Kijk nou uit! Het is echt zeer verslavend, dat springen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef erodome het volgende:
Heb je nog een plaats in je koffer?
Ik rij dan misschien wel meestal buiten de bak, maar ik heb nog nooit op een amerikaans strand gereden en wil ook wel die sprong wagen
Man! Dat is echt een eitje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:50 schreef _Led_ het volgende:
Voor het springen ben ik echt niet bang, het is het neerkomen dat me zorgen baart
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:06 schreef Flammie het volgende:
Ja kut... dat begint al goed want het moet natuurlijk TRU OH 243 zijn !!!
ja duhquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gaat deze reeks nu standaard 'Lichamen met fantastische mogelijkheden' heten?![]()
![]()
Gewoon The Secret je weet toch. En anders telekinese FTW!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:10 schreef Flammie het volgende:
Ey Darkwolf.. wat zou je doen als dat ding niet open gaat
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Gewoon The Secret je weet toch. En anders telekinese FTW!
Voor die manier van neerkomen ben ik ook niet bang, ik ben bang voor de "Oh shit hij gaat niet open en de reserve doet ook niks wat de fuck" 190km/u variantquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:09 schreef Darkwolf het volgende:
Man! Dat is echt een eitje.
Kwam letterlijk op mijn hoefjes terecht en kwam met enkele stappen tot stilstand.
Het is dan ook (vanaf 14,000 feet) een seconde of 60 vrije val en dan gaat die parachute al open hoor. Dan zit je nog wel een aantal minuten in de lucht voordat je echt op de grond terecht komt.
Nou, mijn lichaam heeft op dit moment niet zoveel mogelijkheden. Ik ben ziekquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:36 schreef _Led_ het volgende:
Voor die manier van neerkomen ben ik ook niet bang, ik ben bang voor de "Oh shit hij gaat niet open en de reserve doet ook niks wat de fuck" 190km/u variant
Tja, met die beredenatie kan ik ook net zo goed het vliegtuig beter niet in gaan en thuis blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:36 schreef _Led_ het volgende:
Voor die manier van neerkomen ben ik ook niet bang, ik ben bang voor de "Oh shit hij gaat niet open en de reserve doet ook niks wat de fuck" 190km/u variant
Maar ik ben niet zo groot, komt dat even goed uit!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Kijk nou uit! Het is echt zeer verslavend, dat springen.
In Australie had ik ook op het strand willen rijden maar dat is uiteindelijk de Australische natuur geworden, wat opzich ook geen straf was eigenlijk.
Helaas ga ik altijd met zo min mogelijk op reis en dus ook met een kleiner koffer.
Misschien is dat apparaat uit Honey I Shrunk The Kids nog op eBay te vinden ergens?
Ik zou aan die essentie toe willen voegen (of als 1 van de hoofdpunten willen stellen zelfs) :quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:01 schreef erodome het volgende:
Nu serieus, je doet het wat mij betrefd helemaal goed, lekker reizen, lekker genieten van het leven, daarmee raak je de essentie van leven naar mijn mening
Niet zo heel vaak helaas in dit deel van het leven.quote:
Is dat omdat je niemand hebt die voor je paard zou willen zorgen in de tussentijd, of omdat je niet zolang zonder sex kunt ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:34 schreef Darkwolf het volgende:
Als ik eenmaal een eigen paard heb, houd dit feest natuurlijk ook voor mij op.
Logic: you are doing it wrong.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:43 schreef _Led_ het volgende:
Is dat omdat je niemand hebt die voor je paard zou willen zorgen in de tussentijd, of omdat je niet zolang zonder sex kunt ?
Het kost een man denk ik meer om een vrouw te onderhouden dan om een paard te onderhoudenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:22 schreef Darkwolf het volgende:
Wat denk jij dat het allemaal kost om een paard te hebben en te onderhouden?
Inderdaad, in de meeste gevallen zeg ik: QFT!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het kost een man denk ik meer om een vrouw te onderhouden dan om een paard te onderhouden.
Maak jij je toekomstige paard nu al uit voor prostituee ????quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:22 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Logic: you are doing it wrong.
Wat denk jij dat het allemaal kost om een paard te hebben en te onderhouden?
Logic: you are still doing it wrong.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:03 schreef _Led_ het volgende:
Maak jij je toekomstige paard nu al uit voor prostituee ????
Als jij een paard gaat aanschaffen, vind jij het dan belangrijk of het een mannetje of vrouwtje is? Dat vroeg ik me zomaar af. En zo ja, is dat dan echt om de seks of ook om andere redenen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Darkwolf het volgende:
Logic: you are still doing it wrong.
In dat geval maak ik toch uiteindelijk winst als ik haar ga uithoeren gekkie? Dan kan ik toch juist op (dure) vakanties?
Logic, je snapt er duidelijk niks van - je zei juist dat je niet meer op vakantie zou kunnen als je eenmaal een paard had.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Logic: you are still doing it wrong.
In dat geval maak ik toch uiteindelijk winst als ik haar ga uithoeren gekkie? Dan kan ik toch juist op (dure) vakanties?
Zelf heb ik altijd cavia's gehad. Deze waren toevallig vrouwtjes omdat ik met een vrouwtje begon. Dus toen werden de rest ook vrouwtjes.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb zelf hamsters (2 mannetjes) en bij de aanschaf vond ik het geslacht alleen maar belangrijk omdat ik niet een huis vol hamsters wil
. Dus ik wilde of 2 mannetjes of 2 vrouwtjes.
Precies.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef _Led_ het volgende:
Logic, je snapt er duidelijk niks van - je zei juist dat je niet meer op vakantie zou kunnen als je eenmaal een paard had.
Oh ? doe ik toch iets verkeerd ...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Darkwolf het volgende:
<snip>
(Een prostituee zou juist geld op moeten brengen toch?)
Als je de klant bent wel ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:56 schreef R0N1N het volgende:
Oh ? doe ik toch iets verkeerd ...Mij kost het geld
Omdat je zegt dat je paard zo duur is, zie R0N1N's postquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Precies.
En toen vroeg jij of ik mijn paard nu al uit maak voor prosittuee.
Wat mis ik hier nu? En hoe kom jij tot die gedachten?
Ja ok. Maar ik ging er vanuit dat ik dan een P.I.M.P was daar het paard van mij is en dus voor mij uhmm "werkt"! Maar zo snap ik hem ja!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:58 schreef _Led_ het volgende:
Omdat je zegt dat je paard zo duur is, zie R0N1N's post
Dat is geen prostituee die je geld kost, je hebt het nu over je vrouwquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:56 schreef R0N1N het volgende:
Oh ? doe ik toch iets verkeerd ...Mij kost het geld
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dat is geen prostituee die je geld kost, je hebt het nu over je vrouw.
Nou, dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef R0N1N het volgende:
Maar als ik kijk wat m'n ex vriendin me heeft gekost, & dat delen door het aantal keren dat we sex hebben gehad ...
dan kost een prostituee maar een schijntje
Nou...... zou ik niet te snel zeggen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het kost een man denk ik meer om een vrouw te onderhouden dan om een paard te onderhouden.
En jij kost minder geld in de maandquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:08 schreef erodome het volgende:
Nou...... zou ik niet te snel zeggen.
Paarden zijn geen goedkope hobby, alleen hun woonplekje, zo kaal met alleen gras in de zomer en hooi erbij in de winter kost me 330 eur en dat is alles behalve duur.
250 per maand per paard is niet heel vreemd, alleen voor het woonplekje.
Dan gaat hij zich ook lichamelijk om laten bouwen tot paardquote:
Dan ga ik naar de US of A en heb ik gratis verblijf bij iemand op een kleine ranch.quote:
Heyyyy! Dit zou onderons blijven! Bij deze Amos maar even met een lul verhaal opgehangen over een vage vakantie naar de US of zoiets vaags!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dan gaat hij zich ook lichamelijk om laten bouwen tot paard.
Strangers from the internet. Je moet het maar durven tegenwoordigquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:17 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dan ga ik naar de US of A en heb ik gratis verblijf bij iemand op een kleine ranch.
Nog nooit naar de US geweest dus best spannend. En natuurlijk spannend dat ik (net als met Australie vorig jaar) bij iemand verblijf die ik op internet heb leren kennen maar verders nog nooit ontmoet heb dus!![]()
Que?quote:Heyyyy! Dit zou onderons blijven! Bij deze Amos maar even met een lul verhaal opgehangen over een vage vakantie naar de US of zoiets vaags!![]()
Met mijn super reading ultra paranormale gaven met super sonische remote viewing engine (TM) kan ik ze allemaal multi layer (TM) scannen tot wel 3 levens terug!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:19 schreef Amos_ het volgende:
Strangers from the internet. Je moet het maar durven tegenwoordig
quote:Que?
Gewoon mediteren en de stilte opzoeken. Dan komt de wijsh... ehhh het telefoonnummer zo naar je toe gechannelt. Eitje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef Amos_ het volgende:
De eerste hindernis is om telepathisch achter dat nummer te komen
Telepatisch*? Dat doen de moderne helderzienden tegenwoordig toch gewoon via Googlequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef Amos_ het volgende:
De eerste hindernis is om telepathisch achter dat nummer te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |