abonnement Unibet Coolblue
pi_82872765

Joran in betere tijden.


Joran wordt verdacht van de moord op Stephany Flores.
Ook denkt men dat hij iets te maken heeft met de mysterieuze verdwijning van Natalee Holloway.


Momenteel lijkt Joran in deze uithoek van onze planeet zijn kaartjes te leggen.


Aankomst in Castro Castro


Op de foto in Castro Castro

En hier weer verder!!

Vorige belangrijke Joran topics:
Joran van der Sloot - Een man, een mythe, een legende #45
Joran van der Sloot: waar Joran peentjes schijt #44
Joran van der Sloot: waar Joran lepels buigt met Uri! #43
Joran van der Sloot: gringo assassino! #42
Joran van de Sloot: heeft een mooi appartement. #41
Joran van de Sloot: Natalee vs Stephany #40
Joran van der Sloot: De Coño Killer #39
Joran van der Sloot en zijn eerste dagen in Castro Castro #38
Joran van der Sloot: Samenzweerders verzamelt u! #37
Joran van de Sloot: vuilnis naar z'n hoofd #36
Joran van der Sloot: Met diepe wallen #35
Joran van der Sloot #34: De groeten uit Castro Castro
Joran van der Sloot #33 - Waar steeds meer boven water komt
Joran van der Sloot #32 - Met nieuwe beelden uit het hotel
Joran van der Sloot: Moord of doodslag? #31
Joran van der Sloot: Naar Castro Castro? # 30
Joran van der Sloot; wachten op meer nieuws, deel 29
Joran van der Sloot; Op naar verklaring drie #28
Joran van der Sloot; Joran slaat doorrr #27
Joran van der Sloot; van baasje tot haasje #26
Joran van der Sloot; heeft bekend #25
Joran van der Sloot; heeft bekend #24
Joran van der Sloot; Troubles In Peru #23
Joran van der Sloot is het haasje, #22
Joran van der Sloot is even niet het baasje #21
Joran van der Sloot is het haasje #20
Joran van der Sloot opgepakt #19
Joran van der Sloot opgepakt #18
Joran van der Sloot opgepakt #17
Joran van der Sloot opgepakt #16
Joran van der Sloot opgepakt #15
Joran van der Sloot opgepakt #14
Joran van der Sloot in de penarie #13
Joran van der Sloot opgepakt #12
Joran van der Sloot opgepakt #11
Joran van der Sloot opgepakt #10
Joran van der Sloot opgepakt #9
Joran van der Sloot opgepakt #8
Joran opgepakt. Deel 7
Joran Van der Sloot opgepakt (Joran deel #6)
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #5
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #4
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #3
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #2
Joran weer verdacht van een moord op een meisje

Laatste nieuws is hier misschien ergens te vinden:
www.correoperu.com.pe
www.aja.com.pe
www.peru21.pe
www.elcomercio.pe
www.larepublica.com.pe
www.peru.com
www.rpp.com.pe

Documenten m.b.t. de afpersing van Beth Twitty
http://www.thesmokinggun.(...)0/0610101joran1.html

Let op, bij het plaatsen van een nieuwsbericht ALTIJD bronvermelding opnemen!

OP van het topic
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82872834
Belangrijkste nieuws voor de komende dagen:

Joran vrijdag voor de rechter
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:16:01 #3
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82873008
Goeie TT, zal mij benieuwen wat de ontwikkeling zullen zijn de komende dagen.
The remedy is the experience.
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:16:37 #4
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_82873027
Op nu.nl staat nu vermeld dat Uri Geller hem geld voor een ticket heeft gegeven.
Non possumus non loqui
pi_82873075
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:16 schreef Knip het volgende:
Op nu.nl staat nu vermeld dat Uri Geller hem geld voor een ticket heeft gegeven.
Dat wisten we hier afgelopen maandag al.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:18:03 #6
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82873083
quote:
Uri Geller betaalde ticket Van der Sloot
Uitgegeven: 16 juni 2010 09:56
AMSTERDAM - Illusionist Uri Geller betaalde voor Joran van der Sloot een ticket enkele reis vanuit Peru naar Aruba en 600 dollar (487 euro) voor onkosten.

Dat staat in een verklaring van de Israëlische mentalist Geller die woensdag is bekendgemaakt.

Geller wilde met Van der Sloot werken en hem voor de televisie onder hypnose brengen om zo meer informatie te krijgen in de zaak van Natalee Holloway.
Bron op nu.nl
The remedy is the experience.
pi_82873096
zou joran een voorkeursbehandeling blijven krijgen, dus ook na een eventuele veroordeling?
ik mag toch hopen dat die in de bak komt bij de gewone misdadigers.
pi_82873107
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:11 schreef Felixa het volgende:
Belangrijkste nieuws voor de komende dagen:

Joran vrijdag voor de rechter
Thankx @Felixa voor de TS, ik had de vorige per ongeluk gesloten..
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:19:10 #9
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82873135
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:18 schreef freejoran het volgende:
zou joran een voorkeursbehandeling blijven krijgen, dus ook na een eventuele veroordeling?
ik mag toch hopen dat die in de bak komt bij de gewone misdadigers.
Het is stiekem niet te hopen maar het zit er wel in omdat hij gevaar loopt. Wat mij betreft mag 'ie mooi op z'n matrasje tussen alle andere smerige misdadigers gaan liggen.
The remedy is the experience.
pi_82873416
tvprison
pi_82873670
Iemand enig idee hoe laat dat programma vanavond begint en waar?
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:30:10 #12
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82873690
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:29 schreef davo1979 het volgende:
Iemand enig idee hoe laat dat programma vanavond begint en waar?
Dat programma?
The remedy is the experience.
pi_82873714
20.30u SBS
quote:
NIEUWE ONTHULLENDE DOCUMENTAIRE JORAN BIJ SBS 6
Exclusief verslag vanuit Peru met laatste nieuws over moordverdachte

Woensdag 16 juni komt SBS 6 opnieuw met een documentaire over Joran van der Sloot, met vanzelfsprekend het laatste nieuws rechtstreeks uit Peru. Daarnaast bevat de uitzending een reconstructie van de moord op Stephany Flores, gemaakt op basis van de vrijgekomen bekentenis van Joran. Joran van der Sloot: het exclusieve verslag vanuit Peru is woensdag 16 juni om 20.30 uur te zien bij SBS 6.

De nieuwe documentaire bevat onder andere een uitgebreide reconstructie van de moord op Stephany Flores. Deze is gemaakt aan de hand van de bekentenis van Joran van der Sloot, die van minuut tot minuut aantoont wat er op de avond van de moord gebeurd is en wat Joran uitspookte in de dagen tot zijn arrestatie. Misdaadverslaggever Peter R. de Vries deelt zijn mening over Jorans bekentenis en over zijn wens om overgeplaatst te worden naar een andere gevangenis in ruil voor informatie over de vindplaats van Natalee Holloway.

Natuurlijk wordt ook het laatste nieuws uit Peru meegenomen. Verslaggevers van SBS 6 volgen de ontwikkelingen op de voet en bespreken het nieuws onder andere met Nederlanders die in Peru wonen en de gevolgen van hun gehate landgenoot ondervinden. Ook wordt de zwaar bewaakte Castro Castro-gevangenis bezocht, waar Joran inmiddels in voorarrest zit. Een interview met een Nederlandse journalist, die een week lang undercover is geweest binnen de muren van de gevangenis, verklaart waarom Castro Castro ook wel de hel op aarde wordt genoemd.

Gevangen in Peru
Aansluitend op de documentaire over Joran van der Sloot, zendt SBS 6 Gevangen in Peru uit. De reportage vertelt het verhaal van Rhonda Gordijn, die in 2007 aangehouden werd op het vliegveld van Lima in Peru omdat er drugs in haar koffer gevonden waren. Als haar zus Samantha het slechte nieuws te horen krijgt, reist ze af naar Peru om haar bij te staan, want een gevangenisstraf in Peru is een ware nachtmerrie. Eind 2009 krijgt Rhonda strafvermindering en wordt ze vrijgelaten. De Peruaanse autoriteiten zijn echter al maanden bezig met haar persoonlijke papieren en tot op de dag van vandaag vecht Rhona nog altijd in Peru om te overleven. In een openhartig interview vertelt ze haar tragische verhaal.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82873754
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:19 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Het is stiekem niet te hopen maar het zit er wel in omdat hij gevaar loopt. Wat mij betreft mag 'ie mooi op z'n matrasje tussen alle andere smerige misdadigers gaan liggen.
wat maakt het uit hoe hij in de nor zit, zolang hij er maar in zit.
vele op deze aardbol hebben alleen de hoop gehad dat joran van der sloot nog eens in de bak kwam voor zijn daden
nu lijkt het erop dat hij in de bak zit voor lange tijd , gaan we mekkeren over de omstandigheden
zolang hij maar niet de mogelijkheid heeft om onschuldige meisjes/vrouwen te vermoorden is deze wereld weer een stukje fijner om op te wonen
pi_82873767
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:18 schreef freejoran het volgende:
zou joran een voorkeursbehandeling blijven krijgen, dus ook na een eventuele veroordeling?
ik mag toch hopen dat die in de bak komt bij de gewone misdadigers.
Nee hoor die krijgt echt geen voorkeurs behandeling .

On Monday, van der Sloot, who is in the Miguel Castro Castro prison in Lima, was awaiting a psychological evaluation, prison authorities said. He is in a high-security area of the prison where only two of 10 cells are occupied, and he has no contact with inmates in the general prison population. He is under guard 24 hours a day, authorities said. The only other inmate in the area is alleged Colombian hit man Hugo Trujillo Ospina.

http://news.blogs.cnn.com(...)joran-van-der-sloot/
pi_82873822
dus hij zit toch in een veilig gedeelte met beter voedsel en accomodatie...

dat gun ik hem niet
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:36:03 #17
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82873943
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef freejoran het volgende:
dus hij zit toch in een veilig gedeelte met beter voedsel en accomodatie...

dat gun ik hem niet
Nee, we gunnen hem verkrachting en mishandeling en moord

Doe normaal.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82873944
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef freejoran het volgende:
dus hij zit toch in een veilig gedeelte met beter voedsel en accomodatie...

dat gun ik hem niet
Maandag geloof ik was er bij RTL Boulevard een Nederlander die in Peru woont en hij zei dat de bevolking daar ook boos was dat Joran een "eersteklas" behandeling krijgt in de gevangenis; een eigen cel, met een eigen wasbak en een bed.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82873962
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef freejoran het volgende:
dus hij zit toch in een veilig gedeelte met beter voedsel en accomodatie...

dat gun ik hem niet
je moet de zon in het water zien schijnen voor iedereen !!!!!!!!!!!!!!
waarom gun je dat hem niet ??
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:36:29 #20
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82873965
Ik weet het, 't is off-topic, maar vind die kwal Peter niet belangrijk genoeg om er een aparte topic over te beginnen. My god zeg, en die man komt er ook nog mee weg ook:

quote:
Zeventien jaar jonger...
Nieuwe minnares Peter R. de Vries
door Wilma Nanninga wo 16 jun 2010, 07:08

AMSTERDAM - Na onder anderen schrijfster Susan Smit deelt de 53-jarige misdaadverslaggever Peter R. de Vries nu regelmatig de lakens met de zeventien jaar jongere Leonie Kragt, eindredactrice bij RTL Boulevard. "De affaire speelt sinds een aantal maanden", weet een bekende van het tweetal te melden. "Ze zijn tot over hun oren verliefd op elkaar."


Peter R. de Vries met zijn vrouw Jacqueline, met wie hij een 'open relatie' heeft (Foto: TOALA OLIVARES, CRIS).

De misdaadverslaggever en eindredactrice leerden elkaar kennen op de werkvloer. Peter is regelmatig te gast bij het programma, en ook Leonie zit al jaren in het vak. Zij werkt aan diverse andere RTL-programma's.

De 36-jarige Leonie, die is opgegroeid in Oostzaan, woont momenteel in Amsterdam. Daar deelde zij tot voor kort de woning met Ed. "Leonie en Ed hebben jarenlang een relatie gehad. Ruim een half jaar geleden liep die stuk. Ed pakte zijn koffers en Leonie bleef in hun gezamenlijke huis achter."

Maar de programmamaakster zat niet lang eenzaam en alleen op de bank. " Peter komt regelmatig bij haar thuis. Daar doen ze verder niet geheimzinnig over."

Die geheimzinnigheid is ook nergens voor nodig. Peter verklaarde eerder, nadat zijn affaire met de 36-jarige schrijfster Susan Smit aan het licht kwam, dat hij en zijn vrouw Jacqueline een open relatie hebben. Zijn vrouw, met wie hij al ruim dertig jaar samen is, bevestigde dit. In een interview zei zij dat Peter en zij elkaar dingen gunnen in een relatie. Jacqueline: "Dat vind ik mooi. Kijk eens naar hoe mensen snakken naar ruimte in hun leven. Het contact met andere mannen vind ik ook geweldig. Het flirten, het sensuele... Hoe ik met Peter in het leven sta, is heel open, we vertellen elkaar alles."

Integere man

Jacqueline, met wie Peter twintigerkinderen Kelly en Royce heeft, wil dan ook niet worden gezien als een eenzaam vrouwtje wier man de bloemetjes flink buitenzet. " Peter is een heel integere man, en van alles houd ik het meest van hém. En als ik iets níét ben, is het een zielig vrouwtje."

Dat Peter nu zijn oog heeft laten vallen op Leonie, verbaast de omgeving niets. "Ik vind Leonie erg veel lijken op de vrouw van Peter. Zij is hetzelfde type, alleen een stuk jonger."

Het is niet de eerste keer dat Leonie als een blok is gevallen voor een bekende Nederlander. Eerder had zij een kortstondige verhouding met de twee jaar jongere Piet van Dolen, beter bekend als Gabber Piet.
bron: telegraaf.nl
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82874085
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:36 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik weet het, 't is off-topic, maar vind die kwal Peter niet belangrijk genoeg om er een aparte topic over te beginnen. My god zeg, en die man komt er ook nog mee weg ook:


[..]

bron: telegraaf.nl
jaloers ???
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:40:17 #23
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82874170
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:31 schreef plonsplons het volgende:

[..]

is deze wereld weer een stukje fijner om op te wonen
Nou 1 minder helpt echt niet hoor, er lopen nog genoeg van zulke gekken rond.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:40:36 #24
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82874195
Complete voorkeursbehandeling is absoluut niet nodig, zolang hij maar niet in Nederland in een luxe cel komt want dat gun ik sowieso geen enkele misdadiger van dit kaliber
The remedy is the experience.
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:42:05 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82874261
quote:
De rechter zal zich moeten buigen over de vraag of Joran alleen heeft gehandeld of, zoals Van der Sloot eerder aangaf, er anderen bij de zaak betrokken zijn.
Poosje niet gevolgd, wie zouden er nog meer bij betrokken moeten zijn dan?!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')