abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84571570
Ik zoek een goed alarmsysteem. Het moet bestaan uit het volgende:
-1 bedraad deur alarm
-1 draadloze bewegingssensor
-1 hoofdkastje waar de code uiteraard ingevoerd moet worden bij binnenkomst.

Verder moet het aan de volgende eisen voldoen:
-Tijd om code in te typen moet te veranderen zijn
-Moet een simkaartje in kunnen, waarmee naar buiten gebeld of ge smst wordt bij inbraak.
-Zou heel fijn zijn als bewegingssensor apart uit te schakelen is (voor als ik zelf thuis ben)
-Moet op 220v werken (hoofdkastje) maar wel met nood batterij in geval van kabels eruit trekken of stroomstoring.

Budget is zo'n 3 a 400 euro.

Zo iets dus:
http://www.pc-on.nl/index(...)d-product-flyer.html
Maar dan een stukje simpeler (liever geen rookmelder en externe sirene, ook afstandsbedieningen zijn niet nodig)

Alvast iedereen heel erg bedankt voor de tips.

[ Bericht 43% gewijzigd door DX11 op 28-07-2010 22:16:15 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_84572129
Goed, om het makkelijk te houden, historie:

Hoeveel geld kan ik terug verwachten na overval in huis.

Dus heb zo me redenen om me graag veilig te willen voelen.
pi_84577212
Opgeruimd, graag serieus verder :)
Overigens heb je deuren met contact alarm, wanneer hij open gaat en je toetst binnen zoveel sec geen code in gaat het alarm af.
Of je hebt bewegingssensoren die hang je achter je deur.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_84577542
Misschien Aritech (merk: general electronics) of Secvest/Terxon (merk: Abus) beiden hebben ook de mogelijkheid om bekabeld aan te sluiten.

Ik weet niet wat je budget is maar ik denk dat je met 400 euro klaar bent (dan heb je denk ik wel iets van een contactsensor, bewegingsmelder en natuurlijk het bedieningssysteem). en ow...beide systemen zijn in te stellen met een vertraging zodat je genoeg tijd hebt om binnen te komen of weg te gaan.

Zelf ga ik binnenkort voor de Secvest het draadloze systeem van abus, maar ik neem wel een uitgebreidere. O.a. met afstandsbediening, dan kun je buiten het alarm in/uit schakelen. Waarschijnlijk voor mijn dochtertje een "teardrop" die ze bij het binnenkomst langs een van de bedieningspanelen kan houden(over de veiligheid hiervan voor mijn dochter twijfel ik wel). (het is overigens af te raden om het bedieningspaneel waar o.a. ook het geluid uitkomt niet op een logische plaats op te hangen) .

Redenen waarom ik voor de secvest ga: wat mooier, draadloos, goedkoper en tot zover ik weet, betere functionaliteit.

Het nadeel van het draadloze t.o.v. bekabeld is dat het wat duurder is en dat ik me afvraag of dit niet gewoon te hacken is (In de folders staat dat zodra iemand op de frequentie van het alarmsysteem)

Gisteren zag ik in een krantje van karwei ook een systeem van Elro voor 300 euro. Ik weet niet wat daar precies bij zat. Nu moet ik zeggen dat ik Elro niet echt vertrouw, waarom weet ik niet. Misschien omdat ik het net zoals jij te "goedkoop" vind.

btw heb het andere topic gelezen. Ik hoop dat het "allemaal" goedgekomen is

Veel succes.
pi_84605189
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 08:26 schreef Phanom het volgende:
Misschien Aritech (merk: general electronics) of Secvest/Terxon (merk: Abus) beiden hebben ook de mogelijkheid om bekabeld aan te sluiten.

Ik weet niet wat je budget is maar ik denk dat je met 400 euro klaar bent (dan heb je denk ik wel iets van een contactsensor, bewegingsmelder en natuurlijk het bedieningssysteem). en ow...beide systemen zijn in te stellen met een vertraging zodat je genoeg tijd hebt om binnen te komen of weg te gaan.

Zelf ga ik binnenkort voor de Secvest het draadloze systeem van abus, maar ik neem wel een uitgebreidere. O.a. met afstandsbediening, dan kun je buiten het alarm in/uit schakelen. Waarschijnlijk voor mijn dochtertje een "teardrop" die ze bij het binnenkomst langs een van de bedieningspanelen kan houden(over de veiligheid hiervan voor mijn dochter twijfel ik wel). (het is overigens af te raden om het bedieningspaneel waar o.a. ook het geluid uitkomt niet op een logische plaats op te hangen) .

Redenen waarom ik voor de secvest ga: wat mooier, draadloos, goedkoper en tot zover ik weet, betere functionaliteit.

Het nadeel van het draadloze t.o.v. bekabeld is dat het wat duurder is en dat ik me afvraag of dit niet gewoon te hacken is (In de folders staat dat zodra iemand op de frequentie van het alarmsysteem)

Gisteren zag ik in een krantje van karwei ook een systeem van Elro voor 300 euro. Ik weet niet wat daar precies bij zat. Nu moet ik zeggen dat ik Elro niet echt vertrouw, waarom weet ik niet. Misschien omdat ik het net zoals jij te "goedkoop" vind.

btw heb het andere topic gelezen. Ik hoop dat het "allemaal" goedgekomen is

Veel succes.
Bedankt voor de tips, al kan ik de karwei actie niet vinden in de online folder.

Verder op veranderd en eisen aangescherpt.

[ Bericht 0% gewijzigd door DX11 op 28-07-2010 22:20:05 ]
pi_84608033
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 08:26 schreef Phanom het volgende:

Ik heb dat even bekeken, dat is zeker een mooi systeem, alleen de starter set is al gauw zon 500 euro, maarja dan heb je natuurlijk ook wat.

Moeilijk moeilijk moeilijk..
pi_84616612
zie hieronder haha het posten gaat nog niet echt geweldig
pi_84616649
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:11 schreef Phanom het volgende:

[..]
misschien kun je deze overwegen

http://shop.conrad.nl/hui(...)n-terxon/751680.html

zie de onderste voor 175 euro

en aanvullen met http://www1.conrad.nl/scr(...)kies=1&scrwidth=1280

en dan kijken naar de openingsmelders

dan zit je op ongeveer 300 euro en als je meer budget hebt voor beveiliging kun je het altijd nog uitbreiden. Ik ga waarschijnlijk ook niet alles in 1 keer aanschaffen

[ Bericht 5% gewijzigd door Phanom op 29-07-2010 10:01:24 ]
pi_84618001
quote:
-Tijd om code in te typen moet te veranderen zijn
-Moet een simkaartje in kunnen, waarmee naar buiten gebeld of ge smst wordt bij inbraak.
-Zou heel fijn zijn als bewegingssensor apart uit te schakelen is (voor als ik zelf thuis ben)
-Moet op 220v werken (hoofdkastje) maar wel met nood batterij in geval van kabels eruit trekken of
simkaartje kan volgensmij op de meeste setjes wel ben ik ook van plan op termijn.
Dat apart aan en uit doen van verschillende detectoren kun je regelen door de beweginssensoren in een andere zone te plaatsen dan je contact sensoren plaatsen.

Laat me weten als je een goed setje hebt gevonden. Voor mij duurt het nog een halfjaar voor ik hem aanschaf. tot nu toe ging mijn voorkeur dus naar dat abus setje, maar als jij iets anders/beters hebt gevonden ga ik dat ook zeker overwegen.

Over dat krantje van Karwei. Ikweet ik niet meer zeker in welk krantje het precies stond. Ik weet wel zeker dat het van karwei was, maar het kan ook dat tijdschrift van ze geweest zijn.
pi_84618121
[quote][b]
Over dat krantje van Karwei. Ikweet ik niet meer zeker in welk krantje het precies stond. Ik weet wel zeker dat het van karwei was, maar het kan ook dat tijdschrift van ze geweest zijn.
[/quote]

ah het was idd het tijdschrift http://www.karwei.nl/ziezo/zie-zo-magazine/
zie pagina 6 en 7
pi_84626200
Ik denk dat het voor mij toch ook de secvest 2way gaat worden, al vind ik het erg jammer dat er niet standaard een gsm module in zit...
pi_84630929
vautje.

[ Bericht 100% gewijzigd door TheOneAndOnly op 29-07-2010 16:12:43 ]
pi_85956052
* knip *

Spammen doen we maar ergens anders !

[ Bericht 94% gewijzigd door Vonkenboer op 01-09-2010 18:20:38 ]
Eigenaar www.112veilig.nl, beveiligingsbedrijf in Visonic Powermax en Jablotron OASiS alarmsystemen
pi_86016063
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:13 schreef Phanom het volgende:

[..]

misschien kun je deze overwegen

http://shop.conrad.nl/hui(...)n-terxon/751680.html

zie de onderste voor 175 euro

en aanvullen met http://www1.conrad.nl/scr(...)kies=1&scrwidth=1280

en dan kijken naar de openingsmelders

dan zit je op ongeveer 300 euro en als je meer budget hebt voor beveiliging kun je het altijd nog uitbreiden. Ik ga waarschijnlijk ook niet alles in 1 keer aanschaffen
zo te zien ben ik niet de enige die hier dus van gebruik maakt. })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')