Daarom moet je niet zo heilig in die wetten geloven.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je weet niet wat hem in de mond is gelegd, je weet niet wat hij fantaseert..
En er zijn te weinig feiten bekend om daderkennis te toetsen.. Er is alleen die verklaring.. Niet eens een lijk.
Oh, hij zal het naar alle waarschijnlijkheid gedaan hebben.. Maar dat is niet voldoende voor de wet.
Overmoed, overschatting.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Bowny het volgende:
Als hij wist dat ze hem tijdens het Holloway-debacle niets konden maken, vanwege het ontbreken van een lichaam, is hij dan echt ZO stom om het deze keer zo aan te pakken?
Het is een hele hele slechte kerel....en dom.......maar zo dom? Nee, dit stinkt!
Berichten zowel in de Nederlandse als de Peruaanse pers.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Want een rapport zegt alles.
Een eng vertrouwen in de expertise van anderen.
Er was trouwens een bericht in de media vorige week dat hij het prototype psychopaat is. Dat is dan ook zo duidelijk als wat.
Omdat hij als een wild dier, geen controle lijkt te hebben over zijn eigen "gevaarlijkheid". Toch zie je soms ook een andere Joran, zoals op onderstaande foto op Hyves! Dat geeft mij een gevoel van medelijden.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat vind je er dan precies zielig aan.
Same. Ik denk dat hij even een momentje rust wilde nemen, wetend wat er komen gaat. Wel erg als ze daar een zelfmoordpoging in zagenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:04 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Krijg meer het idee dat het van de moeiheid is dan van stom stom.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef Mercer het volgende:
[..]
Omdat hij als een wild dier, geen controle lijkt te hebben over zijn eigen "gevaarlijkheid". Toch zie je soms ook een andere Joran, zoals op onderstaande foto op Hyves! Dat geeft mij een gevoel van medelijden.
[ afbeelding ]
Hier, nog zo'n enorme gezellige, aardige kerel.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef Mercer het volgende:
[..]
Omdat hij als een wild dier, geen controle lijkt te hebben over zijn eigen "gevaarlijkheid". Toch zie je soms ook een andere Joran, zoals op onderstaande foto op Hyves! Dat geeft mij een gevoel van medelijden.
[ afbeelding ]
Kameraad Stalin was ook een grote kindervriend. Althans, dat zou je zo denken. Ik heb nog nooit een meisje mishandeld, maar het bewijs voor mijn onschuld bestaat echt niet uit een geposeerde foto met wat kinderen in een Braziliaanse sloppenwijk.quote:
Ik heb jaren geleden een programma op tv gezien waar ze aan mensen foto's lieten zien van de meest vreselijke seriemoordenaars. Men werd gevraagd wie ze dachten dat die mensen waren en bijna unaniem werden ze aangezien voor "betrouwbare" personen als sporters, dokters of acteurs.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Hier, nog zo'n enorme gezellige, aardige kerel.
[ afbeelding ]
Het Stalinmuseum in Gori, Georgie hangt vol met dit soort shit. Geen ENKEL kritisch woord over deze "kindervriend".quote:
Oh oke. Ik heb niet gezegd dat het een bewijs is voor onschuld. Ik zei dat het me een gevoel van medelijden geeft.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kameraad Stalin was ook een grote kindervriend. Althans, dat zou je zo denken. Ik heb nog nooit een meisje mishandeld, maar het bewijs voor mijn onschuld bestaat echt niet uit een geposeerde foto met wat kinderen in een Braziliaanse sloppenwijk.
Waarom zou jij dat moeten doen? Degene met de lapo opent normaal gewoon een nieuw topic hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef Creeg het volgende:
Ooh ik zat weer is niet op te letten. Weer vergeten topic te openen. Thnx @ Halcon opnieuw
O, dat kan natuurlijk best. Je kunt ook best medelijden hebben met Joran als-ie daadwerkelijk schuldig is en in die gruwelijke gevangenis belandt. Maar die foto zal ook wel met dat doel gemaakt zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:30 schreef Mercer het volgende:
[..]
Oh oke. Ik heb niet gezegd dat het een bewijs is voor onschuld. Ik zei dat het me een gevoel van medelijden geeft.
Dat is heel gewoon in deze contreien. Ook in Brazilie gebeurd dat, ook bij verdachten. Hoort erbij.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan dat presenteren aan de pers.... Dat doe je niet met iemand die alleen maar verdacht wordt
want zonder jou gaat het ook niet verder natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef Creeg het volgende:
Ooh ik zat weer is niet op te letten. Weer vergeten topic te openen. Thnx @ Halcon opnieuw
Ja tuurlijk!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar die foto zal ook wel met dat doel gemaakt zijn.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar die foto zal ook wel met dat doel gemaakt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |