Ja zat er al naar te kijken, 1 met en 1 zonder linkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:27 schreef exlurker het volgende:
pappaguus heeft wat met trappen, gister aangemeld, 2 posts
Traprenovatie project
Trap renoveren, mensen met ervaring?
Alleen zo jammer dat t meteen weer dramatisch druk op de weg is..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:23 schreef Mixende_match het volgende:
Wat een heerlijk geluid, dat de bouwvak weer voorbij is
Ligt niet aan de bouwvakkers hoor, die proberen steeds om voor spits aan het werk te zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:27 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat t meteen weer dramatisch druk op de weg is..
En zijn ze eindelijk op de zaak dan gaan ze na hun eerste bakkie leut vaak eerst solitaire spelen op de pc of vergelijkbaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:33 schreef Vonkenboer het volgende:
De meeste proberen toch wel om half 8 bij een klant voor de deur te staan en of op de bouw te zijn.
Dat ondersteunend kantoor personeel verstopt de snelweg
of Fok bezoekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef klipper het volgende:
[..]
En zijn ze eindelijk op de zaak dan gaan ze na hun eerste bakkie leut vaak eerst solitaire spelen op de pc of vergelijkbaar.
Euihh mogge!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef klipper het volgende:
[..]
En zijn ze eindelijk op de zaak dan gaan ze na hun eerste bakkie leut vaak eerst solitaire spelen op de pc of vergelijkbaar.
Wat lief van je!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:15 schreef Kwameisje het volgende:
@Ml-etje - las net (voor het eerst) een paar blz SC, en las ergens dat je aan de airco gaat volgend jaar. Mocht je dat nog niet opgevallen zijn: die komen vrij regelmatig voorbij op van die pand- en overstock-veilingen van BVA, Daan en Troostwijk.
Bijv. hier eentje die nu aan de gang is: aircos
Wij willen er ook wel eentje, maar mogen geen gat in de muur (of het dubbel glas) maken![]()
Straks, als we groot zijn, en een echt huis hebben...
Die post is in ieder geval door de shredderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:14 schreef WRH het volgende:
drhouse01
in Advies van styliste/architect of heb je 't leukste huis van Nl?
geeft linkje voor een website die net paar weken in de lucht is, toch knap dat je als puber (want reagerend op vrnl puber pijlert) al advies van een interieurarchitect kunt veroorloven.
bovendien een paar dagen lid en als een ongeleid projectiel op allerlei topics reageren zodat deze link als posting nu niet opvalt?
(maar misschien ben ik wel paranoide, in dat geval excuus)
Ja, natuurlijk heel belangrijk, dat moet je zeker bijhoudenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Tussendoor was ik heel even heen eten
Lijkt me niet nodig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:02 schreef SolidasRock het volgende:
Is het misschien een idee om een extra mod erbij te nemen? Ik weet nu al iemand die daar goed geschikt voor zou zijn naar mijn mening omdat hij een grote bijdrage levert aan K&W. Ik zeg niet wie maar zijn nicknaam begint met exlurke en eindigt op r.
Ml-etje, ik ben het helemaal met je eensquote:
Ok.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig.
Jou wel? En dan graag beargumenteerd
Kan jij antwoord op deze vraag geven V&A en K&W slaan de handen ineen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:32 schreef Ml-etje het volgende:
Als je dan ook mijn naam nog eens goed leert schrijven dan ga ik van de zon genieten
Kan jij ook ff normaal reageren, ja? Snarf is een verzuurde dikzak die het niet kon hebben dat ik constateerde dat hij destijds afgelopen 2 dagen niet deel had genomen aan het topic. Wat is jouw excuus? Beledigd omdat ik opperde om een extra mod? Ja, moderatie gaat heel goed als je een post van 4 dagen oud weer naar boven haalt wat allang niet meer ontopic is en de rust allang is wedergekeerd in het topic.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil jij stoppen met dat gejengel in K&W?
K&W sluit vrijwel nooit topic's, of er moet continue in gebaggerd worden, hoewel het dan ook schoon moet blijvenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:49 schreef PiRANiA het volgende:
Is dit de feedback?
Deze kan dicht: Stekker met fitting
[als dit niet de feedback is, sorry, maar het is allemaal niet echt duidelijk hier in K 'n W ;)]
Zie je dat in verschillende topics doen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan jij ook ff normaal reageren, ja? Snarf is een verzuurde dikzak die het niet kon hebben dat ik constateerde dat hij destijds afgelopen 2 dagen niet deel had genomen aan het topic. Wat is jouw excuus? Beledigd omdat ik opperde om een extra mod? Ja, moderatie gaat heel goed als je een post van 4 dagen oud weer naar boven haalt wat allang niet meer ontopic is en de rust allang is wedergekeerd in het topic.
Zie de OP onder het kopje FEEDBACKquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:49 schreef PiRANiA het volgende:
Is dit de feedback?
Deze kan dicht: Stekker met fitting
[als dit niet de feedback is, sorry, maar het is allemaal niet echt duidelijk hier in K 'n W ;)]
Tuurlijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zie je dat in verschillende topics doen.
Vandaar dat ik dat wel nodig vind om te doen.
Het extra mod verhaal kan ik me persoonlijk niet aantrekken hoor.
Zo vaak post je niet in K&W en de argumentatie was ook niet terug te zien dus ja dan hoeft dat ook niet. Anders zouden we er heus wel wat mee doen.quote:
Het is al goed. Ik ga verder geen tijd meer aan je verspillen. Sorrie.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo vaak post je niet in K&W en de argumentatie was ook niet terug te zien dus ja dan hoeft dat ook niet. Anders zouden we er heus wel wat mee doen.
Mooiquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is al goed. Ik ga verder geen tijd meer aan je verspillen. Sorrie.
-> Je kunt op die manier aan Ml-etje en mijzelf maar ook andere moderators laten weten wanneer er in een topic iets loos is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |