Nee, tijdens de bezoekersdagen kunnen relaties voedsel kopen bij een van de vele marktkraampjes voor de gevangenis. Geen blik oid's. De relaties mogen die dan aan hun familie geven die achter de tralies zitten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:48 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Dus is er dan een winkeltje ? Misschien kookt ie wel samen met z'n nieuwe vriendje .
Spot on. Ben nu het filmpje van ABC aan het kijken.quote:
je moet gewoon even op een posting met foto klikken om te antwoorden dan zie je hoe het moetquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Hobby het volgende:
heb een leuke foto van joran eerste nachtje maar erg sexie ,weet niet te plaatsen
en of het kan ????
je kan beter joran hebben gekend vanaf zijn jeugd jaren en dan zien hoe hij verandert is en dan de conclusie trekken dat het verstandig was om er mee te kappenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:52 schreef Felixa het volgende:
Chris Cuomo over zijn interview met inderdaad Melody Granadillo.
http://abcnews.go.com/The(...)n-der-sloot-10930374
Vooral deze reactie spreekt boekdelen..quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, tijdens de bezoekersdagen kunnen relaties voedsel kopen bij een van de vele marktkraampjes voor de gevangenis. Geen blik oid's. De relaties mogen die dan aan hun familie geven die achter de tralies zitten.
Lees maar:
http://enperublog.com/200(...)lurigancho-featured/
Jeetje ja, dadelijk leggen ze ma van der Sloot nog om daar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:22 schreef Maron het volgende:
[..]
Vooral deze reactie spreekt boekdelen..
Shaun says:
January 4, 2010 at 1:50 am
oh my god… i did 4 years in that dump san juan de lurigancho from 1998 – 2003… reading this took me back to somewhere i don,t wanna go..i would even visit there if i was you the place is so corrupt better to keep away...
Mail 'm anders door naar iemand die het wel kan; je hebt me nieuwsgierig gemaakt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Hobby het volgende:
jammer het lukt niet . ik moet hem uit mijn afbeeldingen halen .
het was een leuke hihi.
ik lees wel mee .....
Even uploaden via http://tinypic.com/quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Hobby het volgende:
jammer het lukt niet . ik moet hem uit mijn afbeeldingen halen .
het was een leuke hihi.
ik lees wel mee .....
Zou zo maar kunnen om J. te pakken..quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Jeetje ja, dadelijk leggen ze ma van der Sloot nog om daar.
zoals eerder geschreven nu zijn er 5 landen die joran kennen, de rest heeft geen weet van deze jongen !!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef Verburg_K het volgende:
maar alles bij elkaar is dit misselijkmakende rotjoch een schande in de wereld voor Nederland
Als hij niet opgepakt was had dat nog kunnen komen..quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zoals eerder geschreven nu zijn er 5 landen die joran kennen, de rest heeft geen weet van deze jongen !!!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Mail 'm anders door naar iemand die het wel kan; je hebt me nieuwsgierig gemaakt.Of heb je geen linkje naar de website waar het staat?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef Verburg_K Klonterpot het volgende:
maar alles bij elkaar is dit misselijkmakende rotjoch een schande voor Nederland en wat mij betreft mag ie dan ook fijn worden opgesloten, zieke hond.
Overal waar ie komt is het gelijk ellende en maakt hij Nederland te schande, hij is pas 22 jaar nu, hij moet ergens gestopt worden en als het Peru is, dan is het mij prima.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zoals eerder geschreven nu zijn er 5 landen die joran kennen, de rest heeft geen weet van deze jongen !!!
o ja geloof ik best deze serie killer , liep al na 2 moorden tegen de lampquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:50 schreef Maron het volgende:
[..]
Als hij niet opgepakt was had dat nog kunnen komen..
Twee vrouwen in vijf jaar. Seriemoordenaars wachten vaak niet zo lang tussen hun moorden door.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef plonsplons het volgende:
[..]
o ja geloof ik best deze serie killer , liep al na 2 moorden tegen de lamp
stel toch dat hij tot zijn 80 ste een vrij man zo zijn geweest
hoeveel vrouwen zouden dan verdwenen zijn ???
Volgens mij kan dat wel dat ze zolang wachten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Twee vrouwen in vijf jaar. Seriemoordenaars wachten vaak niet zo lang tussen hun moorden door.
Bovendien is helemaal niet bewezen dat hij Natalee om het leven heeft gebracht. Ik vond dat drank-en-spacen-verhaal erg plausibel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |