abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82903815
kunnen we niet iemand inhuren die de hele dag met een VUVUZELA in zijn cel gaat blazen!! effe om nog extra te fucken!
pi_82904191
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef utrecht1970 het volgende:
En Peter R. de Vries
ja wat een kwal he
pi_82904426
geloof dat we aan de vader van stef een goede man hebben

gewoon er voor zorgen dat joran nooit meer iets kan uitspoken
en zo de ellende na tenminste twee moorden te stoppen

zou anita van der sloot de moed hebben om samen met de vader van stef een gesprek te hebben ???
pi_82904492
Vind Joran meer een kwal.

Je kan veel zeggen over Peter maar hij had ook al 3 nieuwe joran uitzendingen kunnen doen. Had hij geen zin in als hij niks nieuws/bijzonders had te brengen. Een woordje doen voor sbs 6 waar hij een mooi contract en veel centjes krijgt is gewoon logisch.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:34:48 #205
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_82904627
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef serana82 het volgende:
kunnen we niet iemand inhuren die de hele dag met een VUVUZELA in zijn cel gaat blazen!! effe om nog extra te fucken!
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_82904633
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef Stiggie het volgende:
Vind Joran meer een kwal.

Je kan veel zeggen over Peter maar hij had ook al 3 nieuwe joran uitzendingen kunnen doen. Had hij geen zin in als hij niks nieuws/bijzonders had te brengen. Een woordje doen voor sbs 6 waar hij een mooi contract en veel centjes krijgt is gewoon logisch.
peter is meer van als de zaak stil dreigt te vallen , niet als het hot en duidelijk is
pi_82904634
Ben niet echt onder de indruk van deze SBS-uitzending. Was te verwachten natuurlijk, maar ik trap er toch steeds weer in.
Ze sommen alleen alle bekende dingen op en laten behoorlijk wat steken vallen. Hier had veel meer uit gehaald kunnen worden imo...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:36:08 #208
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82904695
Wat die moeder er nou de hele tijd mee van doen heeft?

Joran is 22 hoor, en volledig verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Een moeder is niet per definitie verantwoordelijk voor alle daden van haar kind.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82904701
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:34 schreef Felixa het volgende:
Ben niet echt onder de indruk van deze SBS-uitzending. Was te verwachten natuurlijk, maar ik trap er toch steeds weer in.
Ze sommen alleen alle bekende dingen op en laten behoorlijk wat steken vallen. Hier had veel meer uit gehaald kunnen worden imo...
gesprek met vader dat had ik nog niet zonder ondertiteling gezien.
pi_82904708
vorige week was hij wel netjes.
nu is het echt herhaling van oud nieuws.
pi_82904757
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef Ladidadida het volgende:
Wat die moeder er nou de hele tijd mee van doen heeft?

Joran is 22 hoor, en volledig verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Een moeder is niet per definitie verantwoordelijk voor alle daden van haar kind.
ze loopt wel te krijzen hoor , en gaat naar lima toe
pi_82904912
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef plonsplons het volgende:

[..]

ze loopt wel te krijzen hoor , en gaat naar lima toe
Gek hoor. D'r eigen kind liefhebben en niet kunnen indenken dat hij het heeft gedaan. Poe, dat wijf moet wel psychopaat zijn.
pi_82905210
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Gek hoor. D'r eigen kind liefhebben en niet kunnen indenken dat hij het heeft gedaan. Poe, dat wijf moet wel psychopaat zijn.
Weten we in ieder geval waar J. het van heeft..
pi_82905290
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:44 schreef Maron het volgende:

[..]

Weten we in ieder geval waar J. het van heeft..
Sarcasme is u vreemd?
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:53:01 #215
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_82905725
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Sarcasme is u vreemd?
dat was denk ik ook sarcasme
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_82905811
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef cool15 het volgende:

[..]

dat was denk ik ook sarcasme
Zo ziet het er niet uit
pi_82905851
zal wel in de genen zitten

maar anita van der sloot moet ook maar eens onderzocht worden.

als je wel gevoel hebt in je donder dat zoon lief je nodig hebt in een wat minder luxe gevangenis en er wel voor wilt pleitte om hem naar aruba over te plaatsen

zou het toch ook mogelijk moeten zijn dat ma van der sloot kan indenken dat de holloway iets van natalee willen meenemen naar huis

kan je die link niet leggen : dan moeten we vrezen voor de twee broerjes, wat die familie aan nageslacht heeft voorgebracht is geen toevoeging op menselijkheid.
pi_82906033
Niks nieuws.

Ben benieuwd wat de volgende stappen zijn die we kunnen verwachten:

• Morgen rechtbank

• Bezoek moeder

• Relatie ontwikkeling met nieuwe vriend

• vul maar aan
  • pi_82906309
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 21:57 schreef novalima het volgende:
    Niks nieuws.

• Morgen rechtbank

• Bezoek moeder

• vul maar aan
  • de vader van stef met ondertitels te horen vond ik toch wel nieuws
    pi_82906316
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef plonsplons het volgende:

als je wel gevoel hebt in je donder dat zoon lief je nodig hebt in een wat minder luxe gevangenis en er wel voor wilt pleitte om hem naar aruba over te plaatsen

zou het toch ook mogelijk moeten zijn dat ma van der sloot kan indenken dat de holloway iets van natalee willen meenemen naar huis

kan je die link niet leggen : dan moeten we vrezen voor de twee broerjes, wat die familie aan nageslacht heeft voorgebracht is geen toevoeging op menselijkheid.
    Arme Sebastiaan en Valentijn..het zou sarcastisch zijn om deze jongens op één lijn met hun broer te zetten..
    pi_82906646
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef Maron het volgende:

[..]

Arme Sebastiaan en Valentijn..het zou sarcastisch zijn om deze jongens op één lijn met hun broer te zetten..
    zou ze toch maar in de gaten houden !!! ze komen niet uit een goed familie
    en valetijn weet ook wel wie broer joran was op 30 mei 2005
    pi_82906722
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef plonsplons het volgende:

[..]

Ben jij wel wijs?
      woensdag 16 juni 2010 @ 22:10:31 #223
    163094 Ladidadida
    En zo is het. En niet anders.
    pi_82906983
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef plonsplons het volgende:

En hoeveel is er precies waar van die berichten? Daar weten we nog zo weinig over. Echt hoor, al die oordelen al direct over iedereen
    Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
    Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
    pi_82907174
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef plonsplons het volgende:

[..]

Sorry, maar hoe meer ik lees van wat jij hier allemaal neertypt, hoe meer ik denk dat jij zelf niet helemaal 100% bent.
    pi_82907215
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 21:57 schreef novalima het volgende:
    Niks nieuws.

• Morgen rechtbank

• Bezoek moeder

• vul maar aan
  • (*) Joran HIV?

Ik vind het ook echt zielig voor die broertjes hoor:

a) hun vrijheid is ook weggenomen, die naam dragen ze voor altijd.
    b) de aandacht die onhandelbare Joran altijd extra nodig had, zijn zij vast tekort gekomen.
    c) Ze zijn hun vader verloren, wat indirect toch door Joran zal komen: Stress kan zorgen voor de opbouw van een hartaanval
    d) hun familie heeft na mei 2005 nooit meer rust gehad door die onhandelbare oudere broer
    e) ze hebben nooit een voorbeeld kunnen nemen aan hun oudere broer
    f) ze zien hun broer live ten onder gaan, ook geen pretje lijkt me, blijft toch je broer
    etc etc.

Voor moeders vind ik het erg dat ze die beelden allemaal kan zien. Verder acht ik haar naief genoeg om de Castro Castro binnen te lopen met een armbandje om met "Hope for Stephany".
    pi_82907232
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:07 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ben jij wel wijs?
    liggen vast in computergegevens uit 2005 !!!
    pi_82907332
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:13 schreef plonsplons het volgende:

[..]

pi_82907523
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:13 schreef Luna3 het volgende:

[..]

(*) Joran HIV?

Ik vind het ook echt zielig voor die broertjes hoor:

a) hun vrijheid is ook weggenomen, die naam dragen ze voor altijd.
    b) de aandacht die onhandelbare Joran altijd extra nodig had, zijn zij vast tekort gekomen.
    c) Ze zijn hun vader verloren, wat indirect toch door Joran zal komen: Stress kan zorgen voor de opbouw van een hartaanval
    d) hun familie heeft na mei 2005 nooit meer rust gehad door die onhandelbare oudere broer
    e) ze hebben nooit een voorbeeld kunnen nemen aan hun oudere broer
    f) ze zien hun broer live ten onder gaan, ook geen pretje lijkt me, blijft toch je broer
    etc etc.

Voor moeders vind ik het erg dat ze die beelden allemaal kan zien. Verder acht ik haar naief genoeg om de Castro Castro binnen te lopen met een armbandje om met "Hope for Stephany".
    daar schreef ik al hou die broertjes ook maar in de gaten. hebben geen goed voorbeeld gehad
    een moeder die niet durft in te zien, een vader die slap was.

zou me niet verbazen dat na zo'n gebroken gezin, er negatieve effecten optreden bij de broertjes
    pi_82907717
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:17 schreef plonsplons het volgende:

[..]

daar schreef ik al hou die broertjes ook maar in de gaten. hebben geen goed voorbeeld gehad
    een moeder die niet durft in te zien, een vader die slap was.

zou me niet verbazen dat na zo'n gebroken gezin, er negatieve effecten optreden bij de broertjes
    JIj veroordeelt hen al praktisch, omdat ze familie zijn van Joran en zijn ouders. Heb jij niemand in de familie waar iets mis mee is? Dan moeten ze jou ook maar in de gaten gaan houden, want dan kom jij ook uit een slechte familie.

Kom zeg..
    pi_82907823
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:13 schreef plonsplons het volgende:

[..]

luitjes, dit is waarom ze mensen in een psychiatrische inrichting geen toegang tot internet moeten geven... tis toch van de zotten?
    pi_82907853
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef EllaN het volgende:

[..]

JIj veroordeelt hen al praktisch, omdat ze familie zijn van Joran en zijn ouders. Heb jij niemand in de familie waar iets mis mee is? Dan moeten ze jou ook maar in de gaten gaan houden, want dan kom jij ook uit een slechte familie.

Kom zeg..

Pas maar op voor die plonsplons, aan haar schrijfwijze en taalgebruik te zien komt ze uit een zeer slechte familie.

pi_82908090
    quote:
    die gaan in augustus pas hoor .
      woensdag 16 juni 2010 @ 22:30:35 #234
    306926 Verburg_K
    tropenjaren
    pi_82908332
    Ach met die Joran heb ik geen medelijden, die zit tussen soortgenoten, met twee jaar issie vermoord vanwege gokschulden
    Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
    pi_82908557
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef EllaN het volgende:

[..]

Sorry, maar hoe meer ik lees van wat jij hier allemaal neertypt, hoe meer ik denk dat jij zelf niet helemaal 100% bent.
    Tja, plons de gekke kikker?
    pi_82908632
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Verburg_K het volgende:
    Ach met die Joran heb ik geen medelijden, die zit tussen soortgenoten, met twee jaar issie vermoord vanwege gokschulden
    Hey, een iets realistischer scenario. Joran is dol op gokken, ik sluit 't niet uit.
    pi_82908750
    vind die moeder ook vrij naief, ook al is het je zoon, die zoon heeft heel wat ellende op zijn kerfstok.

voor de broertjes vind ik het idd sneu nu ze de ellende van joran ook onterecht bij zich moeten dragen.

(stel je voor dat die zich voorstellen met hoi ik ben x van der sloot, eerste reactie van anderen (wellicht meer grappend), familie van? Ja ))
      woensdag 16 juni 2010 @ 22:44:34 #238
    38396 mazaru
    Geloof niet alles wat je denkt
    pi_82909154
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef antiIslam2 het volgende:
    vind die moeder ook vrij naief, ook al is het je zoon, die zoon heeft heel wat ellende op zijn kerfstok.

voor de broertjes vind ik het idd sneu nu ze de ellende van joran ook onterecht bij zich moeten dragen.

(stel je voor dat die zich voorstellen met hoi ik ben x van der sloot, eerste reactie van anderen (wellicht meer grappend), familie van? Ja ))
    Nou, er zijn er een heleboel hoor.
    http://www.meertens.knaw.nl/nfb/detail_naam.php?gba_lcnaam=van%20der%20sloot&gba_naam=van%20der%20Sloot&nfd_naam=Sloot,%20van%20der&operator=eq&taal=
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
    pi_82909300
    quote:
    Maar die broertjes hebben waarschijnlijk ook nog de pech dat ze op hem lijken (uiterlijk), een naam kan altijd veranderd worden
    pi_82909488
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef EllaN het volgende:

[..]

Kom zeg..
    ik veroordeel niemand , zeg alleen hou ze in de gaten ( en niet zonder rede )
    duik maar is in het verleden en je ziet een patroon.
    maar goed niemand hier die dat wil inzien mij best

en wie heeft ooit gezegd dat ik uit een goede familie komt , pas maar op mijn ellebogen zijn dodelijk
    pi_82909553
    edit
      woensdag 16 juni 2010 @ 22:52:38 #242
    38396 mazaru
    Geloof niet alles wat je denkt
    pi_82909611
    Ik had ze ook al gevonden. Maar het leek mij geen goed idee om die foto's te posten. Die jongens hebben niets gedaan.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
      Moderator woensdag 16 juni 2010 @ 22:53:07 #243
    184769 crew  Deisyy
    pi_82909629
    Waarom moeten de foto's van die broers hier gepost worden?
    Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
    pi_82909701
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
    Waarom moeten de foto's van die broers hier gepost worden?
    Nou dat vind ik ook achterlijk inderdaad, slaat helemaal nergens op
    pi_82909716
    Heb ze al weggehaald.
    pi_82909737
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Felixa het volgende:
    Valentijn

[ []

Sebastiaan

] ]
    haha... leuke foto die onderste... maar goed, ik kon alleen die foto waarop ze allebei hetzelfde kapsel hadden, en daar leek die broer (ik weet niet welke het is) erg op Joran, en nu nog steeds, maar met een ander kapsel kun je veel doen...
    pi_82909739
    ah ze zijn weg, wel zo netjes
    pi_82909784
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef plonsplons het volgende:

[..]

ik veroordeel niemand , zeg alleen hou ze in de gaten ( en niet zonder rede )
    duik maar is in het verleden en je ziet een patroon.
    maar goed niemand hier die dat wil inzien mij best

en wie heeft ooit gezegd dat ik uit een goede familie komt ,

pas maar op mijn ellebogen zijn dodelijk }
    Hou de families van iedere moordenaar maar in de gaten dan. Ik vind het echt ernstig dat je die broertjes er nu al zo op aan kijkt. Je ziet alles ontzettend zwart-wit vind ik.

Joran is nog niet veroordeeld of hij is al een seriemoordenaar. Zijn broertjes hebben nog niets misdaan, maar omdat ze familie van '..' zijn, moeten ze in de gaten gehouden worden. Zijn moeder is gek, omdat ze haar zoon steunt.

Ik kan het er echt niet mee eens zijn. Overigens zeg je steeds dat je je veel hebt ingelezen. Misschien wil je jouw bronnen ook met ons delen? Dan duiken we ook eens in de zo omstreden achtergrond waar je steeds naar verwijst.
    pi_82909803
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou dat vind ik ook achterlijk inderdaad, slaat helemaal nergens op
    OT blijven, geen fam erbij. niet relevant
      Moderator woensdag 16 juni 2010 @ 22:56:28 #250
    184769 crew  Deisyy
    pi_82909810
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef Felixa het volgende:
    Heb ze al weggehaald.
    Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')