abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82896265
Chris Cuomo over zijn interview met inderdaad Melody Granadillo.

http://abcnews.go.com/The(...)n-der-sloot-10930374
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82896347
goh ik post hier een artikel en 10 min later staat het op de website van het AD

LIMA - Joran van der Sloot is na zijn veroordeling vogelvrij in de Miguel Castro Castro gevangenis. De medegevangen zullen voor 100 dollar in de rij staan om hem de strot af te snijden. Dat zegt gevangenisexpert Michael Griffith op AOL-News.
Michael Griffith bestudeert al jaren gevangenissen over de gehele wereld. Over de Miguel Castro Castro-gevangenis is hij duidelijk: ,,Van der Sloot zit nu nog veilig vlak bij het kantoor van de directeur, maar na zijn veroordeling komt hij op de toeristische sectie, waar alle buitenlandse gevangen bij elkaar zitten.''

Die sectie probeert de directie goed af te grendelen van de rest van de gevangenis. Griffith: ,,Maar Van der Sloot zal ook naar de recreatieruimte moeten, naar buiten. Hij komt vroeg of laat medegevangenen tegen. Ook al omdat die ingeschakeld worden voor klusjes als schoenen poetsen, eten rondbrengen en schoonmaken. Daarbij fungeren ze ook als drugskoerier en voor een biljet van 100 dollar zijn ze maar al te bereid iemand de strot af te snijden, ook die van Van der Sloot.''

Griffith schildert de sfeer in de Miguel Castro Castro-gevangenis, waar ook het personeel een duit in het zakje doet: ,,Er zijn al 500 aanklachten van gevangenen tegen het personeel wegens mishandeling. Daaronder die van 135 vrouwen. En de vorige gevangenisdirecteur werd al na één dag in dienst te zijn geweest voor zijn huis doodgeschoten.'' (PO)
16/06/10 17u19
pi_82896503
lijkt er toch op dat heel veel mensen hier problemen hebben met het onderkennen van :

humor
onzin
valse berichten

gewoon even die grijze massa aan het werk zetten !!!!!!!!!!!!!
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:01:30 #154
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82896708
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:48 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Dus is er dan een winkeltje ? Misschien kookt ie wel samen met z'n nieuwe vriendje .
Nee, tijdens de bezoekersdagen kunnen relaties voedsel kopen bij een van de vele marktkraampjes voor de gevangenis. Geen blik oid's. De relaties mogen die dan aan hun familie geven die achter de tralies zitten.

Lees maar:
http://enperublog.com/200(...)lurigancho-featured/
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2010 @ 19:04:38 #155
135305 beequeen
Lost.
pi_82896869
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:50 schreef Felixa het volgende:

Melody Granadillo?
Spot on. Ben nu het filmpje van ABC aan het kijken.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82897104
heb een leuke foto van joran eerste nachtje maar erg sexie ,weet niet te plaatsen
en of het kan ????
pi_82897543
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Hobby het volgende:
heb een leuke foto van joran eerste nachtje maar erg sexie ,weet niet te plaatsen
en of het kan ????
je moet gewoon even op een posting met foto klikken om te antwoorden dan zie je hoe het moet
alles mag hier bijna en als het niet mag hebben we mod's toch
pi_82897658
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:52 schreef Felixa het volgende:
Chris Cuomo over zijn interview met inderdaad Melody Granadillo.

http://abcnews.go.com/The(...)n-der-sloot-10930374
je kan beter joran hebben gekend vanaf zijn jeugd jaren en dan zien hoe hij verandert is en dan de conclusie trekken dat het verstandig was om er mee te kappen
dan

gek zijn op joran van der sloot een good guy vinden na het verhaal natalee holloway, en geloven in zijn onschuldige leugens
pi_82897753
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nee, tijdens de bezoekersdagen kunnen relaties voedsel kopen bij een van de vele marktkraampjes voor de gevangenis. Geen blik oid's. De relaties mogen die dan aan hun familie geven die achter de tralies zitten.

Lees maar:
http://enperublog.com/200(...)lurigancho-featured/
Vooral deze reactie spreekt boekdelen..
Shaun says:
January 4, 2010 at 1:50 am
oh my god… i did 4 years in that dump san juan de lurigancho from 1998 – 2003… reading this took me back to somewhere i don,t wanna go..i would even visit there if i was you the place is so corrupt better to keep away...
pi_82898008
jammer het lukt niet . ik moet hem uit mijn afbeeldingen halen .

het was een leuke hihi.

ik lees wel mee .....
pi_82898202
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:22 schreef Maron het volgende:

[..]

Vooral deze reactie spreekt boekdelen..
Shaun says:
January 4, 2010 at 1:50 am
oh my god… i did 4 years in that dump san juan de lurigancho from 1998 – 2003… reading this took me back to somewhere i don,t wanna go..i would even visit there if i was you the place is so corrupt better to keep away...
Jeetje ja, dadelijk leggen ze ma van der Sloot nog om daar.
pi_82898278
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Hobby het volgende:

het was een leuke hihi.

ik lees wel mee .....
Mail 'm anders door naar iemand die het wel kan; je hebt me nieuwsgierig gemaakt. Of heb je geen linkje naar de website waar het staat?
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:34:19 #163
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82898310
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Hobby het volgende:

het was een leuke hihi.

ik lees wel mee .....
Even uploaden via http://tinypic.com/
The remedy is the experience.
pi_82898400
hier een klein stukje uit verhaal op internet

Anita windt zich op over de slechte verhalen die op het eiland de ronde doen. Joran gok- en seksverslaafd? 'Het is gewoon een heerlijk jong! Een heerlijke puber, die leeft voor zijn vrienden, sport en familie.'

zou anita er nog steeds zo over denken ???
pi_82898560
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Jeetje ja, dadelijk leggen ze ma van der Sloot nog om daar.
Zou zo maar kunnen om J. te pakken..
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:43:16 #166
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_82898772
maar alles bij elkaar is dit misselijkmakende rotjoch een schande in de wereld voor Nederland
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_82898925
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef Verburg_K het volgende:
maar alles bij elkaar is dit misselijkmakende rotjoch een schande in de wereld voor Nederland
zoals eerder geschreven nu zijn er 5 landen die joran kennen, de rest heeft geen weet van deze jongen !!!
pi_82899137
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef plonsplons het volgende:

[..]

zoals eerder geschreven nu zijn er 5 landen die joran kennen, de rest heeft geen weet van deze jongen !!!
Als hij niet opgepakt was had dat nog kunnen komen..
pi_82899176
nee ik heb heb via een email binnen gekregen van mijn vriendinnen
ik ben een leek hier .....
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Mail 'm anders door naar iemand die het wel kan; je hebt me nieuwsgierig gemaakt. Of heb je geen linkje naar de website waar het staat?
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:52:21 #170
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82899255
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef Verburg_K Klonterpot het volgende:
maar alles bij elkaar is dit misselijkmakende rotjoch een schande voor Nederland en wat mij betreft mag ie dan ook fijn worden opgesloten, zieke hond.
The remedy is the experience.
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:53:34 #171
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_82899308
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef plonsplons het volgende:

[..]

Overal waar ie komt is het gelijk ellende en maakt hij Nederland te schande, hij is pas 22 jaar nu, hij moet ergens gestopt worden en als het Peru is, dan is het mij prima.

Maar in de USA zijn ook gevangenissen die hem graag opnemen
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_82899374
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:50 schreef Maron het volgende:

[..]

Als hij niet opgepakt was had dat nog kunnen komen..
o ja geloof ik best deze serie killer , liep al na 2 moorden tegen de lamp
stel toch dat hij tot zijn 80 ste een vrij man zo zijn geweest
hoeveel vrouwen zouden dan verdwenen zijn ???
pi_82899514
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef plonsplons het volgende:

[..]

o ja geloof ik best deze serie killer , liep al na 2 moorden tegen de lamp
stel toch dat hij tot zijn 80 ste een vrij man zo zijn geweest
hoeveel vrouwen zouden dan verdwenen zijn ???
Twee vrouwen in vijf jaar. Seriemoordenaars wachten vaak niet zo lang tussen hun moorden door.
Bovendien is helemaal niet bewezen dat hij Natalee om het leven heeft gebracht. Ik vond dat drank-en-spacen-verhaal erg plausibel.
pi_82899657
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Twee vrouwen in vijf jaar. Seriemoordenaars wachten vaak niet zo lang tussen hun moorden door.
Bovendien is helemaal niet bewezen dat hij Natalee om het leven heeft gebracht. Ik vond dat drank-en-spacen-verhaal erg plausibel.
Volgens mij kan dat wel dat ze zolang wachten.
Na elke moord volgt er een kortere tussenpose.
pi_82899816
[quote]Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

[/quote
Ohww daar gaan we weer...nee, je hebt gelijk...hij zal er wel ingeluisd zijn..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')