nou je noemt een rijtje op en zegt dan : om indirect Joran schuldig te laten bevindenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, het zou onmogelijk zijn om dat zo 123 op te zetten. Maar ik vind het gewoon allemaal zo toevallig
Nou , da's echt iets om trots op te zijn! Echt een voorbeeld voor zijn kinderenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef freejoran het volgende:
[..]
jij kunt ervan dromen.
die vent is rijk, getrouwd met twee kids en mag van zijn vrouw buiten de deur neuken met bijna 20 jaar jongere meiden.
donder toch op man
die 'domme' fout is dan in chilli gemaakt , niet in peru.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef Stiggie het volgende:
[..]
[..]
Zal toch niet zo zijn dat door de publiciteit en alle media-aandacht zo'n domme fout is gemaakt? De rechter is een anticorruptiemagistraat dus dat werkt wel in zijn voordeel...
Vormfoutjes maken mag zelfs als er spoedeisend belang is .quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef dontcare het volgende:
[..]
die 'domme' fout is dan in chilli gemaakt , niet in peru.
Dat gaat Joran dus niet helpen
De dag na de arrestatie/uitzetting van Joran schreef NRC Handelsblad op de voorpagina al dat er sprake was van vormfouten; volgens een hoogleraar (naam kwijt, en ik kan in de brij van topics niks meer terugvinden...) zou die snelle operatie nog wel eens een staartje kunnen krijgen. Volgens mij moest het verzoek tot uitzetting éérst worden voorgelegd aan een speciale commissie, tenminste: als de betrokkene (Joran) er niet mee instemde. Uit zijn bekentenis blijkt dat hij er niet mee instemde, maar hij is toch razendsnel uitgezet. Daar zou een vormfout kunnen zitten, denk ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, sorry... op basis waarvan zou hij dan niet aan Peru mogen overgeleverd worden?
Ja, goed, maar daar kun je over twisten. Spoedeisend belang? Ze hadden hem gewoon kunnen vasthouden in Chili, de volkshysterie in Peru lijkt me geen spoedeisend belangquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Vormfoutjes maken mag zelfs als er spoedeisend belang is .
Het kan ook best zijn dat zijn verhaal in de bekentenis niet helemaal klopt wat dit betreft. Ik blijf alles wat Joran zegt met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
De dag na de arrestatie/uitzetting van Joran schreef NRC Handelsblad op de voorpagina al dat er sprake was van vormfouten; volgens een hoogleraar (naam kwijt, en ik kan in de brij van topics niks meer terugvinden...) zou die snelle operatie nog wel eens een staartje kunnen krijgen. Volgens mij moest het verzoek tot uitzetting éérst worden voorgelegd aan een speciale commissie, tenminste: als de betrokkene (Joran) er niet mee instemde. Uit zijn bekentenis blijkt dat hij er niet mee instemde, maar hij is toch razendsnel uitgezet. Daar zou een vormfout kunnen zitten, denk ik.
Het zou kunnen dat de Chilenen en Peruanen zoveel haast hadden om de zaak te beklinken, óók onder druk van de media, dat ze de regels niet hebben gevolgd. Omdat NRC er meteen over begon, leek het me wel een aannemelijke theorie. Maar goed, de 'scoop' is verder niet opgepikt door andere media, terwijl het natuurlijk een behoorlijke stommiteit zou zijn
Het spoedeisende belang is dat na enkele dagen mogelijke zichtbare verwondingen die ontstaan zijn door het vermoorden van het weerloze meisje weggetrokken zijn .quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:20 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, goed, maar daar kun je over twisten. Spoedeisend belang? Ze hadden hem gewoon kunnen vasthouden in Chili, de volkshysterie in Peru lijkt me geen spoedeisend belang
Joran zou echt "Mr. Houdini" zijn als hij ook hier onderuit komt! Somehow acht ik hem niet die geluk of intelligentie toe. Hij heeft nu toch echt al zijn geluk opgemaakt en geen belangrijke mensen meer achter hem die hem eruit kunnen reddenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
De dag na de arrestatie/uitzetting van Joran schreef NRC Handelsblad op de voorpagina al dat er sprake was van vormfouten; volgens een hoogleraar (naam kwijt, en ik kan in de brij van topics niks meer terugvinden...) zou die snelle operatie nog wel eens een staartje kunnen krijgen. Volgens mij moest het verzoek tot uitzetting éérst worden voorgelegd aan een speciale commissie, tenminste: als de betrokkene (Joran) er niet mee instemde. Uit zijn bekentenis blijkt dat hij er niet mee instemde, maar hij is toch razendsnel uitgezet. Daar zou een vormfout kunnen zitten, denk ik.
Het zou kunnen dat de Chilenen en Peruanen zoveel haast hadden om de zaak te beklinken, óók onder druk van de media, dat ze de regels niet hebben gevolgd. Omdat NRC er meteen over begon, leek het me wel een aannemelijke theorie. Maar goed, de 'scoop' is verder niet opgepikt door andere media, terwijl het natuurlijk een behoorlijke stommiteit zou zijn
Bron:http://www.trome.com/tonline/Html/2010-06-15/ontractualidad1095179.htmlquote:]Dezelfde bronnen geven aan dat de moordenaar van Stephany het aangeboden voedsel nu aanvaardt en een stuk rustiger oogt. Zijn emotionele toestand zou nog meer zijn verbeterd nadat hij hoorde dat zijn moeder, Anita van der Sloot, in het land is en hem vandaag zal bezoeken, profiterend van het feit dat het vandaag bezoekdag voor vrouwen is.
[ed: vertaling iets bijgeschaafd]
Hij zégt dat hij zichzelf heeft aangegevenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:34 schreef Troeta het volgende:
Maar hij heeft zichzelf toch aangegeven? Wat wilde hij er dan mee bereiken?
Ja, naar Nederland toe, maar dat kon toch gewoon niet?
Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij daar dan nog veel waarde aan hecht. Volgens mij speelt het leven van iemand die zo lang gevangen zit zich enkel af in de bubbel van het gevang.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:02 schreef Klonterpot het volgende:
Maargoed, het besef dat z'n moeder er de komende 35 jaar niet iedere week zal zijn komt nog wel.
Dat zegt hij maar hij is gewoon opgepakt hij zat in een taxiquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:34 schreef Troeta het volgende:
Maar hij heeft zichzelf toch aangegeven? Wat wilde hij er dan mee bereiken?
Ja, naar Nederland toe, maar dat kon toch gewoon niet?
...vond zijn text op het shirt van INTERPOL grappiger.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:13 schreef SeLang het volgende:
Er is een dagboek opgedoken?
http://www.geenstijl.nl/m(...)nieuws_nog_nixx.html
En "Deep Throath" lijkt trouwens op een van deze meisjes
[ afbeelding ]
quote:LIMA - Joran van der Sloot stapte afgelopen weekend depressief en angstig de beruchte Castro Castro-gevangenis binnen, maar lijkt een paar dagen later zijn draai in de lik al gevonden te hebben.
De Peruaanse nieuwssite El Comercio weet te melden dat hij gezellig keuvelt met lotgenoot Alejandro Trujillo Ospina. Joran deelt een speciaal gedeelte van de gevangenis met deze Colombiaanse huurmoordenaar en een voormalige burgemeester die drugsgeld witwaste.
Ook zou de Nederlander al een kaartje hebben gelegd met Ospina. Wie gewonnen heeft meldt El Comercio niet. Saillant detail: een potje poker was ook het laatste wat Joran voor de moord op Stephany Flores deed...
Loedertje, zou je aub altijd een bron willen vermelden (staat ook in de OP)quote:
www.AD.NLquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Loedertje, zou je aub altijd een bron willen vermelden (staat ook in de OP)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |