abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81450242
Ik ben gister morgen overvallen in huis. Daarbij is ook veel geweld gebruikt.
http://www.omroepgelderla(...)oning-overvallen.htm
Ik vroeg me af wat ik kan doen om zo veel mogelijk terug te krijgen van de verzekering.
Ik heb veel bonnen nog wel van de tv laptop ed.
Maar heb ook ps3 games twv 1800 euro kwijt waarvan ik geen bonnen meer heb.
Vroeg m af wat ik in dit geval het beste kan doen. Er komt komende week iemand van de verzekering. Ik wil graag goed voor bereid zijn.
Alvast heel erg bedankt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_81450300
Is kut man

Succes ermee, ik weet er niet zoveel van. Dus ik hoop dat iemand je hiervoor kan adviseren.
Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 400 biljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?
pi_81450314
wtf
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:13:56 #4
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_81450352
Dat is zuur Sterke iig
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_81450362
Is dit echt?
3 gemaskerde mannen die je overvallen in je eigen huis, en jij maakt je druk over materiële zaken?
5 Ferrari's op videoband!
pi_81450394
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Is dit echt?
3 gemaskerde mannen die je overvallen in je eigen huis, en jij maakt je druk over materiële zaken?
DÜH.

Jij niet dan? Je moet toch ergens op gaan zitten. Of je mist je TV toch best wel snel.
pi_81450434
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Is dit echt?
Ja
Ik weet dat het een grote schok is. Ik ben er ook zeker overstuur van, maar buiten dat wil ik wel graag alles goed regelen.
Ik verdien wel ok, maar hou niet erg veel over per maand. En alles wat ik had heb ik erg lang voor gespaard. Mijn tv was me heilig, en had ik pas een paar maanden.
Ik wil gewoon graag goed voorbereid zijn. Het zielig doen over de aanval ga ik jullie niet mee lastig vallen.
pi_81450471
Inboedelverzekering.. tja ligt eraan hoe je dat verzekert hebt of had.
Als je dat x jaar geleden had afgesloten zul je niet een mooie nieuwe tv terugkrijgen.
Veel mensen vergeten het up-to-date te houden.

Maar veel sterkte in ieder geval ik hoop dat je het merendeel terug kan krijgen op de een of andere manier.
pi_81450544
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Inboedelverzekering.. tja ligt eraan hoe je dat verzekert hebt of had.
Als je dat x jaar geleden had afgesloten zul je niet een mooie nieuwe tv terugkrijgen.
Veel mensen vergeten het up-to-date te houden.

Maar veel sterkte in ieder geval ik hoop dat je het merendeel terug kan krijgen op de een of andere manier.
Ik heb de verzekering pas sinds september 2008.
Ik heb op dat moment een imboedelverzekering af gesloten en daarna er niks meer mee gedaan.
Op de papieren staat 18000 euro max. Maar ik weet dat ik ook verzekerd was tegen onderverzekering ofzo, omdat ik niet zelf die prijs heb opgegeven maar omdat dat automatisch berekend is.

Hoeveel % van die tv en dingen die ik met bon had krijg je normaal terug?
Hoeveel krijg je terug van de games, zonder bon?
Maakt het nog uit dat ik aangevallen ben? Lijkt me erger dan een normale diefstal.
pi_81450681
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:25 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik heb de verzekering pas sinds september 2008.
Ik heb op dat moment een imboedelverzekering af gesloten en daarna er niks meer mee gedaan.
Op de papieren staat 18000 euro max. Maar ik weet dat ik ook verzekerd was tegen onderverzekering ofzo, omdat ik niet zelf die prijs heb opgegeven maar omdat dat automatisch berekend is.

Hoeveel % van die tv en dingen die ik met bon had krijg je normaal terug?
Hoeveel krijg je terug van de games, zonder bon?
Maakt het nog uit dat ik aangevallen ben? Lijkt me erger dan een normale diefstal.
Ik weet niet hoeveel je terug krijgt.. het is klote van die bonnetjes.
(heb je misschien het nog wel op afschriften staan van je bankrekening? daar staat meestal een naam van winkel etc bij)

Dat van aangevallen zijn heb ik het nare gevoel dat de verzekering alleen zal kijken naar wat er gestolen is en meer niet.

Zeg maar de emotionele schade kun je alleen verhalen op de daders mochten ze gepakt worden.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:34:20 #11
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_81450707
Bonnetjes zijn niet perse noodzakelijk, als je maar kan aantonen (ongeveer) dat je de gejatte spullen in bezit hebt gehad. (denk aan handleidingen enzo) Zo was het iig bij mijn inbraak. Sterkte!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_81450733
Lees de polisvoorwaarden eens goed door zou ik zeggen.

Daar zou alles in moeten staan, ook of je de 'dagwaarde' of ' nieuwwaarde' uitgekeerd zal krijgen.

Hier nog 2 interressante artikelen voor je:

http://financieel.infonu.(...)edelverzekering.html

http://financieel.infonu.(...)uw-of-dagwaarde.html

[ Bericht 40% gewijzigd door Bassfly op 15-05-2010 10:42:25 ]
pi_81450768
Overvallen ze een Fokker.

Meer dan lege blikken bier, lege pizzadozen en lauwe pis is een colafles zul je daar niet vinden.

Ja, een TV en PS3 games.. Dan heb je wat.

Sterkte ermee.
pi_81450899
Ts is beroemd.
pi_81450965
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:34 schreef DoimeN het volgende:
Bonnetjes zijn niet perse noodzakelijk, als je maar kan aantonen (ongeveer) dat je de gejatte spullen in bezit hebt gehad. (denk aan handleidingen enzo) Zo was het iig bij mijn inbraak. Sterkte!
Das lekker.
De ps3 games had ik in een aparte map met losse cds, en heel veel lege hoesjes, maar helaas, die hebben ze ook mee genomen...
pi_81451111
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:47 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Das lekker.
De ps3 games had ik in een aparte map met losse cds, en heel veel lege hoesjes, maar helaas, die hebben ze ook mee genomen...
Ik denk dat de verzekeraar wel reeel zal zijn en bereid zal zijn een 'gemiddeld aantal' games (bv. 10 st) mee te nemen in de gestolen boedel.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:56:10 #17
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_81451138
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:47 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Das lekker.
Zijn die ps3 games het waardevolst dan? Misschien heb je nog wel een foto waar ze toevallig opstaan? Of inderdaad rekening afschriften. Het gaat de verzekering er alleen maar om dat je ze niet probeert te tillen wat iedereen altijd probeert. Je kent het wel, oh even die extra boormachine (of whatever) opgeven, whehe dat zal ze leren bij de verzekering.
--------------------------------------------------------------------------------------------
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:57:28 #18
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_81451162
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:54 schreef Bassfly het volgende:

[..]

Ik denk dat de verzekeraar wel reeel zal zijn en bereid zal zijn een 'gemiddeld aantal' games (bv. 10 st) mee te nemen in de gestolen boedel.
Nouja je moet ze natuurlijk gewoon allemaal eisen. Om hoeveel geld gaat het TS?
De geschatte geleden materiele schade dan natuurlijk. Als het niet hoog is gaat de verzekering echt niet moeilijk doen om een game meer of minder.
pi_81451187
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:35 schreef Bassfly het volgende:
Lees de polisvoorwaarden eens goed door zou ik zeggen.

Daar zou alles in moeten staan, ook of je de 'dagwaarde' of ' nieuwwaarde' uitgekeerd zal krijgen.

Hier nog 2 interressante artikelen voor je:

http://financieel.infonu.(...)edelverzekering.html

http://financieel.infonu.(...)uw-of-dagwaarde.html
Dacht ik al, ziet er allemaal niet zo gunstig uit...
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:59:47 #20
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_81451197
Oh wat waardeloos!

Ik heb zelf bij inbraken nog geen stuiver teruggekregen, ze hadden precies meegenomen wat niet onder de dekking viel.
Dus ja je moet er je polis op naslaan.

Heb je al contact gehad met Slachtofferhulp? Die hebben vaker met dit bijltje gehakt. Misschien kan een vrijwilliger er bij zijn als de verzekeringsman (m/v) langskomt?

Sterkte!
pi_81451228
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:57 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Nouja je moet ze natuurlijk gewoon allemaal eisen. Om hoeveel geld gaat het TS?
De geschatte geleden materiele schade dan natuurlijk. Als het niet hoog is gaat de verzekering echt niet moeilijk doen om een game meer of minder.
Ongeveer 25 PS3 games, ga nog even uitzoeken hoeveel precies. Het ergste is de special editions, (modern warfare 2 prestige ¤170) (dj hero (x2 (1 renegade) over de 200 euro..

Dat soort dingen. Totaal geschatte bedrag van de games is 1830 snel gerekend.
pi_81451237
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:59 schreef caroline88 het volgende:
Oh wat waardeloos!

Ik heb zelf bij inbraken nog geen stuiver teruggekregen, ze hadden precies meegenomen wat niet onder de dekking viel.
Dus ja je moet er je polis op naslaan.

Heb je al contact gehad met Slachtofferhulp? Die hebben vaker met dit bijltje gehakt. Misschien kan een vrijwilliger er bij zijn als de verzekeringsman (m/v) langskomt?

Sterkte!
Die komen ook nog idd. Zal eens kijken of ik dat kan combineren. Goede tip thanks.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:04:39 #23
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_81451284
Zo, wat een verhaal . Sterkte
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_81451334
Heb je de games online besteld? Meestal staat dan op je account van die winkel wat je ooit gekocht hebt.Dat zou je dan uit kunnen printen en heb je een bewijs.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:11:35 #25
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_81451421
Okay, ja ik kan alleen uit eigen ervaring spreken toen bij mij was ingebroken. Maar mijn verzekering was erg soepel en heb ongeveer 7k teruggekregen. Dit was ruim voldoende om alles opnieuw te kopen alleen de emotionele schade (er was iemand in mijn huis godverdomme, laat staan bij jou dat moet helemaal heftig zijn) en de niet te vervangen foto's op mijn computer zijn niet meer te herstellen natuurlijk.

Je moet ook echt niet te zwaar denken over de verzekeringsman, die man die begrijpt echt wel dat jij een zware emotionele klap hebt gehad. Hij zal echt geen dingen gaan vragen van: Oh ja? Bewijs het maar is dan.. Die gasten hebben ook vaker met het bijltje gehakt. Heb je al aangifte gedaan? Is de recherche al bij je geweest?

Desalniettemin lijkt het me toch verstandig dat je toch iemand erbij haalt, misschien je ouders? Ook omdat je toch relatief jong bent. Hierboven mij gaf ook iemand de tip slachtoffer hulp dat is ook een goed idee.

Wat ik me afvraag, er staat dat je ook mishandeld bent... Is het heel erg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')