Maar upstairs is wel ongelofelijk mooi en degelijk, heb hier ook een trap laten opknappen door Upstairs.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:00 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ziet er goed uit... hele vooruitgang en stukken goedkoper als upstairs denk ik.....?
Je krijgt speciale verf die gewoon doorzichtig is voor de trap. Dit kun je over de verflaag heen doen wanneer je klaar bent. En je kunt natuurlijk ook wat stukken vloertegel of speciale trapmatten bevestigen zodat je niet op je snuffel gaat.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:07 schreef Sakura het volgende:
[..]
Maar upstairs is wel ongelofelijk mooi en degelijk, heb hier ook een trap laten opknappen door Upstairs.
Verf slijt helaas zeer snel weg van een trap, had mijn trap ook eerst geverfd, maar na enkele jaren zag je al slijtplekken.
Overigens is verf over het algemeen ook behoorlijk glad voor een trap. Ben zelf nooit echt naar beneden gesodemieterd, maar ben wel vaak -net- niet op de geverfde trap uitgegleden.
Je kunt er altijd nog van die halve maan dingetejs op plakken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:07 schreef Sakura het volgende:
[..]
Maar upstairs is wel ongelofelijk mooi en degelijk, heb hier ook een trap laten opknappen door Upstairs.
Verf slijt helaas zeer snel weg van een trap, had mijn trap ook eerst geverfd, maar na enkele jaren zag je al slijtplekken.
Overigens is verf over het algemeen ook behoorlijk glad voor een trap. Ben zelf nooit echt naar beneden gesodemieterd, maar ben wel vaak -net- niet op de geverfde trap uitgegleden.
wat kostte dat geintje bij upstairs?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:07 schreef Sakura het volgende:
[..]
Was rond de 2500 pleuro'squote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:46 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
wat kostte dat geintje bij upstairs?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:43 schreef Sakura het volgende:
[..]
Was rond de 2500 pleuro's
Moet overigens wel zeggen dat TS heel erg netjes werk geleverd heeft, maar zo ziet het werk van Upstairs er dus uit (overbodig te zeggen welke foto's oud en welke de nieuwe situatie zijn)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet je zeker dat alle treden dezelfde maat hebben? al lijkt de trap recht?quote:Op maandag 30 november 2009 15:23 schreef liquid-orange het volgende:
Mhh, dit ga ik ook maar doen met mijn trap. Ik wil mijn trap graag opknappen, maar niet te duur. Het ziet er nu niet uit: donkergroen met zwarte halve maantjes. Ik heb al gezocht op traprenovatie bedrijven, maar da's is zooo duur. Gelukkig heb ik een rechte trap, dus als ik alles bij de bouwmarkt op maat laat zagen komt het vast goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |