abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:16:14 #1
311225 FeelsRight
Een unieke woonwebshop.
pi_84283054
Sinds maart van dit jaar heb ik een webshop met gebruikte en handgemaakte accessoires voor in en om 't huis en op het gebied van mode. *knip*

Op dit moment ben ik bezig met een tips en links pagina om de allerleukste woonwinkels onder de aandacht te brengen. Mijn lijstje met leuke winkels is al behoorlijk compleet, maar ik wil natuurlijk niks missen, dus als je nog een winkel weet, online of niet, die echt een plekje moet krijgen, dan hoor ik het natuurlijk graag

[ Bericht 6% gewijzigd door Vonkenboer op 20-07-2010 18:43:12 (Spam verwijderd.) ]
Feels right is een bijzondere webshop met een eigen karakter. Je vindt er accessoires voor in en om het huis en op het gebied van mode. De collectie bestaat uit gebruikte spullen en eigen ontwerpen. De vormgeving van de webshop nodigt uit om fijn ron
pi_84283093
Val kapot met je kutspam, hoer
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_84283122
14 euro voor een peer.

Afzetter
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:53:48 #4
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_84284438
Gaat hem niet worden, denk ik.

Waarom zou je trouwens woonwinkels onder de aandacht willen brengen? Daar zijn toch gewoon advertentietoestanden voor..?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:34:04 #5
311225 FeelsRight
Een unieke woonwebshop.
pi_84285897
Ok, is dat even een totaal andere reactie dan ik had verwacht zeg...
ik ben me werkelijk van geen kwaad bewust,.. liefst zou ik mijn hele topic verwijderen, maar dat gaat dus niet. De link is er in ieder geval uit...

Won't be doing that again any time soon,...
Never mind...
Feels right is een bijzondere webshop met een eigen karakter. Je vindt er accessoires voor in en om het huis en op het gebied van mode. De collectie bestaat uit gebruikte spullen en eigen ontwerpen. De vormgeving van de webshop nodigt uit om fijn ron
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:43:05 #6
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_84286258
Ach, elk forum heeft huisregels, is toch niets nieuws?
Misschien goed om die eerst even door te lezen.

En verder welkom op Fok
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  woensdag 21 juli 2010 @ 09:03:39 #7
18695 KeRsTmAnNeKe
December my ass!
pi_84303698
Spammen kan je beter, net als de rest, op tros radar forum doen :p

Linken naar woonwinkels zou ik niet zo snel doen, tips zijn wel leuk om te vermelden.
Zorg er ook voor dat je actief bent/gaat worden op facebook en twitter. En dan niet alleen aanbiedingen derop plempen of gewoon harde reclame, maar nuttige teksten en links naar filmpjes en sites.

Als je linkt naar woonwinkels kunnen mensen denken dat je daar onderdeel van bent, of andersom, staan ze in de winkels te klagen dat ze jouw spullen niet hebben (ja webshoppers kunnen zo dom doen). Of je bent ze gewoon kwijt als klant omdat ze naar die winkels gaan en daar spullen kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')