quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:02 schreef DanielaJurcevice het volgende:
Trouwens in meerdere steden heb je:
LifeStyle Wonen
Engels, Verre Oosten, Klassiek
www.lifestylewonen.nl/
Riviera maison is zo leuk!!! Veel van die white wash meubels met letters erop..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:43 schreef Oblivion het volgende:
Rivièra-Maison
Interieur en vooral een dure winkel...![]()
Interessante lamp.quote:
Whehehequote:
Ja. Nou. Ik ben al lang blij dat je voor meubels kiest die ónder de gemiddelde prijs van Maupertuus zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Whehehe![]()
O en liefje? Zag je dat Maupertuus ook was genoemd?![]()
Daar dames en heren, kreeg ik de beste offerte voor zes Catifa-stoeltjes [afbeelding]
![]()
![]()
Nog wel een bom duiten hoor, dus dat wordt nog even sparen![]()
Da's toch een soort alternatieve Leen Bakker geworden?quote:Overigens behoort Trendhopper ook tot mijn favorieten. Daar kom ik nóóit met legen handen vandaan![]()
Trendhopperquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:03 schreef Koningin het volgende:
De lifestyle winkels zijn heel erg leuk, heb nog bonnen liggen volgens mij!
Bij de Trendhopper hebben ze ook leuke dingen: www.trendhopper.nl
Alsof alles exclusief moet zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:31 schreef dnzl het volgende:
[..]
Trendhopper![]()
Veel te duur voor wat je ervoor krijgt (lees: niet exclusief en niet erg kwalitatief)
Nog 11 maanden en dan zijn er weer de "iets-moois-voor-de-prijs-van iets-lelijks-dagen" bij Maupertuusquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja. Nou. Ik ben al lang blij dat je voor meubels kiest die ónder de gemiddelde prijs van Maupertuus zitten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |