Waarmee JIJ dus jezelf buiten de discussie plaatst, niet ik. Of je discussieert gewoon mee, of niet.quote:
Als schiftingsvraag een wedje hoeveel meter gevangenispiemel hij in z'n aars krijgt voor hij het loodje legt?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kunnen we er niet op wedden? Leuker dan poker.
Ja ga het vooral op de persoon spelenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarmee JIJ dus jezelf buiten de discussie plaatst, niet ik. Of je discussieert gewoon mee, of niet.
Jij haakt af om iets wat je niet zint en je een naampje aan kan geven.
Zwakkeling.
geweldigquote:
Ik ken een pathologisch leugenaar.. als je die stiekem gefilmd had, had je haar ook de meest bizarre uitspraken kunnen ontlokken.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is een onredelijk vertrouwen in de rechtsstaat.
Iets is gebeurd, ookal is het niet bewezen door wat rechtertjes in rare pakkies.
De 2 van Putten waren altijd onschuldig, ook toen de rechter hen schuldig achtte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dan had hij het gewoon maar niet moeten zeggen. Hij heeft het gezegd en dus zou hij voor de gevolgen op moeten draaien.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ken een pathologisch leugenaar.. als je die stiekem gefilmd had, had je haar ook de meest bizarre uitspraken kunnen ontlokken.
En dan nog bestaat er zoiets als sturend vragen stellen, je weet niet wat er is gezegd wat niet gefilmd is..
Terecht dat dit soort dingen geen bewijs vormen..
Ja, wel bijzonder dat ze dat melden. Dat duidt toch wel op goede wil.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt hij gewoon gebakken kip in de nor.
[..]
Wat dacht je dan? Dat ze 'n vanaf dag een zouden waterboarden?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja, wel bijzonder dat ze dat melden. Dat duidt toch wel op goede wil.
De hygieneregels van de carcel daar zullen niet door de Keuringsdienst van Waarde komen, denk ik zo.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hij deed meer zijn hoofd naar achteren omdat hij er doorheen zat. Bonken van hoofd tegen de lift is ruim overdreven, als het dat filmpje betreft tenminste.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Drumpie het volgende:
Waar is dat filmpje van die lift?, als ik de goede heb gezien dan, dan bonkt die toch niet echt met z'n hoofd tegen de lift. Het is meer van stom stom stom.. zo een beweging.
Dat hadden ze toch met Natalee al geprobeerd?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat ze 'n vanaf dag een zouden waterboarden?
Noem je dat een bewijs?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan had hij het gewoon maar niet moeten zeggen. Hij heeft het gezegd en dus zou hij voor de gevolgen op moeten draaien.
Misschien vermelden ze dat om toch nog iets positiefs uit te stralen na het publiciteits tournee,quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Mercer het volgende:
[..]
Waterboarden?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat ze 'n vanaf dag een zouden waterboarden?
Als hij straks echt vast zit, dan staat er voor de rest van de gevangenen carne fresca a la holandesa op het menu.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Misschien vermelden ze dat om toch nog iets positiefs uit te stralen na het publiciteits tournee,
voor het zelfde geldt krijg die gewoon brood met water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |