ja wat een kwal hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef utrecht1970 het volgende:
En Peter R. de Vries
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef serana82 het volgende:
kunnen we niet iemand inhuren die de hele dag met een VUVUZELA in zijn cel gaat blazen!! effe om nog extra te fucken!
peter is meer van als de zaak stil dreigt te vallen , niet als het hot en duidelijk isquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef Stiggie het volgende:
Vind Joran meer een kwal.
Je kan veel zeggen over Peter maar hij had ook al 3 nieuwe joran uitzendingen kunnen doen. Had hij geen zin in als hij niks nieuws/bijzonders had te brengen. Een woordje doen voor sbs 6 waar hij een mooi contract en veel centjes krijgt is gewoon logisch.
gesprek met vader dat had ik nog niet zonder ondertiteling gezien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:34 schreef Felixa het volgende:
Ben niet echt onder de indruk van deze SBS-uitzending. Was te verwachten natuurlijk, maar ik trap er toch steeds weer in.![]()
Ze sommen alleen alle bekende dingen op en laten behoorlijk wat steken vallen. Hier had veel meer uit gehaald kunnen worden imo...
ze loopt wel te krijzen hoor , en gaat naar lima toequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef Ladidadida het volgende:
Wat die moeder er nou de hele tijd mee van doen heeft?
Joran is 22 hoor, en volledig verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Een moeder is niet per definitie verantwoordelijk voor alle daden van haar kind.
Gek hoor. D'r eigen kind liefhebben en niet kunnen indenken dat hij het heeft gedaan. Poe, dat wijf moet wel psychopaat zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef plonsplons het volgende:
[..]
ze loopt wel te krijzen hoor , en gaat naar lima toe
Weten we in ieder geval waar J. het van heeft..quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Gek hoor. D'r eigen kind liefhebben en niet kunnen indenken dat hij het heeft gedaan. Poe, dat wijf moet wel psychopaat zijn.
Sarcasme is u vreemd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:44 schreef Maron het volgende:
[..]
Weten we in ieder geval waar J. het van heeft..
de vader van stef met ondertitels te horen vond ik toch wel nieuwsquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:57 schreef novalima het volgende:
Niks nieuws.
Ben benieuwd wat de volgende stappen zijn die we kunnen verwachten:Morgen rechtbank Bezoek moeder Relatie ontwikkeling met nieuwe vriend vul maar aan
Arme Sebastiaan en Valentijn..het zou sarcastisch zijn om deze jongens op één lijn met hun broer te zetten..quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef plonsplons het volgende:
zal wel in de genen zitten
maar anita van der sloot moet ook maar eens onderzocht worden.
als je wel gevoel hebt in je donder dat zoon lief je nodig hebt in een wat minder luxe gevangenis en er wel voor wilt pleitte om hem naar aruba over te plaatsen
zou het toch ook mogelijk moeten zijn dat ma van der sloot kan indenken dat de holloway iets van natalee willen meenemen naar huis
kan je die link niet leggen : dan moeten we vrezen voor de twee broerjes, wat die familie aan nageslacht heeft voorgebracht is geen toevoeging op menselijkheid.
zou ze toch maar in de gaten houden !!! ze komen niet uit een goed familiequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef Maron het volgende:
[..]
Arme Sebastiaan en Valentijn..het zou sarcastisch zijn om deze jongens op één lijn met hun broer te zetten..
Ben jij wel wijs?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zou ze toch maar in de gaten houden !!! ze komen niet uit een goed familie
en valetijn weet ook wel wie broer joran was op 30 mei 2005
En hoeveel is er precies waar van die berichten? Daar weten we nog zo weinig over. Echt hoor, al die oordelen al direct over iedereenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef plonsplons het volgende:
zal wel in de genen zitten
maar anita van der sloot moet ook maar eens onderzocht worden.
als je wel gevoel hebt in je donder dat zoon lief je nodig hebt in een wat minder luxe gevangenis en er wel voor wilt pleitte om hem naar aruba over te plaatsen
zou het toch ook mogelijk moeten zijn dat ma van der sloot kan indenken dat de holloway iets van natalee willen meenemen naar huis
kan je die link niet leggen : dan moeten we vrezen voor de twee broerjes, wat die familie aan nageslacht heeft voorgebracht is geen toevoeging op menselijkheid.
Sorry, maar hoe meer ik lees van wat jij hier allemaal neertypt, hoe meer ik denk dat jij zelf niet helemaal 100% bent.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zou ze toch maar in de gaten houden !!! ze komen niet uit een goed familie
en valetijn weet ook wel wie broer joran was op 30 mei 2005
(*) Joran HIV?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:57 schreef novalima het volgende:
Niks nieuws.
Ben benieuwd wat de volgende stappen zijn die we kunnen verwachten:Morgen rechtbank Bezoek moeder Relatie ontwikkeling met nieuwe vriend vul maar aan
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:13 schreef plonsplons het volgende:
[..]
liggen vast in computergegevens uit 2005 !!!
daar schreef ik al hou die broertjes ook maar in de gaten. hebben geen goed voorbeeld gehadquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:13 schreef Luna3 het volgende:
[..]
(*) Joran HIV?
Ik vind het ook echt zielig voor die broertjes hoor:
a) hun vrijheid is ook weggenomen, die naam dragen ze voor altijd.
b) de aandacht die onhandelbare Joran altijd extra nodig had, zijn zij vast tekort gekomen.
c) Ze zijn hun vader verloren, wat indirect toch door Joran zal komen: Stress kan zorgen voor de opbouw van een hartaanval
d) hun familie heeft na mei 2005 nooit meer rust gehad door die onhandelbare oudere broer
e) ze hebben nooit een voorbeeld kunnen nemen aan hun oudere broer
f) ze zien hun broer live ten onder gaan, ook geen pretje lijkt me, blijft toch je broer
etc etc.
Voor moeders vind ik het erg dat ze die beelden allemaal kan zien. Verder acht ik haar naief genoeg om de Castro Castro binnen te lopen met een armbandje om met "Hope for Stephany".
JIj veroordeelt hen al praktisch, omdat ze familie zijn van Joran en zijn ouders. Heb jij niemand in de familie waar iets mis mee is? Dan moeten ze jou ook maar in de gaten gaan houden, want dan kom jij ook uit een slechte familie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:17 schreef plonsplons het volgende:
[..]
daar schreef ik al hou die broertjes ook maar in de gaten. hebben geen goed voorbeeld gehad
een moeder die niet durft in te zien, een vader die slap was.
zou me niet verbazen dat na zo'n gebroken gezin, er negatieve effecten optreden bij de broertjes
luitjes, dit is waarom ze mensen in een psychiatrische inrichting geen toegang tot internet moeten geven... tis toch van de zotten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:13 schreef plonsplons het volgende:
[..]
liggen vast in computergegevens uit 2005 !!!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
JIj veroordeelt hen al praktisch, omdat ze familie zijn van Joran en zijn ouders. Heb jij niemand in de familie waar iets mis mee is? Dan moeten ze jou ook maar in de gaten gaan houden, want dan kom jij ook uit een slechte familie.
Kom zeg..
die gaan in augustus pas hoor .quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef MargrietV het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)sprek-met-joran.html
Tja, plons de gekke kikker?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef EllaN het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe meer ik lees van wat jij hier allemaal neertypt, hoe meer ik denk dat jij zelf niet helemaal 100% bent.
Hey, een iets realistischer scenario. Joran is dol op gokken, ik sluit 't niet uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Verburg_K het volgende:
Ach met die Joran heb ik geen medelijden, die zit tussen soortgenoten, met twee jaar issie vermoord vanwege gokschulden
Nou, er zijn er een heleboel hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef antiIslam2 het volgende:
vind die moeder ook vrij naief, ook al is het je zoon, die zoon heeft heel wat ellende op zijn kerfstok.
voor de broertjes vind ik het idd sneu nu ze de ellende van joran ook onterecht bij zich moeten dragen.
(stel je voor dat die zich voorstellen met hoi ik ben x van der sloot, eerste reactie van anderen (wellicht meer grappend), familie van? Ja))
Maar die broertjes hebben waarschijnlijk ook nog de pech dat ze op hem lijken (uiterlijk), een naam kan altijd veranderd wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, er zijn er een heleboel hoor.
http://www.meertens.knaw.nl/nfb/detail_naam.php?gba_lcnaam=van%20der%20sloot&gba_naam=van%20der%20Sloot&nfd_naam=Sloot,%20van%20der&operator=eq&taal=
ik veroordeel niemand , zeg alleen hou ze in de gaten ( en niet zonder rede )quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
JIj veroordeelt hen al praktisch, omdat ze familie zijn van Joran en zijn ouders. Heb jij niemand in de familie waar iets mis mee is? Dan moeten ze jou ook maar in de gaten gaan houden, want dan kom jij ook uit een slechte familie.
Kom zeg..
Nou dat vind ik ook achterlijk inderdaad, slaat helemaal nergens opquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Waarom moeten de foto's van die broers hier gepost worden?
haha... leuke foto die onderste... maar goed, ik kon alleen die foto waarop ze allebei hetzelfde kapsel hadden, en daar leek die broer (ik weet niet welke het is) erg op Joran, en nu nog steeds, maar met een ander kapsel kun je veel doen...quote:
Hou de families van iedere moordenaar maar in de gaten dan. Ik vind het echt ernstig dat je die broertjes er nu al zo op aan kijkt. Je ziet alles ontzettend zwart-wit vind ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef plonsplons het volgende:
[..]
ik veroordeel niemand , zeg alleen hou ze in de gaten ( en niet zonder rede )
duik maar is in het verleden en je ziet een patroon.
maar goed niemand hier die dat wil inzien mij best
en wie heeft ooit gezegd dat ik uit een goede familie komt ,
pas maar op mijn ellebogen zijn dodelijk }
OT blijven, geen fam erbij. niet relevantquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat vind ik ook achterlijk inderdaad, slaat helemaal nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |