abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43595422
Ik ben van plan een alarmsysteem van Elro te kopen, type HA55S (draadloos, multi-zone, redelijke prijs).
Zijn er Fokkers die ook in het bezit zijn van dit systeem en zo ja wat zijn de ervaringen?

Ik ben niet op de hoogte wat er zoal op de markt is en weet (buiten draadloos, multi-zone en prijs) niet goed waar ik op moet letten en waarmee ik rekening dien te houden bij aanschaf.
pi_43598711
In Woonhuis Alarm. staat iets. Maar veel is het niet. En naar aanleiding van dat topic lurk ik even mee.
pi_43622574
je kan ook een powermaxx kopen van alphatronics, dan heb je voor iets meer geld wel een goed systeem.... is via internet te koop en makkelijk zelf te programmeren cq bij te programmeren.... en ook draadloos....
  Admin donderdag 16 november 2006 @ 22:27:24 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_43623037
quote:
Op donderdag 16 november 2006 00:15 schreef Rolex18038 het volgende:
Ik ben van plan een alarmsysteem van Elro te kopen, type HA55S (draadloos, multi-zone, redelijke prijs).
Zijn er Fokkers die ook in het bezit zijn van dit systeem en zo ja wat zijn de ervaringen?

Ik ben niet op de hoogte wat er zoal op de markt is en weet (buiten draadloos, multi-zone en prijs) niet goed waar ik op moet letten en waarmee ik rekening dien te houden bij aanschaf.
Wij hebben 'm. Alles draadloos inderdaad met bewegingsdetectoren en magneetalarmen op alle ramen en deuren. Voldoet op zich als je geen enorme kapitalen in huis hebt, maar bv glasbreuk wordt niet herkend en zijn bij mijn weten ook geen detectoren voor. We hebben wel een accu erbij omdat het anders vrij eenvoudig wordt dat ding uit te schakelen (stekker eruit). Je moet wel elke 6 maanden de knoopcelbatterijen uit de draadloze magneetschakelaren even vervangen. Verder zit er een sabotagealarm in.
Er zijn vast en zeker betere oplossingen, maar die zullen ook een stuk duurder zijn.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')