abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83087945
In Chili vertelde Joran een totaal ander verhaal. In Peru ondertekende hij een verklaring en deed hij een bekentenis en nu zegt hij, dat hij erin geluisd is en trekt hij zijn verklaring in.
Wat zal de rechter nu gaan geloven en zeker wie is nu nog geloofwaardig. Joranneke is zeker niet geloofwaardig na al dat gekontdraai en tig onwaarheden, die hij uit zijn mouw heeft geschud.
  maandag 21 juni 2010 @ 09:26:58 #227
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_83087981
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En met dat geld kan hij macht kopen in de cel
Macht kopem? Als ze doorhebben dat ie geld heeft, dan pakken ze 'm alles af zonder dat hij daar iets tegen en kan inbrengen. Ja, een buttplug.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_83088024
Ik geloof er ook geen snars van.
Hij heeft, voor hij zijn verklaring ondertekende, het hele verhaal zelf nog doorgelezen en daarna pas ondertekend.

Joran zal vanmiddag bij de rechter wel zo'n gezicht opzetten:

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 21 juni 2010 @ 09:52:27 #229
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83088522
quote:
Op maandag 21 juni 2010 01:49 schreef Luna3 het volgende:
I was being ironic...ik neem aan de rest ook!! (hoop ik tenminste)
Ik heb echt een Joran van der Sloot-site !
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_83088552
Lima, Peru (CNN) -- Joran van der Sloot is scheduled to appear in a Peruvian court Monday for a hearing in the death of a 21-year-old woman last month.

The 22-year-old Dutch citizen is accused of killing Peruvian student Stephany Flores Ramirez.

Attorney Maximo Altez said van der Sloot's statement in court will focus on how his rights were violated during the investigation.

Altez has maintained that the judge in the case should strike down van der Sloot's confession because he was not properly represented when he was interrogated.

But Peruvian police have defended the interrogation and said van der Sloot's confession was acquired legally.

According to transcripts of his confession, van der Sloot said he elbowed Flores in the face before strangling her and then suffocating her with his shirt.

The transcripts -- provided to CNN by a police source -- provide shocking details and give the public its first glimpse of why van der Sloot says the alleged murder took place. The source has not been named because he was not authorized to pass along the material.

"There was blood everywhere," van der Sloot said in the transcripts. "What am I going to do now. I had blood on my shirt. There was also blood on the bed, so, I took my shirt and put it on her face, pressing hard, until I killed Stephany."

Peruvian authorities have charged van der Sloot with murder. He's also been considered the main suspect in the well-publicized 2005 disappearance of Alabama teen Natalee Holloway in Aruba.

Van der Sloot told authorities he attacked Flores on May 30 after she read an e-mail on his computer connected with the Holloway case.

In the transcript, van der Sloot said that after Flores read the e-mail, she punched him in the face.

"At that moment impulsively, with my right elbow I hit her in the face exactly on top of the nose," van der Sloot said. "I think she started to faint. It affected me so that I grabbed her from the neck and strangled her for a minute."

Van der Sloot said he had a quick thought to try and hide the body but instead fled.

He was arrested in Chile on June 3 and was returned the next day to Peru. Along with killing Flores, who had a broken neck, he took money and bank cards from her wallet, police said.

Van der Sloot told police in Chile a different story of how Flores died when he was arrested there, according to transcripts. He blamed the death on robbers who had waited for him at his hotel in Peru.

"There was a man coming from the access door with a knife in his hand," van der Sloot said. "The man with the knife hit her in the face, making her bleed through the nose."

But Peru authorities said they had overwhelming evidence pointing to van der Sloot, and when he was transferred to Peru, van der Sloot confessed to the crime, police said.

Van der Sloot said he was in Peru for a poker tournament and had met Flores while he was gambling.

Police have said they think van der Sloot killed Flores to steal money she won from gambling.

Van der Sloot offered a different motive.

"After I responded with hitting her, I feared that she would go to the police and they would detain me for what was an impulsive act," van der Sloot said. "I think I wanted to kill her because I wasn't thinking."

Van der Sloot is being held in a high-security area of the Miguel Castro Castro prison where only two of 10 cells are occupied, and he has no contact with inmates in the general prison population.

He is under guard 24 hours a day, authorities have said.

The only other inmate in the area is alleged Colombian hit man Hugo Trujillo Ospina. The two have spent some time together in a common area where there is a television set and weights made of broomsticks and soda bottles, authorities said.

There is the possibility that van der Sloot will be integrated with other segments of the prison population.
pi_83088577
Maar stel nou dat de rechter zegt:
ja er zijn procedurefouten gemaakt etc etc wat gebeurd er dan?
Kan hij hier werkelijk mee weg komen?

Ik verbaasde me nog het meest over de zin: ik hoor hier helemaal niet te zitten, werd er zo boos en gefrustreerd over!
pi_83088721
Dan zou hij vrijgelaten moeten worden, maar denk dat er genoeg materiaal is om de rechter ervan te overtuigen, dat hij dat niet zal doen.
pi_83088868
quote:
Op maandag 21 juni 2010 01:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoelang zou het duren voor een bewonderaar naar Peru vliegt om met Joran te trouwen?
Niet lang. Op facebook is/was er al een I want to marry Joran-pagina.
pi_83088924
Lachen toch! Zich beklagen over de ratten! Hij is de superrat onder de ratten!
pi_83089108
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:09 schreef MargrietV het volgende:
Lachen toch! Zich beklagen over de ratten! Hij is de superrat onder de ratten!
Waar lees jij dan in dat artikel dat hij er zich over beklaagd?
Keep the faith!!
  maandag 21 juni 2010 @ 10:17:43 #236
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83089119
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:54 schreef missyB het volgende:

Ik verbaasde me nog het meest over de zin: ik hoor hier helemaal niet te zitten, werd er zo boos en gefrustreerd over!
Weet niet of je in Peru ook zo makkelijk wordt vrijgelaten ivm procedurefouten als bij ons.
En trouwens: een bekentenis is maar één soort bewijs, stel dat die ongeldig wordt verklaard, dan blijft er vast nog wel genoeg bewijs over.
  maandag 21 juni 2010 @ 10:18:45 #237
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83089150
quote:
Op maandag 21 juni 2010 02:00 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ik heb Joran's uiterlijk eerder al benoemd, maar daarmee zou ik verstandelijk beperkte mensen met een bepaald syndroom hebben beledigd. Je begrijpt; ik houd nu wijselijk m'n mond...
Nee gij!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 21 juni 2010 @ 10:22:05 #238
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_83089229
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:54 schreef missyB het volgende:

Het is Nederland niet.
In Peru houden ze zich aan de ducktest: "If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck."
In dit geval kun je duck met rat vervangen of een ander minderwaardig beest.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_83089289
Dat zijn verklaring van geen kanten klopt, kan iedere blinde nog wel zien.
Dat hij naar alle waarschijnlijkheid toch schuldig is ook.

Maar ik denk dat als hij al vrijkomt, dat hij dan echt geen leven meer zal hebben. Aan de andere kant is alles beter dan in de Peruaanse nor zitten natuurlijk.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83089395
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:17 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Waar lees jij dan in dat artikel dat hij er zich over beklaagd?
Buiten dat... Telegraaf hé
pi_83089583
„Ik ben er in geluisd”, zegt Van der Sloot over de moord op Stephanie Flores. „Hoe dat allemaal precies is gegaan, zal ik later vertellen”, aldus Van der Sloot. De Nederlander vertelt verder dat er ’s nachts ratten via een toiletgat zijn cel in kruipen.

Zie voor het hele interview De Telegraaf
  maandag 21 juni 2010 @ 10:49:08 #242
117098 Hathor
Effe niet
pi_83090062
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:19 schreef Faithfulness het volgende:
OT: Joran was wel een schattig kindje

Oke, kom maar op, wie ziet er al een gemene, evil blik in zijn kinderfoto?
Tis alleen jammer dat ie geen wiegedood is gestorven.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_83090072
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:14 schreef sesame het volgende:
Dit is van een blog van een Amerikaanse advocate (criminal defense attorney) die de zaak vanaf het begin heeft gevolgd. N.a.v. de eerste verklaring dat Joran heeft bekend (op 7 juni) schrijft zij:
[..]

Bron: http://www.talkleft.com/story/2010/6/8/03827/78174
Interessant!
pi_83090091
Ik denk dat als er echt fouten zijn gemaakt hij hooguit strafvermindering krijgt daar.
  maandag 21 juni 2010 @ 10:52:26 #245
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_83090155
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:34 schreef MargrietV het volgende:
„Ik ben er in geluisd”, zegt Van der Sloot over de moord op Stephanie Flores. „Hoe dat allemaal precies is gegaan, zal ik later vertellen”, aldus Van der Sloot.
Lees: 'moet ik nog verzinnen'
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_83090376
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:49 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tis alleen jammer dat ie geen wiegedood is gestorven.
pi_83090386
http://www.talkleft.com/story/2010/6/21/04230/3367

Joran Van der Sloot will appear before a judge today in Lima. (Court's press release here, Spanish version here.) The hearing will be at Miguel Castro Castro prison. Again, the media reports are all over the place as to what charges the prosecutor has asked the Judge to consider and who his lawyer will be.

First off, contrary to some news reports Sunday (which appear to be based on this one from Lima, translation here), New York attorney Joe Tacopina is not going to Peru (at least not at this time) but he has been consulting with Joran's mother and assisting her in securing a top attorney in Peru. How do I know? He's a good friend of mine and he just told me.

Second, as I understand them, the charges being contemplated are murder (with special circumstances) and simple theft (not aggravated robbery.) The best source is the Court's press release announcing the charges on June 11, 2010. Translation, followed by Spanish: [More...]

A judge of the Permanent Duty Criminal Court of Lima, Dr. Juan Buendia Valenzuela opened instruction with an arrest warrant against Joran Andreas Petrus van der Sloot as the alleged perpetrator of the crimes of homicide qualified and against property, in the form of simple theft, to the detriment of Stephany Ramirez Flores.

El magistrado del Juzgado Penal de Turno Permanente de la Corte de Lima, doctor Juan Buendía Valenzuela, abrió instrucción con mandato de detención contra Joran Andreas Petrus Van der Sloot como presunto autor de los delitos de homicidio calificado y contra el patrimonio, en la modalidad de hurto simple, en agravio de Stephany Flores Ramírez.

The Peru Penal Code is here. You can read the statutes for yourself.

Simple Theft (Hurto Simple):

Article 185 .- Simple Theft, Article amended by paragraph 1 of Article 29 of Legislative Decree No. 1084, issued on June 28, 2008, which reads as follows:

"Whoever, for profit, unlawfully seized movable property, in whole or in part outside, removing it from the place where found, shall be punished by imprisonment of not less than one nor more than three years. They are comparable to movable electric power, gas, water and energy or any other item that has economic value as well as the electromagnetic spectrum and to fishery resources allocation mechanism of maximum catch per boat. "

Artículo 185.- Hurto Simple (Artículo modificado por el numeral 1 del Artículo 29 del Decreto Legislativo Nº 1084, publicado el 28 junio 2008, cuyo texto es el siguiente:)

“El que, para obtener provecho, se apodera ilegítimamente de un bien mueble, total o parcialmente ajeno, sustrayéndolo del lugar donde se encuentra, será reprimido con pena privativa de libertad no menor de uno ni mayor de tres años. Se equiparan a bien mueble la energía eléctrica, el gas, el agua y cualquier otra energía o elemento que tenga valor económico, así como el espectro electromagnético y también los recursos pesqueros objeto de un mecanismo de asignación de Límites Máximos de Captura por Embarcación.”

The murder charge: From the court's press release:

According to the prosecutor's report, the same that was presented about 04:00 pm today, Van der Sloot would have killed Flores Ramirez with the aggravation of having acted with great ferocity and cruelty, as provided in Article 108 of the Penal Code Sections 1 and 3, which defines the crime of murder.

Here's Article 108, with sections 1 and 3:

Article 108 .- Murder- Murder - Article amended by Article 1 of Law No. 28,878, published on August 17, 2006, which reads as follows:

Shall be punished by imprisonment of not less than fifteen years to kill another meet any of the following circumstances:

1. For ferocity, for profit or pleasure;
2. To facilitate or conceal another crime;
3. With great cruelty or premeditation;
4. For fire, explosion, poison or any other medium capable of endangering the life or health of others;
5. If the victim is a member of the National Police of Peru or of the Armed Forces, Head of the Judiciary or the Public Ministry, in carrying out their duties. "

“Artículo 108.- Homicidio Calificado - Asesinato (*) Artículo modificado por el Artículo 1 de la Ley N° 28878, publicada el 17 agosto 2006, cuyo texto es el siguiente:

Será reprimido con pena privativa de libertad no menor de quince años el que mate a otro concurriendo cualquiera de las circunstancias siguientes:

1. Por ferocidad, por lucro o por placer;
2. Para facilitar u ocultar otro delito;
3. Con gran crueldad o alevosía;
4. Por fuego, explosión, veneno o por cualquier otro medio capaz de poner en peligro la vida o salud de otras personas;
5. Si la víctima es miembro de la Policía Nacional del Perú o de las Fuerzas Armadas, Magistrado del Poder Judicial o del Ministerio Público, en el cumplimiento de sus funciones."

Undoubtedly, Joran would have preferred to be charged with either of the following alternatives:

Article 109 .- homicide violent emotion

He who kills another under the influence of violent emotion that circumstances make it excusable, shall be punished by imprisonment of not less than three nor more than five years.

Artículo 109.- Homicidio por emoción violenta

El que mata a otro bajo el imperio de una emoción violenta que las circunstancias hacen excusable, será reprimido con pena privativa de libertad, no menor de tres ni mayor de cinco años.

Or, Simple Murder under Article 106:

Article 106 .- Simple Murder

He who kills another shall be punished by imprisonment of not less than six nor more than twenty years.

Artículo 106.- Homicidio Simple

El que mata a otro será reprimido con pena privativa de libertad no menor de seis ni mayor de veinte años.

(Bolded emphasis by me.) My understanding is that the hearing the judge is conducting tomorrow is similar to our version of a preliminary hearing -- it's a hearing to determine whether there is probable cause to order the defendant to stand trial on the charges submitted. I assume(but do not know for sure) that the judge, after considering the charges as submitted, could determine that he should stand trial on lesser charges. And again, if he's ordered to stand trial, the trial is before a three judge panel, not a jury.

And contrary to what the "prison expert" who appeared on CBS predicting Joran would be killed in Castro Castro, said this weekend, Peru does indeed have the presumption of innocence. It's right in their Constitution.

Chapter I Fundamental Rights of the Individual

Article 2 Every individual has the right:

...24. to personal freedom and security.

Consequently:

...e) Every person is considered innocent until proven guilty in a court of law.

In Spanish:

DERECHOS FUNDAMENTALES DE LA PERSONA
Artículo 2.- Derechos fundamentales de la persona
Toda persona tiene derecho:
24. A la libertad y a la seguridad personales. En consecuencia:
... e). Toda persona es considerada inocente mientras no se haya declarado judicialmente su responsabilidad.

Next expert, please.

Joran's court appearance is at 10:00 a.m. (The time in Peru is the same as CST.) According to Peru 21 (which contained the misinformation about Joe Tacopina), his current lawyer Maximo Altez Navarro, says Joran won't be making a statement because he wants a re-do of the first interrogation (in which he confessed) and the habeas action he filed last week challenging the confession hasn't been ruled upon yet.

And yes, Peru's Constitution provides for habeas corpus. It also, like Mexico and other Latin American countries, provides for Amparo (another form of constitutional relief, that's different than habeas.)

Offical news updates on the hearing will come from the Court's press
pi_83090419
Zijn advocaat heeft hem vast voorbereid.
Stukje extra info op de site van de NOS:

Volgens de journalisten maakte Van der Sloot een rustige indruk en lijkt hij zich te hebben neergelegd bij een lang verblijf in de Peruaanse gevangenis. "Mijn advocaat heeft gezegd dat ik erop moet rekenen dat het nog minstens twee jaar duurt voordat het tot een proces komt."

http://nos.nl/artikel/166(...)en-erin-geluisd.html
pi_83090579
Ik snap trouwens niet waarom iedereen aanneemt dat Joran nu pas met dit verhaal komt (en dat de telegraaf de waarheid vertelt maar das van een andere orde ) want zijn advocaat (toen ie die eindelijk had) heeft meteen al een verzoek ingediend om de verklaring als ongeldig te laten verklaren mede op basis van het feit dat Jorans grondrechten geschonden zouden zijn (oa zonder aanwezigheid van zelf gekozen advocaat). Ook heeft hij een verzoek voor habeas corpus ingediend wat er feitelijk op neer komt dat je de rechtvaardigheid van de opsluiting in de gevangenis bestrijdt.
Zie bijv. dit artikel (maar er zijn er veel meer): http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.rpp.com.pe%2F2010-06-10-abogado-de-van-der-sloot-presento-habeas-corpus-ante-poder-judicial-noticia_271413.html&sl=es&tl=nl

Dit zegt verder natuurlijk niets over wat wel of niet waar is in de aanklacht/bekentenis maar zo exclusief is het verhaal van de telegraaf dus ook weer niet.
pi_83090635
Ja, ja die advocaat, die niet meer zijn advocaat meer wil zijn, maar die bedreigd werd, maar in feite Joran niet meer wilde verdedigen, omdat hij niet betaald werd.
pi_83090998
Zouden ze als het echte proces begint Uri Geller nog als getuige oproepen?
  maandag 21 juni 2010 @ 11:33:30 #252
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_83091493
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:18 schreef MargrietV het volgende:
Als Lokjood?
Non possumus non loqui
  maandag 21 juni 2010 @ 11:34:29 #253
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83091525
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:18 schreef MargrietV het volgende:
This is mindblowing!!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_83091877
Joran heeft toch gelogen over wat Uri Geller hem betaald heeft?
Wie doet er aan mindblowing? Joran toch!
  maandag 21 juni 2010 @ 11:46:58 #255
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_83091943
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:44 schreef MargrietV het volgende:
Joran heeft toch gelogen over wat Uri Geller hem betaald heeft?
Wie doet er aan mindblowing? Joran toch!
Ja maar... dat was de schuld van Peter R.
Joran raakte in paniek door Peter zijn pesterijen en daardoor vergistte Joran zich in het bedrag dat hij had gekregen.
Daar kan die jongen toch niets aan doen?
Jullie zijn allemaal wel heel gemeen voor zo'n knul die zo gek was op zijn oma.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 21 juni 2010 @ 11:50:47 #256
215628 woid
let's get Friendly
pi_83092081
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:46 schreef mazaru het volgende:

[..]

Joran raakte in paniek door Peter zijn pesterijen en daardoor vergistte Joran zich in het bedrag dat hij had gekregen.
dus is alles eigenlijk de schuld van peter ratje vies
pi_83092157
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:46 schreef mazaru het volgende:

[..]

gek zijn op je Oma is een vrijkaartje om te moorden, te liegen en te bedriegen en een ander het in de schoenen te schuiven?
  maandag 21 juni 2010 @ 11:53:33 #258
215628 woid
let's get Friendly
pi_83092180
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:52 schreef MargrietV het volgende:

[..]

gek zijn op je Oma is een vrijkaartje om te moorden, te liegen en te bedriegen en een ander het in de schoenen te schuiven?
dat zegt niemand.
pi_83092819
quote:
„Ik ben er in geluisd”, zegt Van der Sloot over de moord op Stephanie Flores. „Hoe dat allemaal precies is gegaan, zal ik later vertellen”, aldus Van der Sloot. De Nederlander vertelt verder dat er ’s nachts ratten via een toiletgat zijn cel in kruipen.
Dat gaat hij nu verzinnen.
pi_83093117
[De Nederlander vertelt verder dat er ’s nachts ratten via een toiletgat zijn cel in kruipen.]
Tsja, soort zoekt soort he..?
Ik mag trouwens hopen dat die rechter zich niet zo laat bedotten als die onderzoeksrechters op Aruba..
pi_83093240
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:25 schreef Maron het volgende:
[De Nederlander vertelt verder dat er ’s nachts ratten via een toiletgat zijn cel in kruipen.]
Tsja, soort zoekt soort he..?
Ik mag trouwens hopen dat die rechter zich niet zo laat bedotten als die onderzoeksrechters op Aruba..
Die Zuid-Amerikanen zijn zo temperamentvol, die rechter zal wel wat gewend zijn daar met huilende criminelen die smekend beweren dat ze allemaal niet zo bedoeld hadden.
  maandag 21 juni 2010 @ 12:30:31 #262
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83093278
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:28 schreef Felixa het volgende:

[..]

Die Zuid-Amerikanen zijn zo temperamentvol,
Ze zijn middeleeuws, alleen hebben ze dat zelf nog niet door.
  maandag 21 juni 2010 @ 12:32:10 #263
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83093322
Ben benieuwd wat de rechter besluit. En of vandaag de verhoren al afgesloten worden, of dat het meerdere dagen gaat duren. Zal wel vanavond laat zijn voor we er iets over horen, want het is zeven uur vroeger in Lima.
pi_83093530
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:32 schreef ValseNoot het volgende:
Ben benieuwd wat de rechter besluit. En of vandaag de verhoren al afgesloten worden, of dat het meerdere dagen gaat duren. Zal wel vanavond laat zijn voor we er iets over horen, want het is zeven uur vroeger in Lima.
Ja hé, kunnen ze daar geen ochtend diensten gaan draaien om het voor het westen wat eerder te laten beginnnen.
  maandag 21 juni 2010 @ 12:39:44 #265
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_83093541
Heeft iemand het hele interview in de papieren editie?
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 21 juni 2010 @ 12:49:05 #266
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_83093814
dat meisje werd toch pas 3 dagen later gevonden?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_83093818
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:39 schreef sunny16947 het volgende:
Heeft iemand het hele interview in de papieren editie?

Telegraafverslaggevers spreken Joran in cel

’Bekentenis in blinde paniek’

’IK BEN ER IN GELUISD’

LIMA (Peru), maandag
Joran van der Sloot zegt dat valse beloften van de Peruaanse politie hem tot het ondertekenen van een bekentenis hebben aangezet. De van moord verdachte Nederlander verklaarde dit gisteren tijdens een exclusief interview met De Telegraaf in de beruchte Castro Castro gevangenis in Lima.
„Ik was tijdens de verhoren ontzettend bang en in de war en wilde weg”, aldus Joran in de cellengang, waar hij samen met een Colombiaanse huurmoordenaar en een voor corruptie veroordeelde Peruaanse generaal verblijft. „Als je deze papieren ondertekent, word je uitgeleverd aan Nederland”, werd me steeds voorgehouden. „In mijn blinde paniek heb ik toen alles ondertekend, maar wist niet eens wat er stond.” Het gesprek vond plaats aan een tafeltje in het cellencomplex.
Van der Sloot maakte gisteren een rustige indruk. Hij lijkt zich te hebben neergelegd bij een lang verblijf in de Peruaanse gevangenis. „Mijn advocaat heeft gezegd dat ik erop moet rekenen dat het nog minstens twee jaar duurt voordat het tot een proces komt. Tot die tijd zal ik niet meer inhoudelijk over de zaak praten”, zegt hij.
Joran verblijft in een aparte gang, dicht bij de ingang van het immense complex, waar vierduizend gevangenen zitten opgesloten. Sinds kort heeft hij een matras, maar verder ontbeert de cel iedere vorm van luxe. Van der Sloot vertelde dat er ’s nachts ratten via een toiletgat zijn cel in kruipen. Om dit te voorkomen, legt hij ’s nachts natte kranten op het gat.
„Ik ben er in geluisd”, zegt Van der Sloot over de moord op Stephanie Flores. „Hoe dat allemaal precies is gegaan, zal ik later vertellen. Mijn advocaat richt zich nu eerst op alle procedurefouten die er zijn gemaakt. Ik had hier helemaal niet hoeven zitten”, aldus Van der Sloot.

--------------------------------------------------------------------------------

Volgende kolom

• Joran van der Sloot op de foto die de Peruaanse autoriteiten namen bij zijn gevangenneming.

Hij wordt vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Dit gebeurt om veiligheidsredenen in de Castro Castrogevangenis.
Morgen in deze krant een exclusieve reportage vanuit Peru over het bezoek aan Joran van der Sloot.

--------------------------------------------------------------------------------

Terug naar pagina
pi_83093838
Morgen meer dus in de krant
  maandag 21 juni 2010 @ 12:54:10 #269
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_83093985
Dank je Eef
Snooker is top!!!
pi_83094052
Waar had hij dan moeten zitten?
PWBF
  maandag 21 juni 2010 @ 12:59:57 #271
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_83094217
want als dat zo is, wat voor shit nab hotel heeft wel camerabewaking in de gangen. Maar wordniet elk dag de kamer schoon gemaakt en handdoeken vervangen? Beetje vreemd!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
pi_83094314
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:59 schreef leeroy het volgende:
want als dat zo is, wat voor shit nab hotel heeft wel camerabewaking in de gangen. Maar wordniet elk dag de kamer schoon gemaakt en handdoeken vervangen? Beetje vreemd!
Ik zeg maar wat, maar hij ging alleen naar buiten en zij bleef toch achter?
Het personeel zou dat waarschijnlijk wel weten in dat geval.
Daarom kan het zo zijn dat het personeel buiten bleef vanwege het feit dat ze dachten dat zij in die kamer was en met rust gelaten wou worden ofzo? . Zou kunnen.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:12:22 #273
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_83094638
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:02 schreef Fiorellino het volgende:

[..]

Ik zeg maar wat, maar hij ging alleen naar buiten en zij bleef toch achter?
Het personeel zou dat waarschijnlijk wel weten in dat geval.
Daarom kan het zo zijn dat het personeel buiten bleef vanwege het feit dat ze dachten dat zij in die kamer was en met rust gelaten wou worden ofzo? . Zou kunnen.
Maar geen argwaan krijgen na een dag beiden niet gezien te hebben?
  maandag 21 juni 2010 @ 13:17:22 #274
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_83094816
Als ik het goed begrijp kan de rechtszaak met Joran nog 2 jaar duren. Dat zou betekenen dat J. de komende 2 jaar nog vrijwel dagelijks in het nieuws zal komen

Joran herroept zijn bekentenis
Joran beklaagt zich over de toestand in de gevangenis
Joran krijgt bezoek van zijn moeder
Joran belooft een nieuwe verklaring over NH
Joran krijgt bezoek van Patrick van der Eem
Joran heeft buikpijn
Joran slaagt een medegevangene KO
Joran verliest met pokeren en moet aan celmaat veel geld betalen
Joran komt met nieuwe verklaring omtrent Stephany
Joran mag op internet en maakt een FOK! account aan

Nog 700 dagen Joran in het nieuws.
Hij zal de geschiendenis ingaan als de opvolger van Hendrikus Jut. (van de kop van..) Alleen over Joran is er nog geen spreekwoord of uitdrukkng in de Nederlandse taal gekomen (alhoewel Joran Nederlandse taal al verrijkt heeft met verschillende uitdrukkingen: coño, viessss, gezwogen)
Non possumus non loqui
pi_83094973
Nee, de rechtszaak zal pas over 2 jaar (of langer) beginnen.
pi_83094987
We kunnen wel een spreekwoord maken!

Wie een Joran wil zijn, komt bedrogen uit!

Wie volgt?
pi_83095052
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:12 schreef leeroy het volgende:

[..]

Maar geen argwaan krijgen na een dag beiden niet gezien te hebben?
Volgens verklaringen van hotelpersoneel heeft Joran gezegd toen hij weg ging:
1) Dat hij terug zou komen (en er hoefde geen schoonmaak te houden worden)
2) Dat zijn vriendin nog lag te slapen

Ik kan de bronnen niet zo snel vinden en weet ook niet meer of dit precies de verklaringen waren. Kan iemand me aanvullen?
  maandag 21 juni 2010 @ 13:23:38 #279
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_83095077
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:20 schreef Felixa het volgende:
Nee, de rechtszaak zal pas over 2 jaar (of langer) beginnen.
Oh, geweldig. Nog jarenlang Joran nieuws.
Non possumus non loqui
pi_83095118
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Knip het volgende:
Als ik het goed begrijp kan de rechtszaak met Joran nog 2 jaar duren. Dat zou betekenen dat J. de komende 2 jaar nog vrijwel dagelijks in het nieuws zal komen

Joran herroept zijn bekentenis
Joran beklaagt zich over de toestand in de gevangenis
Joran krijgt bezoek van zijn moeder
Joran belooft een nieuwe verklaring over NH
Joran krijgt bezoek van Patrick van der Eem
Joran heeft buikpijn
Joran slaagt een medegevangene KO
Joran verliest met pokeren en moet aan celmaat veel geld betalen
Joran komt met nieuwe verklaring omtrent Stephany
Joran mag op internet en maakt een FOK! account aan

Nog 700 dagen Joran in het nieuws.
Hij zal de geschiendenis ingaan als de opvolger van Hendrikus Jut. (van de kop van..) Alleen over Joran is er nog geen spreekwoord of uitdrukkng in de Nederlandse taal gekomen (alhoewel Joran Nederlandse taal al verrijkt heeft met verschillende uitdrukkingen: coño, viessss, gezwogen)
Joran bekeerd zich tot Christen en organiseert EO-bijeenkomsten met zijn vriend de burgermeester.
pi_83095139
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef MargrietV het volgende:
We kunnen wel een spreekwoord maken!

Wie een Joran wil zijn, komt bedrogen uit!

Wie volgt?
Als Natalee verdronken is, dempt Joran zijn afvoerput.

Zoiets?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2010 13:25:26 ]
  maandag 21 juni 2010 @ 13:28:24 #282
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_83095263
Alles op een rijtje met correctie van receptiecamera 12 minuten.

5:32 aankomst Stephany en Joran bij receptie
5:33 aankomst bij de kamer

8:13 Joran rookt op de gang een sigaret met kamerdeur wagenwijd open.
8:14 Joran verlaat hotel voor koffie.

8:23 Joran met koffie bij receptie
8:24 Joran met koffie bij de kamer

Hier dus een gat van 11 minuten. Hij zou haar inderdaad betrapt kunnen hebben op de laptop. Ook kan er tijdens het koffiehalen iemand anders zijn geweest. Hij had nl. al die tijd al een schoon shirt aan.

8:35 Joran verlaat kamer met koffie
8:36 Joran klopt op kamerdeur
8:37 Joran kijkt naar camera met koffie in zijn hand.
8:38 Joran met koffie bij receptie
8:39 Jongen opent kamerdeur voor Joran

17 minuten om spullen te pakken

8:56 Joran verlaat kamer met rugzak en tas
8:57 Joran verlaat hotel
Snooker is top!!!
pi_83095271
wie een kuil graaft voor joran valt er zelf in.

met moet joran smeden als ie heet is

joran in de pot vinden

zoals joran thuis tikt tikt ie nergens

met Joran is het kwaad hazen vangen

waar kwaad is komt Joran bij

zoiets?

wel lichtelijk flauw maar kwam toch tot verbazingwekkende spreekwoorden.
pi_83095298
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zoiets?
Met Joran kan je alle kanten op, alleen nooit de goede.
pi_83095314
alle gevangen gooien hun ratten in het putje van arme Joran
pi_83095340
je bent een rund als je met joran stunt
pi_83095359
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid van Joran verdraait hem wel.
pi_83095386
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:30 schreef missyB het volgende:
je bent een rund als je met joran stunt
Heel goed Missy!
pi_83095559
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:28 schreef sunny16947 het volgende:
Alles op een rijtje met correctie van receptiecamera 12 minuten.

5:32 aankomst Stephany en Joran bij receptie
5:33 aankomst bij de kamer

8:13 Joran rookt op de gang een sigaret met kamerdeur wagenwijd open.
8:14 Joran verlaat hotel voor koffie.

8:23 Joran met koffie bij receptie
8:24 Joran met koffie bij de kamer

Hier dus een gat van 11 minuten. Hij zou haar inderdaad betrapt kunnen hebben op de laptop. Ook kan er tijdens het koffiehalen iemand anders zijn geweest. Hij had nl. al die tijd al een schoon shirt aan.

8:35 Joran verlaat kamer met koffie
8:36 Joran klopt op kamerdeur
8:37 Joran kijkt naar camera met koffie in zijn hand.
8:38 Joran met koffie bij receptie
8:39 Jongen opent kamerdeur voor Joran

17 minuten om spullen te pakken

8:56 Joran verlaat kamer met rugzak en tas
8:57 Joran verlaat hotel
Tussen 8.13 uur en 5.33 uur zit ook een gat. Ik denk dat als Joran heeft toegeslagen, het juist in dit tijdsgat moet zijn gebeurd.

Maar waar logeerde Stephany eigenlijk zelf? Ze is meegegaan met Joran die nacht... maar ze was toch ook al 2 dagen vermist en was weggelopen na een ruzie met haar vader? Het is wel bekend gemaakt dat die Elton Garcia ook in Hotel TAC logeerde.

Misschien was er in dat tijdsgat van 11 minuten inderdaad wel iemand op de kamer, maar dan zouden er toch ook videobeelden van moeten zijn geweest? Had Joran ook niet in een telefoongesprek met zijn moeder gezegd dat er twee mannen waren die foto's lieten zien van NH en dat hij bang werd? (Nog voor 'moord' op Stephany)

[ Bericht 5% gewijzigd door MidnightB00m op 21-06-2010 13:41:53 ]
pi_83095563
Naast spreekwoorden, kunnen we misschien ook wat muziek suggesties doen voor Joran, misschien kan zijn advocaat wat leuke mp3tjes bij hem afleveren.

bv. "Oh was ik maar bij moeder thuis gebleven"
pi_83095619
wil je snel dood ....bel Joran van der sloot
pi_83095675
ach joran lief, toe lieg niet meer........

mexico of peroeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

zijn naam is joran,een moordenaar das feit,
als ik in zijn ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt
pi_83095688
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zoiets?
Zoals de Joran is, vertrouwt hij zijn slachtoffers.
pi_83095696
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:35 schreef utrecht1970 het volgende:
Naast spreekwoorden, kunnen we misschien ook wat muziek suggesties doen voor Joran, misschien kan zijn advocaat wat leuke mp3tjes bij hem afleveren.

bv. "Oh was ik maar bij moeder thuis gebleven"
Lang zal Joran leven,.....
pi_83095717
voor mij feit dan he maar anders paste het niet in de zin en de muziek hahaha
pi_83095740
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:30 schreef MargrietV het volgende:
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid van Joran verdraait hem wel.
Deze wint! (voor mij dan)
pi_83095759
proest margriet!

ik heb hier een brief voor dat loederrrr

ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren(niks meer aan doen aan t hele lied niet)
pi_83095773
een leugentje om jorans wil
pi_83095841
Joran zit met een meisje op het strand. Ineens doet het meisje niets meer. Joran roept in paniek: "wat moet ik doen?" als hij in de verte een stem hoort: "HOL AWAY!"
pi_83095861
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:35 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Tussen 8.13 uur en 5.33 uur zit ook een gat. Ik denk dat als Joran heeft toegeslagen, het juist in dit tijdsgat moet zijn gebeurd.

Maar waar logeerde Stephany eigenlijk zelf? Ze is meegegaan met Joran die nacht... maar ze was toch ook al 2 dagen vermist en was weggelopen na een ruzie met haar vader? Het is wel bekend gemaakt dat die Elton Garcia ook in Hotel TAC logeerde.
Nee joh, ze was helemaal niet al vermist. Haar vader had haar dezelfde of de vorige dag nog gesproken. Ze was ook in eerste instantie met vrienden in het casino. Ze was twee dagen vermist omdat ze al ruim twee dagen dood in een hotel lag.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')