Dat wisten we hier afgelopen maandag al.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:16 schreef Knip het volgende:
Op nu.nl staat nu vermeld dat Uri Geller hem geld voor een ticket heeft gegeven.
Bron op nu.nlquote:Uri Geller betaalde ticket Van der Sloot
Uitgegeven: 16 juni 2010 09:56
AMSTERDAM - Illusionist Uri Geller betaalde voor Joran van der Sloot een ticket enkele reis vanuit Peru naar Aruba en 600 dollar (487 euro) voor onkosten.
Dat staat in een verklaring van de Israëlische mentalist Geller die woensdag is bekendgemaakt.
Geller wilde met Van der Sloot werken en hem voor de televisie onder hypnose brengen om zo meer informatie te krijgen in de zaak van Natalee Holloway.
Thankx @Felixa voor de TS, ik had de vorige per ongeluk gesloten..quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:11 schreef Felixa het volgende:
Belangrijkste nieuws voor de komende dagen:
Joran vrijdag voor de rechter
Het is stiekem niet te hopen maar het zit er wel in omdat hij gevaar loopt. Wat mij betreft mag 'ie mooi op z'n matrasje tussen alle andere smerige misdadigers gaan liggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:18 schreef freejoran het volgende:
zou joran een voorkeursbehandeling blijven krijgen, dus ook na een eventuele veroordeling?
ik mag toch hopen dat die in de bak komt bij de gewone misdadigers.
Dat programma?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:29 schreef davo1979 het volgende:
Iemand enig idee hoe laat dat programma vanavond begint en waar?
quote:NIEUWE ONTHULLENDE DOCUMENTAIRE JORAN BIJ SBS 6
Exclusief verslag vanuit Peru met laatste nieuws over moordverdachte
Woensdag 16 juni komt SBS 6 opnieuw met een documentaire over Joran van der Sloot, met vanzelfsprekend het laatste nieuws rechtstreeks uit Peru. Daarnaast bevat de uitzending een reconstructie van de moord op Stephany Flores, gemaakt op basis van de vrijgekomen bekentenis van Joran. Joran van der Sloot: het exclusieve verslag vanuit Peru is woensdag 16 juni om 20.30 uur te zien bij SBS 6.
De nieuwe documentaire bevat onder andere een uitgebreide reconstructie van de moord op Stephany Flores. Deze is gemaakt aan de hand van de bekentenis van Joran van der Sloot, die van minuut tot minuut aantoont wat er op de avond van de moord gebeurd is en wat Joran uitspookte in de dagen tot zijn arrestatie. Misdaadverslaggever Peter R. de Vries deelt zijn mening over Jorans bekentenis en over zijn wens om overgeplaatst te worden naar een andere gevangenis in ruil voor informatie over de vindplaats van Natalee Holloway.
Natuurlijk wordt ook het laatste nieuws uit Peru meegenomen. Verslaggevers van SBS 6 volgen de ontwikkelingen op de voet en bespreken het nieuws onder andere met Nederlanders die in Peru wonen en de gevolgen van hun gehate landgenoot ondervinden. Ook wordt de zwaar bewaakte Castro Castro-gevangenis bezocht, waar Joran inmiddels in voorarrest zit. Een interview met een Nederlandse journalist, die een week lang undercover is geweest binnen de muren van de gevangenis, verklaart waarom Castro Castro ook wel de hel op aarde wordt genoemd.
Gevangen in Peru
Aansluitend op de documentaire over Joran van der Sloot, zendt SBS 6 Gevangen in Peru uit. De reportage vertelt het verhaal van Rhonda Gordijn, die in 2007 aangehouden werd op het vliegveld van Lima in Peru omdat er drugs in haar koffer gevonden waren. Als haar zus Samantha het slechte nieuws te horen krijgt, reist ze af naar Peru om haar bij te staan, want een gevangenisstraf in Peru is een ware nachtmerrie. Eind 2009 krijgt Rhonda strafvermindering en wordt ze vrijgelaten. De Peruaanse autoriteiten zijn echter al maanden bezig met haar persoonlijke papieren en tot op de dag van vandaag vecht Rhona nog altijd in Peru om te overleven. In een openhartig interview vertelt ze haar tragische verhaal.
wat maakt het uit hoe hij in de nor zit, zolang hij er maar in zit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:19 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Het is stiekem niet te hopen maar het zit er wel in omdat hij gevaar loopt. Wat mij betreft mag 'ie mooi op z'n matrasje tussen alle andere smerige misdadigers gaan liggen.
Nee hoor die krijgt echt geen voorkeurs behandeling .quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:18 schreef freejoran het volgende:
zou joran een voorkeursbehandeling blijven krijgen, dus ook na een eventuele veroordeling?
ik mag toch hopen dat die in de bak komt bij de gewone misdadigers.
Nee, we gunnen hem verkrachting en mishandeling en moordquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef freejoran het volgende:
dus hij zit toch in een veilig gedeelte met beter voedsel en accomodatie...
dat gun ik hem niet
Maandag geloof ik was er bij RTL Boulevard een Nederlander die in Peru woont en hij zei dat de bevolking daar ook boos was dat Joran een "eersteklas" behandeling krijgt in de gevangenis; een eigen cel, met een eigen wasbak en een bed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef freejoran het volgende:
dat gun ik hem niet
je moet de zon in het water zien schijnen voor iedereen !!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef freejoran het volgende:
dat gun ik hem niet
bron: telegraaf.nlquote:Zeventien jaar jonger...
Nieuwe minnares Peter R. de Vries
door Wilma Nanninga wo 16 jun 2010, 07:08
AMSTERDAM - Na onder anderen schrijfster Susan Smit deelt de 53-jarige misdaadverslaggever Peter R. de Vries nu regelmatig de lakens met de zeventien jaar jongere Leonie Kragt, eindredactrice bij RTL Boulevard. "De affaire speelt sinds een aantal maanden", weet een bekende van het tweetal te melden. "Ze zijn tot over hun oren verliefd op elkaar."
Peter R. de Vries met zijn vrouw Jacqueline, met wie hij een 'open relatie' heeft (Foto: TOALA OLIVARES, CRIS).
De misdaadverslaggever en eindredactrice leerden elkaar kennen op de werkvloer. Peter is regelmatig te gast bij het programma, en ook Leonie zit al jaren in het vak. Zij werkt aan diverse andere RTL-programma's.
De 36-jarige Leonie, die is opgegroeid in Oostzaan, woont momenteel in Amsterdam. Daar deelde zij tot voor kort de woning met Ed. "Leonie en Ed hebben jarenlang een relatie gehad. Ruim een half jaar geleden liep die stuk. Ed pakte zijn koffers en Leonie bleef in hun gezamenlijke huis achter."
Maar de programmamaakster zat niet lang eenzaam en alleen op de bank. " Peter komt regelmatig bij haar thuis. Daar doen ze verder niet geheimzinnig over."
Die geheimzinnigheid is ook nergens voor nodig. Peter verklaarde eerder, nadat zijn affaire met de 36-jarige schrijfster Susan Smit aan het licht kwam, dat hij en zijn vrouw Jacqueline een open relatie hebben. Zijn vrouw, met wie hij al ruim dertig jaar samen is, bevestigde dit. In een interview zei zij dat Peter en zij elkaar dingen gunnen in een relatie. Jacqueline: "Dat vind ik mooi. Kijk eens naar hoe mensen snakken naar ruimte in hun leven. Het contact met andere mannen vind ik ook geweldig. Het flirten, het sensuele... Hoe ik met Peter in het leven sta, is heel open, we vertellen elkaar alles."
Integere man
Jacqueline, met wie Peter twintigerkinderen Kelly en Royce heeft, wil dan ook niet worden gezien als een eenzaam vrouwtje wier man de bloemetjes flink buitenzet. " Peter is een heel integere man, en van alles houd ik het meest van hém. En als ik iets níét ben, is het een zielig vrouwtje."
Dat Peter nu zijn oog heeft laten vallen op Leonie, verbaast de omgeving niets. "Ik vind Leonie erg veel lijken op de vrouw van Peter. Zij is hetzelfde type, alleen een stuk jonger."
Het is niet de eerste keer dat Leonie als een blok is gevallen voor een bekende Nederlander. Eerder had zij een kortstondige verhouding met de twee jaar jongere Piet van Dolen, beter bekend als Gabber Piet.
jaloers ???quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:36 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik weet het, 't is off-topic, maar vind die kwal Peter niet belangrijk genoeg om er een aparte topic over te beginnen. My god zeg, en die man komt er ook nog mee weg ook:
[..]
bron: telegraaf.nl
Nou 1 minder helpt echt niet hoor, er lopen nog genoeg van zulke gekken rond.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:31 schreef plonsplons het volgende:
[..]
is deze wereld weer een stukje fijner om op te wonen
Poosje niet gevolgd, wie zouden er nog meer bij betrokken moeten zijn dan?!quote:De rechter zal zich moeten buigen over de vraag of Joran alleen heeft gehandeld of, zoals Van der Sloot eerder aangaf, er anderen bij de zaak betrokken zijn.
Tot aan de rechtszitting die over 2 a 3 jaar zal hij wel in een veilig gedeelte zitten maar waar hij daarna terecht komt ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef freejoran het volgende:
dat gun ik hem niet
Boehoe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:36 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik weet het, 't is off-topic, maar vind die kwal Peter niet belangrijk genoeg om er een aparte topic over te beginnen. My god zeg, en die man komt er ook nog mee weg ook:
[..]
Hahahaquote:Het is niet de eerste keer dat Leonie als een blok is gevallen voor een bekende Nederlander. Eerder had zij een kortstondige verhouding met de twee jaar jongere Piet van Dolen, beter bekend als Gabber Piet.
jij kunt ervan dromen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:36 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
In een van zijn eerste verklaringen tegen de peruaanse politie zou Joran hebben gezegd zich van het lijk te willen ontdoen. En volgens de advocaat van de Flores-familie zou hij daar dan iemand voor hebben benaderd ..... zo zien zij bijv. in het feit dat er nog naar de hotelkamer van Joran is gebeld op de maandag na de moord bewijs dat er nog iemand bij betrokken was. Lijkt me allemaal wat ver gezocht ... maar je weet het niet he ... misschien hebben ze nog wel meer bewijs.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Poosje niet gevolgd, wie zouden er nog meer bij betrokken moeten zijn dan?!
quote:
Ik las het eergister op Twitter! Maar dacht is vast een HOAX, want er stond een foto bij van een hand met een blauw boekje en op de achtergrond een zee...quote:
Blijf het evengoed een vies mannetje vinden, ook kwa uiterlijk. Rijk of niet: Ik zou er niet aan moeten denken mijn tong in dat vieze, dunne, nare mondje van hem te moeten stoppen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef freejoran het volgende:
[..]
jij kunt ervan dromen.
die vent is rijk, getrouwd met twee kids en mag van zijn vrouw buiten de deur neuken met bijna 20 jaar jongere meiden.
donder toch op man
Die Melody heeft tijdens het hele Natalee Holloway-verhaal ook al eens verteld over haar tijd met Joran. Daarom denk ik dat het Melody is, maar het kan net zo goed een andere ex zijn. Ze heeft dus al eerder haar verhaal gedaan, dat was toen vrij positief, maar misschien dat ze nu dan met wat andere info uit haar dagboek komt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik las het eergister op Twitter! Maar dacht is vast een HOAX, want er stond een foto bij van een hand met een blauw boekje en op de achtergrond een zee...
Maar waarom zou iemand er dan nu pas voor uitkomen? Wordt echt steeds raarder...
Al die toevalligheden (FBI, 'dagboek', afpersing, Beth/Jug whatever die weer interviews geven, Natalee Holloway foundation die een paar dagen nadat lijk van Stephany was gevonden geopend zou worden) die elkaar opstapelen om indirect Joran schuldig te laten bevinden aan de verdwijning /moord Holloway sinds Stephany... lijken wel PR stunten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik las het eergister op Twitter! Maar dacht is vast een HOAX, want er stond een foto bij van een hand met een blauw boekje en op de achtergrond een zee...
Maar waarom zou iemand er dan nu pas voor uitkomen? Wordt echt steeds raarder...
Natalee Holloway foundation is er sinds 2007 al en is van Dave Holloway las ik net .quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:03 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Al die toevalligheden (FBI, 'dagboek', afpersing, Beth/Jug whatever die weer interviews geven, Natalee Holloway foundation die een paar dagen nadat lijk van Stephany was gevonden geopend zou worden) die elkaar opstapelen om indirect Joran schuldig te laten bevinden aan de verdwijning /moord Holloway sinds Stephany... lijken wel PR stunten.
Ja en waar ging die documentaire eigenlijk over die Peterrrr in mei ging opnemen in een ver buitenland..quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:03 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Al die toevalligheden (FBI, 'dagboek', afpersing, Beth/Jug whatever die weer interviews geven, Natalee Holloway foundation die een paar dagen nadat lijk van Stephany was gevonden geopend zou worden) die elkaar opstapelen om indirect Joran schuldig te laten bevinden aan de verdwijning /moord Holloway sinds Stephany... lijken wel PR stunten.
Sorry, ben beetje in de war. Dave Holloway klopt. Maar het is een andere foundation: Natalee Holloway Resource Center.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Natalee Holloway foundation is er sinds 2007 al en is van Dave Holloway las ik net .
Bronquote:The opening of the center in the National Museum of Crime & Punishment in Washington comes shortly after Joran van der Sloot, the young man suspected to be responsible for Natalee's disappearance, was arrested, and reportedly confessed to, the murder of a Peruvian native Stephany Flores
Hahaha ja, ik vind het gewoon allemaal een beetje te toevallig worden eigenlijk...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:13 schreef sesame het volgende:
[..]
Ja en waar ging die documentaire eigenlijk over die Peterrrr in mei ging opnemen in een ver buitenland..
*zet speculatie-alert maar weer eens aan
quote:Rechter buigt zich over rechtmatigheid arrestatie Joran
LIMA/AMSTERDAM - Komende vrijdag zal Joran van der Sloot worden voorgeleid aan de rechter. Naar verwachting zal de rechter, de voormalige anticorruptiemagistraat Carlos Morales Córdova, beslissen of het voorarrest van Van der Sloot zal worden verlengd. Omdat er door internationale experts vraagtekens zijn gezet over de vraag of de arrestatie en overlevering vanuit Chili naar Peru rechtmatig verlopen is zal de rechter zich waarschijnlijk ook over die vraag buigen.
Zal toch niet zo zijn dat door de publiciteit en alle media-aandacht zo'n domme fout is gemaakt? De rechter is een anticorruptiemagistraat dus dat werkt wel in zijn voordeel...quote:Joran:
Het duurde nog een uur voordat de politie mijn taxi onderschepte. Ze reden me in een particuliere wagen naar de Migratiedienst in Santiago. Ze legden uit dat ik niet gearresteerd was, dat ik mocht doen wat ik wilde. Ik gebruikte de computer en at. Totdat ik te horen kreeg dat Peru om mijn uitlevering vroeg.
Ik zei dat ik niet akkoord was, dat ik met een advocaat wilde praten. Ze zeiden me dat ik daarover niks te vertellen had. Dat het een beslissing van de regering was. Ik vroeg of ik niet aan Nederland kon worden uitgeleverd. Dat zouden ze bekijken. Daarna herhaalden ze dat ik niet gearresteerd was, maar dat ze me wegens een beslissing van hogerhand het land zouden uitzetten, naar Peru.
Denk je dat ze dat Resource Center even snel begonnen zijn omdat Joran daar een moord gepleegd heeft ? Dat suggereer je nl een beetje .quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:19 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Sorry, ben beetje in de war. Dave Holloway klopt. Maar het is een andere foundation: Natalee Holloway Resource Center.
[..]
Bron
Ik begrijp het niet, sorry... op basis waarvan zou hij dan niet aan Peru mogen overgeleverd worden?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef Stiggie het volgende:
[..]
[..]
Zal toch niet zo zijn dat door de publiciteit en alle media-aandacht zo'n domme fout is gemaakt? De rechter is een anticorruptiemagistraat dus dat werkt wel in zijn voordeel...
Nee, absoluut niet, het zou onmogelijk zijn om dat zo 123 op te zetten. Maar ik vind het gewoon allemaal zo toevalligquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat Resource Center even snel begonnen zijn omdat Joran daar een moord gepleegd heeft ? Dat suggereer je nl een beetje .
Haha ja, dat heb ik ook af en toe hoor... het lijkt wel of Joran nooit eens betrokken kan zijn bij een "normale" misdaad. En ach ... bij gebrek aan nieuws ...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik vind het gewoon allemaal een beetje te toevallig worden eigenlijk...
Ik weet ook niet al teveel van dat rechtssysteem en de internationale regels die daarbij horen maar....quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, sorry... op basis waarvan zou hij dan niet aan Peru mogen overgeleverd worden?
quote:In het Nederlandse rechtssysteem zou Joran waarschijnlijk een goede kans maken: geen advocaat, uitlevering zonder toestemming en (volgens NRC, meteen al de dag na de uitzetting) niet volgens de regels - hier komen mensen weg met kleinere vormfoutjes. Maar ja, Peru...
Volgens de verklaring heeft Joran dus wel bezwaar gemaakt in Santiago (Chili) tegen de uitzetting. Tenminste dat is zoals ik het lees.quote:Officieel had hij bezwaar kunnen aantekenen tegen uitzetting maar dat had hij dan in Chili moeten doen .
Dat had hij zelfs kunnen rekken tot aan het Chileense hooggerechtshof.
De strafkamer van het hof had zich dan moeten buigen over de uitlevering en er had dan
ook al een aanklacht in Peru moeten zijn tegen Joran .
Maar Chili kan iemand ook als ongewenste vreemdeling over de grens zetten en dan sta je in Peru
nou je noemt een rijtje op en zegt dan : om indirect Joran schuldig te laten bevindenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, het zou onmogelijk zijn om dat zo 123 op te zetten. Maar ik vind het gewoon allemaal zo toevallig
Nou , da's echt iets om trots op te zijn! Echt een voorbeeld voor zijn kinderenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef freejoran het volgende:
[..]
jij kunt ervan dromen.
die vent is rijk, getrouwd met twee kids en mag van zijn vrouw buiten de deur neuken met bijna 20 jaar jongere meiden.
donder toch op man
die 'domme' fout is dan in chilli gemaakt , niet in peru.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef Stiggie het volgende:
[..]
[..]
Zal toch niet zo zijn dat door de publiciteit en alle media-aandacht zo'n domme fout is gemaakt? De rechter is een anticorruptiemagistraat dus dat werkt wel in zijn voordeel...
Vormfoutjes maken mag zelfs als er spoedeisend belang is .quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef dontcare het volgende:
[..]
die 'domme' fout is dan in chilli gemaakt , niet in peru.
Dat gaat Joran dus niet helpen
De dag na de arrestatie/uitzetting van Joran schreef NRC Handelsblad op de voorpagina al dat er sprake was van vormfouten; volgens een hoogleraar (naam kwijt, en ik kan in de brij van topics niks meer terugvinden...) zou die snelle operatie nog wel eens een staartje kunnen krijgen. Volgens mij moest het verzoek tot uitzetting éérst worden voorgelegd aan een speciale commissie, tenminste: als de betrokkene (Joran) er niet mee instemde. Uit zijn bekentenis blijkt dat hij er niet mee instemde, maar hij is toch razendsnel uitgezet. Daar zou een vormfout kunnen zitten, denk ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, sorry... op basis waarvan zou hij dan niet aan Peru mogen overgeleverd worden?
Ja, goed, maar daar kun je over twisten. Spoedeisend belang? Ze hadden hem gewoon kunnen vasthouden in Chili, de volkshysterie in Peru lijkt me geen spoedeisend belangquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Vormfoutjes maken mag zelfs als er spoedeisend belang is .
Het kan ook best zijn dat zijn verhaal in de bekentenis niet helemaal klopt wat dit betreft. Ik blijf alles wat Joran zegt met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
De dag na de arrestatie/uitzetting van Joran schreef NRC Handelsblad op de voorpagina al dat er sprake was van vormfouten; volgens een hoogleraar (naam kwijt, en ik kan in de brij van topics niks meer terugvinden...) zou die snelle operatie nog wel eens een staartje kunnen krijgen. Volgens mij moest het verzoek tot uitzetting éérst worden voorgelegd aan een speciale commissie, tenminste: als de betrokkene (Joran) er niet mee instemde. Uit zijn bekentenis blijkt dat hij er niet mee instemde, maar hij is toch razendsnel uitgezet. Daar zou een vormfout kunnen zitten, denk ik.
Het zou kunnen dat de Chilenen en Peruanen zoveel haast hadden om de zaak te beklinken, óók onder druk van de media, dat ze de regels niet hebben gevolgd. Omdat NRC er meteen over begon, leek het me wel een aannemelijke theorie. Maar goed, de 'scoop' is verder niet opgepikt door andere media, terwijl het natuurlijk een behoorlijke stommiteit zou zijn
Het spoedeisende belang is dat na enkele dagen mogelijke zichtbare verwondingen die ontstaan zijn door het vermoorden van het weerloze meisje weggetrokken zijn .quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:20 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, goed, maar daar kun je over twisten. Spoedeisend belang? Ze hadden hem gewoon kunnen vasthouden in Chili, de volkshysterie in Peru lijkt me geen spoedeisend belang
Joran zou echt "Mr. Houdini" zijn als hij ook hier onderuit komt! Somehow acht ik hem niet die geluk of intelligentie toe. Hij heeft nu toch echt al zijn geluk opgemaakt en geen belangrijke mensen meer achter hem die hem eruit kunnen reddenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
De dag na de arrestatie/uitzetting van Joran schreef NRC Handelsblad op de voorpagina al dat er sprake was van vormfouten; volgens een hoogleraar (naam kwijt, en ik kan in de brij van topics niks meer terugvinden...) zou die snelle operatie nog wel eens een staartje kunnen krijgen. Volgens mij moest het verzoek tot uitzetting éérst worden voorgelegd aan een speciale commissie, tenminste: als de betrokkene (Joran) er niet mee instemde. Uit zijn bekentenis blijkt dat hij er niet mee instemde, maar hij is toch razendsnel uitgezet. Daar zou een vormfout kunnen zitten, denk ik.
Het zou kunnen dat de Chilenen en Peruanen zoveel haast hadden om de zaak te beklinken, óók onder druk van de media, dat ze de regels niet hebben gevolgd. Omdat NRC er meteen over begon, leek het me wel een aannemelijke theorie. Maar goed, de 'scoop' is verder niet opgepikt door andere media, terwijl het natuurlijk een behoorlijke stommiteit zou zijn
Bron:http://www.trome.com/tonline/Html/2010-06-15/ontractualidad1095179.htmlquote:]Dezelfde bronnen geven aan dat de moordenaar van Stephany het aangeboden voedsel nu aanvaardt en een stuk rustiger oogt. Zijn emotionele toestand zou nog meer zijn verbeterd nadat hij hoorde dat zijn moeder, Anita van der Sloot, in het land is en hem vandaag zal bezoeken, profiterend van het feit dat het vandaag bezoekdag voor vrouwen is.
[ed: vertaling iets bijgeschaafd]
Hij zégt dat hij zichzelf heeft aangegevenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:34 schreef Troeta het volgende:
Maar hij heeft zichzelf toch aangegeven? Wat wilde hij er dan mee bereiken?
Ja, naar Nederland toe, maar dat kon toch gewoon niet?
Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij daar dan nog veel waarde aan hecht. Volgens mij speelt het leven van iemand die zo lang gevangen zit zich enkel af in de bubbel van het gevang.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:02 schreef Klonterpot het volgende:
Maargoed, het besef dat z'n moeder er de komende 35 jaar niet iedere week zal zijn komt nog wel.
Dat zegt hij maar hij is gewoon opgepakt hij zat in een taxiquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:34 schreef Troeta het volgende:
Maar hij heeft zichzelf toch aangegeven? Wat wilde hij er dan mee bereiken?
Ja, naar Nederland toe, maar dat kon toch gewoon niet?
...vond zijn text op het shirt van INTERPOL grappiger.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:13 schreef SeLang het volgende:
Er is een dagboek opgedoken?
http://www.geenstijl.nl/m(...)nieuws_nog_nixx.html
En "Deep Throath" lijkt trouwens op een van deze meisjes
[ afbeelding ]
quote:LIMA - Joran van der Sloot stapte afgelopen weekend depressief en angstig de beruchte Castro Castro-gevangenis binnen, maar lijkt een paar dagen later zijn draai in de lik al gevonden te hebben.
De Peruaanse nieuwssite El Comercio weet te melden dat hij gezellig keuvelt met lotgenoot Alejandro Trujillo Ospina. Joran deelt een speciaal gedeelte van de gevangenis met deze Colombiaanse huurmoordenaar en een voormalige burgemeester die drugsgeld witwaste.
Ook zou de Nederlander al een kaartje hebben gelegd met Ospina. Wie gewonnen heeft meldt El Comercio niet. Saillant detail: een potje poker was ook het laatste wat Joran voor de moord op Stephany Flores deed...
Loedertje, zou je aub altijd een bron willen vermelden (staat ook in de OP)quote:
www.AD.NLquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Loedertje, zou je aub altijd een bron willen vermelden (staat ook in de OP)
In de verklaring staat nergens dat zij informatie over hem op zijn laptop had gevonden toen hij terugkwam.quote:35. Om welke reden ging u met Stephany naar kamer 309?
Om op internet te blijven pokeren
36. Wat zei Stephany tegen u toen ze u voor uw hoofd sloeg?
- Ik was haar aan het uitleggen dat ik vijf jaar eerder beschuldigd was van het laten verdwijnen van een meisje omdat ik daar via Facebook een bericht over had gekregen. Ze luisterde naar me en plots sloeg ze me. Ik weet niet waarom.
37. Waarom heeft u Stephany vermoord?
- Nadat ik haar een klap had gegeven was ik bang dat ze naar de politie zou stappen en dat ze me zouden aanhouden. Het was een impulsieve daad. Ik denk dat ik haar vermoordde omdat ik niet nadacht.
Ik dacht net van mmm oops ... smiley vergeten ... maar nu raad ik jou in het bijzonder aan om vanavond naar SBS6 te kijken ...met smileyquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In de verklaring staat nergens dat zij informatie over hem op zijn laptop had gevonden toen hij terugkwam.
Het was toch vorige week al bewezen dat hij er niet was geweest? Alleen op het vliegveld van Bogota en toen meteen door naar Lima.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef zoefbust het volgende:
van der Sloot responsible for other disappearances?
Last Update: 6/15 11:44 pm
Joran van der Sloot is suspected of two murders, BUT, could there be more? Investigators are trying to connect him with the disappearance of two women in Colombia as well.
As it turns out, these women mysteriously disappeared while Joran van der Sloot was in Bogata for a poker tournament the week before he arrived in Peru. What’s more disturbing? The same women were, indeed seen with van der Sloot the day before they both vanished.
For the latest on Joran van der Sloot watch our video player on this screen. In it you’ll find out why the young man whose father was an attorney is now left without one himself!
http://www.cbs42.com/cont(...)HKkKo2h17AqceXA.cspx
Ja het bericht is van gisteren ,dus misschien nieuwe ontwikkelingen ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
Het was toch vorige week al bewezen dat hij er niet was geweest? Alleen op het vliegveld van Bogota en toen meteen door naar Lima.
Raar dat deze site dat als "nieuws" brengt.
Die berichten volgen elkaar ook razendsnel op.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:43 schreef MargrietV het volgende:
In de video op CNN wordt gezegd, dat Joran een nieuwe advocaat heeft, wie is nog niet bekend.
quote:A prominent Peruvian lawyer has informed RNW that Joran’s mother wants the trial moved to the Netherlands. He says this is theoretically possible in legal terms, but only if the Peruvian authorities agree and that seems unlikely.
Inderdaad. Maar ik geef die moeder wel gelijk dat ze dat probeert. Stel dat het wordt ingewilligd, kan ze daarna een beroep doen op de Nederlandse regering om hem zijn straf hier uit te laten zitten, want dan is hij toch al hier en er is geen uitleveringsverdrag met Peru.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef beequeen het volgende:
En maar blijven proberen. Gelukkig zijn ze niet helemaal achterlijk in Peru.
[..]
Lekker in Peru laten zitten die kwiebus, gaat het ons nog belastinggeld kosten ook en binnen 7 jaar staat hij weer buiten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft in zijn pubertijd ook rottigheid uitgehaald, niet te vergelijken met Joran, maar kwam wel in aanraking met de politie. Ik heb de politie gewoon hun werk laten doen en thuis kreeg hij vervolgens huisarrest.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:09 schreef Gia het volgende:
Inderdaad. Maar ik geef die moeder wel gelijk dat ze dat probeert. Stel dat het wordt ingewilligd, kan ze daarna een beroep doen op de Nederlandse regering om hem zijn straf hier uit te laten zitten, want dan is hij toch al hier en er is geen uitleveringsverdrag met Peru.
Maar goed, gaat waarschijnlijk echt niet gebeuren. Over het algemeen zijn ze niet blondt in Peru.
Hear, hear.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:09 schreef shomila het volgende:
Lekker in Peru laten zitten die kwiebus, gaat het ons nog belastinggeld kosten ook en binnen 7 jaar staat hij weer buiten.
Zou die Anita niemand in haar buurt hebben die haar enig advies geeft wat ze nou wel of niet moet schreeuwen ? Haar onlangs overleden man was toch rechter ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef beequeen het volgende:
Ben ook ooit opgepakt (winkeldiefstal van nutteloze betaalbare dingen) in mijn tienerjaren. School werd gebeld, ouders werden gebeld, ouders woedend, enorm op mijn billen gemept toen ik thuis aankwam en die dag zonder eten naar bed. Er is denk ik een week niet tegen me gesproken thuis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:15 schreef beequeen het volgende:
Mijn zoon heeft in zijn pubertijd ook rottigheid uitgehaald, niet te vergelijken met Joran, maar kwam wel in aanraking met de politie. Ik heb de politie gewoon hun werk laten doen en thuis kreeg hij vervolgens huisarrest.
Pappen en nathouden kom je nergens mee.
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en is nu een brave burger. Wrs door het niet pappen en nathouden.
Maar wat voor gevolg zou dat dan moeten hebben? Chili heeft geen jurisdictie in Peru, dus zelfs wanneer een Chileense rechtbank zou bepalen dat hij niet uitgezet had mogen worden, heeft dat geen gevolgen. Chili kan hem er niet mee terug halen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Nadine26 het volgende:
Tunnel visie alert!!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef zoefbust het volgende:
....
Investigators are trying to connect him with the disappearance of two women in Colombia as well.
...
Goed stukje plons !quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:46 schreef plonsplons het volgende:
geloof dat we ons hier geen zorgen hoeven te maken over joran. die blijft waar hij is en zal berecht worden in peru !!!
als het allemaal zo makkelijk ging , dat als een moeder wat roept peru gelijk staat te rillen en zegt maar natuurlijk , uw zoon heeft hier een onschuldig peruaans meisje omgebracht, maar hij is buitenlander en neem hem maar mee dat dat ook gebeurt ??
dan zou ik alle serie killers maar naar peru sturen met 1 ticket van uri, vier daar je lusten maar wij eisen wel dat je naar je eigenland terug komt.
schild een land zijn vermoorde/ verkrachte/ misbruikte tieners enz,enz
en ach peru daar leven toch alleen mensen die graag vermoord/verkracht/ en STOM zijn![]()
zijn we een beetje van deze wereld of net zo naief als anita van der sloot ???
Uh, blond met 'dt'? Jij bent zelf uhm, wel blond?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik geef die moeder wel gelijk dat ze dat probeert. Stel dat het wordt ingewilligd, kan ze daarna een beroep doen op de Nederlandse regering om hem zijn straf hier uit te laten zitten, want dan is hij toch al hier en er is geen uitleveringsverdrag met Peru.
Maar goed, gaat waarschijnlijk echt niet gebeuren. Over het algemeen zijn ze niet blondt in Peru.
Kom op meid, mondhoekjes omhoog! Probeer eens te lachen! Is goed voor de mens...quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:02 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Uh, blond met 'dt'? Jij bent zelf uhm, wel blond?
Denk ook niet dat Chili hem wil terughalen, die zijn blij dat ze van hem af zijn. Maar goed, vormfouten worden geregeld gemaakt en dat kan grote gevolgen hebben. Dát zal in Peru en Chili niet anders zijn, lijkt me. Die regels zijn er niet voor niks. Maar ik weet er verder de ballen van - ik zou het wel leuk vinden als zoiets absurds alsnog roet in het eten zou gooien, dat welquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wat voor gevolg zou dat dan moeten hebben? Chili heeft geen jurisdictie in Peru, dus zelfs wanneer een Chileense rechtbank zou bepalen dat hij niet uitgezet had mogen worden, heeft dat geen gevolgen. Chili kan hem er niet mee terug halen.
anita van der sloot trekt zoals dat hier heet aan een dood paardquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:16 schreef zoefbust het volgende:
dit staat in de Arubaanse krant amigoe
Advocaat Joran laat zaak vallen
15 Jun, 2010, 13:46 (GMT -04:00)
ORANJESTAD/LIMA — Máximo Altez, de Peruaanse advocaat van moordverdachte Joran van der Sloot, zal zich binnenkort van de zaak terugtrekken. Reden hiervoor is dat zijn familie in de problemen is geraakt. Dit meldde het Peruaanse radiostation RPP gistermiddag.
Volgens Altez komt de familie van Joran deze week nog naar Peru om een nieuwe advocaat te zoeken. Ook Greta van Susteren, verslaggever bij de Amerikaanse zender Fox, zegt dat Anita van der Sloot, moeder van Joran, woensdag in Lima aankomt. Joran zit sinds 4 juni vast in Peru. Daar is hij ondertussen aangeklaagd voor de moord op de 21-jarige Stephany Flores op 30 mei. In afwachting van het proces zit hij vast in de beruchte zwaarbeveiligde Castro Castro gevangenis ten noorden van Lima. De leefomstandigheden in deze gevangenis zijn volgens berichten ‘erbarmelijk’.
Dave Holloway, vader van Natalee Holloway, is op het eiland. Volgens persbureau Associated Press (AP) praat hij vandaag met het Arubaans Openbaar Ministerie (OM) en met de politie. Advocaat-generaal Taco Stein kon dit vanochtend niet bevestigen. “Ik weet hier niet van, maar ik ben ook niet het hele OM”, aldus de AG. De vader hoopt dat Joran de autoriteiten hier informatie heeft gegeven of geeft over de verdwijning van Natalee in 2005. Dit heeft Dave volgens AP verteld aan Tim Miller, een vriend en oprichter van Texas EquuSearch. Deze search & rescue groep heeft in de afgelopen jaren herhaaldelijk naar het lichaam van de verdwenen Natalee gezocht. Miller vertelde dat de moord op Flores, vijf jaar na het verdwijnen van de destijds 18-jarige Natalee, oude wonden heeft opengemaakt. “Hij is erg bedroefd”, zei Miller. “Als de Arubanen hun werk hadden gedaan, dan zou Joran in de gevangenis hebben gezeten en was Stephany nog in leven.”
Peru
Taco Stein verwacht in de loop van vandaag contact te krijgen met het Peruaanse OM om te praten over Joran. “We hebben een telefonische afspraak staan voor vanmiddag.” Hij legt nog eens uit dat het ‘naar Aruba halen’ van de verdachte Joran vooralsnog niet aan de orde is. Niet alleen omdat dit juridische haken en ogen heeft, maar ook omdat het de vraag is, welke voordeel voor justitie hieruit is te halen. “Zelfs als we het lichaam van Natalee vinden, dan moeten we maar afwachten wat voor forensisch bewijsmateriaal er te vinden is.” De AG legt uit dat het ‘wegmaken van een lichaam’ slechts een overtreding is. “Daarvoor gaan we hem natuurlijk niet terughalen. Maar dit is allemaal speculatie. Als we hem al hierheen zouden willen halen, ligt het aan Peru om dit toe te staan.”
Ja, nee, goed. Maar als jouw zoon in Peru gevangen was gezet - niet speciaal voor moord, maar laten we zeggen: voor drugssmokkel, en dat overkomt óók domme, naïeve types die verder niet zoveel kwaad in de zin hebben - zou je toch hopelijk wel actie ondernemen? Gruweloorden als Castro Castro hebben wij hier niet, en met een reden. In principe horen Nederlanders daar dus niet thuis. Tenzij je een voorstander bent van dat soort praktijken, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft in zijn pubertijd ook rottigheid uitgehaald, niet te vergelijken met Joran, maar kwam wel in aanraking met de politie. Ik heb de politie gewoon hun werk laten doen en thuis kreeg hij vervolgens huisarrest.
Pappen en nathouden kom je nergens mee.
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en is nu een brave burger. Wrs door het niet pappen en nathouden.
Kijk, dat dacht ik dus ook. Hij zal niet onder de andere Peruvianen komen te zitten. In die "tourist section" ben je dan alvast iets veiliger, edoch niet compleet zoals ook word vermeld.quote:For now, van der Sloot is being held in his own cell at Miguel Castro Castro, not far from the prison director's office. If he is convicted of the murder charge, he faces 15 to 35 years in prison. Most of that time, Griffith said, likely would be spent in the "tourist section," where inmates from foreign countries are held.
"They try to keep the tourist section cordoned off so other prisoners can't get in, but during the course of your stay, you'll have to leave your dormitory and interact with other inmates," Griffith said. "You're going to have to go to the administration center, you're going to have guys coming in who shine shoes, bring drugs into a section, come in to prepare food, etc. Any one of these guys, for a $100 bill, will slit your throat. The prisoners would be lining up for the opportunity."
En niet te vergeten de FBI. Waarheid als een koe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:16 schreef zoefbust het volgende:
Heel verhaal, knip.
Als de Arubanen hun werk hadden gedaan, dan zou Joran in de gevangenis hebben gezeten en was Stephany nog in leven.
kunnen we op fok niet alvast een collecte houden die 100 dollar , moet toch gezamelijk wel op te brengen zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:27 schreef MargrietV het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ling-vogelvrij.dhtml
Maar daar gaat het hier niet over. Stick to the subject.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:25 schreef Nadine26 het volgende:
Ja, nee, goed. Maar als jouw zoon in Peru gevangen was gezet - niet speciaal voor moord, maar laten we zeggen: voor drugssmokkel, en dat overkomt óók domme, naïeve types die verder niet zoveel kwaad in de zin hebben - zou je toch hopelijk wel actie ondernemen? Gruweloorden als Castro Castro hebben wij hier niet, en met een reden. In principe horen Nederlanders daar dus niet thuis. Tenzij je een voorstander bent van dat soort praktijken, dat kan natuurlijk ook nog
Is goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar daar gaat het hier niet over. Stick to the subject.
Ik geloof er geen ene zak van van dit bericht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:33 schreef zoefbust het volgende:
Joran: ‘Vrijheid voor sensatie’
16 juni 2010 Door: De Redactie
LIMA – Het aanbod van Joran van der Sloot tot overplaatsing naar Aruba in ruil voor aanwijzingen in de zaak Natalee Holloway is gisteren door de Peruaanse autoriteiten van de hand gedaan. De advocaat van de 22-jarige Arnhemmer heeft echter een nieuw vrijpostig voorstel klaarliggen. Ditmaal gericht aan de wereldpers.
“Mijn cliënt biedt de internationale media aan om hen tien jaar lang stelselmatig te voorzien van ’sensationeel nieuws’, dit in ruil voor voorwaardelijke vrijlating in de rechtszaak rond Stephany Flores. De marktwaarde van mijn cliënt blijkt voor journalisten immers keer op keer ongekend groot. Joran is hot en hij zorgt met zijn geruchtmakende verhalen voor stijgende krantoplages en hoge kijkcijfers. De media heeft er simpelweg baat bij dat mijn cliënt zijn onstuimige leven in vrijheid kan vervolgen. Vandaar ook dit voorstel”, aldus advocaat Máximo Altez.
Via zijn advocaat laat Van der Sloot tevens weten een eventuele voorwaardelijke vrijlating niet te zullen ondermijnen met een nieuwe moordpartij. “Dat is absoluut uitgesloten, maar een nieuwe mysterieuze verdwijning, afpersingszaken of een hernieuwde carričre in de vrouwenhandel zijn zeker niet uitgesloten bij dit aanbod. Mijn cliënt zal tien jaar lang de media en het publiek op hun wenken bedienen. Die garantie is er”, zegt Altez.
Mediajournalist Barry Sakkotz vindt het nieuwe aanbod van Van der Sloot een gewaagde zet, maar denkt wel dat het voorstel in zijn voordeel kan uitpakken. “De wereldpers kan de Peruaanse autoriteiten met leugens en gekleurde berichtgeving binnen 24-uur in een kwaad daglicht stellen. Dan zullen ze uiteindelijk bezwijken onder de immense druk en Joran toch laten lopen. De kracht van de media is immers immens en Joran buigt dat nu dus om in zijn voordeel”, zo besluit Sakkotz.
http://oorsmeer.nl/2010/06/16/joran-vrijheid-voor-sensatie/
Wat een mafketel zeg.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:33 schreef zoefbust het volgende:
Joran: ‘Vrijheid voor sensatie’
16 juni 2010 Door: De Redactie
LIMA – Het aanbod van Joran van der Sloot tot overplaatsing naar Aruba in ruil voor aanwijzingen in de zaak Natalee Holloway is gisteren door de Peruaanse autoriteiten van de hand gedaan. De advocaat van de 22-jarige Arnhemmer heeft echter een nieuw vrijpostig voorstel klaarliggen. Ditmaal gericht aan de wereldpers.
“Mijn cliënt biedt de internationale media aan om hen tien jaar lang stelselmatig te voorzien van ’sensationeel nieuws’, dit in ruil voor voorwaardelijke vrijlating in de rechtszaak rond Stephany Flores. De marktwaarde van mijn cliënt blijkt voor journalisten immers keer op keer ongekend groot. Joran is hot en hij zorgt met zijn geruchtmakende verhalen voor stijgende krantoplages en hoge kijkcijfers. De media heeft er simpelweg baat bij dat mijn cliënt zijn onstuimige leven in vrijheid kan vervolgen. Vandaar ook dit voorstel”, aldus advocaat Máximo Altez.
Via zijn advocaat laat Van der Sloot tevens weten een eventuele voorwaardelijke vrijlating niet te zullen ondermijnen met een nieuwe moordpartij. “Dat is absoluut uitgesloten, maar een nieuwe mysterieuze verdwijning, afpersingszaken of een hernieuwde carričre in de vrouwenhandel zijn zeker niet uitgesloten bij dit aanbod. Mijn cliënt zal tien jaar lang de media en het publiek op hun wenken bedienen. Die garantie is er”, zegt Altez.
Mediajournalist Barry Sakkotz vindt het nieuwe aanbod van Van der Sloot een gewaagde zet, maar denkt wel dat het voorstel in zijn voordeel kan uitpakken. “De wereldpers kan de Peruaanse autoriteiten met leugens en gekleurde berichtgeving binnen 24-uur in een kwaad daglicht stellen. Dan zullen ze uiteindelijk bezwijken onder de immense druk en Joran toch laten lopen. De kracht van de media is immers immens en Joran buigt dat nu dus om in zijn voordeel”, zo besluit Sakkotz.
http://oorsmeer.nl/2010/06/16/joran-vrijheid-voor-sensatie/
Een verademing om dit nou eens te lezenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ben ook ooit opgepakt (winkeldiefstal van nutteloze betaalbare dingen) in mijn tienerjaren. School werd gebeld, ouders werden gebeld, ouders woedend, enorm op mijn billen gemept toen ik thuis aankwam en die dag zonder eten naar bed. Er is denk ik een week niet tegen me gesproken thuis.
En terecht. Ik ben zo geschrokken van de stress die het opleverde en heb daarna nooit meer iets gejat!! Als ik niet was opgepakt of als m'n ouders daar niet zo stressvol op hadden gereageerd, was ik misschien wel geeindigd in de videorecorders, kleding, of huizeninbraak. Wie zal het zeggen...ik heb er van geleerd!
Ben je mal..een corrigerende tik is niet eens meer toegestaan...quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een verademing om dit nou eens te lezenJe schrikt je ellendig, maar het werkt wél.
Ik vraag me af of dat in deze tijd ook nog zo gaat gezien het overweldigende aantal jonge criminelen...
Ja sorry, maar het is toch zo? Die gast is opgepakt voor een gruwelmoord, geen drugssmokkel.quote:
Gewoon ziek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik geloof er geen ene zak van van dit bericht.
ik had een "wtf" momentquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat komd omdat andere landen er verder niet bij betrokken zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:59 schreef djenneke het volgende:
Wie trouwens verbaast is dat in Peru niet iedereen al Joran van der Sloot kende: Vandaag las ik in de metro (okee, misschien niet de allerbeste bron, maar toch) kleine stukjes van een aantal journalisten in het buitenland.
Joran blijkt in ieder geval zowel in Duitsland als in de UK geen bijzonder nieuws te zijn. De gemiddelde burger daar weet dus nog steeds niet wie Joran van der Sloot is (of Natalee Holloway, of Stephany Flores).
Dat zal dus voor de meeste landen gelden. behalve voor de VS, Nederland, Peru en Aruba.
Jij was degene die niet om mijn quotes kon lachen toch? Beetje vreemd dat je mij nu zegt te moeten lachen. Ik weet namelijk ook heus wel dat 'blont' met een t moet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:11 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Kom op meid, mondhoekjes omhoog! Probeer eens te lachen! Is goed voor de mens...
Daarom zei ik het juist, omdat je het tegen mij zeiquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:02 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Jij was degene die niet om mijn quotes kon lachen toch? Beetje vreemd dat je mij nu zegt te moeten lachen. Ik weet namelijk ook heus wel dat 'blont' met een t moet.![]()
(edit: was ironisch)
Ik ben er ook niet verbaasd over geweest hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat komd omdat andere landen er verder niet bij betrokken zijn.
Ik was al verbaasd dat hij zich nā Natalee nog overal ongestoord kon vertonen..de wereld is dus nog niet zo klein als men ons wil doen geloven..quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:59 schreef djenneke het volgende:
Wie trouwens verbaast is dat in Peru niet iedereen al Joran van der Sloot kende: Vandaag las ik in de metro (okee, misschien niet de allerbeste bron, maar toch) kleine stukjes van een aantal journalisten in het buitenland.
Joran blijkt in ieder geval zowel in Duitsland als in de UK geen bijzonder nieuws te zijn. De gemiddelde burger daar weet dus nog steeds niet wie Joran van der Sloot is (of Natalee Holloway, of Stephany Flores).
Dat zal dus voor de meeste landen gelden. behalve voor de VS, Nederland, Peru en Aruba.
Nopequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:06 schreef Maron het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat hij zich nā Natalee nog overal ongestoord kon vertonen..de wereld is dus nog niet zo klein als men ons wil doen geloven..
Hehehe. een "wie de bal kaadtsdt krijgdt 'm terug" gevalletje dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:04 schreef Faithfulness het volgende:
Daarom zei ik het juist, omdat je het tegen mij zei![]()
Blond, blont, blondt. Was het niet Blontt met dubbel t?
Geefdt niks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:05 schreef djenneke het volgende:
Nu ga ik ook alle d's en t's verkeerd doen![]()
![]()
Als ik jou was, zou ik gewoon maar naar die verjaardag gaan. SBS6 kennende komt er echt niets nieuws voorbij. Ik hoop echt zo erg, dat ze met het verhaal komen dat Joran Stephany's kleren heeft aangetrokken... Dat lijkt me dan wel weer hilarisch. Maar zo stom zullen ze vast nou ook weer niet zijn...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hehehe. een "wie de bal kaadtsdt krijgdt 'm terug" gevalletje dus.
[..]
Geefdt niks.
On topic: dat artikel dan kan toch niet waar zijn? Dat Joran een grote waarde heeft/is voor de pers?! Neh, onmogelijk voorstel. Idioot en bedacht door een complete doorgeslagen idioot. Maja, in dat geval kan het nog best een serieus voorstel blijken ook. (had eigenlijk een verjaardag vanavond, maar wil de SBS-uitzending zien, erg heh)Hoop niet dat het allemaal herkauwen is van reeds vergaarde informatie.
Toen ik een paar dagen geleden hier iets postte en mijn broer toevallig langskwam, zei hij: "Ben je daar nou nóg mee bezig, die Van der Sloot-zaak is toch allang beklonken?"quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:59 schreef djenneke het volgende:
Wie trouwens verbaasd is dat in Peru niet iedereen al Joran van der Sloot kende: Vandaag las ik in de metro (okee, misschien niet de allerbeste bron, maar toch) kleine stukjes van een aantal journalisten in het buitenland.
Om deze reden heb ik dus een digitale recorder aangeschaftquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef Luna3 het volgende:
(had eigenlijk een verjaardag vanavond, maar wil de SBS-uitzending zien, erg heh)
Brood met spinnenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd wat voor culinaire hoogstandjes Joran in zijn kadaver steekt. Ja Seco de pollo, maar wat nog meer?
Heb anderen zien schrijven; "ratten zo groot als honden"........quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd wat voor culinaire hoogstandjes Joran in zijn kadaver steekt. Ja Seco de pollo, maar wat nog meer?
Moeten die gevangenen daar zelf iets kopen en is er een soort centrale keuken ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Er is wel een centrale keuken, maar dat schijnt bar slecht te zijn. Dus kopen ze zelf hun spulletjes om daarvan althans nog iets eetbaars van te maken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:39 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Moeten die gevangenen daar zelf iets kopen en is er een soort centrale keuken ?
Als ik zijn leven kon redden met een euro, zou ik het nog niet doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:32 schreef plonsplons het volgende:
[..]
kunnen we op fok niet alvast een collecte houden die 100 dollar , moet toch gezamelijk wel op te brengen zijn
op giro 666
Dus is er dan een winkeltje ? Misschien kookt ie wel samen met z'n nieuwe vriendje .quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er is wel een centrale keuken, maar dat schijnt bar slecht te zijn. Dus kopen ze zelf hun spulletjes om daarvan althans nog iets eetbaars van te maken.
Nee, tijdens de bezoekersdagen kunnen relaties voedsel kopen bij een van de vele marktkraampjes voor de gevangenis. Geen blik oid's. De relaties mogen die dan aan hun familie geven die achter de tralies zitten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:48 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Dus is er dan een winkeltje ? Misschien kookt ie wel samen met z'n nieuwe vriendje .
Spot on. Ben nu het filmpje van ABC aan het kijken.quote:
je moet gewoon even op een posting met foto klikken om te antwoorden dan zie je hoe het moetquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Hobby het volgende:
heb een leuke foto van joran eerste nachtje maar erg sexie ,weet niet te plaatsen
en of het kan ????
je kan beter joran hebben gekend vanaf zijn jeugd jaren en dan zien hoe hij verandert is en dan de conclusie trekken dat het verstandig was om er mee te kappenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:52 schreef Felixa het volgende:
Chris Cuomo over zijn interview met inderdaad Melody Granadillo.
http://abcnews.go.com/The(...)n-der-sloot-10930374
Vooral deze reactie spreekt boekdelen..quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, tijdens de bezoekersdagen kunnen relaties voedsel kopen bij een van de vele marktkraampjes voor de gevangenis. Geen blik oid's. De relaties mogen die dan aan hun familie geven die achter de tralies zitten.
Lees maar:
http://enperublog.com/200(...)lurigancho-featured/
Jeetje ja, dadelijk leggen ze ma van der Sloot nog om daar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:22 schreef Maron het volgende:
[..]
Vooral deze reactie spreekt boekdelen..
Shaun says:
January 4, 2010 at 1:50 am
oh my god… i did 4 years in that dump san juan de lurigancho from 1998 – 2003… reading this took me back to somewhere i don,t wanna go..i would even visit there if i was you the place is so corrupt better to keep away...
Mail 'm anders door naar iemand die het wel kan; je hebt me nieuwsgierig gemaakt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Hobby het volgende:
jammer het lukt niet . ik moet hem uit mijn afbeeldingen halen .
het was een leuke hihi.
ik lees wel mee .....
Even uploaden via http://tinypic.com/quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Hobby het volgende:
jammer het lukt niet . ik moet hem uit mijn afbeeldingen halen .
het was een leuke hihi.
ik lees wel mee .....
Zou zo maar kunnen om J. te pakken..quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Jeetje ja, dadelijk leggen ze ma van der Sloot nog om daar.
zoals eerder geschreven nu zijn er 5 landen die joran kennen, de rest heeft geen weet van deze jongen !!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef Verburg_K het volgende:
maar alles bij elkaar is dit misselijkmakende rotjoch een schande in de wereld voor Nederland
Als hij niet opgepakt was had dat nog kunnen komen..quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zoals eerder geschreven nu zijn er 5 landen die joran kennen, de rest heeft geen weet van deze jongen !!!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Mail 'm anders door naar iemand die het wel kan; je hebt me nieuwsgierig gemaakt.Of heb je geen linkje naar de website waar het staat?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef Verburg_K Klonterpot het volgende:
maar alles bij elkaar is dit misselijkmakende rotjoch een schande voor Nederland en wat mij betreft mag ie dan ook fijn worden opgesloten, zieke hond.
Overal waar ie komt is het gelijk ellende en maakt hij Nederland te schande, hij is pas 22 jaar nu, hij moet ergens gestopt worden en als het Peru is, dan is het mij prima.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zoals eerder geschreven nu zijn er 5 landen die joran kennen, de rest heeft geen weet van deze jongen !!!
o ja geloof ik best deze serie killer , liep al na 2 moorden tegen de lampquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:50 schreef Maron het volgende:
[..]
Als hij niet opgepakt was had dat nog kunnen komen..
Twee vrouwen in vijf jaar. Seriemoordenaars wachten vaak niet zo lang tussen hun moorden door.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef plonsplons het volgende:
[..]
o ja geloof ik best deze serie killer , liep al na 2 moorden tegen de lamp
stel toch dat hij tot zijn 80 ste een vrij man zo zijn geweest
hoeveel vrouwen zouden dan verdwenen zijn ???
Volgens mij kan dat wel dat ze zolang wachten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Twee vrouwen in vijf jaar. Seriemoordenaars wachten vaak niet zo lang tussen hun moorden door.
Bovendien is helemaal niet bewezen dat hij Natalee om het leven heeft gebracht. Ik vond dat drank-en-spacen-verhaal erg plausibel.
weet jij veel hoeveel meisjes we al kwijt zijn door deze serie killer ???quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Twee vrouwen in vijf jaar. Seriemoordenaars wachten vaak niet zo lang tussen hun moorden door.
Bovendien is helemaal niet bewezen dat hij Natalee om het leven heeft gebracht. Ik vond dat drank-en-spacen-verhaal erg plausibel.
Serie killer ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef plonsplons het volgende:
[..]
o ja geloof ik best deze serie killer , liep al na 2 moorden tegen de lamp
stel toch dat hij tot zijn 80 ste een vrij man zo zijn geweest
hoeveel vrouwen zouden dan verdwenen zijn ???
je kan alles geloven , en mag van mij wel hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:09 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Serie killer ?
Officieel is hij verdachte van een moordzaak en verdachte van een verdwijnings zaak .
Zelfs de zaak in Peru kan nog een heel andere wending krijgen .
Joran kan een eerdere verklaring zo weer intrekken en misschien zijn die verklaringen wel onder enorme druk afgenomen .
Sommige vragen zijn zelfs echt stom en slaan helemaal nergens op .
Het enige wat we tot nu gezien hebben is een complicatie van aan elkaar geplakte bewakings camera beelden .
Voor een rechtbank zullen ze toch echt met technisch bewijs moeten komen zoals dna etc .
Het is zelfs nog mogelijk dat er meer in het spel is en dat men Joran een kunstje heeft willen flikken .
zit er helemaal klaar voorquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef Felixa het volgende:
Nog 10 minuten dan komt de Joranspecial op SBS.
Ik lees heel vaak over dit soort zaken en ik eet mn schoen op als blijkt dat Joran een serie moordenaar is. Een seriemoordenaar is altijd op zoek naar slachtoffers, is daar op voorbereid, en gaat als het ware echt op jacht, denkt vaak van te voren goed na over plaats enz, wapen, welke positie hem het meest opwind enz. Dat is bij veel seriemoordenaars altijd zo. Een moord op een hotelkamer op je eigen naam lijkt mij niet echt iets wat je planned, of je moet wel erg dom zijn. Joran lijkt me niet echt dom. Moorden uit woede hoort daar dus ook niet bij, want dat is spontaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:05 schreef plonsplons het volgende:
[..]
weet jij veel hoeveel meisjes we al kwijt zijn door deze serie killer ???
joran heeft minstens twee keer zegt dat hij bij de dood van natalee was, dus voor mij geen twijfel meer.
Hij is het nog niet, maar hij begint het erg lekker te vindenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik lees heel vaak over dit soort zaken en ik eet mn schoen op als blijkt dat Joran een serie moordenaar is. Een seriemoordenaar is altijd op zoek naar slachtoffers, is daar op voorbereid, en gaat als het ware echt op jacht, denkt vaak van te voren goed na over plaats enz, wapen, welke positie hem het meest opwind enz. Dat is bij veel seriemoordenaars altijd zo. Een moord op een hotelkamer op je eigen naam lijkt mij niet echt iets wat je planned, of je moet wel erg dom zijn. Joran lijkt me niet echt dom. Moorden uit woede hoort daar dus ook niet bij, want dat is spontaan.
Satire?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus over een paar maanden wordt ie voor de leeuwen gegooid in het grote gedeeltequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef Felixa het volgende:
Dat komt omdat hij de kans niet heeft om dat naar buiten te brengen .quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:14 schreef plonsplons het volgende:
[..]
je kan alles geloven , en mag van mij wel hoor
maar we zijn het er toch over eens dat er een peruaans meisje dood is he !!!
en joran dan maar ook ergens ontkend heeft !!!
de bekentenis kan onder druk , maar we horen ook geen tegen geluid van
ik heb het niet gedaan !!!
ik volg joran al 5 jaar, dus de rol van paul ken ik ook wel beschrijven. maar iedereen gelooft maar in dat strand verhaalquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik lees heel vaak over dit soort zaken en ik eet mn schoen op als blijkt dat Joran een serie moordenaar is. Een seriemoordenaar is altijd op zoek naar slachtoffers, is daar op voorbereid, en gaat als het ware echt op jacht, denkt vaak van te voren goed na over plaats enz, wapen, welke positie hem het meest opwind enz. Dat is bij veel seriemoordenaars altijd zo. Een moord op een hotelkamer op je eigen naam lijkt mij niet echt iets wat je planned, of je moet wel erg dom zijn. Joran lijkt me niet echt dom. Moorden uit woede hoort daar dus ook niet bij, want dat is spontaan.
En ja Joran heeft wel zeker iets te maken met de dood van Natalee dat lijkt me duidelijk, als je de boeken hebt gelezen van Dave en Beth, en je hebt de zaak op de voet gevolgd dan kan je daar bijna niet onderuit. Maar ik ben ook heel erg benieuwd naar de rol van Paulus. En nee ik pleit hem niet vrij, want alleen al voor het liegen en bedriegen wat hij heeft gedaan, mag hij van mij al zwaar lijden. Kortom het wordt echt tijd dat de waarheid een keer boven tafel gaat komen.
Er zijn wel erg veel overeenkomsten ja. Alleen bij N hebben we dat van die nek en verwondingen niet kunnen zien. Ook toen Jaap hem opbelde dat N gevonden zou zijn, reageerde hij met "Nou, dat lijkt me sterk" en "Nou, ik hoop het niet." Beide opmerkingen houden natuurlijk in dat hij a) weet dat ze onvindbaar is en b) dat hij weet dat ze aan haar skelet nog letsel konden zien. (gebroken nek, schedel inslag etc)quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:45 schreef plonsplons het volgende:
[..]
ik volg joran al 5 jaar, dus de rol van paul ken ik ook wel beschrijven. maar iedereen gelooft maar in dat strand verhaal
ik geloof dat joran een partoon had , en deze bij stef wel bekend is , en zo kan het ook zijn gegaan bij natalee
dus in een kamer, eerst gokken enz,enz
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:05 schreef plonsplons het volgende:
[..]
weet jij veel hoeveel meisjes we al kwijt zijn door deze serie killer ???
joran heeft minstens twee keer zegt dat hij bij de dood van natalee was, dus voor mij geen twijfel meer.
LOL, wat een bull en slecht geïnformeerd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef Felixa het volgende:
Ja, en ze maken er wel weer een heel SBS-drama van met bombastische muziek en zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, wat een bull en slecht geïnformeerd.
ik ben een roepende in de woestijn !!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:49 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Er zijn wel erg veel overeenkomsten ja. Alleen bij N hebben we dat van die nek en verwondingen niet kunnen zien. Ook toen Jaap hem opbelde dat N gevonden zou zijn, reageerde hij met "Nou, dat lijkt me sterk" en "Nou, ik hoop het niet." Beide opmerkingen houden natuurlijk in dat hij a) weet dat ze onvindbaar is en b) dat hij weet dat ze aan haar skelet nog letsel konden zien. (gebroken nek, schedel inslag etc)
Enige pluspunt tot nu toe is dat de camera-beelden duidelijker zijn dan de youtube beelden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef plonsplons het volgende:
zo zie je maar dat media er ook maar een draai aan geeft
dat joran uit de kamer komt met twee lege bekers wordt wel getoond , maar het verhaal is anders
ze willen dus niet de vraag hebben of oplossen waarom eerst uit kamer met twee bekers
En heel veel reclamequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja, en ze maken er wel weer een heel SBS-drama van met bombastische muziek en zo.
ja wat een kwal hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef utrecht1970 het volgende:
En Peter R. de Vries
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef serana82 het volgende:
kunnen we niet iemand inhuren die de hele dag met een VUVUZELA in zijn cel gaat blazen!! effe om nog extra te fucken!
peter is meer van als de zaak stil dreigt te vallen , niet als het hot en duidelijk isquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef Stiggie het volgende:
Vind Joran meer een kwal.
Je kan veel zeggen over Peter maar hij had ook al 3 nieuwe joran uitzendingen kunnen doen. Had hij geen zin in als hij niks nieuws/bijzonders had te brengen. Een woordje doen voor sbs 6 waar hij een mooi contract en veel centjes krijgt is gewoon logisch.
gesprek met vader dat had ik nog niet zonder ondertiteling gezien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:34 schreef Felixa het volgende:
Ben niet echt onder de indruk van deze SBS-uitzending. Was te verwachten natuurlijk, maar ik trap er toch steeds weer in.![]()
Ze sommen alleen alle bekende dingen op en laten behoorlijk wat steken vallen. Hier had veel meer uit gehaald kunnen worden imo...
ze loopt wel te krijzen hoor , en gaat naar lima toequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef Ladidadida het volgende:
Wat die moeder er nou de hele tijd mee van doen heeft?
Joran is 22 hoor, en volledig verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Een moeder is niet per definitie verantwoordelijk voor alle daden van haar kind.
Gek hoor. D'r eigen kind liefhebben en niet kunnen indenken dat hij het heeft gedaan. Poe, dat wijf moet wel psychopaat zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef plonsplons het volgende:
[..]
ze loopt wel te krijzen hoor , en gaat naar lima toe
Weten we in ieder geval waar J. het van heeft..quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Gek hoor. D'r eigen kind liefhebben en niet kunnen indenken dat hij het heeft gedaan. Poe, dat wijf moet wel psychopaat zijn.
Sarcasme is u vreemd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:44 schreef Maron het volgende:
[..]
Weten we in ieder geval waar J. het van heeft..
de vader van stef met ondertitels te horen vond ik toch wel nieuwsquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:57 schreef novalima het volgende:
Niks nieuws.
Ben benieuwd wat de volgende stappen zijn die we kunnen verwachten:Morgen rechtbank Bezoek moeder Relatie ontwikkeling met nieuwe vriend vul maar aan
Arme Sebastiaan en Valentijn..het zou sarcastisch zijn om deze jongens op één lijn met hun broer te zetten..quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef plonsplons het volgende:
zal wel in de genen zitten
maar anita van der sloot moet ook maar eens onderzocht worden.
als je wel gevoel hebt in je donder dat zoon lief je nodig hebt in een wat minder luxe gevangenis en er wel voor wilt pleitte om hem naar aruba over te plaatsen
zou het toch ook mogelijk moeten zijn dat ma van der sloot kan indenken dat de holloway iets van natalee willen meenemen naar huis
kan je die link niet leggen : dan moeten we vrezen voor de twee broerjes, wat die familie aan nageslacht heeft voorgebracht is geen toevoeging op menselijkheid.
zou ze toch maar in de gaten houden !!! ze komen niet uit een goed familiequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef Maron het volgende:
[..]
Arme Sebastiaan en Valentijn..het zou sarcastisch zijn om deze jongens op één lijn met hun broer te zetten..
Ben jij wel wijs?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zou ze toch maar in de gaten houden !!! ze komen niet uit een goed familie
en valetijn weet ook wel wie broer joran was op 30 mei 2005
En hoeveel is er precies waar van die berichten? Daar weten we nog zo weinig over. Echt hoor, al die oordelen al direct over iedereenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef plonsplons het volgende:
zal wel in de genen zitten
maar anita van der sloot moet ook maar eens onderzocht worden.
als je wel gevoel hebt in je donder dat zoon lief je nodig hebt in een wat minder luxe gevangenis en er wel voor wilt pleitte om hem naar aruba over te plaatsen
zou het toch ook mogelijk moeten zijn dat ma van der sloot kan indenken dat de holloway iets van natalee willen meenemen naar huis
kan je die link niet leggen : dan moeten we vrezen voor de twee broerjes, wat die familie aan nageslacht heeft voorgebracht is geen toevoeging op menselijkheid.
Sorry, maar hoe meer ik lees van wat jij hier allemaal neertypt, hoe meer ik denk dat jij zelf niet helemaal 100% bent.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zou ze toch maar in de gaten houden !!! ze komen niet uit een goed familie
en valetijn weet ook wel wie broer joran was op 30 mei 2005
(*) Joran HIV?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:57 schreef novalima het volgende:
Niks nieuws.
Ben benieuwd wat de volgende stappen zijn die we kunnen verwachten:Morgen rechtbank Bezoek moeder Relatie ontwikkeling met nieuwe vriend vul maar aan
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:13 schreef plonsplons het volgende:
[..]
liggen vast in computergegevens uit 2005 !!!
daar schreef ik al hou die broertjes ook maar in de gaten. hebben geen goed voorbeeld gehadquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:13 schreef Luna3 het volgende:
[..]
(*) Joran HIV?
Ik vind het ook echt zielig voor die broertjes hoor:
a) hun vrijheid is ook weggenomen, die naam dragen ze voor altijd.
b) de aandacht die onhandelbare Joran altijd extra nodig had, zijn zij vast tekort gekomen.
c) Ze zijn hun vader verloren, wat indirect toch door Joran zal komen: Stress kan zorgen voor de opbouw van een hartaanval
d) hun familie heeft na mei 2005 nooit meer rust gehad door die onhandelbare oudere broer
e) ze hebben nooit een voorbeeld kunnen nemen aan hun oudere broer
f) ze zien hun broer live ten onder gaan, ook geen pretje lijkt me, blijft toch je broer
etc etc.
Voor moeders vind ik het erg dat ze die beelden allemaal kan zien. Verder acht ik haar naief genoeg om de Castro Castro binnen te lopen met een armbandje om met "Hope for Stephany".
JIj veroordeelt hen al praktisch, omdat ze familie zijn van Joran en zijn ouders. Heb jij niemand in de familie waar iets mis mee is? Dan moeten ze jou ook maar in de gaten gaan houden, want dan kom jij ook uit een slechte familie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:17 schreef plonsplons het volgende:
[..]
daar schreef ik al hou die broertjes ook maar in de gaten. hebben geen goed voorbeeld gehad
een moeder die niet durft in te zien, een vader die slap was.
zou me niet verbazen dat na zo'n gebroken gezin, er negatieve effecten optreden bij de broertjes
luitjes, dit is waarom ze mensen in een psychiatrische inrichting geen toegang tot internet moeten geven... tis toch van de zotten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:13 schreef plonsplons het volgende:
[..]
liggen vast in computergegevens uit 2005 !!!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
JIj veroordeelt hen al praktisch, omdat ze familie zijn van Joran en zijn ouders. Heb jij niemand in de familie waar iets mis mee is? Dan moeten ze jou ook maar in de gaten gaan houden, want dan kom jij ook uit een slechte familie.
Kom zeg..
die gaan in augustus pas hoor .quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef MargrietV het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)sprek-met-joran.html
Tja, plons de gekke kikker?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef EllaN het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe meer ik lees van wat jij hier allemaal neertypt, hoe meer ik denk dat jij zelf niet helemaal 100% bent.
Hey, een iets realistischer scenario. Joran is dol op gokken, ik sluit 't niet uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Verburg_K het volgende:
Ach met die Joran heb ik geen medelijden, die zit tussen soortgenoten, met twee jaar issie vermoord vanwege gokschulden
Nou, er zijn er een heleboel hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef antiIslam2 het volgende:
vind die moeder ook vrij naief, ook al is het je zoon, die zoon heeft heel wat ellende op zijn kerfstok.
voor de broertjes vind ik het idd sneu nu ze de ellende van joran ook onterecht bij zich moeten dragen.
(stel je voor dat die zich voorstellen met hoi ik ben x van der sloot, eerste reactie van anderen (wellicht meer grappend), familie van? Ja))
Maar die broertjes hebben waarschijnlijk ook nog de pech dat ze op hem lijken (uiterlijk), een naam kan altijd veranderd wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, er zijn er een heleboel hoor.
http://www.meertens.knaw.nl/nfb/detail_naam.php?gba_lcnaam=van%20der%20sloot&gba_naam=van%20der%20Sloot&nfd_naam=Sloot,%20van%20der&operator=eq&taal=
ik veroordeel niemand , zeg alleen hou ze in de gaten ( en niet zonder rede )quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
JIj veroordeelt hen al praktisch, omdat ze familie zijn van Joran en zijn ouders. Heb jij niemand in de familie waar iets mis mee is? Dan moeten ze jou ook maar in de gaten gaan houden, want dan kom jij ook uit een slechte familie.
Kom zeg..
Nou dat vind ik ook achterlijk inderdaad, slaat helemaal nergens opquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Waarom moeten de foto's van die broers hier gepost worden?
haha... leuke foto die onderste... maar goed, ik kon alleen die foto waarop ze allebei hetzelfde kapsel hadden, en daar leek die broer (ik weet niet welke het is) erg op Joran, en nu nog steeds, maar met een ander kapsel kun je veel doen...quote:
Hou de families van iedere moordenaar maar in de gaten dan. Ik vind het echt ernstig dat je die broertjes er nu al zo op aan kijkt. Je ziet alles ontzettend zwart-wit vind ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef plonsplons het volgende:
[..]
ik veroordeel niemand , zeg alleen hou ze in de gaten ( en niet zonder rede )
duik maar is in het verleden en je ziet een patroon.
maar goed niemand hier die dat wil inzien mij best
en wie heeft ooit gezegd dat ik uit een goede familie komt ,
pas maar op mijn ellebogen zijn dodelijk }
OT blijven, geen fam erbij. niet relevantquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat vind ik ook achterlijk inderdaad, slaat helemaal nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |