abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54000171
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:48 schreef dahei het volgende:

[..]

Toch nog even gekeken en inderdaad, je hebt gelijk! Problem solved!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:23:23 #27
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_54111152
Bij Cranenbroek in Dongen heb je ook werkkleding voor een prikkie
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
pi_54111964
Hoi Hoi,

We hebben vorige weekend ook laminaat gelegd, maar ik heb last van mijn rechterknie...maar ik heb gewoon kniebeschermers gebruikt. Ik ben een recreatieve skater, en je kan bij de sportwinkel van die kniebeschermers kopen van een goeie merk, volgens mij ben je iets van ca 30 euro kwijt ervoor..ze werken goed...
pi_54117390
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 15:53 schreef Gail het volgende:
Hoi Hoi,

We hebben vorige weekend ook laminaat gelegd, maar ik heb last van mijn rechterknie...maar ik heb gewoon kniebeschermers gebruikt. Ik ben een recreatieve skater, en je kan bij de sportwinkel van die kniebeschermers kopen van een goeie merk, volgens mij ben je iets van ca 30 euro kwijt ervoor..ze werken goed...
Volgens mij geef je zelf al aan dat jouw oplossing niet werkt, of begrijp ik je verkeerd?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_54117502
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef dahei het volgende:

[..]

Volgens mij geef je zelf al aan dat jouw oplossing niet werkt, of begrijp ik je verkeerd?
Ligt die vloer nou nog niet?????
pi_54129267
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef dahei het volgende:

[..]

hahhah nee misschien had ik het anders moeten zeggen lol, ik heb normaal gesproken al last van mijn rechterknie, was een paar jaar geleden geopereerd...ik kan niet echt op mijn rechterknie steunen op de grond.

maar met die kniebeschermers ging alles goed..

echt een aanrader als je niet al te geld wilt uitgeven aan zo een dure broek..tenzij je het vaker gaat gebruiken...
  Moderator woensdag 24 oktober 2007 @ 17:10:52 #32
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_54138349
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:16 schreef Gail het volgende:

[..]

hahhah nee misschien had ik het anders moeten zeggen lol, ik heb normaal gesproken al last van mijn rechterknie, was een paar jaar geleden geopereerd...ik kan niet echt op mijn rechterknie steunen op de grond.

echt een aanrader als je niet al te geld wilt uitgeven aan zo een dure broek..tenzij je het vaker gaat gebruiken...
Het voordeel van zo'n werkbroek vind ik dat er grote zakken inzitten om ff het gereedschap of klein materiaal in te doen als je bijvoorbeeld op een trapje staat.

Het is ook gewoon makkelijk zo in en om het huis
pi_54148262
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:19 schreef Solingjan het volgende:

[..]

Ligt die vloer nou nog niet?????
Nee, ik krijg pas 1 november de sleutel
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_54148307
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:16 schreef Gail het volgende:

[..]

Ik had al een setje liggen, maar die bandjes beginnen al snel te irriteren. Vandaar dat ik het opgelost heb door broeken te kopen. Maar het is waarschijnlijk wel een goede tip voor iemand dit dit topic leest.
pi_59715742
hallo,

weet iemand of ik zo een snickerbroek hier in limburg kan vinden
bmw for ever
  donderdag 26 juni 2008 @ 21:58:32 #36
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_59716798
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 19:46 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Tjah ik lig (als electromonteur) vrijwel dagelijks op mijn kniëen; en gezien mijn kniëen nog een jaar of 60 mee moeten

Scheelt op langer termijn gewoon blessures
Mag ik je even huldigen?

Ik zie dagelijks mensen die eigenwijs doorploeteren en "zolang ze toch nergens last van hebben geeft het niet" blijven roepen, terwijl hun knieeën, rug, nek e.d. kraken en knisperen wanneer ik ze iets laat uitvoeren...

Dus nogmaals, hulde!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:24:03 #37
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_59717763
jij bent uitvoerder,kan niet missen.
pi_59721506
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:24 schreef rollator_GSI het volgende:
jij bent uitvoerder,kan niet missen.
ja hoor, en u werkt zeker op kantoor...

bij ons werkt iederéén in broeken met kniebeschermers (installatie-techniek)

heeft u het wel eens ervaren hoe het voelt om met je knie bovenop een steentje, schroefje of (vul zelf maar in) te gaan zitten?

think about it.

wc spreuk; drollen van meer als een meter graag in de hoek zetten, daar maken we een uitvoerder van.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 09:19:50 #39
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_59748046
ik werk niet op kantoor...

ik werk al jaren met kniebeschermers,als je ze eens vergeet in te doen merk je het gelijk.
en ja ik weet wat het is om ergens in te gaan zitten.

ik zou graag eens rugbeschermers willen,een plank in mn overall of zo , hahahahaha
pi_59939468
erg is dat als je vergeten bent die dingen erin te doen (mwoah kan wel even)
lekker niet dus.
even een steentje o.i.d onder je knie...... :-(
laat de uitvinder van de rugprotectie maar komen!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:22:13 #41
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59964720
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:10 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Het voordeel van zo'n werkbroek vind ik dat er grote zakken inzitten om ff het gereedschap of klein materiaal in te doen als je bijvoorbeeld op een trapje staat.

Het is ook gewoon makkelijk zo in en om het huis
Idd, en ook thuis kun je last krijgen van je knieen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  Moderator dinsdag 8 juli 2008 @ 16:41:42 #42
92034 crew  Vonkenboer
pi_59975811

Sinds kort ben ik overgestapt naar een ander merk werkkleding

Voordelen voor mij als elektricien zijn dat het gedeelte op je knie extra verstevigd is. De zakken nog net iets ruimer zijn en de randen van de zakken verstevigd zijn. Deze broek gaat bij mij ook langer mee dan een snickers werkbroek (hoewel snickers helemaal geen slechte werkkleding maakt !).

pi_67724058
Hier vind je ook werkbroeken en bedrijfskleding waar je wellicht iets mee kunt!

Succes
  Moderator zondag 5 april 2009 @ 13:02:04 #44
92034 crew  Vonkenboer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')