quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:47 schreef Gurb het volgende:
technisch weer idd, ideaal weer om als kantoorpik op de bouw te gaan kijken
quote:
Oquote:Op zondag 30 mei 2010 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
er is een stapel hout met een zeiltje erover verdwenen en we hebben gespit, veel verschil zie je dus niet
Het is wel enorm netjes geworden dus morgen zal ik even kijkenquote:
Jeejquote:Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is wel enorm netjes geworden dus morgen zal ik even kijken
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef Beijtje het volgende:
Ohoooooo... Ik heb gister 12 uur staan stucen/spacken en heb met mijn laatste krachten jullie nog een post bezorgd op een zeer onchristelijk tijdstip, dus ik pak vast een bakkie koffie thee (ik ben van de thee)..
Deed, jaquote:
Tell me about it, die gang heeft ook weeeeeeeken op zich laten wachten en achteraf is 't een klusje van niks. (Ok hij is nog niet af, maar toch)quote:Maar hoe minder je doet hoe luier je wordt.
Die 1e vind ik het meest apart alleen zou ik daar dan kleine haakjes op zetten en een platte buis gebruiken ipv een riemquote:Op zondag 30 mei 2010 21:34 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Deed, ja![]()
[..]
Tell me about it, die gang heeft ook weeeeeeeken op zich laten wachten en achteraf is 't een klusje van niks. (Ok hij is nog niet af, maar toch)
Zat me net te bedenken dat als ik een lichte kleur op de muur in de gang doe, ik niet weet of ik wel zo'n kapstok als die van karwei wil, dan wordt het allemaal wel erg zoetsappig enzo of hoe zeg je dat? Dan wil ik misschien liever iets geinigs of hips, iets in deze trant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar een platte buis met haakjes?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die 1e vind ik het meest apart alleen zou ik daar dan kleine haakjes op zetten en een platte buis gebruiken ipv een riem
Dat is net wat steviger.
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:39 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ja maar een platte buis met haakjes?
En de riem is van staal he?!http://sooostyle.wordpress.com/2009/08/
Ben erin getraptquote:Op zondag 30 mei 2010 21:41 schreef Beijtje het volgende:
Hij is 77,50 zie ik. Die gaat op mijn verlanglijstje!
Idd, goed te doen en heel origineel...quote:Op zondag 30 mei 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Ben erin getraptwel mooi nog steeds en redelijk betaaldbaar (die karwei kapstok is iets meer dan de helft).
Zie wel wat aanvullingen jaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:04 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Idd, goed te doen en heel origineel...
Ja leuke dingen hebben ze op die site he? Word er hebberig van... Maar ik ging m'n laptop uit zetten...
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef Beijtje het volgende:
Weinig verlichting, wel veel kandelaars. O.a. passend bij je nieuwe lampjes!![]()
[ afbeelding ]
O, ik vond die juist dan wel weer leuk...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
die komen er echt niet in je kan het ook overdrijven
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:27 schreef Beijtje het volgende:
[..]
O, ik vond die juist dan wel weer leuk...Nou ja, smaken verschillen, zullen we maar zeggen!
![]()
volgens mij is dat geen riem, maar koper.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die 1e vind ik het meest apart alleen zou ik daar dan kleine haakjes op zetten en een platte buis gebruiken ipv een riem
Dat is net wat steviger.
Ga de link nog eens bekijkenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
volgens mij is dat geen riem, maar koper.
En ik trap er nog in ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:59 schreef exlurker het volgende:
VinceR is nieuw hier en blaast zomaar een oud topic met een link nieuw leven in
blokhut ervaringen
ah, mag ookquote:Op maandag 31 mei 2010 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga de link nog eens bekijken-edit- bronskleurig staal
Heb de post van hem aangepast en de spam verwijderd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:59 schreef exlurker het volgende:
VinceR is nieuw hier en blaast zomaar een oud topic met een link nieuw leven in
blokhut ervaringen
Had hem gezienquote:
ze bemoeit zich ook nog met het klussers helpen klussen topic waar ze loopt te spammenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Had hem gezienen is weg
Moest even eten tussendoor
Oh wachtquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Gurb het volgende:
[..]
ze bemoeit zich ook nog met het klussers helpen klussen topic waar ze loopt te spammen
Kan niet wachten!! Morgen komt er bij mij iemand met een kwast wat mooie kunstjes doen als het goed isquote:
Thnxquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:38 schreef exlurker het volgende:
Marc Vader is nieuw hier en heeft een mooi verhaal
pvc vloeren
Hihi is al weg en thnxquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:02 schreef Bklusser het volgende:
Oei, ik trapte er bijna in
Topic kick van 3 jaar met iemand die zich vandaag hier speciaal aanmeld om een site te spammen....
Kosten sierbestrating
quote:
Zie geen spamquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:15 schreef exlurker het volgende:
tuinset: steigerhout/teak??
crazytuning probeert het nu op een andere manier
Gezienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef exlurker het volgende:
[..]
kijk maar eens naar zijn onderschrift
Ben in dubioquote:Op zondag 20 juni 2010 21:16 schreef exlurker het volgende:
plint probeert zijn vriendin aan de man te brengen
Werkspot ervaringen
Jep dat kan wel hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 13:26 schreef Beijtje het volgende:
Wat denken jullie? Zou ik dat rvs-ding van mijn easydrain in de vaatwasser kunnen doen? (Is maar 50 cm dus past er in :-) en kan op google niet vinden of dit kan, maar waarom eigenlijk niet?)
Ehmm dat ding is breder dan de vaatwasser, maar ik neem hem wel eens mee naar mijn werkquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:37 schreef Vonkenboer het volgende:
Laat het werk maar weer aan anderen over hoor
En wij maar zweten op het werk !
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:28 schreef exlurker het volgende:
Tips met een luchtje?
convectorput vraagjes
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:32 schreef Beijtje het volgende:
Ik heb kluszin!Maar de gereedschapskist (incl. boor en bitjes) staat bij m'n ouders
![]()
En ik moet eerst eens opruimen en de was doen...
Haha. Ik ben dozen aan het uitpakken en (dus) de kelder aan het opruimen, bij wijze van voorbereiding op het klussen... Ik heb goeie hoop dat een vriendin van me het eten vanavond afzegt, dan haal ik het gereedschap op en hang ik even de plankjes die hier al weken staan op.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:21 schreef twentemeisje het volgende:
Komt de Tour nog bij jou langs Ml-etje?
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:26 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Haha. Ik ben dozen aan het uitpakken en (dus) de kelder aan het opruimen, bij wijze van voorbereiding op het klussen... Ik heb goeie hoop dat een vriendin van me het eten vanavond afzegt, dan haal ik het gereedschap op en hang ik even de plankjes die hier al weken staan op.
Nee dat doe ik 'r niet aan, van die stomme klusjes...quote:
?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:02 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi ik ga even foto's maken met mijn pikzwarte handen, leuk zo'n donkere rand.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:36 schreef Beijtje het volgende:
ML, waar is je nieuwe topic?![]()
Opgeruimd staat inderdaad netjes... Het is dus toch waar...Ik ga maar weer eens verder. En ik ben zo blij met m'n blommen!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:08 schreef exlurker het volgende:
rioolontstopping heeft het spammen nog niet verleerd
Trekveer/Rioolveer zit vast
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:27 schreef AnneX het volgende:
Vraagje:
Zeg Mod's, hoe komt het dat het aantal views / topic er niet (meer) bijstaat?
Is daar een reden voor?
en waar vind ik dat knopje?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:55 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Ik zie gewoon alle views nog staan in het topic overzicht.. Andere layout gekozen?
Of per ongeluk op het [x views] knopje gedrukt?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
en waar vind ik dat knopje?
Alleen bij Bookmarks zie ik twee kolommen : vieuws en posts .
En sinds mijn laatste post is mijn Madalief icon ook vervlogen !?![]()
Bij mij staat ie hier...quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
en waar vind ik dat knopje?
Alleen bij Bookmarks zie ik twee kolommen : vieuws en posts .
En sinds mijn laatste post is mijn Madalief icon ook vervlogen !?![]()
Gekke vraag misschien hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:15 schreef Beijtje het volgende:
Zo is het bij mij ook ja, rioohhh en AnneX!
Ik heb zin om te klussenen niet om te werken
![]()
En ik wou dat ik een berg geld had om leuke "aankleedspulletjes" voor mijn huis te kopen. Zoals een gordijn in m'n slaapkamer![]()
Vanavond als het goed is wel twee plankjes ophangen in de keuken om de zooi van m'n aanrecht op te zetten
Nee dus, haha. In je eentje een huis kopen in de stad en een normaal inkomen, dan blijft er niet zoveel over. Sparen doe ik voor de "noodzakelijke" dingen als vakantie, reparaties en meer van zulks. Dus het is telkens óf nieuwe kleding of nieuwe gordijnen of vaak uit eten enzo, maar niet alles tegelijk en aangezien ik de laatste tijd al telkens geld aan m'n huis had gespendeerd en erbij liep als een sloeber, werd het de laatste tijd dus kleding en uitgaan en even niet meer huis :-)quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gekke vraag misschien hoormaar heb je dan geen geld over om te sparen?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:49 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Nee dus, haha. In je eentje een huis kopen in de stad en een normaal inkomen, dan blijft er niet zoveel over. Sparen doe ik voor de "noodzakelijke" dingen als vakantie, reparaties en meer van zulks. Dus het is telkens óf nieuwe kleding of nieuwe gordijnen of vaak uit eten enzo, maar niet alles tegelijk en aangezien ik de laatste tijd al telkens geld aan m'n huis had gespendeerd en erbij liep als een sloeber, werd het de laatste tijd dus kleding en uitgaan en even niet meer huis :-)
Nouja, dat is het ook een beetje: wil niet weer m'n hele huis vol zetten met goedkope rommel bij gebrek aan beter (al komt het daar uiteindelijk toch wel weer op neer denk ik haha) en weer de sfeer uit mijn studentenkamer krijgen: veel te veel en veel te Ikea. Dus heb ook geen haast :-)quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ja zat me ook al te bedenken dar het alleen natuurlijk een stuk krapper kan zijn.
Hier hetzelfde hoorwel een nieuwe garderobe nog geen lampen (deels ook omdat alles boven de 300 euro is dat we zien en mooi vinden).
Dat is het belangrijkste!quote:
Zielig he, zijn we...?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:46 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste!
En idd.. Voor mijn gevoel is het ook allemaal net wat duurder in je eentje..
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:39 schreef exlurker het volgende:
traprenovatie
Ivdzm heeft zich hier speciaal voor aangemeld, valt dit ook onder spam?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:50 schreef Beijtje het volgende:
Ik ga wat doen vandaag!De muur schuren in de gang
Collega komt helpen.
Dan morgen het houtwerk in de gang gronden (en misschien ook al aflakken als ik het gronden 's ochtends vroeg kan doen)...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Pfff, ik moet er niet aan deken met dit weer![]()
Ik ga straks eens kijken of hier in de buurt nog ventilators te koop zijn; al acht ik de kans akelig klein
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schrijf dat maar op je buikVliegengordijnen en alles wat koelt is opperdepop helaas.
Mijn Mr is ook in de schaduw de kozijnen aan het kwasten en straks in de werkplaats vd buurman mogen we heel koel de bovenramen even doen (zit onder zijn huis dus 20 graden max).
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:59 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En ik heb er toch nog één gevonden; het is welliswaar geen toppertje en verwacht er ook geen heel lange levensduur van maar alles beter dan niks.
Het is in ieder geval een echte Severin !![]()
Ongetwijfeld made in malysia of één of ander lage lonen land
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi als hij maar koelt.
Ik heb een vliegengordijn gescoord. 1 zonder kleuren en freubels gelukkig en geen kralen en andere meuk
Overigens zitten we er sterk aan te denken voor volgend jaar zomer de mobiele airco in te ruilen voor een unit (de aansluitingen enz. zitten er). Jij enig idee wat die dingen kosten?
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:33 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik van airco units geen kaas gegeten. Ik weet wel dat veel van de prijs afhankelijk is van de ruimte die het toestel moet kunnen koelen en wat de maximale geluidsproductie van de buitenunit mag zijn. Maar wat zoiets kost inclusief installatie; ik heb geen idee
Ik denk dat dit een mooie vraag is voor klipper of CV boer, prijs hangt natuurlijk veel af aan wat voor eisen je steld aan kwaliteit, geluidproductie, capaciteit en merkquote:Op zondag 11 juli 2010 11:33 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik van airco units geen kaas gegeten. Ik weet wel dat veel van de prijs afhankelijk is van de ruimte die het toestel moet kunnen koelen en wat de maximale geluidsproductie van de buitenunit mag zijn. Maar wat zoiets kost inclusief installatie; ik heb geen idee
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
klopt, maar hier is al beslist dat het een bepaald merk moet worden
Mr werkt met gas,water, licht en koeling enz. dus ja heb niks meer in te brengen
Oh en installeren doet hij zelf, zelfs het gat naar buiten blijkt er al te zitten![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:12 schreef exlurker het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een mooie vraag is voor klipper of CV boer, prijs hangt natuurlijk veel af aan wat voor eisen je steld aan kwaliteit, geluidproductie, capaciteit en merk
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:14 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ah, hij heeft dus zelf een stek diploma; dan wordt het één en ander natuurlijk wel een stuk makkelijker
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:34 schreef Vonkenboer het volgende:
Een STEK diploma is een diploma voor mensen die in werkzaam zijn in de koudebranche.
Het is een soort van certificaat waarmee vastgesteld is wie wat voor soort installaties in bedrijf mag stellen. Een STEK diploma heeft ook verschillende niveau's
Bij de F-gassen examens worden de monteurs in vier categorieën ingedeeld:
- Categorie I - volledige bevoegdheid (stationaire en mobiele installaties > 3 kg)
- Categorie II - gaat over kleinere installaties (tot 3 kilogram)
- Categorie III - gaat over demontage/leeghalen
- Categorie IV - is de LekDichtheidsControleur (LDC). Deze persoon mag alleen controleren op lekkage, maar verder geen koeltechnische handelingen aan de installatie verrichten (hij mag niet inbreken op het systeem).
kom er net achter dat het tegenwoordig geen STEK meer heet, maar dat het een F-gas diploma is![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:55 schreef Beijtje het volgende:
Ik kan ook wel wat verkoeling gebruiken. Net alles gegrond in de gang. Ga nu zwemmen en hopelijk voor de finale nog even alles aflakken! (Al kwam ik erachten dat ik niet zo veel lak meer in huis heb, hopelijk genoeg en hopelijk genoeg tijd)
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Droogt dat dan niet veelste hard met dit weer ? Kan mijn indenken dat het niet prettig werkt
Ben binnen bezig, sowieso in de schaduw en het is hier wel ietsje koeler dan buiten, iets van 27 graden nu. Mooie is dat grondverf van vanochtend nu droog is en ik nu kan gaan aflakken! (Mits genoeg verf dus) :-)quote:Op zondag 11 juli 2010 14:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Verf op waterbasis en het potje koud wegzetten en alleen in de schaduw plus beest en stofvrij werken. Schilder is nu ook gewoon nog aan het werk hoor
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:13 schreef Vonkenboer het volgende:
Respect voor mensen die met dit weer uit zich zelf aan het klussen gaan.
Zal wel komen dat ik overdag voor mijn werk vaak buiten ben; en dan genoeg van de zon en de hitte heb dat je mij in het weekend of in de avonduren echt niet zo gek krijgt![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:20 schreef Zith het volgende:
Kunnen de grapjassen hier die offtopic gaan misschien eruit worden gehaald? Stroom in huis slaat af als ik een machine aan zet...
Ja, ik had dit weekend hulp, en de komende 3 weekenden staan al weer volgepland, dus ik heb het maar doorgezet.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:13 schreef Vonkenboer het volgende:
Respect voor mensen die met dit weer uit zich zelf aan het klussen gaan.
Zal wel komen dat ik overdag voor mijn werk vaak buiten ben; en dan genoeg van de zon en de hitte heb dat je mij in het weekend of in de avonduren echt niet zo gek krijgt![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:59 schreef Gurb het volgende:
[..]
Ja, ik had dit weekend hulp, en de komende 3 weekenden staan al weer volgepland, dus ik heb het maar doorgezet.
En het was wel ff bikkelen, heel de dag liep het zweet van mijn kop en dronken we liters water, maar het resultaat mag er wezen
Ik ga er vanavond aan verder werken, dus dan laat ik daarna wel wat foto's zienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En waar blijven die bloed,zweet en tranen foto's dan
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ik het zo lees denk ik niet dat hij die heeft.
Maar zal het eens vragen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:20 schreef Gurb het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond aan verder werken, dus dan laat ik daarna wel wat foto's zien
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf niet collega's wel
Kosten voor het leveren van Airco en in werking stellen (zelf monteren dus) 700-900 euro.
en dat vraag je in het K & W topic dat volstaat met voorbeelden en niet alleen Ikea.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:07 schreef Fipotje het volgende:
Is er ergens een kijk mij eens patsen met me huis topic of website waar je goede inspiratie zou kunnen op doen (en niet ikea) ?
Werkelijk nog geen idee hoe ik mijn toekomstige huisje wil inrichten...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:19 schreef exlurker het volgende:
Webwinkels met woonaccessoires , mag dit?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:21 schreef TheArt het volgende:
Weet iemand of de Gamma of Karwei ook plakspiegels verkopen? Ik ben op zoek naar een langwerpige plakspiegel om op mijn deur te plakken, maar bij de Ikea kon ik van de week niets vinden.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:21 schreef TheArt het volgende:
Weet iemand of de Gamma of Karwei ook plakspiegels verkopen? Ik ben op zoek naar een langwerpige plakspiegel om op mijn deur te plakken, maar bij de Ikea kon ik van de week niets vinden.
Fijne vakantie!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef Beijtje het volgende:
Jongens, ik was al een tijdje niet meer hier geweest, maar heb net weer even wat topics bijgelezen en krijg er helemaal inspiratie van! Zo veel zelfs dat ik nu een paar uurtjes vrij neem om vandaag nog (voordat ik overmorgen op vakantie ga) de gang te verven!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:20 schreef rioohhh het volgende:
Doe maar gek!
![]()
Succes met het schilderen dan.. En alvast veel plezier op je vakantie natuurlijk!
Ook zonder jou loopt het hier als een trein, MI etje staat haar mannetje,we hebben niets te klagen met zo'n mod teamquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo, poeh poeh
Allemaal braaf geweest tijdens mijn afwezigheid ?
Nu weer ff bijlezen !
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo, poeh poeh
Eddepet is ook weer gearriveerd; vakantie in Hamburg zit er helaas al weer op
Maar wel een geweldig leuke interessante vakantie gehad en weer wat ervaringen rijker![]()
Allemaal braaf geweest tijdens mijn afwezigheid ?
Nu weer ff bijlezen !
Vast welquote:
Ze gaan je huis nog bouwen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:29 schreef Fipotje het volgende:
Yay, gister mijn keuken en badkamer tegels etc uitgezocht
Nu is het wachten tot 1ste kwartaal 2011
Ga eens kijken bij Nelleke, kan niet eens rustig kokenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef exlurker het volgende:
Wat denken de mods van Nelleke 64 ? net aangemeld en komt een paar oude topics omhoog schoppen
Vervanger voor glasplaat koelkast
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Volgens mij modden wij net beide tegelijk in het zelfde topic![]()
OMGquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef exlurker het volgende:
Pietbuks gaat op zijn knieén
Broek met kniebeschermers
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:17 schreef klipper het volgende:
Spammer gesignaleerd:
Stopcontact in meterkast (laten) aanleggen
Betreft user:
http://forum.fok.nl/user/history/314056
lijkt me niet veel, ik zou er weinig vertrouwen in hebben en er is weinig documentatie over te vindenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:46 schreef Beijtje het volgende:
Zou dit wat zijn? http://slimmedeals.marktp(...)id=9381-95195-5908-6
En zou het kunnen in combinatie met katten? Iemand ervaring mee? (Kan ook niet zien of dit met een telefooncentrale werkt of dat kastje gewoon een alarmpje af laat gaan dat je zelf uit moet zetten)
Erg weinig over te vinden allemaal op de Elro website (meestal slecht teken). Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar iets simpels/goedkoops omdat ik een benedenwoning heb en beter slaap als ik weet dat er een alarmpje afgaat als er iemand binnenkomt :-)
Kom ik vanavond even op terug.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:46 schreef Beijtje het volgende:
Zou dit wat zijn? http://slimmedeals.marktp(...)id=9381-95195-5908-6
En zou het kunnen in combinatie met katten? Iemand ervaring mee? (Kan ook niet zien of dit met een telefooncentrale werkt of dat kastje gewoon een alarmpje af laat gaan dat je zelf uit moet zetten)
Erg weinig over te vinden allemaal op de Elro website (meestal slecht teken). Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar iets simpels/goedkoops omdat ik een benedenwoning heb en beter slaap als ik weet dat er een alarmpje afgaat als er iemand binnenkomt :-)
Nee, dat idee heb ik ook...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:06 schreef exlurker het volgende:
[..]
lijkt me niet veel, ik zou er weinig vertrouwen in hebben en er is weinig documentatie over te vinden
Ok, dank je, ik ga het even doorlezen!quote:hier nog een oud topic gevonden Alarmsysteem van Elro?
Haha. Ja, zo gaat dat vaak met vermoedens ;-)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:54 schreef Duiker het volgende:
Dat kan bijna niks zijn...al wordt dat vermoeden meer gevoed uit het feit dat ik zelf een paar honderd euro heb gelapt voor m'n alarmsysteem.
De bewegingsmelder reageerd op warmte dus ben ik bang dat het ook afgaat als er een kat gedetecteerd word.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:18 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Haha. Ja, zo gaat dat vaak met vermoedens ;-)
En ik snap ook dat het niet kan tippen aan een "echt" alarmsysteem. Maar, zoals gezegd: het gaat vooral om mijn geruststelling, dat ik een alarm zal horen wanneer er iemand binnenkomt en dat degene die binnenkomt daar ook van schrikt en zich uit de voeten maakt (dat hoop je dan maar). Het gaat dus niet om het inbraakproof maken van mijn huis als ik er niet ben. Heb dus geen 'centrale' nodig ofzo. En heb maar klein huisje, dus veel meer dan in dit pakket zit (een bewegingsmelder en een magneetdinges) zal ik ook niet echt nodig hebben, denk ik (van die lossen magneetdingen kan ik denk ik later nog wel bijkopen, mocht dat nodig zijn).
Hmmm nu ik dit zo lees, misschien moet ik het maar gewoon bestellen en proberen. Voor dat geld kan je je er ook niet echt een buil aan vallen. Maar goed, het moet natuurlijk wel werken en niet na 1 week uit elkaar vallen van ellende, dus ervaringen en tips zijn nog steeds welkom :-)
En oja, ik moet dus eigenlijk vooral weten of het wel werkt met katten.
O echt? Dat wist ik niet. Bedankt voor de tip, dan zijn magneetdingen inderdaad handiger misschien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:32 schreef exlurker het volgende:
[..]
De bewegingsmelder reageerd op warmte
Oquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:43 schreef Ml-etje het volgende:
Er is niets voor huisdieren en alarm helaas.
Heb het nagevraagd en het enige dat kan is dat er 1 ruimte is waar het dier wel kan komen en waar dan geen detectie is.
Die ruimte kun je dan natuurlijk wel beveiligen met contacten.
Tja, op die site staat ook dat je hem dan mogelijk wat lager moet hangen, ivm de detectiehoek, als je hem omdraait. Wel kans dat ie dan midden in de kamer komt te hangen, maar dat is dus toch een optie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:47 schreef exlurker het volgende:
Als de melder op een bepaalde hoogte is gesteld kan men er inderdaad onder door lopen, ligt ook aan het type van de melder, vandaar het ook kan helpen de melder te draaien. Daardoor word de detectiehoek veranderd
Ja precies, denk dat mijn ouders zo iets hadden. Maar dat is dit blijkbaar niet, aangezien ze het over omdraaien van het ding hebben. Zal wel duurdere techniek zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef Duiker het volgende:
Je hebt toch van die bewegingsmelders met een bepaalde 'registratiedrempel' waardoor huisdieren tot 35 kg niet worden geregisteerd?
Haha, ik weet niet hoe zwaar jouw katten zijn, maar 2 moet ook wel lukken denk ikquote:Heb je alsnog een probleem als er 2 katten naast elkaar gaan zitten....maar met 1 kat moet dat wel lukken.
Haha, ja precies. Dilemma.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:55 schreef Duiker het volgende:
Het ligt een beetje aan de sticker, maar ik heb altijd het idee dat er geen alarm hangt en alleen de sticker.
Bij mij hangt de sirene / flitser in het zicht... maar ja...misschien denken mensen bij mij wel 'Hij heeft vast die sirene/flitser in het zicht hangen om zo geen alarm te hoeven installeren'.
Katten mogen bij mij niet op de tafel, aanrecht enzo (en ja, dat kan je ze afleren, voor de kattenleken onder onsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
Ben wel benieuwdhier hebben we het laten installeren en hebben we dat maar niet gedaan aangezien dieren ook kunnen springen enz.
Maarja ook nu als er een vlinder door huis vliegt gaat het alarm af
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:01 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Katten mogen bij mij niet op de tafel, aanrecht enzo (en ja, dat kan je ze afleren, voor de kattenleken onder ons) dus hoop dat dat goed gaat...
Maar... bij een vlinder al af? Ojee, lekker handig. Nouja we zien wel.
En heb jij sticker op je deur?
Ligt ook veel aan je zelf en wat voor hulp krijg jequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:49 schreef Fixers het volgende:
Klein vraagje wat ik geen heel topic waard vond:
Hoe lang moet je uittrekken voor het klaarmaken van een nieuwe woning? Ofwel hoelang houd ik mijn oude nog aan tijdens klussen en inrichten? Ik heb nog niets, maar het zal een corporatie huisje worden. Dus geen grote ingrijpende verbouwingen verwacht.
Hihi nu dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:46 schreef Beijtje het volgende:
O jongens, ik heb zulke leuke snuisterijen aangeschaft vandaag!Ik zal het vanavond even laten zien in mijn topic (denk ik).
Ja maar ik zit in de bieb te werkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi nu dusje bent toch nog online
In de bieb te werkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:21 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ja maar ik zit in de bieb te werkenEn heb nog geen foto's gemaakt. En 1 item moet ik nog ophalen vanavond. En dan moet ik alles nog ophangen/neerzetten.
Werk (al lijkt het op studie, 3 x raden wat ik benquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In de bieb te werkenstudie of?
Ehh nou ik zou het spam noemenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:57 schreef AnneX het volgende:
Badkamer (voorbereiding op verbouwing, veel vragen!)
Badkamer-ideeën.
en nog éen (zie tijdsverschil : haha )
badkamer + keuken schilderen
zou Lisa nieuw zijn op FoK? modje? of gewoon enthousiast?
Ja zat er al naar te kijken, 1 met en 1 zonder linkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:27 schreef exlurker het volgende:
pappaguus heeft wat met trappen, gister aangemeld, 2 posts
Traprenovatie project
Trap renoveren, mensen met ervaring?
Alleen zo jammer dat t meteen weer dramatisch druk op de weg is..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:23 schreef Mixende_match het volgende:
Wat een heerlijk geluid, dat de bouwvak weer voorbij is
Ligt niet aan de bouwvakkers hoor, die proberen steeds om voor spits aan het werk te zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:27 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat t meteen weer dramatisch druk op de weg is..
En zijn ze eindelijk op de zaak dan gaan ze na hun eerste bakkie leut vaak eerst solitaire spelen op de pc of vergelijkbaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:33 schreef Vonkenboer het volgende:
De meeste proberen toch wel om half 8 bij een klant voor de deur te staan en of op de bouw te zijn.
Dat ondersteunend kantoor personeel verstopt de snelweg
of Fok bezoekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef klipper het volgende:
[..]
En zijn ze eindelijk op de zaak dan gaan ze na hun eerste bakkie leut vaak eerst solitaire spelen op de pc of vergelijkbaar.
Euihh mogge!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef klipper het volgende:
[..]
En zijn ze eindelijk op de zaak dan gaan ze na hun eerste bakkie leut vaak eerst solitaire spelen op de pc of vergelijkbaar.
Wat lief van je!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:15 schreef Kwameisje het volgende:
@Ml-etje - las net (voor het eerst) een paar blz SC, en las ergens dat je aan de airco gaat volgend jaar. Mocht je dat nog niet opgevallen zijn: die komen vrij regelmatig voorbij op van die pand- en overstock-veilingen van BVA, Daan en Troostwijk.
Bijv. hier eentje die nu aan de gang is: aircos
Wij willen er ook wel eentje, maar mogen geen gat in de muur (of het dubbel glas) maken![]()
Straks, als we groot zijn, en een echt huis hebben...
Die post is in ieder geval door de shredderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:14 schreef WRH het volgende:
drhouse01
in Advies van styliste/architect of heb je 't leukste huis van Nl?
geeft linkje voor een website die net paar weken in de lucht is, toch knap dat je als puber (want reagerend op vrnl puber pijlert) al advies van een interieurarchitect kunt veroorloven.
bovendien een paar dagen lid en als een ongeleid projectiel op allerlei topics reageren zodat deze link als posting nu niet opvalt?
(maar misschien ben ik wel paranoide, in dat geval excuus)
Ja, natuurlijk heel belangrijk, dat moet je zeker bijhoudenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Tussendoor was ik heel even heen eten
Lijkt me niet nodig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:02 schreef SolidasRock het volgende:
Is het misschien een idee om een extra mod erbij te nemen? Ik weet nu al iemand die daar goed geschikt voor zou zijn naar mijn mening omdat hij een grote bijdrage levert aan K&W. Ik zeg niet wie maar zijn nicknaam begint met exlurke en eindigt op r.
Ml-etje, ik ben het helemaal met je eensquote:
Ok.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig.
Jou wel? En dan graag beargumenteerd
Kan jij antwoord op deze vraag geven V&A en K&W slaan de handen ineen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:32 schreef Ml-etje het volgende:
Als je dan ook mijn naam nog eens goed leert schrijven dan ga ik van de zon genieten
Kan jij ook ff normaal reageren, ja? Snarf is een verzuurde dikzak die het niet kon hebben dat ik constateerde dat hij destijds afgelopen 2 dagen niet deel had genomen aan het topic. Wat is jouw excuus? Beledigd omdat ik opperde om een extra mod? Ja, moderatie gaat heel goed als je een post van 4 dagen oud weer naar boven haalt wat allang niet meer ontopic is en de rust allang is wedergekeerd in het topic.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil jij stoppen met dat gejengel in K&W?
K&W sluit vrijwel nooit topic's, of er moet continue in gebaggerd worden, hoewel het dan ook schoon moet blijvenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:49 schreef PiRANiA het volgende:
Is dit de feedback?
Deze kan dicht: Stekker met fitting
[als dit niet de feedback is, sorry, maar het is allemaal niet echt duidelijk hier in K 'n W ;)]
Zie je dat in verschillende topics doen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan jij ook ff normaal reageren, ja? Snarf is een verzuurde dikzak die het niet kon hebben dat ik constateerde dat hij destijds afgelopen 2 dagen niet deel had genomen aan het topic. Wat is jouw excuus? Beledigd omdat ik opperde om een extra mod? Ja, moderatie gaat heel goed als je een post van 4 dagen oud weer naar boven haalt wat allang niet meer ontopic is en de rust allang is wedergekeerd in het topic.
Zie de OP onder het kopje FEEDBACKquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:49 schreef PiRANiA het volgende:
Is dit de feedback?
Deze kan dicht: Stekker met fitting
[als dit niet de feedback is, sorry, maar het is allemaal niet echt duidelijk hier in K 'n W ;)]
Tuurlijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zie je dat in verschillende topics doen.
Vandaar dat ik dat wel nodig vind om te doen.
Het extra mod verhaal kan ik me persoonlijk niet aantrekken hoor.
Zo vaak post je niet in K&W en de argumentatie was ook niet terug te zien dus ja dan hoeft dat ook niet. Anders zouden we er heus wel wat mee doen.quote:
Het is al goed. Ik ga verder geen tijd meer aan je verspillen. Sorrie.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo vaak post je niet in K&W en de argumentatie was ook niet terug te zien dus ja dan hoeft dat ook niet. Anders zouden we er heus wel wat mee doen.
Mooiquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is al goed. Ik ga verder geen tijd meer aan je verspillen. Sorrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |