Ik heb dat nogal vaak, dat ik de Engelse variant opschrijfquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Telepatisch*? Dat doen de moderne helderzienden tegenwoordig toch gewoon via Google?
*'Tepelatisch' schreef iemand trouwens een keer op dit forum, ik kwam niet meer bij. (Tja, een kinderhand is snel gevuld
)
Nipple-athic?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:39 schreef Amos_ het volgende:
Ik heb dat nogal vaak, dat ik de Engelse variant opschrijf
Ik mag hopen van wel, vooral omdat ik ook nog wel wat bijdraag aan het geheel wat we ons gezin noemen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En jij kost minder geld in de maand?
_Led_, je pm-inbox is vol.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
OMG! Zie de statistieken van juni 2010 tekeer gaan van mijn Joran van der Sloot-website:
[ afbeelding ]
En er staat alleen maar een tekening op, die heel veel gehotlinkt wordt. En er zitten ook bezoekers uit Peru bij
.
Ja, behalve dat * JoepiePoepie de Viva en de Flair leest heeft ze ook nog een Joran van der Sloot-website.
Elke keer dat Joran van der Sloot iets stouts doet, moet ik weer bandbreedte bijbestellen.
Agreed!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:29 schreef R0N1N het volgende:
Dat waardeloos stuk verdriet is al die aandacht niet waard.
De kolossale inktvis (Mesonychoteuthis hamiltoni)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:56 schreef Deceit het volgende:
Hey,
ik had ff een vraagje, hoe heet die reusachtige 'vis/inktvis' die gevonden was? vorig jaar, of 2 jaar geleden?
Ja, nog 1 dagje he! En dan word je omgebouwd tot paardquote:
Patrick van der Eem linkt zelfs naar de tekeningquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:29 schreef R0N1N het volgende:
Dat waardeloos stuk verdriet is al die aandacht niet waard.
Thank you!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
De kolossale inktvis (Mesonychoteuthis hamiltoni)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kolossale_inktvis
Dat voetballen interesseert me helemaal nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:33 schreef Flammie het volgende:
WIE IS ER KLAAR VOOOOOR HET WK VOETBALLLLL??!!!
Ik ben echt zo een die op de banken springt als Nederland scoort
Ik durf niet meer te kijken, ben niet zo'n voetbalfan, dus kijk niet zo vaak, maar elke keer dat ik dan wel naar het nederlands elftal ging kijken op tv verloren ze.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:33 schreef Flammie het volgende:
WIE IS ER KLAAR VOOOOOR HET WK VOETBALLLLL??!!!
Ik ben echt zo een die op de banken springt als Nederland scoort
Jaa die was me ook al opgevallenquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:50 schreef Bastard het volgende:
Allemaal al braaf gestemd?
Ik ga vanavond stemmen, niet op 1 van de grote partijen maar op een echte TRU partij, partij voor mens en spirit (lijst 14)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |