quote:Op zondag 20 juni 2010 14:34 schreef piertje2 het volgende:
Zou het mogelijk zijn hem een liefdesbrief te sturen?
Toen hij nog in Tailand zat heb ik paar keer gesproken via de telefoon! Gewoon brief over koetjes en kalfjes je kent het wel!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat zou je hem willen schrijven dan?
Volgens mijn lijst niet!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef zoefbust het volgende:
Die andere was er eerder hoor ,1 minuut eerder
careeeeeequote:Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef zoefbust het volgende:
Die andere was er eerder hoor ,1 minuut eerder
Een kennis van mij kent hem vaagjes uit Arnhem, en wilde hem een paar boeken opsturen. Maar hij kon 't adres niet vinden, en bellen naar de ambassade ging hem wat verquote:Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Toen hij nog in Tailand zat heb ik paar keer gesproken via de telefoon! Gewoon brief over koetjes en kalfjes je kent het wel!
De rest staat in de openingspost:quote:Op zondag 20 juni 2010 14:55 schreef Faithfulness het volgende:
Kan de TT aangepast worden? Past niet.
quote:
TT is aangepast, dus dat kan er ook uit!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De rest staat in de openingspost:
[..]
Wil je advies over een-en-ander hebben? Of homo-alert? Nou ja, van mij mag je.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef piertje2 het volgende:
Toen hij nog in Tailand zat heb ik paar keer gesproken via de telefoon! Gewoon brief over koetjes en kalfjes je kent het wel!
Dat regeltje complot mag er ook uit ,want er is helemaal geen complot .quote:Op zondag 20 juni 2010 14:58 schreef Mylene het volgende:
TT aangepast en deze was eerder gezien het topic nummer.
Mag de oorspronkelijke topictitel weer terug?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:58 schreef Mylene het volgende:
TT aangepast en deze was eerder gezien het topic nummer.
quote:
Dat ziet er echt niet uit.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mag de oorspronkelijke topictitel weer terug?
Joran van der Sloot - Liefdesbrieven & het complot van het v
[..]
quote:
Deze is in ieder geval compleet. Jammer dat er geen topicnummer achter staat. *hinthint*quote:Op zondag 20 juni 2010 15:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Deze ziet er juist niet uit, vooral met die hoofdletter 'H' ieuw!
Dank je welquote:
? Trieste reactie weerquote:Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Wil je advies over een-en-ander hebben? Of homo-alert? Nou ja, van mij mag je.
Ik vind het een trieste reactie dat iemand Joran zou willen schrijven. (Die hij vaag kent van een paar telefoontjes) Mag dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |