Jij acht psychopaten niet tot zoveel geslepenheid in staat?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ja hij zal toen gedacht hebben: "ik zou nog wel eens in de situatie terecht kunnen komen dat ik verdacht wordt van moord, dus laat ik maar even een foto maken waarbij ik leuk doe met kinderen om tegen die tijd wat medelijden te genereren".
Nog zoeen.quote:
Ik denk dat ook psychopaten menselijke trekken zoals plezier maken zonder nevenmotief te hebbenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij acht psychopaten niet tot zoveel geslepenheid in staat?
Ik weet niet of Joran de Nederlandse taal zo slecht beheerst als jij hier doet voorkomen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ja hij zal toen gedacht hebben: "ik zou nog wel eens in de situatie terecht kunnen komen dat ik verdacht wordt van moord
Jij zou advocaat moeten worden.quote:dus laat ik maar even een foto maken waarbij ik leuk doe met kinderen om tegen die tijd wat medelijden te genereren".
hahahahahahhaaquote:Op maandag 7 juni 2010 20:41 schreef krapula het volgende:
fantastisch wat iedereen in z'n ogen kan lezen. Als ik in z'n ogen kijk dan zie ik zijn worsteling met de problematiek in het midden-oosten
Ik spreek die taal niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:37 schreef MargrietV het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-vampier-Joran.dhtml
Zie Filmpje!
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:41 schreef krapula het volgende:
fantastisch wat iedereen in z'n ogen kan lezen. Als ik in z'n ogen kijk dan zie ik zijn worsteling met de problematiek in het midden-oosten
Dat denk ik ook zeker. Het was ook niet zo serieus.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik denk dat ook psychopaten menselijke trekken zoals plezier maken zonder nevenmotief te hebben
grappig, nu komen er allemaal pseudowetenschappen om de hoek om van alles aan te tonenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:37 schreef MargrietV het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-vampier-Joran.dhtml
Zie Filmpje!
Medeleven op de verkeerde gronden vind ik immoreel.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben meer medeleven dan anderen. Is niet erg toch?
Hij word inderdaad heel netjes zonder geknuppel aan de grootst mogelijk schandpaal genageld.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Om heel eerlijk te zijn, als ik dat filmpje zo bekijk op de "catwalk" Joran word heel behoorlijk behandeld.
Hier worden verdachten bij de haren gegrepen of een knuppel onder de kin gezet opdat zij hun tronie aan de pers tonen.
Dan word het dus een knuppel onder je kin PLUS een openbare tentoonstelling. Geloof me.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:44 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Hij word inderdaad heel netjes zonder geknuppel aan de grootst mogelijk schandpaal genageld.
Niet dat ik er moeite mee heb overigens, maar als ik in zijn situatie zou zitten dan maar een knuppel onder mijn kin in plaats van een openbare persvertoning.
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Medeleven op de verkeerde gronden vind ik immoreel.
Oh, ja hoor!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik weet niet of Joran de Nederlandse taal zo slecht beheerst als jij hier doet voorkomen.
[..]
Vertel mij maar waar dit in nederland zo is gegaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan word het dus een knuppel onder je kin PLUS een openbare tentoonstelling. Geloof me.
Dat is het verschil tussen een psychopaat en een normaal mens: medelijden en compassie kunnen voelen. Neemt niet weg dat ie wat mij betreft voor een vuurpeleton mag als hij schuldig wordt bevonden. Een daad heeft nu eenmaal gevolgen. Maar dat sluit niet uit dat je wel medelijden kunt voelen.quote:
In Zuid-Amerika, oa waar ik woon, Brazilië, is dit heel gewoon.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:46 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Vertel mij maar waar dit in nederland zo is gegaan.
En wie zegt wat 'verkeerde gronden' zijn? Dat is nogal subjectief.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Medeleven op de verkeerde gronden vind ik immoreel.
ok, omdat je het had over hier dacht ik nederland.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In Zuid-Amerika, oa waar ik woon, Brazilië, is dit heel gewoon.
Medelijden met de slachtoffers lijkt mij heel wat meer op zijn plaats dan voor van der Sloot.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wie zegt wat 'verkeerde gronden' zijn? Dat is nogal subjectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |