abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82893358
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:27 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]

van Dumpert

stelletje etters...
pi_82893657
Budweisser komt met eigen bavaria-tegenhanger:
Het JoranjeShirt:

(bron)
Disana is the best !!!!!!!!
pi_82893709
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:27 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]

van Dumpert
ik had een "wtf" moment

joran bin laden
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_82893810
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik geloof er geen ene zak van van dit bericht.
Ik ook niet.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82893911
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ook niet.
is ook de grootste onzin
pi_82893952
Wie trouwens verbaasd is dat in Peru niet iedereen al Joran van der Sloot kende: Vandaag las ik in de metro (okee, misschien niet de allerbeste bron, maar toch) kleine stukjes van een aantal journalisten in het buitenland.

Joran blijkt in ieder geval zowel in Duitsland als in de UK geen bijzonder nieuws te zijn. De gemiddelde burger daar weet dus nog steeds niet wie Joran van der Sloot is (of Natalee Holloway, of Stephany Flores).

Dat zal dus voor de meeste landen gelden. behalve voor de VS, Nederland, Peru en Aruba.
  woensdag 16 juni 2010 @ 18:02:21 #132
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82894054
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:59 schreef djenneke het volgende:
Wie trouwens verbaast is dat in Peru niet iedereen al Joran van der Sloot kende: Vandaag las ik in de metro (okee, misschien niet de allerbeste bron, maar toch) kleine stukjes van een aantal journalisten in het buitenland.

Joran blijkt in ieder geval zowel in Duitsland als in de UK geen bijzonder nieuws te zijn. De gemiddelde burger daar weet dus nog steeds niet wie Joran van der Sloot is (of Natalee Holloway, of Stephany Flores).

Dat zal dus voor de meeste landen gelden. behalve voor de VS, Nederland, Peru en Aruba.
Dat komd omdat andere landen er verder niet bij betrokken zijn.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_82894082
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:11 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Kom op meid, mondhoekjes omhoog! Probeer eens te lachen! Is goed voor de mens...

Jij was degene die niet om mijn quotes kon lachen toch? Beetje vreemd dat je mij nu zegt te moeten lachen. Ik weet namelijk ook heus wel dat 'blont' met een t moet.

(edit: was ironisch)
pi_82894149
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:02 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Jij was degene die niet om mijn quotes kon lachen toch? Beetje vreemd dat je mij nu zegt te moeten lachen. Ik weet namelijk ook heus wel dat 'blont' met een t moet.

(edit: was ironisch)
Daarom zei ik het juist, omdat je het tegen mij zei

Blond, blont, blondt. Was het niet Blontt met dubbel t?
pi_82894169
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat komd omdat andere landen er verder niet bij betrokken zijn.
Ik ben er ook niet verbaasd over geweest hoor

Maar hier waren heel veel reacties te lezen met de strekking dat men het onbegrijpelijk vond dat Stephany Joran van der Sloot niet kende. (Om vervolgens zich af te vragen waarom ze hem niet even had gegoogled )
pi_82894190
Nu ga ik ook alle d's en t's verkeerd doen
pi_82894199
quote:
Wie trouwens verbaast is dat in Peru niet iedereen al Joran van der Sloot kende: Vandaag las ik in de metro (okee, misschien niet de allerbeste bron, maar toch) kleine stukjes van een aantal journalisten in het buitenland.

Ik was al verbaasd dat hij zich nà Natalee nog overal ongestoord kon vertonen..de wereld is dus nog niet zo klein als men ons wil doen geloven..
pi_82894247
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:06 schreef Maron het volgende:

[..]

Ik was al verbaasd dat hij zich nà Natalee nog overal ongestoord kon vertonen..de wereld is dus nog niet zo klein als men ons wil doen geloven..
Nope
pi_82894775
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:04 schreef Faithfulness het volgende:
Daarom zei ik het juist, omdat je het tegen mij zei
Blond, blont, blondt. Was het niet Blontt met dubbel t?
Hehehe. een "wie de bal kaadtsdt krijgdt 'm terug" gevalletje dus.
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:05 schreef djenneke het volgende:
Nu ga ik ook alle d's en t's verkeerd doen
Geefdt niks.

On topic: dat artikel dan kan toch niet waar zijn? Dat Joran een grote waarde heeft/is voor de pers?! Neh, onmogelijk voorstel. Idioot en bedacht door een complete doorgeslagen idioot. Maja, in dat geval kan het nog best een serieus voorstel blijken ook. (had eigenlijk een verjaardag vanavond, maar wil de SBS-uitzending zien, erg heh) Hoop niet dat het allemaal herkauwen is van reeds vergaarde informatie.
pi_82894854
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Hehehe. een "wie de bal kaadtsdt krijgdt 'm terug" gevalletje dus.
[..]

Geefdt niks.

On topic: dat artikel dan kan toch niet waar zijn? Dat Joran een grote waarde heeft/is voor de pers?! Neh, onmogelijk voorstel. Idioot en bedacht door een complete doorgeslagen idioot. Maja, in dat geval kan het nog best een serieus voorstel blijken ook. (had eigenlijk een verjaardag vanavond, maar wil de SBS-uitzending zien, erg heh) Hoop niet dat het allemaal herkauwen is van reeds vergaarde informatie.
Als ik jou was, zou ik gewoon maar naar die verjaardag gaan. SBS6 kennende komt er echt niets nieuws voorbij. Ik hoop echt zo erg, dat ze met het verhaal komen dat Joran Stephany's kleren heeft aangetrokken... Dat lijkt me dan wel weer hilarisch. Maar zo stom zullen ze vast nou ook weer niet zijn...
pi_82895082
quote:
Wie trouwens verbaasd is dat in Peru niet iedereen al Joran van der Sloot kende: Vandaag las ik in de metro (okee, misschien niet de allerbeste bron, maar toch) kleine stukjes van een aantal journalisten in het buitenland.

Toen ik een paar dagen geleden hier iets postte en mijn broer toevallig langskwam, zei hij: "Ben je daar nou nóg mee bezig, die Van der Sloot-zaak is toch allang beklonken?"

Fok! kan het zicht soms ook een beetje vertroebelen
pi_82895129
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef Luna3 het volgende:

(had eigenlijk een verjaardag vanavond, maar wil de SBS-uitzending zien, erg heh)
Om deze reden heb ik dus een digitale recorder aangeschaft

Maar SBS kennende wordt het wederom een uitzending van niets
  woensdag 16 juni 2010 @ 18:26:24 #143
110987 ErwinRommel
pi_82895134
Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd wat voor culinaire hoogstandjes Joran in zijn kadaver steekt. Ja Seco de pollo, maar wat nog meer?
pi_82895403
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd wat voor culinaire hoogstandjes Joran in zijn kadaver steekt. Ja Seco de pollo, maar wat nog meer?
Brood met spinnen
pi_82895557
quote:
Heb anderen zien schrijven; "ratten zo groot als honden"........
pi_82895611
quote:
Moeten die gevangenen daar zelf iets kopen en is er een soort centrale keuken ?
  woensdag 16 juni 2010 @ 18:40:35 #147
110987 ErwinRommel
pi_82895669
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:39 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Moeten die gevangenen daar zelf iets kopen en is er een soort centrale keuken ?
Er is wel een centrale keuken, maar dat schijnt bar slecht te zijn. Dus kopen ze zelf hun spulletjes om daarvan althans nog iets eetbaars van te maken.
pi_82895771
Beschuit met gestampte muisjes..?
  woensdag 16 juni 2010 @ 18:44:10 #149
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82895823
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:32 schreef plonsplons het volgende:

[..]

kunnen we op fok niet alvast een collecte houden die 100 dollar , moet toch gezamelijk wel op te brengen zijn

op giro 666
Als ik zijn leven kon redden met een euro, zou ik het nog niet doen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82896025
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:40 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Er is wel een centrale keuken, maar dat schijnt bar slecht te zijn. Dus kopen ze zelf hun spulletjes om daarvan althans nog iets eetbaars van te maken.
Dus is er dan een winkeltje ? Misschien kookt ie wel samen met z'n nieuwe vriendje .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')