Bedankt voor de tips, al kan ik de karwei actie niet vinden in de online folder.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:26 schreef Phanom het volgende:
Misschien Aritech (merk: general electronics) of Secvest/Terxon (merk: Abus) beiden hebben ook de mogelijkheid om bekabeld aan te sluiten.
Ik weet niet wat je budget is maar ik denk dat je met 400 euro klaar bent (dan heb je denk ik wel iets van een contactsensor, bewegingsmelder en natuurlijk het bedieningssysteem). en ow...beide systemen zijn in te stellen met een vertraging zodat je genoeg tijd hebt om binnen te komen of weg te gaan.
Zelf ga ik binnenkort voor de Secvest het draadloze systeem van abus, maar ik neem wel een uitgebreidere. O.a. met afstandsbediening, dan kun je buiten het alarm in/uit schakelen. Waarschijnlijk voor mijn dochtertje een "teardrop" die ze bij het binnenkomst langs een van de bedieningspanelen kan houden(over de veiligheid hiervan voor mijn dochter twijfel ik wel). (het is overigens af te raden om het bedieningspaneel waar o.a. ook het geluid uitkomt niet op een logische plaats op te hangen) .
Redenen waarom ik voor de secvest ga: wat mooier, draadloos, goedkoper en tot zover ik weet, betere functionaliteit.
Het nadeel van het draadloze t.o.v. bekabeld is dat het wat duurder is en dat ik me afvraag of dit niet gewoon te hacken is (In de folders staat dat zodra iemand op de frequentie van het alarmsysteem)
Gisteren zag ik in een krantje van karwei ook een systeem van Elro voor 300 euro. Ik weet niet wat daar precies bij zat. Nu moet ik zeggen dat ik Elro niet echt vertrouw, waarom weet ik niet. Misschien omdat ik het net zoals jij te "goedkoop" vind.
btw heb het andere topic gelezen. Ik hoop dat het "allemaal" goedgekomen is
Veel succes.
Ik heb dat even bekeken, dat is zeker een mooi systeem, alleen de starter set is al gauw zon 500 euro, maarja dan heb je natuurlijk ook wat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:26 schreef Phanom het volgende:
Zelf ga ik binnenkort voor de Secvest het draadloze systeem van abus, maar ik neem wel een uitgebreidere. O.a. met afstandsbediening, dan kun je buiten het alarm in/uit schakelen. Waarschijnlijk voor mijn dochtertje een "teardrop" die ze bij het binnenkomst langs een van de bedieningspanelen kan houden(over de veiligheid hiervan voor mijn dochter twijfel ik wel). (het is overigens af te raden om het bedieningspaneel waar o.a. ook het geluid uitkomt niet op een logische plaats op te hangen) .
Redenen waarom ik voor de secvest ga: wat mooier, draadloos, goedkoper en tot zover ik weet, betere functionaliteit.
misschien kun je deze overwegenquote:
simkaartje kan volgensmij op de meeste setjes wel ben ik ook van plan op termijn.quote:-Tijd om code in te typen moet te veranderen zijn
-Moet een simkaartje in kunnen, waarmee naar buiten gebeld of ge smst wordt bij inbraak.
-Zou heel fijn zijn als bewegingssensor apart uit te schakelen is (voor als ik zelf thuis ben)
-Moet op 220v werken (hoofdkastje) maar wel met nood batterij in geval van kabels eruit trekken of
zo te zien ben ik niet de enige die hier dus van gebruik maakt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:13 schreef Phanom het volgende:
[..]
misschien kun je deze overwegen
http://shop.conrad.nl/hui(...)n-terxon/751680.html
zie de onderste voor 175 euro
en aanvullen met http://www1.conrad.nl/scr(...)kies=1&scrwidth=1280
en dan kijken naar de openingsmelders
dan zit je op ongeveer 300 euro en als je meer budget hebt voor beveiliging kun je het altijd nog uitbreiden. Ik ga waarschijnlijk ook niet alles in 1 keer aanschaffen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |