abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83650385
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:02 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi ik ga even foto's maken met mijn pikzwarte handen, leuk zo'n donkere rand.
?

Ik heb ondertussen mijn buitenplaatsje even goed schoongemaakt en met de hamer en spijkers die ik nog vond met wat vd draad draadjes gemaakt voor de clematis enzo om tegenaan te groeien, dat was nu meer een bos op de grond, nu klimt ie mooi! Ik zal zo hier plaatjes laten zien. Verder gaat het opruimen van de kelder gestaag verder, hoop straks alle verhuisdozen leeg te hebben (op 3 na die in mijn "inloopkast" staan, totdat die kast echt een kast is, als jullie me volgen ). Heb ik toch nog wat nuttigs gedaan vandaag en iets waar alles van op knapt, ondanks dat ik niet echt kon klussen.
pi_83651611
opgeruimd is altijd fijn
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_83651897
ML, waar is je nieuwe topic?

Opgeruimd staat inderdaad netjes... Het is dus toch waar... Ik ga maar weer eens verder. En ik ben zo blij met m'n blommen!
pi_83651965
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:36 schreef Beijtje het volgende:
ML, waar is je nieuwe topic?

Opgeruimd staat inderdaad netjes... Het is dus toch waar... Ik ga maar weer eens verder. En ik ben zo blij met m'n blommen!

eerst even douchen hoor
Maak jij nou maar foto's
pi_83653754
Heb ik al laaaaaaaaaaaaaaaaang gedaan! Hier
pi_83712249
rioolontstopping heeft het spammen nog niet verleerd

Trekveer/Rioolveer zit vast
pi_83712384
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:08 schreef exlurker het volgende:
rioolontstopping heeft het spammen nog niet verleerd

Trekveer/Rioolveer zit vast

Gezien thnx!
pi_83716086
voor de klussers die niet bij V&A kijken...

[TK] Keuco Elegance Badkamer Meubel Wit
pi_83717734
Goede tip!
pi_83755350
Vraagje:
Zeg Mod's, hoe komt het dat het aantal views / topic er niet (meer) bijstaat?

Is daar een reden voor?
pi_83758318
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:27 schreef AnneX het volgende:
Vraagje:
Zeg Mod's, hoe komt het dat het aantal views / topic er niet (meer) bijstaat?

Is daar een reden voor?
Ik zie gewoon alle views nog staan in het topic overzicht.. Andere layout gekozen?
Of per ongeluk op het [x views] knopje gedrukt?
pi_83759667
Zie ze ook nog staan hoor Anne?
pi_83763099
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:55 schreef rioohhh het volgende:

[..]

Ik zie gewoon alle views nog staan in het topic overzicht.. Andere layout gekozen?
Of per ongeluk op het [x views] knopje gedrukt?
en waar vind ik dat knopje?
Alleen bij Bookmarks zie ik twee kolommen : vieuws en posts .

En sinds mijn laatste post is mijn Madalief icon ook vervlogen !?
pi_83765074
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:51 schreef AnneX het volgende:

[..]

Voor je laatste vraag heb ik wel een linkje Mededeling mbt webicons
pi_83765626
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:51 schreef AnneX het volgende:

[..]

Bij mij staat ie hier...

pi_83766451
Zo is het bij mij ook ja, rioohhh en AnneX!

Ik heb zin om te klussen en niet om te werken
En ik wou dat ik een berg geld had om leuke "aankleedspulletjes" voor mijn huis te kopen. Zoals een gordijn in m'n slaapkamer
Vanavond als het goed is wel twee plankjes ophangen in de keuken om de zooi van m'n aanrecht op te zetten
pi_83766602
Zozo.. Zin om te klussen? Das een tijd geleden volgens mij Ik weet nog niet of ik vanavond wat ga doen.. Ben moe na mijn avondje museumplein

Zak geld? Als dat zou kunnen.. Ik kijk ook elke keer bij mijn munt plantjes of ik al wat zie, maar tot nu toe is t alleen nog maar blad wat er uit de grond komt...

Volgende week komt de schilder heb ik net gehoord Dan gaat t eindelijk opschieten!!
pi_83766833
O da's leuk, dat schiet idd op! Maarre, kan je dat zelf niet ofzo, dat je daarvoor iemand in moet huren?
Grapjas, met je muntplantjes. Dus daarom drinkt iedereen tegenwoordig muntthee. Een schilder kost trouwens ook een hoop geld.
Ik ben ook moe. Ik kap er zo mee hier...
pi_83767005
Klopt, ik kan het zelf doen.. Maar ik ga niet een week lang kloten met een rollertje boven mijn hoofd en dan maar hopen dat t goed komt.. terwijl ik een schilder kan laten langskomen die al mijn muren en plafonds binnen een dag kan spuiten voor 'een mooi prijssie'

Plus dat ik het zat ben en ab-so-luut geen zin meer heb om nog langer met dat schilderen bezig te zijn!

Hahah.. die klus zin die je hebt is zeker ook van korte duur dan..
pi_83767062
Jaaaa, rioooh,

en nu ben ik - word ik - heb ik getoggled !
Kijk maar: MMach bijna 25.000 vieuws !!!

Thx voor de tip en succes met de muntplantjes.
pi_83767249
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:15 schreef Beijtje het volgende:
Zo is het bij mij ook ja, rioohhh en AnneX!

Ik heb zin om te klussen en niet om te werken
En ik wou dat ik een berg geld had om leuke "aankleedspulletjes" voor mijn huis te kopen. Zoals een gordijn in m'n slaapkamer
Vanavond als het goed is wel twee plankjes ophangen in de keuken om de zooi van m'n aanrecht op te zetten
Gekke vraag misschien hoor maar heb je dan geen geld over om te sparen?
pi_83767642
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Gekke vraag misschien hoor maar heb je dan geen geld over om te sparen?
Nee dus, haha. In je eentje een huis kopen in de stad en een normaal inkomen, dan blijft er niet zoveel over. Sparen doe ik voor de "noodzakelijke" dingen als vakantie, reparaties en meer van zulks. Dus het is telkens óf nieuwe kleding of nieuwe gordijnen of vaak uit eten enzo, maar niet alles tegelijk en aangezien ik de laatste tijd al telkens geld aan m'n huis had gespendeerd en erbij liep als een sloeber, werd het de laatste tijd dus kleding en uitgaan en even niet meer huis :-)
pi_83767900
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:49 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Nee dus, haha. In je eentje een huis kopen in de stad en een normaal inkomen, dan blijft er niet zoveel over. Sparen doe ik voor de "noodzakelijke" dingen als vakantie, reparaties en meer van zulks. Dus het is telkens óf nieuwe kleding of nieuwe gordijnen of vaak uit eten enzo, maar niet alles tegelijk en aangezien ik de laatste tijd al telkens geld aan m'n huis had gespendeerd en erbij liep als een sloeber, werd het de laatste tijd dus kleding en uitgaan en even niet meer huis :-)

Ah ja zat me ook al te bedenken dar het alleen natuurlijk een stuk krapper kan zijn.
Hier hetzelfde hoor wel een nieuwe garderobe nog geen lampen (deels ook omdat alles boven de 300 euro is dat we zien en mooi vinden).
pi_83768248
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ah ja zat me ook al te bedenken dar het alleen natuurlijk een stuk krapper kan zijn.
Hier hetzelfde hoor wel een nieuwe garderobe nog geen lampen (deels ook omdat alles boven de 300 euro is dat we zien en mooi vinden).
Nouja, dat is het ook een beetje: wil niet weer m'n hele huis vol zetten met goedkope rommel bij gebrek aan beter (al komt het daar uiteindelijk toch wel weer op neer denk ik haha) en weer de sfeer uit mijn studentenkamer krijgen: veel te veel en veel te Ikea. Dus heb ook geen haast :-)
En idd als je alleen bent is gewoon altijd alles ietsje duurder. En ik ben ook pas net begonnen met werken en heb tijdens mijn studie helemaal niet kunnen (lees: willen ) sparen...
Ik = sloebert de eerste
Maar wel met huis
pi_83788979
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:04 schreef Beijtje het volgende:
Maar wel met huis
Dat is het belangrijkste!

En idd.. Voor mijn gevoel is het ook allemaal net wat duurder in je eentje..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')