Nee, tijdens de bezoekersdagen kunnen relaties voedsel kopen bij een van de vele marktkraampjes voor de gevangenis. Geen blik oid's. De relaties mogen die dan aan hun familie geven die achter de tralies zitten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:48 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Dus is er dan een winkeltje ? Misschien kookt ie wel samen met z'n nieuwe vriendje .
Spot on. Ben nu het filmpje van ABC aan het kijken.quote:
je moet gewoon even op een posting met foto klikken om te antwoorden dan zie je hoe het moetquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:09 schreef Hobby het volgende:
heb een leuke foto van joran eerste nachtje maar erg sexie ,weet niet te plaatsen
en of het kan ????
je kan beter joran hebben gekend vanaf zijn jeugd jaren en dan zien hoe hij verandert is en dan de conclusie trekken dat het verstandig was om er mee te kappenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:52 schreef Felixa het volgende:
Chris Cuomo over zijn interview met inderdaad Melody Granadillo.
http://abcnews.go.com/The(...)n-der-sloot-10930374
Vooral deze reactie spreekt boekdelen..quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, tijdens de bezoekersdagen kunnen relaties voedsel kopen bij een van de vele marktkraampjes voor de gevangenis. Geen blik oid's. De relaties mogen die dan aan hun familie geven die achter de tralies zitten.
Lees maar:
http://enperublog.com/200(...)lurigancho-featured/
Jeetje ja, dadelijk leggen ze ma van der Sloot nog om daar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:22 schreef Maron het volgende:
[..]
Vooral deze reactie spreekt boekdelen..
Shaun says:
January 4, 2010 at 1:50 am
oh my god… i did 4 years in that dump san juan de lurigancho from 1998 – 2003… reading this took me back to somewhere i don,t wanna go..i would even visit there if i was you the place is so corrupt better to keep away...
Mail 'm anders door naar iemand die het wel kan; je hebt me nieuwsgierig gemaakt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Hobby het volgende:
jammer het lukt niet . ik moet hem uit mijn afbeeldingen halen .
het was een leuke hihi.
ik lees wel mee .....
Even uploaden via http://tinypic.com/quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Hobby het volgende:
jammer het lukt niet . ik moet hem uit mijn afbeeldingen halen .
het was een leuke hihi.
ik lees wel mee .....
Zou zo maar kunnen om J. te pakken..quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Jeetje ja, dadelijk leggen ze ma van der Sloot nog om daar.
zoals eerder geschreven nu zijn er 5 landen die joran kennen, de rest heeft geen weet van deze jongen !!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef Verburg_K het volgende:
maar alles bij elkaar is dit misselijkmakende rotjoch een schande in de wereld voor Nederland
Als hij niet opgepakt was had dat nog kunnen komen..quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zoals eerder geschreven nu zijn er 5 landen die joran kennen, de rest heeft geen weet van deze jongen !!!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Mail 'm anders door naar iemand die het wel kan; je hebt me nieuwsgierig gemaakt.Of heb je geen linkje naar de website waar het staat?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef Verburg_K Klonterpot het volgende:
maar alles bij elkaar is dit misselijkmakende rotjoch een schande voor Nederland en wat mij betreft mag ie dan ook fijn worden opgesloten, zieke hond.
Overal waar ie komt is het gelijk ellende en maakt hij Nederland te schande, hij is pas 22 jaar nu, hij moet ergens gestopt worden en als het Peru is, dan is het mij prima.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zoals eerder geschreven nu zijn er 5 landen die joran kennen, de rest heeft geen weet van deze jongen !!!
o ja geloof ik best deze serie killer , liep al na 2 moorden tegen de lampquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:50 schreef Maron het volgende:
[..]
Als hij niet opgepakt was had dat nog kunnen komen..
Twee vrouwen in vijf jaar. Seriemoordenaars wachten vaak niet zo lang tussen hun moorden door.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef plonsplons het volgende:
[..]
o ja geloof ik best deze serie killer , liep al na 2 moorden tegen de lamp
stel toch dat hij tot zijn 80 ste een vrij man zo zijn geweest
hoeveel vrouwen zouden dan verdwenen zijn ???
Volgens mij kan dat wel dat ze zolang wachten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Twee vrouwen in vijf jaar. Seriemoordenaars wachten vaak niet zo lang tussen hun moorden door.
Bovendien is helemaal niet bewezen dat hij Natalee om het leven heeft gebracht. Ik vond dat drank-en-spacen-verhaal erg plausibel.
weet jij veel hoeveel meisjes we al kwijt zijn door deze serie killer ???quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Twee vrouwen in vijf jaar. Seriemoordenaars wachten vaak niet zo lang tussen hun moorden door.
Bovendien is helemaal niet bewezen dat hij Natalee om het leven heeft gebracht. Ik vond dat drank-en-spacen-verhaal erg plausibel.
Serie killer ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef plonsplons het volgende:
[..]
o ja geloof ik best deze serie killer , liep al na 2 moorden tegen de lamp
stel toch dat hij tot zijn 80 ste een vrij man zo zijn geweest
hoeveel vrouwen zouden dan verdwenen zijn ???
je kan alles geloven , en mag van mij wel hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:09 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Serie killer ?
Officieel is hij verdachte van een moordzaak en verdachte van een verdwijnings zaak .
Zelfs de zaak in Peru kan nog een heel andere wending krijgen .
Joran kan een eerdere verklaring zo weer intrekken en misschien zijn die verklaringen wel onder enorme druk afgenomen .
Sommige vragen zijn zelfs echt stom en slaan helemaal nergens op .
Het enige wat we tot nu gezien hebben is een complicatie van aan elkaar geplakte bewakings camera beelden .
Voor een rechtbank zullen ze toch echt met technisch bewijs moeten komen zoals dna etc .
Het is zelfs nog mogelijk dat er meer in het spel is en dat men Joran een kunstje heeft willen flikken .
zit er helemaal klaar voorquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef Felixa het volgende:
Nog 10 minuten dan komt de Joranspecial op SBS.
Ik lees heel vaak over dit soort zaken en ik eet mn schoen op als blijkt dat Joran een serie moordenaar is. Een seriemoordenaar is altijd op zoek naar slachtoffers, is daar op voorbereid, en gaat als het ware echt op jacht, denkt vaak van te voren goed na over plaats enz, wapen, welke positie hem het meest opwind enz. Dat is bij veel seriemoordenaars altijd zo. Een moord op een hotelkamer op je eigen naam lijkt mij niet echt iets wat je planned, of je moet wel erg dom zijn. Joran lijkt me niet echt dom. Moorden uit woede hoort daar dus ook niet bij, want dat is spontaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:05 schreef plonsplons het volgende:
[..]
weet jij veel hoeveel meisjes we al kwijt zijn door deze serie killer ???
joran heeft minstens twee keer zegt dat hij bij de dood van natalee was, dus voor mij geen twijfel meer.
Hij is het nog niet, maar hij begint het erg lekker te vindenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik lees heel vaak over dit soort zaken en ik eet mn schoen op als blijkt dat Joran een serie moordenaar is. Een seriemoordenaar is altijd op zoek naar slachtoffers, is daar op voorbereid, en gaat als het ware echt op jacht, denkt vaak van te voren goed na over plaats enz, wapen, welke positie hem het meest opwind enz. Dat is bij veel seriemoordenaars altijd zo. Een moord op een hotelkamer op je eigen naam lijkt mij niet echt iets wat je planned, of je moet wel erg dom zijn. Joran lijkt me niet echt dom. Moorden uit woede hoort daar dus ook niet bij, want dat is spontaan.
Satire?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ene zak van van dit bericht.
Dus over een paar maanden wordt ie voor de leeuwen gegooid in het grote gedeeltequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef Felixa het volgende:
Dat komt omdat hij de kans niet heeft om dat naar buiten te brengen .quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:14 schreef plonsplons het volgende:
[..]
je kan alles geloven , en mag van mij wel hoor
maar we zijn het er toch over eens dat er een peruaans meisje dood is he !!!
en joran dan maar ook ergens ontkend heeft !!!
de bekentenis kan onder druk , maar we horen ook geen tegen geluid van
ik heb het niet gedaan !!!
ik volg joran al 5 jaar, dus de rol van paul ken ik ook wel beschrijven. maar iedereen gelooft maar in dat strand verhaalquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik lees heel vaak over dit soort zaken en ik eet mn schoen op als blijkt dat Joran een serie moordenaar is. Een seriemoordenaar is altijd op zoek naar slachtoffers, is daar op voorbereid, en gaat als het ware echt op jacht, denkt vaak van te voren goed na over plaats enz, wapen, welke positie hem het meest opwind enz. Dat is bij veel seriemoordenaars altijd zo. Een moord op een hotelkamer op je eigen naam lijkt mij niet echt iets wat je planned, of je moet wel erg dom zijn. Joran lijkt me niet echt dom. Moorden uit woede hoort daar dus ook niet bij, want dat is spontaan.
En ja Joran heeft wel zeker iets te maken met de dood van Natalee dat lijkt me duidelijk, als je de boeken hebt gelezen van Dave en Beth, en je hebt de zaak op de voet gevolgd dan kan je daar bijna niet onderuit. Maar ik ben ook heel erg benieuwd naar de rol van Paulus. En nee ik pleit hem niet vrij, want alleen al voor het liegen en bedriegen wat hij heeft gedaan, mag hij van mij al zwaar lijden. Kortom het wordt echt tijd dat de waarheid een keer boven tafel gaat komen.
Er zijn wel erg veel overeenkomsten ja. Alleen bij N hebben we dat van die nek en verwondingen niet kunnen zien. Ook toen Jaap hem opbelde dat N gevonden zou zijn, reageerde hij met "Nou, dat lijkt me sterk" en "Nou, ik hoop het niet." Beide opmerkingen houden natuurlijk in dat hij a) weet dat ze onvindbaar is en b) dat hij weet dat ze aan haar skelet nog letsel konden zien. (gebroken nek, schedel inslag etc)quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:45 schreef plonsplons het volgende:
[..]
ik volg joran al 5 jaar, dus de rol van paul ken ik ook wel beschrijven. maar iedereen gelooft maar in dat strand verhaal
ik geloof dat joran een partoon had , en deze bij stef wel bekend is , en zo kan het ook zijn gegaan bij natalee
dus in een kamer, eerst gokken enz,enz
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:05 schreef plonsplons het volgende:
[..]
weet jij veel hoeveel meisjes we al kwijt zijn door deze serie killer ???
joran heeft minstens twee keer zegt dat hij bij de dood van natalee was, dus voor mij geen twijfel meer.
LOL, wat een bull en slecht geïnformeerd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef Felixa het volgende:
Ja, en ze maken er wel weer een heel SBS-drama van met bombastische muziek en zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, wat een bull en slecht geïnformeerd.
ik ben een roepende in de woestijn !!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:49 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Er zijn wel erg veel overeenkomsten ja. Alleen bij N hebben we dat van die nek en verwondingen niet kunnen zien. Ook toen Jaap hem opbelde dat N gevonden zou zijn, reageerde hij met "Nou, dat lijkt me sterk" en "Nou, ik hoop het niet." Beide opmerkingen houden natuurlijk in dat hij a) weet dat ze onvindbaar is en b) dat hij weet dat ze aan haar skelet nog letsel konden zien. (gebroken nek, schedel inslag etc)
Enige pluspunt tot nu toe is dat de camera-beelden duidelijker zijn dan de youtube beelden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef plonsplons het volgende:
zo zie je maar dat media er ook maar een draai aan geeft
dat joran uit de kamer komt met twee lege bekers wordt wel getoond , maar het verhaal is anders
ze willen dus niet de vraag hebben of oplossen waarom eerst uit kamer met twee bekers
En heel veel reclamequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja, en ze maken er wel weer een heel SBS-drama van met bombastische muziek en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |