abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82872765

Joran in betere tijden.

Joran wordt verdacht van de moord op Stephany Flores.
Ook denkt men dat hij iets te maken heeft met de mysterieuze verdwijning van Natalee Holloway.

Momenteel lijkt Joran in deze uithoek van onze planeet zijn kaartjes te leggen.

Aankomst in Castro Castro

Op de foto in Castro Castro

En hier weer verder!!

Vorige belangrijke Joran topics:
Joran van der Sloot - Een man, een mythe, een legende #45
Joran van der Sloot: waar Joran peentjes schijt #44
Joran van der Sloot: waar Joran lepels buigt met Uri! #43
Joran van der Sloot: gringo assassino! #42
Joran van de Sloot: heeft een mooi appartement. #41
Joran van de Sloot: Natalee vs Stephany #40
Joran van der Sloot: De Coño Killer #39
Joran van der Sloot en zijn eerste dagen in Castro Castro #38
Joran van der Sloot: Samenzweerders verzamelt u! #37
Joran van de Sloot: vuilnis naar z'n hoofd #36
Joran van der Sloot: Met diepe wallen #35
Joran van der Sloot #34: De groeten uit Castro Castro
Joran van der Sloot #33 - Waar steeds meer boven water komt
Joran van der Sloot #32 - Met nieuwe beelden uit het hotel
Joran van der Sloot: Moord of doodslag? #31
Joran van der Sloot: Naar Castro Castro? # 30
Joran van der Sloot; wachten op meer nieuws, deel 29
Joran van der Sloot; Op naar verklaring drie #28
Joran van der Sloot; Joran slaat doorrr #27
Joran van der Sloot; van baasje tot haasje #26
Joran van der Sloot; heeft bekend #25
Joran van der Sloot; heeft bekend #24
Joran van der Sloot; Troubles In Peru #23
Joran van der Sloot is het haasje, #22
Joran van der Sloot is even niet het baasje #21
Joran van der Sloot is het haasje #20
Joran van der Sloot opgepakt #19
Joran van der Sloot opgepakt #18
Joran van der Sloot opgepakt #17
Joran van der Sloot opgepakt #16
Joran van der Sloot opgepakt #15
Joran van der Sloot opgepakt #14
Joran van der Sloot in de penarie #13
Joran van der Sloot opgepakt #12
Joran van der Sloot opgepakt #11
Joran van der Sloot opgepakt #10
Joran van der Sloot opgepakt #9
Joran van der Sloot opgepakt #8
Joran opgepakt. Deel 7
Joran Van der Sloot opgepakt (Joran deel #6)
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #5
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #4
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #3
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #2
Joran weer verdacht van een moord op een meisje

Laatste nieuws is hier misschien ergens te vinden:
www.correoperu.com.pe
www.aja.com.pe
www.peru21.pe
www.elcomercio.pe
www.larepublica.com.pe
www.peru.com
www.rpp.com.pe

Documenten m.b.t. de afpersing van Beth Twitty
http://www.thesmokinggun.(...)0/0610101joran1.html

Let op, bij het plaatsen van een nieuwsbericht ALTIJD bronvermelding opnemen!

OP van het topic
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82872834
Belangrijkste nieuws voor de komende dagen:

Joran vrijdag voor de rechter
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:16:01 #3
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82873008
Goeie TT, zal mij benieuwen wat de ontwikkeling zullen zijn de komende dagen.
The remedy is the experience.
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:16:37 #4
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_82873027
Op nu.nl staat nu vermeld dat Uri Geller hem geld voor een ticket heeft gegeven.
Non possumus non loqui
pi_82873075
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:16 schreef Knip het volgende:
Op nu.nl staat nu vermeld dat Uri Geller hem geld voor een ticket heeft gegeven.
Dat wisten we hier afgelopen maandag al.
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:18:03 #6
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82873083
quote:
Uri Geller betaalde ticket Van der Sloot
Uitgegeven: 16 juni 2010 09:56
AMSTERDAM - Illusionist Uri Geller betaalde voor Joran van der Sloot een ticket enkele reis vanuit Peru naar Aruba en 600 dollar (487 euro) voor onkosten.

Dat staat in een verklaring van de Israëlische mentalist Geller die woensdag is bekendgemaakt.

Geller wilde met Van der Sloot werken en hem voor de televisie onder hypnose brengen om zo meer informatie te krijgen in de zaak van Natalee Holloway.
Bron op nu.nl
pi_82873096
zou joran een voorkeursbehandeling blijven krijgen, dus ook na een eventuele veroordeling?
ik mag toch hopen dat die in de bak komt bij de gewone misdadigers.
pi_82873107
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:11 schreef Felixa het volgende:
Belangrijkste nieuws voor de komende dagen:

Joran vrijdag voor de rechter
Thankx @Felixa voor de TS, ik had de vorige per ongeluk gesloten..
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:19:10 #9
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82873135
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:18 schreef freejoran het volgende:
zou joran een voorkeursbehandeling blijven krijgen, dus ook na een eventuele veroordeling?
Het is stiekem niet te hopen maar het zit er wel in omdat hij gevaar loopt. Wat mij betreft mag 'ie mooi op z'n matrasje tussen alle andere smerige misdadigers gaan liggen.
pi_82873416
tvprison
pi_82873670
Iemand enig idee hoe laat dat programma vanavond begint en waar?
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:30:10 #12
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82873690
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:29 schreef davo1979 het volgende:
Iemand enig idee hoe laat dat programma vanavond begint en waar?
Dat programma?
pi_82873714
20.30u SBS
quote:
NIEUWE ONTHULLENDE DOCUMENTAIRE JORAN BIJ SBS 6
Exclusief verslag vanuit Peru met laatste nieuws over moordverdachte

Woensdag 16 juni komt SBS 6 opnieuw met een documentaire over Joran van der Sloot, met vanzelfsprekend het laatste nieuws rechtstreeks uit Peru. Daarnaast bevat de uitzending een reconstructie van de moord op Stephany Flores, gemaakt op basis van de vrijgekomen bekentenis van Joran. Joran van der Sloot: het exclusieve verslag vanuit Peru is woensdag 16 juni om 20.30 uur te zien bij SBS 6.

De nieuwe documentaire bevat onder andere een uitgebreide reconstructie van de moord op Stephany Flores. Deze is gemaakt aan de hand van de bekentenis van Joran van der Sloot, die van minuut tot minuut aantoont wat er op de avond van de moord gebeurd is en wat Joran uitspookte in de dagen tot zijn arrestatie. Misdaadverslaggever Peter R. de Vries deelt zijn mening over Jorans bekentenis en over zijn wens om overgeplaatst te worden naar een andere gevangenis in ruil voor informatie over de vindplaats van Natalee Holloway.

Natuurlijk wordt ook het laatste nieuws uit Peru meegenomen. Verslaggevers van SBS 6 volgen de ontwikkelingen op de voet en bespreken het nieuws onder andere met Nederlanders die in Peru wonen en de gevolgen van hun gehate landgenoot ondervinden. Ook wordt de zwaar bewaakte Castro Castro-gevangenis bezocht, waar Joran inmiddels in voorarrest zit. Een interview met een Nederlandse journalist, die een week lang undercover is geweest binnen de muren van de gevangenis, verklaart waarom Castro Castro ook wel de hel op aarde wordt genoemd.

Gevangen in Peru
Aansluitend op de documentaire over Joran van der Sloot, zendt SBS 6 Gevangen in Peru uit. De reportage vertelt het verhaal van Rhonda Gordijn, die in 2007 aangehouden werd op het vliegveld van Lima in Peru omdat er drugs in haar koffer gevonden waren. Als haar zus Samantha het slechte nieuws te horen krijgt, reist ze af naar Peru om haar bij te staan, want een gevangenisstraf in Peru is een ware nachtmerrie. Eind 2009 krijgt Rhonda strafvermindering en wordt ze vrijgelaten. De Peruaanse autoriteiten zijn echter al maanden bezig met haar persoonlijke papieren en tot op de dag van vandaag vecht Rhona nog altijd in Peru om te overleven. In een openhartig interview vertelt ze haar tragische verhaal.
pi_82873754
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:19 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Het is stiekem niet te hopen maar het zit er wel in omdat hij gevaar loopt. Wat mij betreft mag 'ie mooi op z'n matrasje tussen alle andere smerige misdadigers gaan liggen.
wat maakt het uit hoe hij in de nor zit, zolang hij er maar in zit.
vele op deze aardbol hebben alleen de hoop gehad dat joran van der sloot nog eens in de bak kwam voor zijn daden
nu lijkt het erop dat hij in de bak zit voor lange tijd , gaan we mekkeren over de omstandigheden
zolang hij maar niet de mogelijkheid heeft om onschuldige meisjes/vrouwen te vermoorden is deze wereld weer een stukje fijner om op te wonen
pi_82873767
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:18 schreef freejoran het volgende:
Nee hoor die krijgt echt geen voorkeurs behandeling .

On Monday, van der Sloot, who is in the Miguel Castro Castro prison in Lima, was awaiting a psychological evaluation, prison authorities said. He is in a high-security area of the prison where only two of 10 cells are occupied, and he has no contact with inmates in the general prison population. He is under guard 24 hours a day, authorities said. The only other inmate in the area is alleged Colombian hit man Hugo Trujillo Ospina.

http://news.blogs.cnn.com(...)joran-van-der-sloot/
pi_82873822
dus hij zit toch in een veilig gedeelte met beter voedsel en accomodatie...

dat gun ik hem niet
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:36:03 #17
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82873943
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef freejoran het volgende:

dat gun ik hem niet
Nee, we gunnen hem verkrachting en mishandeling en moord

Doe normaal.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82873944
quote:

dat gun ik hem niet
Maandag geloof ik was er bij RTL Boulevard een Nederlander die in Peru woont en hij zei dat de bevolking daar ook boos was dat Joran een "eersteklas" behandeling krijgt in de gevangenis; een eigen cel, met een eigen wasbak en een bed.
pi_82873962
quote:

dat gun ik hem niet
je moet de zon in het water zien schijnen voor iedereen !!!!!!!!!!!!!!
waarom gun je dat hem niet ??
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:36:29 #20
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82873965
Ik weet het, 't is off-topic, maar vind die kwal Peter niet belangrijk genoeg om er een aparte topic over te beginnen. My god zeg, en die man komt er ook nog mee weg ook:

quote:
Zeventien jaar jonger...
Nieuwe minnares Peter R. de Vries
door Wilma Nanninga wo 16 jun 2010, 07:08

AMSTERDAM - Na onder anderen schrijfster Susan Smit deelt de 53-jarige misdaadverslaggever Peter R. de Vries nu regelmatig de lakens met de zeventien jaar jongere Leonie Kragt, eindredactrice bij RTL Boulevard. "De affaire speelt sinds een aantal maanden", weet een bekende van het tweetal te melden. "Ze zijn tot over hun oren verliefd op elkaar."

Peter R. de Vries met zijn vrouw Jacqueline, met wie hij een 'open relatie' heeft (Foto: TOALA OLIVARES, CRIS).

De misdaadverslaggever en eindredactrice leerden elkaar kennen op de werkvloer. Peter is regelmatig te gast bij het programma, en ook Leonie zit al jaren in het vak. Zij werkt aan diverse andere RTL-programma's.

De 36-jarige Leonie, die is opgegroeid in Oostzaan, woont momenteel in Amsterdam. Daar deelde zij tot voor kort de woning met Ed. "Leonie en Ed hebben jarenlang een relatie gehad. Ruim een half jaar geleden liep die stuk. Ed pakte zijn koffers en Leonie bleef in hun gezamenlijke huis achter."

Maar de programmamaakster zat niet lang eenzaam en alleen op de bank. " Peter komt regelmatig bij haar thuis. Daar doen ze verder niet geheimzinnig over."

Die geheimzinnigheid is ook nergens voor nodig. Peter verklaarde eerder, nadat zijn affaire met de 36-jarige schrijfster Susan Smit aan het licht kwam, dat hij en zijn vrouw Jacqueline een open relatie hebben. Zijn vrouw, met wie hij al ruim dertig jaar samen is, bevestigde dit. In een interview zei zij dat Peter en zij elkaar dingen gunnen in een relatie. Jacqueline: "Dat vind ik mooi. Kijk eens naar hoe mensen snakken naar ruimte in hun leven. Het contact met andere mannen vind ik ook geweldig. Het flirten, het sensuele... Hoe ik met Peter in het leven sta, is heel open, we vertellen elkaar alles."

Integere man

Jacqueline, met wie Peter twintigerkinderen Kelly en Royce heeft, wil dan ook niet worden gezien als een eenzaam vrouwtje wier man de bloemetjes flink buitenzet. " Peter is een heel integere man, en van alles houd ik het meest van hém. En als ik iets níét ben, is het een zielig vrouwtje."

Dat Peter nu zijn oog heeft laten vallen op Leonie, verbaast de omgeving niets. "Ik vind Leonie erg veel lijken op de vrouw van Peter. Zij is hetzelfde type, alleen een stuk jonger."

Het is niet de eerste keer dat Leonie als een blok is gevallen voor een bekende Nederlander. Eerder had zij een kortstondige verhouding met de twee jaar jongere Piet van Dolen, beter bekend als Gabber Piet.
bron: telegraaf.nl
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82874085
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:36 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik weet het, 't is off-topic, maar vind die kwal Peter niet belangrijk genoeg om er een aparte topic over te beginnen. My god zeg, en die man komt er ook nog mee weg ook:

[..]

jaloers ???
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:40:17 #23
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82874170
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:31 schreef plonsplons het volgende:

[..]

is deze wereld weer een stukje fijner om op te wonen
Nou 1 minder helpt echt niet hoor, er lopen nog genoeg van zulke gekken rond.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:40:36 #24
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82874195
Complete voorkeursbehandeling is absoluut niet nodig, zolang hij maar niet in Nederland in een luxe cel komt want dat gun ik sowieso geen enkele misdadiger van dit kaliber
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:42:05 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82874261
quote:
De rechter zal zich moeten buigen over de vraag of Joran alleen heeft gehandeld of, zoals Van der Sloot eerder aangaf, er anderen bij de zaak betrokken zijn.
Poosje niet gevolgd, wie zouden er nog meer bij betrokken moeten zijn dan?!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_82874305
quote:

dat gun ik hem niet
Tot aan de rechtszitting die over 2 a 3 jaar zal hij wel in een veilig gedeelte zitten maar waar hij daarna terecht komt ?
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:43:51 #27
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82874336
quote:

[..]

Boehoe.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:45:03 #28
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_82874395
tvp
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_82874445
quote:
Het is niet de eerste keer dat Leonie als een blok is gevallen voor een bekende Nederlander. Eerder had zij een kortstondige verhouding met de twee jaar jongere Piet van Dolen, beter bekend als Gabber Piet.
Hahaha

Nog any news about Joran?
pi_82874530
quote:

[..]

jij kunt ervan dromen.
die vent is rijk, getrouwd met twee kids en mag van zijn vrouw buiten de deur neuken met bijna 20 jaar jongere meiden.

donder toch op man
pi_82874582
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Poosje niet gevolgd, wie zouden er nog meer bij betrokken moeten zijn dan?!
In een van zijn eerste verklaringen tegen de peruaanse politie zou Joran hebben gezegd zich van het lijk te willen ontdoen. En volgens de advocaat van de Flores-familie zou hij daar dan iemand voor hebben benaderd ..... zo zien zij bijv. in het feit dat er nog naar de hotelkamer van Joran is gebeld op de maandag na de moord bewijs dat er nog iemand bij betrokken was. Lijkt me allemaal wat ver gezocht ... maar je weet het niet he ... misschien hebben ze nog wel meer bewijs.
De laptop is ook nog steeds niet onderzocht, maar dat zal binnenkort wel gaan gebeuren.
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:48:33 #32
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82874585
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef freejoran het volgende:

[..]

getrouwd met twee kids
pi_82874666
quote:
Klinkt een beetje schreeuwering Amerikaans ... maar toch ook wel weer interesting.
pi_82874883
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:50 schreef Felixa het volgende:

[..]

Melody Granadillo?
Ik las het eergister op Twitter! Maar dacht is vast een HOAX, want er stond een foto bij van een hand met een blauw boekje en op de achtergrond een zee...
Maar waarom zou iemand er dan nu pas voor uitkomen? Wordt echt steeds raarder...
pi_82874926
Ik ben benieuwd of SBS6 in de reconstructie Joran Stephany opnieuw laat aankleden...

Hopelijk hebben ze inmiddels toch wel door dat dat een vertaalfout was...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:56:31 #37
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_82874992
quote:

[..]

jij kunt ervan dromen.
die vent is rijk, getrouwd met twee kids en mag van zijn vrouw buiten de deur neuken met bijna 20 jaar jongere meiden.

donder toch op man
Blijf het evengoed een vies mannetje vinden, ook kwa uiterlijk. Rijk of niet: Ik zou er niet aan moeten denken mijn tong in dat vieze, dunne, nare mondje van hem te moeten stoppen.

wat betreft VdS: pleit ik nog steeds voor een cam in zijn cel, een soort van BB-Joran. Kunnen we elke dag streamen en polls maken wat er nu weer gaat gebeuren met Joran.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_82875195
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ik las het eergister op Twitter! Maar dacht is vast een HOAX, want er stond een foto bij van een hand met een blauw boekje en op de achtergrond een zee...
Maar waarom zou iemand er dan nu pas voor uitkomen? Wordt echt steeds raarder...
Die Melody heeft tijdens het hele Natalee Holloway-verhaal ook al eens verteld over haar tijd met Joran. Daarom denk ik dat het Melody is, maar het kan net zo goed een andere ex zijn. Ze heeft dus al eerder haar verhaal gedaan, dat was toen vrij positief, maar misschien dat ze nu dan met wat andere info uit haar dagboek komt.
pi_82875277
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Al die toevalligheden (FBI, 'dagboek', afpersing, Beth/Jug whatever die weer interviews geven, Natalee Holloway foundation die een paar dagen nadat lijk van Stephany was gevonden geopend zou worden) die elkaar opstapelen om indirect Joran schuldig te laten bevinden aan de verdwijning /moord Holloway sinds Stephany... lijken wel PR stunten.
pi_82875571
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:03 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Al die toevalligheden (FBI, 'dagboek', afpersing, Beth/Jug whatever die weer interviews geven, Natalee Holloway foundation die een paar dagen nadat lijk van Stephany was gevonden geopend zou worden) die elkaar opstapelen om indirect Joran schuldig te laten bevinden aan de verdwijning /moord Holloway sinds Stephany... lijken wel PR stunten.
Natalee Holloway foundation is er sinds 2007 al en is van Dave Holloway las ik net .
pi_82875703
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:03 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ja en waar ging die documentaire eigenlijk over die Peterrrr in mei ging opnemen in een ver buitenland..

*zet speculatie-alert maar weer eens aan
pi_82875977
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Natalee Holloway foundation is er sinds 2007 al en is van Dave Holloway las ik net .
Sorry, ben beetje in de war. Dave Holloway klopt. Maar het is een andere foundation: Natalee Holloway Resource Center.
quote:
The opening of the center in the National Museum of Crime & Punishment in Washington comes shortly after Joran van der Sloot, the young man suspected to be responsible for Natalee's disappearance, was arrested, and reportedly confessed to, the murder of a Peruvian native Stephany Flores
Bron
pi_82876063
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:13 schreef sesame het volgende:

[..]

Ja en waar ging die documentaire eigenlijk over die Peterrrr in mei ging opnemen in een ver buitenland..

*zet speculatie-alert maar weer eens aan
Hahaha ja, ik vind het gewoon allemaal een beetje te toevallig worden eigenlijk...
pi_82876075
quote:
Rechter buigt zich over rechtmatigheid arrestatie Joran
LIMA/AMSTERDAM - Komende vrijdag zal Joran van der Sloot worden voorgeleid aan de rechter. Naar verwachting zal de rechter, de voormalige anticorruptiemagistraat Carlos Morales Córdova, beslissen of het voorarrest van Van der Sloot zal worden verlengd. Omdat er door internationale experts vraagtekens zijn gezet over de vraag of de arrestatie en overlevering vanuit Chili naar Peru rechtmatig verlopen is zal de rechter zich waarschijnlijk ook over die vraag buigen.
quote:
Joran:
Het duurde nog een uur voordat de politie mijn taxi onderschepte. Ze reden me in een particuliere wagen naar de Migratiedienst in Santiago. Ze legden uit dat ik niet gearresteerd was, dat ik mocht doen wat ik wilde. Ik gebruikte de computer en at. Totdat ik te horen kreeg dat Peru om mijn uitlevering vroeg.

Ik zei dat ik niet akkoord was, dat ik met een advocaat wilde praten. Ze zeiden me dat ik daarover niks te vertellen had. Dat het een beslissing van de regering was. Ik vroeg of ik niet aan Nederland kon worden uitgeleverd. Dat zouden ze bekijken. Daarna herhaalden ze dat ik niet gearresteerd was, maar dat ze me wegens een beslissing van hogerhand het land zouden uitzetten, naar Peru.
Zal toch niet zo zijn dat door de publiciteit en alle media-aandacht zo'n domme fout is gemaakt? De rechter is een anticorruptiemagistraat dus dat werkt wel in zijn voordeel...
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_82876171
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:19 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Sorry, ben beetje in de war. Dave Holloway klopt. Maar het is een andere foundation: Natalee Holloway Resource Center.
[..]

Bron
Denk je dat ze dat Resource Center even snel begonnen zijn omdat Joran daar een moord gepleegd heeft ? Dat suggereer je nl een beetje .
pi_82876207
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef Stiggie het volgende:

[..]

[..]

Zal toch niet zo zijn dat door de publiciteit en alle media-aandacht zo'n domme fout is gemaakt? De rechter is een anticorruptiemagistraat dus dat werkt wel in zijn voordeel...
Ik begrijp het niet, sorry... op basis waarvan zou hij dan niet aan Peru mogen overgeleverd worden?
pi_82876350
Zo, hij's dus ook echt 2 meter. Grote vent.
pi_82876383
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Denk je dat ze dat Resource Center even snel begonnen zijn omdat Joran daar een moord gepleegd heeft ? Dat suggereer je nl een beetje .
Nee, absoluut niet, het zou onmogelijk zijn om dat zo 123 op te zetten. Maar ik vind het gewoon allemaal zo toevallig
pi_82876644
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Hahaha ja, ik vind het gewoon allemaal een beetje te toevallig worden eigenlijk...
Haha ja, dat heb ik ook af en toe hoor... het lijkt wel of Joran nooit eens betrokken kan zijn bij een "normale" misdaad. En ach ... bij gebrek aan nieuws ...
pi_82876715
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet, sorry... op basis waarvan zou hij dan niet aan Peru mogen overgeleverd worden?
Ik weet ook niet al teveel van dat rechtssysteem en de internationale regels die daarbij horen maar....

Volgens twee andere posts in het vorige topic:
quote:
In het Nederlandse rechtssysteem zou Joran waarschijnlijk een goede kans maken: geen advocaat, uitlevering zonder toestemming en (volgens NRC, meteen al de dag na de uitzetting) niet volgens de regels - hier komen mensen weg met kleinere vormfoutjes. Maar ja, Peru...
quote:
Officieel had hij bezwaar kunnen aantekenen tegen uitzetting maar dat had hij dan in Chili moeten doen .
Dat had hij zelfs kunnen rekken tot aan het Chileense hooggerechtshof.
De strafkamer van het hof had zich dan moeten buigen over de uitlevering en er had dan
ook al een aanklacht in Peru moeten zijn tegen Joran .
Maar Chili kan iemand ook als ongewenste vreemdeling over de grens zetten en dan sta je in Peru
Volgens de verklaring heeft Joran dus wel bezwaar gemaakt in Santiago (Chili) tegen de uitzetting. Tenminste dat is zoals ik het lees.
pi_82876918
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet, het zou onmogelijk zijn om dat zo 123 op te zetten. Maar ik vind het gewoon allemaal zo toevallig
nou je noemt een rijtje op en zegt dan : om indirect Joran schuldig te laten bevinden

Joran is zelf verantwoordelijk voor wat hij doet , als hij op een beestachtige manier een onschuldig meisje afslacht ,haar nek breekt , haar toch nog even goed dood maakt terwijl ze helemaal knock out op bed ligt ,dan kan je je misschien ook voorstellen dat er bij veel mensen nog maar weinig sympathie voor zo'n jongen is .
Ook het feit dat hij als een laffe hond vlucht bewijst wel met welk type mens we te maken hebben .
  woensdag 16 juni 2010 @ 12:47:56 #52
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82877306
quote:

[..]

jij kunt ervan dromen.

donder toch op man
Nou , da's echt iets om trots op te zijn! Echt een voorbeeld voor zijn kinderen

Okee, nu weer on-topic
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82877430
Sommige killers verwacht je het niet van.

Ted Bundy is ook zo'n geval, (hoewel joran daar compleet niet mee te vergelijken is in de zin van wat hij heeft gedaan) meer dan 20 moorden op z'n geweten... en moorden die op een hele zieke walgelijke manier werden gedaan. Toch als je hem ziet zou je het niet denken qua uiterlijk / voorkomen:

Dit was z'n laatste interview een paar uur voor de executie
pi_82878377
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef Stiggie het volgende:

[..]

[..]

die 'domme' fout is dan in chilli gemaakt , niet in peru.
Dat gaat Joran dus niet helpen
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_82878691
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef dontcare het volgende:

[..]

die 'domme' fout is dan in chilli gemaakt , niet in peru.
Dat gaat Joran dus niet helpen
Vormfoutjes maken mag zelfs als er spoedeisend belang is .
pi_82878755
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

De dag na de arrestatie/uitzetting van Joran schreef NRC Handelsblad op de voorpagina al dat er sprake was van vormfouten; volgens een hoogleraar (naam kwijt, en ik kan in de brij van topics niks meer terugvinden...) zou die snelle operatie nog wel eens een staartje kunnen krijgen. Volgens mij moest het verzoek tot uitzetting éérst worden voorgelegd aan een speciale commissie, tenminste: als de betrokkene (Joran) er niet mee instemde. Uit zijn bekentenis blijkt dat hij er niet mee instemde, maar hij is toch razendsnel uitgezet. Daar zou een vormfout kunnen zitten, denk ik.

Het zou kunnen dat de Chilenen en Peruanen zoveel haast hadden om de zaak te beklinken, óók onder druk van de media, dat ze de regels niet hebben gevolgd. Omdat NRC er meteen over begon, leek het me wel een aannemelijke theorie. Maar goed, de 'scoop' is verder niet opgepikt door andere media, terwijl het natuurlijk een behoorlijke stommiteit zou zijn
pi_82878847
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Vormfoutjes maken mag zelfs als er spoedeisend belang is .
Ja, goed, maar daar kun je over twisten. Spoedeisend belang? Ze hadden hem gewoon kunnen vasthouden in Chili, de volkshysterie in Peru lijkt me geen spoedeisend belang
pi_82879104
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

De dag na de arrestatie/uitzetting van Joran schreef NRC Handelsblad op de voorpagina al dat er sprake was van vormfouten; volgens een hoogleraar (naam kwijt, en ik kan in de brij van topics niks meer terugvinden...) zou die snelle operatie nog wel eens een staartje kunnen krijgen. Volgens mij moest het verzoek tot uitzetting éérst worden voorgelegd aan een speciale commissie, tenminste: als de betrokkene (Joran) er niet mee instemde. Uit zijn bekentenis blijkt dat hij er niet mee instemde, maar hij is toch razendsnel uitgezet. Daar zou een vormfout kunnen zitten, denk ik.

Het zou kunnen dat de Chilenen en Peruanen zoveel haast hadden om de zaak te beklinken, óók onder druk van de media, dat ze de regels niet hebben gevolgd. Omdat NRC er meteen over begon, leek het me wel een aannemelijke theorie. Maar goed, de 'scoop' is verder niet opgepikt door andere media, terwijl het natuurlijk een behoorlijke stommiteit zou zijn
Het kan ook best zijn dat zijn verhaal in de bekentenis niet helemaal klopt wat dit betreft. Ik blijf alles wat Joran zegt met een korreltje zout nemen.
pi_82879257
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:20 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ja, goed, maar daar kun je over twisten. Spoedeisend belang? Ze hadden hem gewoon kunnen vasthouden in Chili, de volkshysterie in Peru lijkt me geen spoedeisend belang
Het spoedeisende belang is dat na enkele dagen mogelijke zichtbare verwondingen die ontstaan zijn door het vermoorden van het weerloze meisje weggetrokken zijn .
  woensdag 16 juni 2010 @ 13:29:51 #60
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82879293
quote:

[..]

Joran zou echt "Mr. Houdini" zijn als hij ook hier onderuit komt! Somehow acht ik hem niet die geluk of intelligentie toe. Hij heeft nu toch echt al zijn geluk opgemaakt en geen belangrijke mensen meer achter hem die hem eruit kunnen redden

Holland Casino - Speltip 9: "Weet wanneer je moet stoppen"
pi_82879517
Maar hij heeft zichzelf toch aangegeven? Wat wilde hij er dan mee bereiken?
Ja, naar Nederland toe, maar dat kon toch gewoon niet?
pi_82880549
Beetje vage bron (inclusief tracking cookies op de site) maar sluit wel een beetje aan op geruchten dat moeder van Joran naar Lima zou komen:
quote:
]Dezelfde bronnen geven aan dat de moordenaar van Stephany het aangeboden voedsel nu aanvaardt en een stuk rustiger oogt. Zijn emotionele toestand zou nog meer zijn verbeterd nadat hij hoorde dat zijn moeder, Anita van der Sloot, in het land is en hem vandaag zal bezoeken, profiterend van het feit dat het vandaag bezoekdag voor vrouwen is.
[ed: vertaling iets bijgeschaafd]
Bron:http://www.trome.com/tonline/Html/2010-06-15/ontractualidad1095179.html

Dat vrouwen op woensdag Castro Castro mogen bezoeken stond ook in de Privé, dus dan moet het wel waar zijn
  woensdag 16 juni 2010 @ 14:02:37 #63
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82880812
Maargoed, het besef dat z'n moeder er de komende 35 jaar niet iedere week zal zijn komt nog wel.
pi_82880835
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:34 schreef Troeta het volgende:
Hij zégt dat hij zichzelf heeft aangegeven

En wellicht maakte hij een fout, door te veronderstellen dat Chili hem niet naar Peru zou uitleveren, maar aan Aruba of Nederland.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 16 juni 2010 @ 14:05:52 #65
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82880995
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:02 schreef Klonterpot het volgende:
Maargoed, het besef dat z'n moeder er de komende 35 jaar niet iedere week zal zijn komt nog wel.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij daar dan nog veel waarde aan hecht. Volgens mij speelt het leven van iemand die zo lang gevangen zit zich enkel af in de bubbel van het gevang.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  woensdag 16 juni 2010 @ 14:07:00 #66
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82881100
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:34 schreef Troeta het volgende:
Dat zegt hij maar hij is gewoon opgepakt hij zat in een taxi
  woensdag 16 juni 2010 @ 14:13:22 #67
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82881479
Er is een dagboek opgedoken?

http://www.geenstijl.nl/m(...)nieuws_nog_nixx.html

En "Deep Throath" lijkt trouwens op een van deze meisjes

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_82881897
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:13 schreef SeLang het volgende:
Er is een dagboek opgedoken?

http://www.geenstijl.nl/m(...)nieuws_nog_nixx.html

En "Deep Throath" lijkt trouwens op een van deze meisjes

[ afbeelding ]
...vond zijn text op het shirt van INTERPOL grappiger.
pi_82882463
TVPrison.
pi_82883091
Stel, het onvoorspelbare gebeurt en Joran wordt vrijgesproken, maar pas nadat hij twee jaar in voorarrest heeft gezeten. Is het dan mogelijk dat hij de staat aanklaagt, of valt voorarrest in Peru daar dan weer niet onder?

Weet iemand dit toevallig?
C'est le ton qui fait la musique.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2010 @ 14:48:08 #71
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82883165
quote:
LIMA - Joran van der Sloot stapte afgelopen weekend depressief en angstig de beruchte Castro Castro-gevangenis binnen, maar lijkt een paar dagen later zijn draai in de lik al gevonden te hebben.

De Peruaanse nieuwssite El Comercio weet te melden dat hij gezellig keuvelt met lotgenoot Alejandro Trujillo Ospina. Joran deelt een speciaal gedeelte van de gevangenis met deze Colombiaanse huurmoordenaar en een voormalige burgemeester die drugsgeld witwaste.

Ook zou de Nederlander al een kaartje hebben gelegd met Ospina. Wie gewonnen heeft meldt El Comercio niet. Saillant detail: een potje poker was ook het laatste wat Joran voor de moord op Stephany Flores deed...
pi_82883310
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Loedertje, zou je aub altijd een bron willen vermelden (staat ook in de OP)
pi_82883429
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Bron: vuilnisbak (oud nieuws)
pi_82883674
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:52 schreef sesame het volgende:

[..]

Bron: vuilnisbak (oud nieuws)
Da's waar, ja!
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2010 @ 14:56:41 #75
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82883677
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:50 schreef Felixa het volgende:

[..]

Loedertje, zou je aub altijd een bron willen vermelden (staat ook in de OP)
www.AD.NL
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2010 @ 15:02:51 #76
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82883989
quote:
35. Om welke reden ging u met Stephany naar kamer 309?

Om op internet te blijven pokeren

36. Wat zei Stephany tegen u toen ze u voor uw hoofd sloeg?

- Ik was haar aan het uitleggen dat ik vijf jaar eerder beschuldigd was van het laten verdwijnen van een meisje omdat ik daar via Facebook een bericht over had gekregen. Ze luisterde naar me en plots sloeg ze me. Ik weet niet waarom.

37. Waarom heeft u Stephany vermoord?

- Nadat ik haar een klap had gegeven was ik bang dat ze naar de politie zou stappen en dat ze me zouden aanhouden. Het was een impulsieve daad. Ik denk dat ik haar vermoordde omdat ik niet nadacht.
In de verklaring staat nergens dat zij informatie over hem op zijn laptop had gevonden toen hij terugkwam.
pi_82884250
van der Sloot responsible for other disappearances?

Last Update: 6/15 11:44 pm

Joran van der Sloot is suspected of two murders, BUT, could there be more? Investigators are trying to connect him with the disappearance of two women in Colombia as well.

As it turns out, these women mysteriously disappeared while Joran van der Sloot was in Bogata for a poker tournament the week before he arrived in Peru. What’s more disturbing? The same women were, indeed seen with van der Sloot the day before they both vanished.

For the latest on Joran van der Sloot watch our video player on this screen. In it you’ll find out why the young man whose father was an attorney is now left without one himself!

http://www.cbs42.com/cont(...)HKkKo2h17AqceXA.cspx
pi_82884252
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef Loedertje het volgende:

[..]

In de verklaring staat nergens dat zij informatie over hem op zijn laptop had gevonden toen hij terugkwam.
Ik dacht net van mmm oops ... smiley vergeten ... maar nu raad ik jou in het bijzonder aan om vanavond naar SBS6 te kijken ...met smiley

*Gaat ergens anders afkicken van nieuws-overdosis
pi_82884295
AAAARGH!

* is echt weg nu!
pi_82884684
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef zoefbust het volgende:
van der Sloot responsible for other disappearances?

Last Update: 6/15 11:44 pm

Joran van der Sloot is suspected of two murders, BUT, could there be more? Investigators are trying to connect him with the disappearance of two women in Colombia as well.

As it turns out, these women mysteriously disappeared while Joran van der Sloot was in Bogata for a poker tournament the week before he arrived in Peru. What’s more disturbing? The same women were, indeed seen with van der Sloot the day before they both vanished.

For the latest on Joran van der Sloot watch our video player on this screen. In it you’ll find out why the young man whose father was an attorney is now left without one himself!

http://www.cbs42.com/cont(...)HKkKo2h17AqceXA.cspx
Het was toch vorige week al bewezen dat hij er niet was geweest? Alleen op het vliegveld van Bogota en toen meteen door naar Lima.
Raar dat deze site dat als "nieuws" brengt.
pi_82884797
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:14 schreef Felixa het volgende:

[..]

Het was toch vorige week al bewezen dat hij er niet was geweest? Alleen op het vliegveld van Bogota en toen meteen door naar Lima.
Raar dat deze site dat als "nieuws" brengt.
Ja het bericht is van gisteren ,dus misschien nieuwe ontwikkelingen ?

The same women were, indeed seen with van der Sloot the day before they both vanished.
pi_82884891
http://edition.cnn.com/20(...)ot/index.html?hpt=T2

CNN) -- Aruban and Peruvian authorities have agreed to "help each other" in the murder investigation of Stephany Flores -- in which Joran Van der Sloot is the prime suspect, an Aruban government spokesman said Tuesday.

Investigators hope the cooperation will lead to new information about the disappearance of Alabama teenager Natalee Holloway in 2005 in Aruba. Van der Sloot is also a suspect in that case.

Following a phone meeting with Peruvian Judge Carlos Morales on Tuesday morning, Aruban government spokesman Taco Stein said Peruvian authorities have agreed to allow Aruban investigators into Peru to interview van der Sloot once a formal request has been made.

Stein did not indicate when the request would take place or when Aruban investigators are expected to arrive in Peru, but described the meeting as a "positive start" to information sharing that many Arubans hope will shed more light on the Holloway case.

Timeline: Natalee Holloway case

Video: Aruba, Peru swap notes RELATED TOPICS
Joran van der Sloot
Natalee Holloway
Lima (Peru)
Aruba
Holloway's father, Dave Holloway, met with Aruban authorities on the island Tuesday and told CNN he believes progress is being made in the investigation. He declined to elaborate further.

Peruvian authorities have charged van der Sloot, a 22-year-old Dutch citizen, with murder in the death of 21-year-old Flores last month.

Van der Sloot said he was in Peru for a poker tournament and had met Flores while he was gambling.

Police have said they think van der Sloot killed Flores to steal money she won from gambling.

Van der Sloot told authorities he attacked Flores on May 30 after she read an e-mail on his computer connected with the Holloway case.
pi_82886211
In de video op CNN wordt gezegd, dat Joran een nieuwe advocaat heeft, wie is nog niet bekend.
pi_82886434
Joran’s lawyer decides to stay on
Published on : 16 June 2010 - 11:30am

Joran van der Sloot’s lawyer, Máximo Altez, has decided he will continue to defend his client. Earlier he announced he was quitting because of “numerous family problems”, but Radio Netherlands Worldwide has learned that he has now decided to go ahead regardless. He has, however, moved to a secret location since the windows of his office were smashed.

A prominent Peruvian lawyer has informed RNW that Joran’s mother wants the trial moved to the Netherlands. He says this is theoretically possible in legal terms, but only if the Peruvian authorities agree and that seems unlikely.

Mass Hysteria
The lawyer, who wished to remain anonymous, is concerned that Joran van der Sloot will not receive a fair trial since the intensive media coverage in Peru has generated mass hysteria and irreversibly painted a portrait of the Dutchman as a cold, heartless killer. He says what he needs is not so much a lawyer as a medical team made up of psychiatrists and psychologists.

The Dutch embassy in Lima is also worried about the situation and the treatment of the accused.

Premeditated Murder
Last month Joran van der Sloot confessed to murdering 21-year Stephany Flores in his hotel room in Lima. Mr Altez claims the statement was extracted in an illegal manner.

The victim’s family is calling for a life sentence and assuming the motive for the murder was robbery. The charge at present is “premeditated murder”, which in Peru carries a maxium sentence of 35 years. Joran van der Sloot claims he killed Stephany Flores in a fit of rage.

http://www.wereldomroep.n(...)-lawyer-decides-stay
pi_82886503
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:43 schreef MargrietV het volgende:
In de video op CNN wordt gezegd, dat Joran een nieuwe advocaat heeft, wie is nog niet bekend.
Die berichten volgen elkaar ook razendsnel op.
Eerst was er het bericht dat die Maximo Altez zich had teruggetrokken.
Toen kwam het bericht dat het Nakazaki zou worden.
Daarna het bericht dat het toch Altez zou blijven...
We zullen het vrijdag wel zien als ze (ongetwijfeld live ) in de rechtbank zitten.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2010 @ 16:05:10 #87
135305 beequeen
Lost.
pi_82887358
En maar blijven proberen. Gelukkig zijn ze niet helemaal achterlijk in Peru.
quote:
A prominent Peruvian lawyer has informed RNW that Joran’s mother wants the trial moved to the Netherlands. He says this is theoretically possible in legal terms, but only if the Peruvian authorities agree and that seems unlikely.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:09:33 #88
3542 Gia
User under construction
pi_82887591
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]

Inderdaad. Maar ik geef die moeder wel gelijk dat ze dat probeert. Stel dat het wordt ingewilligd, kan ze daarna een beroep doen op de Nederlandse regering om hem zijn straf hier uit te laten zitten, want dan is hij toch al hier en er is geen uitleveringsverdrag met Peru.

Maar goed, gaat waarschijnlijk echt niet gebeuren. Over het algemeen zijn ze niet blondt in Peru.
pi_82887613
quote:
[..]

Lekker in Peru laten zitten die kwiebus, gaat het ons nog belastinggeld kosten ook en binnen 7 jaar staat hij weer buiten.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2010 @ 16:15:25 #90
135305 beequeen
Lost.
pi_82887872
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:09 schreef Gia het volgende:

Inderdaad. Maar ik geef die moeder wel gelijk dat ze dat probeert. Stel dat het wordt ingewilligd, kan ze daarna een beroep doen op de Nederlandse regering om hem zijn straf hier uit te laten zitten, want dan is hij toch al hier en er is geen uitleveringsverdrag met Peru.

Maar goed, gaat waarschijnlijk echt niet gebeuren. Over het algemeen zijn ze niet blondt in Peru.
Mijn zoon heeft in zijn pubertijd ook rottigheid uitgehaald, niet te vergelijken met Joran, maar kwam wel in aanraking met de politie. Ik heb de politie gewoon hun werk laten doen en thuis kreeg hij vervolgens huisarrest.
Pappen en nathouden kom je nergens mee.

Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en is nu een brave burger. Wrs door het niet pappen en nathouden.
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2010 @ 16:15:57 #91
135305 beequeen
Lost.
pi_82887897
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:09 schreef shomila het volgende:

Lekker in Peru laten zitten die kwiebus, gaat het ons nog belastinggeld kosten ook en binnen 7 jaar staat hij weer buiten.
Hear, hear.
― Mark Twain
pi_82887926
Dat artikel van de wereldomroep is eerder al in het nederlands geplaatst.
Dat was ook de enige bron (in NL en Peru) die beweerd heeft dat advocaat toch aanbleef. Ik citeer letterlijk:

Eerder was bekend geworden dat Altez van plan was ermee te stoppen, omdat zijn gezin de afgelopen tijd 'veel problemen heeft gehad'. Maar uit betrouwbare bron heeft de Wereldomroep vernomen dat de advocaat toch met de zaak doorgaat.
Bron:http://www.rnw.nl/nederlands/bulletin/advocaat-joran-blijft-toch-aan

Nou die bron zullen ze ook niet meer zo snel vertrouwen ...
pi_82888339
Ze had dat serpent beter eerder naar Nederland kunnen sturen om hem een heropvoedingsprogramma te laten volgen..wellicht was er dan nog iets fatsoenlijks van hem terechtgekomen...
Vader en moeder van der Sloet hebben er echter voor gekozen hun verwende zoontje een rijkeluis-luizenleventje op een tropisch eiland te laten genieten, met alle gevaren en mogelijkheden van dien..what goes around comes around..

[ Bericht 0% gewijzigd door Maron op 16-06-2010 16:40:57 (s vergeten) ]
pi_82888557
quote:
Zou die Anita niemand in haar buurt hebben die haar enig advies geeft wat ze nou wel of niet moet schreeuwen ? Haar onlangs overleden man was toch rechter ?
pi_82888835
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:15 schreef beequeen het volgende:
Mijn zoon heeft in zijn pubertijd ook rottigheid uitgehaald, niet te vergelijken met Joran, maar kwam wel in aanraking met de politie. Ik heb de politie gewoon hun werk laten doen en thuis kreeg hij vervolgens huisarrest.
Pappen en nathouden kom je nergens mee.

Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en is nu een brave burger. Wrs door het niet pappen en nathouden.
Ben ook ooit opgepakt (winkeldiefstal van nutteloze betaalbare dingen) in mijn tienerjaren. School werd gebeld, ouders werden gebeld, ouders woedend, enorm op mijn billen gemept toen ik thuis aankwam en die dag zonder eten naar bed. Er is denk ik een week niet tegen me gesproken thuis.
En terecht. Ik ben zo geschrokken van de stress die het opleverde en heb daarna nooit meer iets gejat!! Als ik niet was opgepakt of als m'n ouders daar niet zo stressvol op hadden gereageerd, was ik misschien wel geeindigd in de videorecorders, kleding, of huizeninbraak. Wie zal het zeggen...ik heb er van geleerd!

Ouders van Joran hebben de arme pechvogel met hun handen door zijn haren gestreken, met een armbandje om met de tekst "hope fot Natalee".
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:34:53 #96
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_82889069
quote:

Maar wat voor gevolg zou dat dan moeten hebben? Chili heeft geen jurisdictie in Peru, dus zelfs wanneer een Chileense rechtbank zou bepalen dat hij niet uitgezet had mogen worden, heeft dat geen gevolgen. Chili kan hem er niet mee terug halen.
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:40:45 #97
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_82889410
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef zoefbust het volgende:
....
Investigators are trying to connect him with the disappearance of two women in Colombia as well.
...
Tunnel visie alert!!!!!
If things don't go right, turn left!
pi_82889791
geloof dat we ons hier geen zorgen hoeven te maken over joran. die blijft waar hij is en zal berecht worden in peru !!!

als het allemaal zo makkelijk ging , dat als een moeder wat roept peru gelijk staat te rillen en zegt maar natuurlijk , uw zoon heeft hier een onschuldig peruaans meisje omgebracht, maar hij is buitenlander en neem hem maar mee dat dat ook gebeurt ??

dan zou ik alle serie killers maar naar peru sturen met 1 ticket van uri , vier daar je lusten maar wij eisen wel dat je naar je eigenland terug komt.
schild een land zijn vermoorde/ verkrachte/ misbruikte tieners enz,enz
en ach peru daar leven toch alleen mensen die graag vermoord/verkracht/ en STOM zijn

zijn we een beetje van deze wereld of net zo naief als anita van der sloot ???
pi_82890117
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:46 schreef plonsplons het volgende:
geloof dat we ons hier geen zorgen hoeven te maken over joran. die blijft waar hij is en zal berecht worden in peru !!!

als het allemaal zo makkelijk ging , dat als een moeder wat roept peru gelijk staat te rillen en zegt maar natuurlijk , uw zoon heeft hier een onschuldig peruaans meisje omgebracht, maar hij is buitenlander en neem hem maar mee dat dat ook gebeurt ??

dan zou ik alle serie killers maar naar peru sturen met 1 ticket van uri , vier daar je lusten maar wij eisen wel dat je naar je eigenland terug komt.
schild een land zijn vermoorde/ verkrachte/ misbruikte tieners enz,enz
en ach peru daar leven toch alleen mensen die graag vermoord/verkracht/ en STOM zijn

zijn we een beetje van deze wereld of net zo naief als anita van der sloot ???
Goed stukje plons !
Ze neemt bij voorbaat het land Peru al niet serieus en dat lijkt me niet zo slim .
pi_82890321
Ik heb een paar jaar geleden een tv uitzending gezien van Joran en zijn ouders. Ze gingen toen met z'n drieën naar New York, wat mij is bijgebleven van moeder Anita is dat ze een soort van misplaatste arrogantie uitstraalde. Kan natuurlijk een houding zijn, maar ik wou dat ze eens een soort van verklaring aflegde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')