954189
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er nog nieuws?
Ze verdenken Joran van der Sloot van een moord op een Peruaans meisje!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')