abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85659226
en ik ben allang afgehaakt.

Doe dan maar de herh. van Phil en Kirstie.
pi_85659275
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:16 schreef WRH het volgende:
even een heel klein kickje:
nog mensen die kijken?
was het vergeten maar vandaag halverwege ingevallen en eigenlijk maar 1 conclusie: definitief afgehaakt.

grootse ergernissen:
- ondeskundige presentatrices, zet nu gewoon eens deskundigen aan het presenteren, presentatrices hebben als beroep bordjes omdraaien en lief lachen, geen verstand van huizen, verbouwen, klussen etc.

- niet luisterende stylisten en architecten, iemand die geen geel in huis wil ga je niet blij maken met goud accenten en een doordrammende architect met een voorliefde voor klassieke ouderwetse 30'er jaren woningen is ook gewoon irritatie opwekkend ipv meedenkend met de klant. (mensen zijn overdonderd in eerste instantie maar vroeg of laat als het camera team weer vertrokken is komt hun ware smaak wel weer naar boven en dan zijn ze echt niet blij dat er niet naar ze geluisterd is)

- niet luisterende makelaars en productie team, mensen geven duidelijk aan wat ze zoeken, probeer ze dan ook niet over te halen iets te gaan bekijken waarvan ze duidelijk hebben aangegeven dat het dus niet voldoet aan het eisenlijstje, huis in beeld brengen dat lang te koop staat kan best in een apart blokje.

- neem je kijkers eens serieus ipv ze te behandelen als een stel debielen met het 'ons-kent-ons' en 'laten-we-gezellige-en-vooral-kinderlijke-vriendinnetjes-zijn' sfeertje. kijkers zijn volwassen en mensen die dit eventueel kijken hebben zelf echt wel verstand of in ieder geval interesse in woningmarkt en verbouwen, daar hoef je dus niet met deze geiten-onzin aan te komen, blijf dan gewoon bij eigen huis en tuin geneuzel.

nou, zou leuk zijn als het productieteam er ook iets mee deed en niet alleen maar het fok forum gebruikt als een springplank naar klapvee ;)
Ik was al definitief afgehaakt. Vind 3rd rock to the sun leuker ;)
Hoop dat sbs meeleest idd :)
pi_85659734
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Ik was al definitief afgehaakt. Vind 3rd rock to the sun leuker ;)
Hoop dat sbs meeleest idd :)
yep, 30rd rock from the sun voor mij ook weer voortaan!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_85678491
Ik heb nog geen 1 keer gekeken. Ben druk aan het verven in mijn huis. :@
pi_85682641
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:53 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik heb nog geen 1 keer gekeken. Ben druk aan het verven in mijn huis. :@
en zeker in dit geval lijkt mij dat ook een veeeeeel betere tijdsbesteding! (met mooier effect)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 augustus 2010 @ 18:10:37 #131
163650 Greys
pi_85697602
Ik vind het huizenjacht gedeelte zelf nog wel aardig :)

Vind persoonlijk het Droomhuis gedeelte niet wat ik er van verwacht had. In de allereerste uitzending zat dan nog wel echt een droomhuis, maar zoals deze van Peter Beense nu :X Ik had gehoopt op echt van die 'daar sla je steil van achterover' huizen. Groot of klein maakt niet uit, maar er komen ook Droomhuizen langs die echt geen enkele charme hebben.

Het is dat het geprogrammeerd zit na Phil en Kirstie, meestal kan ik daarvan net het einde zien na het werk en dan laat ik tijdens het koken/eten dit aan staan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86175584
Ik vond het omgebouwde hotel van vandaag mooi... :Y O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')