?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:02 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi ik ga even foto's maken met mijn pikzwarte handen, leuk zo'n donkere rand.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:36 schreef Beijtje het volgende:
ML, waar is je nieuwe topic?![]()
Opgeruimd staat inderdaad netjes... Het is dus toch waar...Ik ga maar weer eens verder. En ik ben zo blij met m'n blommen!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:08 schreef exlurker het volgende:
rioolontstopping heeft het spammen nog niet verleerd
Trekveer/Rioolveer zit vast
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:27 schreef AnneX het volgende:
Vraagje:
Zeg Mod's, hoe komt het dat het aantal views / topic er niet (meer) bijstaat?
Is daar een reden voor?
en waar vind ik dat knopje?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:55 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Ik zie gewoon alle views nog staan in het topic overzicht.. Andere layout gekozen?
Of per ongeluk op het [x views] knopje gedrukt?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
en waar vind ik dat knopje?
Alleen bij Bookmarks zie ik twee kolommen : vieuws en posts .
En sinds mijn laatste post is mijn Madalief icon ook vervlogen !?![]()
Bij mij staat ie hier...quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
en waar vind ik dat knopje?
Alleen bij Bookmarks zie ik twee kolommen : vieuws en posts .
En sinds mijn laatste post is mijn Madalief icon ook vervlogen !?![]()
Gekke vraag misschien hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:15 schreef Beijtje het volgende:
Zo is het bij mij ook ja, rioohhh en AnneX!
Ik heb zin om te klussenen niet om te werken
![]()
En ik wou dat ik een berg geld had om leuke "aankleedspulletjes" voor mijn huis te kopen. Zoals een gordijn in m'n slaapkamer![]()
Vanavond als het goed is wel twee plankjes ophangen in de keuken om de zooi van m'n aanrecht op te zetten
Nee dus, haha. In je eentje een huis kopen in de stad en een normaal inkomen, dan blijft er niet zoveel over. Sparen doe ik voor de "noodzakelijke" dingen als vakantie, reparaties en meer van zulks. Dus het is telkens óf nieuwe kleding of nieuwe gordijnen of vaak uit eten enzo, maar niet alles tegelijk en aangezien ik de laatste tijd al telkens geld aan m'n huis had gespendeerd en erbij liep als een sloeber, werd het de laatste tijd dus kleding en uitgaan en even niet meer huis :-)quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gekke vraag misschien hoormaar heb je dan geen geld over om te sparen?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:49 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Nee dus, haha. In je eentje een huis kopen in de stad en een normaal inkomen, dan blijft er niet zoveel over. Sparen doe ik voor de "noodzakelijke" dingen als vakantie, reparaties en meer van zulks. Dus het is telkens óf nieuwe kleding of nieuwe gordijnen of vaak uit eten enzo, maar niet alles tegelijk en aangezien ik de laatste tijd al telkens geld aan m'n huis had gespendeerd en erbij liep als een sloeber, werd het de laatste tijd dus kleding en uitgaan en even niet meer huis :-)
Nouja, dat is het ook een beetje: wil niet weer m'n hele huis vol zetten met goedkope rommel bij gebrek aan beter (al komt het daar uiteindelijk toch wel weer op neer denk ik haha) en weer de sfeer uit mijn studentenkamer krijgen: veel te veel en veel te Ikea. Dus heb ook geen haast :-)quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ja zat me ook al te bedenken dar het alleen natuurlijk een stuk krapper kan zijn.
Hier hetzelfde hoorwel een nieuwe garderobe nog geen lampen (deels ook omdat alles boven de 300 euro is dat we zien en mooi vinden).
Dat is het belangrijkste!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |