Ja Kevin is het ja! Idd, dat deed hij leuk, met die schaalmodelletjes van karton en koekjes.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:04 schreef AnneX het volgende:
Wat een waardeloze spinoff van Kirstie en Philip !
Mijn aardappelen branden niet meer aan.
* stond te koken tijdens het uurtje.
Kevin ! die al die prachtige unieke projecten afreisde en het resultaat laat zien.
En ook nog eens wat bouwkundige princepes uitlegde op een simpele manier en wat stenen op een kartonnen mal.
Kunnen ze beter de Fok-klussers volgen met hun bouwvalprojecten.
Ofschoon ik ergens op zaterdagmiddag ook wel eens wat staaltjes heb gezien.
Een vroegere fabriek , een woonboot doormiddengezaagd.
Hihi ja goed idee!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:12 schreef AnneX het volgende:
Oh Beijtje, heb jij mijn creatieve edit gelezen inmiddels op de vorige pagina?
Wederom eens.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:01 schreef WRH het volgende:
lijkt mij een briljant format!
kun je heel wat afleveringen mee vullen volgens mij.
nee maar inderdaad, de trend is ooit gezet door ons aller J. de B. met zijn make overs die bestonden uit alle wanden wit verven en veel, vooral heel veel waxine lichtjes neerzetten en een paar matching kussentjes.
écht klussen gebeurt niet meer, de bekende 'klus'programma's bestaan meer uit zo truttig mogelijk onwaarschijnlijk creatief bezig zijn, oftewel, hergebruik oude troep, hang het op en noem het creatief.
(ik weet niet waarom, maar ik moet opeens denken aan dat stel 'buiten het vakje denken' uit het blok...)
maar echt gewoon muurtjes slopen, muurtjes bouwen, vloer leggen voor mijn part, authentieke plafonds restaureren, je ziet het nooit, je ziet alleen maar frummelige frutselige nutteloze onzin-dingen gefabriceerd worden of kussentjes met bijpassende kaarsjes en lijstjes in een kamer gegooid worden, meer is het niet eigenlijk.
toch jammer, want wat ik dus in die programma's zie vind ik bepaald geen afspiegeling van wat ik in de alom bekende klus topics hier op fok zie.
gewoon opnemen en op een vrij moment versneld afspelenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:35 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik heb nog geen 1 keer gekekenKomt ook op zo'n rare tijd.
Of niet doorspoelen en afreageren op 't apparaatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:30 schreef WRH het volgende:
denk dat ik het voortaan ga opnemen voor tijdens mijn cardio training, alles doorspoelen en alleen de droomnuizen kijken.
aan de diepe zuchten te horen dacht hij daar heel anders overquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:18 schreef Beijtje het volgende:
[..]
En wat aardig van je dat je je vent toch op de hoogte houdt, ook al kijkt hij niet mee
FOK! tv dan ofzo? en wie bedoel je met VB?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:02 schreef AnneX het volgende:
Zeg Ml... op de vorige pagina staat nog een voorstel voor een tv format.
Kun je even opgooien bij VB en Danny...
FoK kandidaten - échte klussers - genoeg.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef AnneX het volgende:
Aanbieden bij SBS en iets (???) voor FoK eruitslepen.
En Error erbij voor de styling en bouwkundig enzo.
Jij en Twentemeisje ook een taak.
Lekker door het land reizen en bij de FoK users opnamen maken van échte klussen ipv de mislukte klussers.
En cashen voor jou bij iedere aflevering.
Ik voorzie een carrièrre.
maar dan moet je er ook zo 'lekker gek en gezellig en leuk en dommig' bij staan te huppelen, om alles vrolijk lachend als de vrouwelijke brandsteder, precies zoals al die blonde presentatrices in woonprogramma's en dat zie ik een fokker met enig zelfrespect nu juist weer niet doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef AnneX het volgende:
Aanbieden bij SBS en iets (???) voor FoK eruitslepen.
En Error erbij voor de styling en bouwkundig enzo.
Jij en Twentemeisje ook een taak.
Lekker door het land reizen en bij de FoK users opnamen maken van échte klussen ipv de mislukte klussers.
En cashen voor jou bij iedere aflevering.
Ik voorzie een carrièrre.
Ja vreselijk he? Ik kwam gisteren tot de conclusie dat dat ook de reden is waarom die Nederlandse programma's zo veel vervelender zijn dan de Engelse: hier weten de presentatoren/trices zelf geen reet van verbouwen en dergelijke af en staan ze alleen dom te doen. Daar heb je bijv. Phil en K, die zelf makelaar zijn (geweest?) en die Kevin, die zelf ook iets met bouwen of ontwerpen doet, etc...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:30 schreef WRH het volgende:
[..]
maar dan moet je er ook zo 'lekker gek en gezellig en leuk en dommig' bij staan te huppelen, om alles vrolijk lachend als de vrouwelijke brandsteder, precies zoals al die blonde presentatrices in woonprogramma's en dat zie ik een fokker met enig zelfrespect nu juist weer niet doen
(speaking of, krijgen die meiden allemaal dezelfde training ofzo? echt, ze doen exact dezelfde presentatie; toon, maniertjes, lachjes, grapjes, zo vreselijk kinderlijk, mutserig, ons-kent-ons-wij-zijn-vriendinnetjes-sfeertje, zit er nou nooit een normale serieuze intelligente dame tussen in het hilversumse? daar stoor ik mij eigenlijk nog het meeste aan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |