Waarmee JIJ dus jezelf buiten de discussie plaatst, niet ik. Of je discussieert gewoon mee, of niet.quote:
Als schiftingsvraag een wedje hoeveel meter gevangenispiemel hij in z'n aars krijgt voor hij het loodje legt?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kunnen we er niet op wedden? Leuker dan poker.
Ja ga het vooral op de persoon spelenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarmee JIJ dus jezelf buiten de discussie plaatst, niet ik. Of je discussieert gewoon mee, of niet.
Jij haakt af om iets wat je niet zint en je een naampje aan kan geven.
Zwakkeling.
geweldigquote:
Ik ken een pathologisch leugenaar.. als je die stiekem gefilmd had, had je haar ook de meest bizarre uitspraken kunnen ontlokken.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is een onredelijk vertrouwen in de rechtsstaat.
Iets is gebeurd, ookal is het niet bewezen door wat rechtertjes in rare pakkies.
De 2 van Putten waren altijd onschuldig, ook toen de rechter hen schuldig achtte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dan had hij het gewoon maar niet moeten zeggen. Hij heeft het gezegd en dus zou hij voor de gevolgen op moeten draaien.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ken een pathologisch leugenaar.. als je die stiekem gefilmd had, had je haar ook de meest bizarre uitspraken kunnen ontlokken.
En dan nog bestaat er zoiets als sturend vragen stellen, je weet niet wat er is gezegd wat niet gefilmd is..
Terecht dat dit soort dingen geen bewijs vormen..
Ja, wel bijzonder dat ze dat melden. Dat duidt toch wel op goede wil.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt hij gewoon gebakken kip in de nor.
[..]
Wat dacht je dan? Dat ze 'n vanaf dag een zouden waterboarden?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja, wel bijzonder dat ze dat melden. Dat duidt toch wel op goede wil.
De hygieneregels van de carcel daar zullen niet door de Keuringsdienst van Waarde komen, denk ik zo.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hij deed meer zijn hoofd naar achteren omdat hij er doorheen zat. Bonken van hoofd tegen de lift is ruim overdreven, als het dat filmpje betreft tenminste.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Drumpie het volgende:
Waar is dat filmpje van die lift?, als ik de goede heb gezien dan, dan bonkt die toch niet echt met z'n hoofd tegen de lift. Het is meer van stom stom stom.. zo een beweging.
Dat hadden ze toch met Natalee al geprobeerd?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat ze 'n vanaf dag een zouden waterboarden?
Noem je dat een bewijs?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan had hij het gewoon maar niet moeten zeggen. Hij heeft het gezegd en dus zou hij voor de gevolgen op moeten draaien.
Misschien vermelden ze dat om toch nog iets positiefs uit te stralen na het publiciteits tournee,quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Mercer het volgende:
[..]
Waterboarden?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat ze 'n vanaf dag een zouden waterboarden?
Als hij straks echt vast zit, dan staat er voor de rest van de gevangenen carne fresca a la holandesa op het menu.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Misschien vermelden ze dat om toch nog iets positiefs uit te stralen na het publiciteits tournee,
voor het zelfde geldt krijg die gewoon brood met water.
Dan hoop ik niet dat je je ooit een keer onhandig uitdrukt.. Dat zou verstrekkende gevolgen kunnen hebben, als het aan jou lag.quote:
Dit dus.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Drumpie het volgende:
Waar is dat filmpje van die lift?, als ik de goede heb gezien dan, dan bonkt die toch niet echt met z'n hoofd tegen de lift. Het is meer van stom stom stom.. zo een beweging.
Onhandig uitdrukken in de zin van ondubbelzinnig bekennen dat je een lijk hebt weggewerkt?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je je ooit een keer onhandig uitdrukt.. Dat zou verstrekkende gevolgen kunnen hebben, als het aan jou lag.
Op Aruba keek hij een stuk relaxter. Maar ja, toen wist hij ook dat papa al wat sporen had uitgewist en daar wel het een en ander kun regelen voor hem.quote:
Grappig ook dat die agent zijn hand boven zijn hoofd houdt, zodat hij zijn kop niet stoot.quote:
dronken bui, uitgelokte uitspraak, mislukte grap, jezelf interessant willen maken tov. je criminele maatje, psychiatrisch ziektebeeld.. Die uitspraak zegt helemaal niets.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onhandig uitdrukken in de zin van ondubbelzinnig bekennen dat je een lijk hebt weggewerkt?
Daar schiet hij minder mee op dan met de hand die papa op Aruba boven zijn hoofd hield.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Grappig ook dat die agent zijn hand boven zijn hoofd houdt, zodat hij zijn kop niet stoot.
Bij criminelen maak je je interessant door aan te geven dat je het lijk van een jong meisje hebt weggewerkt? Dat is helemaal nieuw voor me. Leg eens uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
dronken bui, uitgelokte uitspraak, mislukte grap, jezelf interessant willen maken tov. je criminele maatje, psychiatrisch ziektebeeld.. Die uitspraak zegt helemaal niets.
Ik vind het best zielig voor hem...quote:
Daderkennis, geen alibi en bepaalde aanwijzingen die zelfs een pathologisch leugenaar afgeeft, zijn anders ook prima bruikbaar.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
dronken bui, uitgelokte uitspraak, mislukte grap, jezelf interessant willen maken tov. je criminele maatje, psychiatrisch ziektebeeld.. Die uitspraak zegt helemaal niets.
Dat vind ik dus enge gedachtes. Dit soort goedpraterij.quote:
Het is maar goed dat jij de wetten en regels niet maakt danquote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan had hij het gewoon maar niet moeten zeggen. Hij heeft het gezegd en dus zou hij voor de gevolgen op moeten draaien.
Ik juist niet. Ik kan bij dit soort beelden een grijns op mijn gezicht toch niet onderdrukkenquote:
"su rostro de galan y de modelo de pasarela"quote:
Waarom? Het is nog niet eens zeker of hij het wel gedaan heeft. Misschien moet je nog maar even wachten met die grijns.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik juist niet. Ik kan bij dit soort beelden een grijns op mijn gezicht toch niet onderdrukken
Beetje lastig in te schatten. Sommige psychopaten -zoals die Unterwasser uit Oostenrijk- plegen dus wel zelfmoord. Maar de meeste inderdaad niet. Die zijn er zeker van overtuigd dat ze er wel weer mee wegkomen. Daarom spelen ze ook zelf graag hun eigen advocaat (meestal niet zo'n goed idee in de praktijk). Dan denken ze dat ze zichzelf wel even vrij zullen pleiten.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Jane het volgende:
Ik denk eigenlijk helemaal niet dat hij zelfmoord wil plegen. De naam Ted Bundy (medepsychopaat) viel in het vorige topic en als hij idd op Bundy lijkt, dan denkt hij (straks) gewoon weer dat hij er onderuit kan komen. En dan zou het me niks verbazen als hij op enig moment kennis over de Hollowayzaak probeert in te zetten. Eventueel na z'n veroordeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |