volgens mij was dat chilli , daar is joran maar een klein beetje ingeluisdquote:Op maandag 21 juni 2010 08:07 schreef Ladidadida het volgende:
Joran zag er in dat filmpje niet uit alsof hij in blinde paniek verkeerde... Of was dat een ander ondertekenmoment?
Even m'n Jorandekbed opmaken
ze logen tegen mij alsof ik een kind was, ze dachten zeker dat ik helemaal blind was ....quote:Op maandag 21 juni 2010 07:51 schreef Redux het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-blinde-paniek.html
Ik zou het toch erg interessant vinden als blijkt dat Joran er echt in is gesluisd...
en eenzame kerst...quote:Op maandag 21 juni 2010 08:16 schreef plonsplons het volgende:
[..]
ze logen tegen mij alsof ik een kind was, ze dachten zeker dat ik helemaal blind was ....
zeker ook wat ouwe muziek gehoord in de nor![]()
![]()
Zeg Zaans_boefje, ben jij misschien een nick van Rob van Z. (van Van Zaane Rijwielhandel)? Dan zou uitgerekend jij nog eens een mooi licht op dit topic kunnen laten schijnenquote:Op maandag 21 juni 2010 08:00 schreef zaans_boefje het volgende:
En ja hoor, de verwachte "ik ben er ingeluisd" leugen, kan die krullenbol echt niets beters verzinnen?
Indien je erin geluisd word en plots een dood meisje in jouw hotelkamer vind, dan pak je rustig en beheerst je koffie, je eet een plakje cake en vertrekt uit het hotel![]()
Als ik er zo ingeluisd zou worden, ik denk dat mijn natuurlijke reactie niet overeenkomt.
Indien ik besluit een meisje te doden zoals kornuit Joran, dan lust ik wel een bakkie pleur en een snack![]()
Misschien is het gewoon goed als deze jongen (joran, niet mijzelf) even niet in de maatschappij verkeert.
En Alias Bergerquote:
die weer verwijdert worden ..quote:Op maandag 21 juni 2010 08:32 schreef ValseNoot het volgende:
Als wat Joran zegt over de bekentenis waar is, dan had zijn advocaat dat al wel een keer naar buiten gebracht.
Maar goed, er zul wel tig video's van die bekentenis gemaakt zijn.
Er was ook een tolk bij van de ambassade en die had ook gezegd dat er geen druk was uitgeoefend tijdens het verhoor/de bekentenis.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:32 schreef ValseNoot het volgende:
Als wat Joran zegt over de bekentenis waar is, dan had zijn advocaat dat al wel een keer naar buiten gebracht.
hij zal best wel onder druk zijn gezet. en misschien hebben ze ook wel iets belooft of gezegd. maar dat wil niet zeggen dat de bekentenis onwaar is. verder mag iedere verdachte liegen wat het gedrukt staat tochquote:Op maandag 21 juni 2010 08:32 schreef ValseNoot het volgende:
Ik weet wie je bedoelt, en ben diegene (gelukkig) niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:22 schreef Knip het volgende:
[..]
Zeg Zaans_boefje, ben jij misschien een nick van Rob van Z. (van Van Zaane Rijwielhandel)? Dan zou uitgerekend jij nog eens een mooi licht op dit topic kunnen laten schijnen
Voel me altijd weer blij als ik op fok kom en het blijkt dat hier alle experts zitten.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:38 schreef plonsplons het volgende:
[..]
hij zal best wel onder druk zijn gezet. en misschien hebben ze ook wel iets belooft of gezegd. maar dat wil niet zeggen dat de bekentenis onwaar is. verder mag iedere verdachte liegen wat het gedrukt staat toch
het lastig voor joran is dat er deze keer wel een lijk is en mooie video opname
ook de vraag voor wie haalde je de koffie dan en waarom kwam je 10 minuten later weer buiten om dan alsnog weer binnen te komen. mag joran wel weer bij elkaar liegen.
hard bewijs is er genoeg ! , een verklaring is leuk maar ik denk dat de feiten wel voor zich spreken.
quote:Op maandag 21 juni 2010 08:41 schreef Hobby het volgende:
De Test
Er komt een journalist naar een instelling voor gestoorde mensen.
<knip>
Wilt U een bed bij het raam of in het midden?"
even de test zo zal het wel gaan
Citaat:quote:Op maandag 21 juni 2010 08:52 schreef Hobby het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)an_ratten_toilet.xml
Bron: http://www.talkleft.com/story/2010/6/8/03827/78174quote:La Republica says he denied involvement until 5:30 pm today. Is anyone else skeptical about this confession?
Had robbery been the motive, he was looking at life. Without it, it was a maximum of 35. If it's manslaughter, like if he just snapped and lost it, it might only be 6 to 20 years, according to a Peruvian lawyer. They've had days to convince him that their justice system works differently and he'd get life unless he confessed and gave a "heat of passion" explanation, in which case he might get as little as 6 and up to 35, but not life. Sounds like they plea bargained with him and helped him come up with the best possible explanation. Who chose the Peruvian lawyer who was with him during today's questioning? The prosecutor. That's how their system works.
(..)He never stood a chance in Peru, which is probably why I've been covering it so closely. If the process is not going to be fair, at least we can try to make it transparent
En met dat geld kan hij macht kopen in de celquote:Op maandag 21 juni 2010 08:48 schreef controlaltdelete het volgende:
ik ben benieuwd naar zijn boek over een tijdje. Hij heeft toch tijd zat straks om te schrijven, dit boek verkoopt vast als een tiet waarop JvdS nog een flinke bankrekening krijgt ook.
Verder ben ik stiekum blij dat NL nu ook eens een notourius killer heeft en deze 'eer' niet alleen maar bij de amerikanen, russen of de britten ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |