abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2010 @ 20:03:26 #101
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82461107
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:58 schreef Felixa het volgende:

[..]

Waarom?
Wat nou als die het echt niet heeft gedaan, ook al is het Peru een land wat bekend staat om slechte omstandigheden, dan nog vind ik zielig hoe ze met hem omgaan.
Ik zie iets in die jongen zijn ogen dat die dit niet verdient heeft, ik voel meer iets aan dat hij het dus daadwerkelijk niet gedaan heeft, het is puur wat ik voel in mezelf. Bij Nathalee was dat gevoel er niet,
maar nu dus wel. Als ik hem daar zie staan in de lift zo emotioneel en je ziet gewoon iets in z'n ogen.
Vervolgens als die word voorgeleid aan de pers ook, hier klopt gewoon iets niet.
pi_82461176
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:03 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Wat nou als die het echt niet heeft gedaan, ook al is het Peru een land wat bekend staat om slechte omstandigheden, dan nog vind ik zielig hoe ze met hem omgaan.
Ik zie iets in die jongen zijn ogen dat die dit niet verdient heeft, ik voel meer iets aan dat hij het dus daadwerkelijk niet gedaan heeft, het is puur wat ik voel in mezelf. Bij Nathalee was dat gevoel er niet,
maar nu dus wel. Als ik hem daar zie staan in de lift zo emotioneel en je ziet gewoon iets in z'n ogen.
Vervolgens als die word voorgeleid aan de pers ook, hier klopt gewoon iets niet.
Dat wat je ziet in z'n ogen, is spijt dat hij dit keer gepakt is.
pi_82461203
quote:
Krijg meer het idee dat het van de moeiheid is dan van stom stom.
pi_82461215
Ook als Joran het wel gedaan heeft, vind ik het zielig voor hem. Wat hij de ouders van Natalee aan heeft gedaan is verschrikkelijk.
pi_82461261
quote:

[..]

Psychopaten zijn op en top charmeur en manipulator.
Dát is wat je in zijn ogen ziet.
Medelijden proberen op te wekken.
Scum of the earth.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 7 juni 2010 @ 20:05:58 #106
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82461272
quote:

[..]

Dat heb ik dus ook. Bij Natalee zag hij er heel anders uit, boze ogen, hij dacht dat ie alles kon maken en iedereen te slim af was. En deze keer ziet hij er gewoon echt zielig uit. Hij heeft ook geen praatjes meer, niks van dat alles.

En dan dat presenteren aan de pers.... Dat doe je niet met iemand die alleen maar verdacht wordt
  maandag 7 juni 2010 @ 20:06:19 #107
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_82461292
quote:

[..]

Ja natuurlijk voelt ie zich zwaar kut en emotioneel en zo. Hij weet gewoon zelf ook heel goed dat ie nu heel zwaar de lul is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 7 juni 2010 @ 20:07:27 #108
3542 Gia
User under construction
pi_82461375
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:05 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Bij Natalee zag hij er heel anders uit, boze ogen, hij dacht dat ie alles kon maken en iedereen te slim af was. En deze keer ziet hij er gewoon echt zielig uit. Hij heeft ook geen praatjes meer, niks van dat alles.

En dan dat presenteren aan de pers.... Dat doe je niet met iemand die alleen maar verdacht wordt
bij Natalee wist hij dat ze hem niks konden maken, want......geen lijk.

Nu weet hij dat hij waarschijnlijk de pineut is, dus is ie niet meer zo stoer.
pi_82461387
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:05 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Nu staan ze ogen anders wat natuurlijk niets hoeft te betekenen. Maar er lijkt iets van onschuld in te zitten.
pi_82461455
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is bewezen, Joran heeft het zelf toegegeven. Alleen vindt justitie in NL kennelijk de manier waarop het bewijs verkregen is belangrijker dan het oplossen van een misdrijf.
Of mensen zoals jij snappen niet wat 'bewezen' betekent.
  maandag 7 juni 2010 @ 20:08:59 #111
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82461506
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:04 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Dat wat je ziet in z'n ogen, is spijt dat hij dit keer gepakt is.
Nee, hij is er ingeluisd, je ziet in z'n ogen iets anders dan bij de Nathalee zaak.
Wie weet is die nog niet "gepakt" maar aangehouden, was die toen ook.
Maar je ziet gewoon iets in die ogen, iets wat niet hij verdient.

Het is lastig uit te leggen, maar we zullen vanzelf wel zien wat er gaat gebeuren,
maar wie weet nu ook dan dat hij een eerlijk proces krijgt, ondanks die lovende
krantenberichten. Wie weet worden de bewijzen gemanipuleerd, we zullen nooit
achter komen of dit volledig eerlijk is gegaan/of gedaan word..
  maandag 7 juni 2010 @ 20:09:00 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82461510
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:05 schreef Mercer het volgende:
Ook als Joran het wel gedaan heeft, vind ik het zielig voor hem. Wat hij de ouders van Natalee aan heeft gedaan is verschrikkelijk.
Wat vind je er dan precies zielig aan.
pi_82461524
Ik vind het zo leuk dat ze hele fotosessies houden voor de pers daar.
Even poseren en zo...
Joran schijnt behoorlijk mediageil te zijn maar ik vraag me af of hij het daar ook nog leuk vindt
  maandag 7 juni 2010 @ 20:09:34 #114
299076 Bruno25
brunoboy
pi_82461550
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef Gia het volgende:

[..]

bij Natalee wist hij dat ze hem niks konden maken, want......geen lijk.
Inderdaad maar dat had Pa hem ingefluisterd , dan voel je jezelf een stuk zekerder, zonder Pa was hij toen ook doorgeslagen
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
  maandag 7 juni 2010 @ 20:11:45 #115
299076 Bruno25
brunoboy
pi_82461701
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:01 schreef amaranta het volgende:

[..]

"su rostro de galan y de modelo de pasarela"

Die ziet er over twee jaar een stuk anders uit
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
  maandag 7 juni 2010 @ 20:11:59 #116
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82461720
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:05 schreef Felixa het volgende:

[..]

Psychopaten zijn op en top charmeur en manipulator.
Dát is wat je in zijn ogen ziet.
Medelijden proberen op te wekken.
Scum of the earth.
Ik geloof niet eerder dat hij een Psychopaat is voordat ik een rapport heb gezien dat dat zo is gebleken.
Peter lijkt Joran beter te kennen dan Joran zichzelf, dus Peter kan genoeg kletsen.
De media is verdacht, de media is een ongeregelde kutzooi. Maar dat wilt nog niks zeggen dat Joran
daadwerkelijk een physco is.. Ik zie een Psychopaat ook geen HBO Rechten volgen.
pi_82461808
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bij criminelen maak je je interessant door aan te geven dat je het lijk van een jong meisje hebt weggewerkt? Dat is helemaal nieuw voor me. Leg eens uit.
Ik heb iets ergs gedaan.. Ik ben net zo stoer als jij..

Jezus, kan je dat echt niet zelf bedenken?
pi_82461842
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Ik geloof niet eerder dat hij een Psychopaat is voordat ik een rapport heb gezien dat dat zo is gebleken.
Peter lijkt Joran beter te kennen dan Joran zichzelf, dus Peter kan genoeg kletsen.
De media is verdacht, de media is een ongeregelde kutzooi. Maar dat wilt nog niks zeggen dat Joran
daadwerkelijk een physco is.. Ik zie een Psychopaat ook geen HBO Rechten volgen.
Verdiep je maar eens in zijn jeugd/verleden.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82461932
Is er nog nieuws?
  maandag 7 juni 2010 @ 20:15:26 #120
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_82461953
quote:
Ik zie een Psychopaat ook geen HBO Rechten volgen.
Dan snap je gewoon niet wat een psychopaat is. Ted Bundy (daar is 'ie weer) had ook gestudeerd en was zelfs een grote belofte in de Republikeinse partij.

-edit- Heeft Joran trouwens echt rechten gedaan? Wow, weer een overeenkomst met de beruchte Ted!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_82461967
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daderkennis, geen alibi en bepaalde aanwijzingen die zelfs een pathologisch leugenaar afgeeft, zijn anders ook prima bruikbaar.
Je weet niet wat hem in de mond is gelegd, je weet niet wat hij fantaseert..
En er zijn te weinig feiten bekend om daderkennis te toetsen.. Er is alleen die verklaring.. Niet eens een lijk.
Oh, hij zal het naar alle waarschijnlijkheid gedaan hebben.. Maar dat is niet voldoende voor de wet.
pi_82461968
Als hij wist dat ze hem tijdens het Holloway-debacle niets konden maken, vanwege het ontbreken van een lichaam, is hij dan echt ZO stom om het deze keer zo aan te pakken?

Het is een hele hele slechte kerel....en dom.......maar zo dom? Nee, dit stinkt!
  maandag 7 juni 2010 @ 20:16:03 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82462000
quote:

[..]

Wat je in zijn ogen ziet is angst en zijn eigen ongeloof dat hij zo dom heeft kunnen zijn.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 7 juni 2010 @ 20:16:40 #124
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_82462042
quote:
Ik zie een Psychopaat ook geen HBO Rechten volgen.
Ted Bundy studeerde zelfs Rechten. Om nog maar te zwijgen van de academisch gevormde psychopaten die zich alleen al tijdens de Tweede Wereldoorlog hebben uitgeleefd.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_82462076
quote:

[..]

Want een rapport zegt alles.

Een eng vertrouwen in de expertise van anderen.

Er was trouwens een bericht in de media vorige week dat hij het prototype psychopaat is. Dat is dan ook zo duidelijk als wat.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')