abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82874305
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef freejoran het volgende:
dus hij zit toch in een veilig gedeelte met beter voedsel en accomodatie...

dat gun ik hem niet
Tot aan de rechtszitting die over 2 a 3 jaar zal hij wel in een veilig gedeelte zitten maar waar hij daarna terecht komt ?
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:43:51 #27
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82874336
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:36 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik weet het, 't is off-topic, maar vind die kwal Peter niet belangrijk genoeg om er een aparte topic over te beginnen. My god zeg, en die man komt er ook nog mee weg ook:

[..]

bron: telegraaf.nl
Boehoe.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:45:03 #28
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_82874395
tvp
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_82874445
quote:
Het is niet de eerste keer dat Leonie als een blok is gevallen voor een bekende Nederlander. Eerder had zij een kortstondige verhouding met de twee jaar jongere Piet van Dolen, beter bekend als Gabber Piet.
Hahaha

Nog any news about Joran?
pi_82874530
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:36 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik weet het, 't is off-topic, maar vind die kwal Peter niet belangrijk genoeg om er een aparte topic over te beginnen. My god zeg, en die man komt er ook nog mee weg ook:

[..]

bron: telegraaf.nl
jij kunt ervan dromen.
die vent is rijk, getrouwd met twee kids en mag van zijn vrouw buiten de deur neuken met bijna 20 jaar jongere meiden.

donder toch op man
pi_82874582
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Poosje niet gevolgd, wie zouden er nog meer bij betrokken moeten zijn dan?!
In een van zijn eerste verklaringen tegen de peruaanse politie zou Joran hebben gezegd zich van het lijk te willen ontdoen. En volgens de advocaat van de Flores-familie zou hij daar dan iemand voor hebben benaderd ..... zo zien zij bijv. in het feit dat er nog naar de hotelkamer van Joran is gebeld op de maandag na de moord bewijs dat er nog iemand bij betrokken was. Lijkt me allemaal wat ver gezocht ... maar je weet het niet he ... misschien hebben ze nog wel meer bewijs.
De laptop is ook nog steeds niet onderzocht, maar dat zal binnenkort wel gaan gebeuren.
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:48:33 #32
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82874585
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef freejoran het volgende:

[..]

getrouwd met twee kids
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82874666
quote:
Klinkt een beetje schreeuwering Amerikaans ... maar toch ook wel weer interesting.
pi_82874883
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:50 schreef Felixa het volgende:

[..]

Melody Granadillo?
Ik las het eergister op Twitter! Maar dacht is vast een HOAX, want er stond een foto bij van een hand met een blauw boekje en op de achtergrond een zee...
Maar waarom zou iemand er dan nu pas voor uitkomen? Wordt echt steeds raarder...
pi_82874926
Ik ben benieuwd of SBS6 in de reconstructie Joran Stephany opnieuw laat aankleden...

Hopelijk hebben ze inmiddels toch wel door dat dat een vertaalfout was...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:56:31 #37
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_82874992
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef freejoran het volgende:

[..]

jij kunt ervan dromen.
die vent is rijk, getrouwd met twee kids en mag van zijn vrouw buiten de deur neuken met bijna 20 jaar jongere meiden.

donder toch op man
Blijf het evengoed een vies mannetje vinden, ook kwa uiterlijk. Rijk of niet: Ik zou er niet aan moeten denken mijn tong in dat vieze, dunne, nare mondje van hem te moeten stoppen.

wat betreft VdS: pleit ik nog steeds voor een cam in zijn cel, een soort van BB-Joran. Kunnen we elke dag streamen en polls maken wat er nu weer gaat gebeuren met Joran.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_82875195
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ik las het eergister op Twitter! Maar dacht is vast een HOAX, want er stond een foto bij van een hand met een blauw boekje en op de achtergrond een zee...
Maar waarom zou iemand er dan nu pas voor uitkomen? Wordt echt steeds raarder...
Die Melody heeft tijdens het hele Natalee Holloway-verhaal ook al eens verteld over haar tijd met Joran. Daarom denk ik dat het Melody is, maar het kan net zo goed een andere ex zijn. Ze heeft dus al eerder haar verhaal gedaan, dat was toen vrij positief, maar misschien dat ze nu dan met wat andere info uit haar dagboek komt.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82875277
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Al die toevalligheden (FBI, 'dagboek', afpersing, Beth/Jug whatever die weer interviews geven, Natalee Holloway foundation die een paar dagen nadat lijk van Stephany was gevonden geopend zou worden) die elkaar opstapelen om indirect Joran schuldig te laten bevinden aan de verdwijning /moord Holloway sinds Stephany... lijken wel PR stunten.
pi_82875571
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:03 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Al die toevalligheden (FBI, 'dagboek', afpersing, Beth/Jug whatever die weer interviews geven, Natalee Holloway foundation die een paar dagen nadat lijk van Stephany was gevonden geopend zou worden) die elkaar opstapelen om indirect Joran schuldig te laten bevinden aan de verdwijning /moord Holloway sinds Stephany... lijken wel PR stunten.
Natalee Holloway foundation is er sinds 2007 al en is van Dave Holloway las ik net .
pi_82875703
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:03 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ja en waar ging die documentaire eigenlijk over die Peterrrr in mei ging opnemen in een ver buitenland..

*zet speculatie-alert maar weer eens aan
pi_82875977
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Natalee Holloway foundation is er sinds 2007 al en is van Dave Holloway las ik net .
Sorry, ben beetje in de war. Dave Holloway klopt. Maar het is een andere foundation: Natalee Holloway Resource Center.
quote:
The opening of the center in the National Museum of Crime & Punishment in Washington comes shortly after Joran van der Sloot, the young man suspected to be responsible for Natalee's disappearance, was arrested, and reportedly confessed to, the murder of a Peruvian native Stephany Flores
Bron
pi_82876063
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:13 schreef sesame het volgende:

[..]

Ja en waar ging die documentaire eigenlijk over die Peterrrr in mei ging opnemen in een ver buitenland..

*zet speculatie-alert maar weer eens aan
Hahaha ja, ik vind het gewoon allemaal een beetje te toevallig worden eigenlijk...
pi_82876075
quote:
Rechter buigt zich over rechtmatigheid arrestatie Joran
LIMA/AMSTERDAM - Komende vrijdag zal Joran van der Sloot worden voorgeleid aan de rechter. Naar verwachting zal de rechter, de voormalige anticorruptiemagistraat Carlos Morales Córdova, beslissen of het voorarrest van Van der Sloot zal worden verlengd. Omdat er door internationale experts vraagtekens zijn gezet over de vraag of de arrestatie en overlevering vanuit Chili naar Peru rechtmatig verlopen is zal de rechter zich waarschijnlijk ook over die vraag buigen.
quote:
Joran:
Het duurde nog een uur voordat de politie mijn taxi onderschepte. Ze reden me in een particuliere wagen naar de Migratiedienst in Santiago. Ze legden uit dat ik niet gearresteerd was, dat ik mocht doen wat ik wilde. Ik gebruikte de computer en at. Totdat ik te horen kreeg dat Peru om mijn uitlevering vroeg.

Ik zei dat ik niet akkoord was, dat ik met een advocaat wilde praten. Ze zeiden me dat ik daarover niks te vertellen had. Dat het een beslissing van de regering was. Ik vroeg of ik niet aan Nederland kon worden uitgeleverd. Dat zouden ze bekijken. Daarna herhaalden ze dat ik niet gearresteerd was, maar dat ze me wegens een beslissing van hogerhand het land zouden uitzetten, naar Peru.
Zal toch niet zo zijn dat door de publiciteit en alle media-aandacht zo'n domme fout is gemaakt? De rechter is een anticorruptiemagistraat dus dat werkt wel in zijn voordeel...
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_82876171
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:19 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Sorry, ben beetje in de war. Dave Holloway klopt. Maar het is een andere foundation: Natalee Holloway Resource Center.
[..]

Bron
Denk je dat ze dat Resource Center even snel begonnen zijn omdat Joran daar een moord gepleegd heeft ? Dat suggereer je nl een beetje .
pi_82876207
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef Stiggie het volgende:

[..]

[..]

Zal toch niet zo zijn dat door de publiciteit en alle media-aandacht zo'n domme fout is gemaakt? De rechter is een anticorruptiemagistraat dus dat werkt wel in zijn voordeel...
Ik begrijp het niet, sorry... op basis waarvan zou hij dan niet aan Peru mogen overgeleverd worden?
pi_82876350
Zo, hij's dus ook echt 2 meter. Grote vent.
pi_82876383
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Denk je dat ze dat Resource Center even snel begonnen zijn omdat Joran daar een moord gepleegd heeft ? Dat suggereer je nl een beetje .
Nee, absoluut niet, het zou onmogelijk zijn om dat zo 123 op te zetten. Maar ik vind het gewoon allemaal zo toevallig
pi_82876644
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Hahaha ja, ik vind het gewoon allemaal een beetje te toevallig worden eigenlijk...
Haha ja, dat heb ik ook af en toe hoor... het lijkt wel of Joran nooit eens betrokken kan zijn bij een "normale" misdaad. En ach ... bij gebrek aan nieuws ...
pi_82876715
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet, sorry... op basis waarvan zou hij dan niet aan Peru mogen overgeleverd worden?
Ik weet ook niet al teveel van dat rechtssysteem en de internationale regels die daarbij horen maar....

Volgens twee andere posts in het vorige topic:
quote:
In het Nederlandse rechtssysteem zou Joran waarschijnlijk een goede kans maken: geen advocaat, uitlevering zonder toestemming en (volgens NRC, meteen al de dag na de uitzetting) niet volgens de regels - hier komen mensen weg met kleinere vormfoutjes. Maar ja, Peru...
quote:
Officieel had hij bezwaar kunnen aantekenen tegen uitzetting maar dat had hij dan in Chili moeten doen .
Dat had hij zelfs kunnen rekken tot aan het Chileense hooggerechtshof.
De strafkamer van het hof had zich dan moeten buigen over de uitlevering en er had dan
ook al een aanklacht in Peru moeten zijn tegen Joran .
Maar Chili kan iemand ook als ongewenste vreemdeling over de grens zetten en dan sta je in Peru
Volgens de verklaring heeft Joran dus wel bezwaar gemaakt in Santiago (Chili) tegen de uitzetting. Tenminste dat is zoals ik het lees.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')