quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:48 schreef dahei het volgende:
[..]
Toch nog even gekeken en inderdaad, je hebt gelijk! Problem solved!
Volgens mij geef je zelf al aan dat jouw oplossing niet werkt, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:53 schreef Gail het volgende:
Hoi Hoi,
We hebben vorige weekend ook laminaat gelegd, maar ik heb last van mijn rechterknie...maar ik heb gewoon kniebeschermers gebruikt. Ik ben een recreatieve skater, en je kan bij de sportwinkel van die kniebeschermers kopen van een goeie merk, volgens mij ben je iets van ca 30 euro kwijt ervoor..ze werken goed...
Ligt die vloer nou nog niet?????quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef dahei het volgende:
[..]
Volgens mij geef je zelf al aan dat jouw oplossing niet werkt, of begrijp ik je verkeerd?
hahhah nee misschien had ik het anders moeten zeggen lol, ik heb normaal gesproken al last van mijn rechterknie, was een paar jaar geleden geopereerd...ik kan niet echt op mijn rechterknie steunen op de grond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef dahei het volgende:
[..]
Volgens mij geef je zelf al aan dat jouw oplossing niet werkt, of begrijp ik je verkeerd?
Het voordeel van zo'n werkbroek vind ik dat er grote zakken inzitten om ff het gereedschap of klein materiaal in te doen als je bijvoorbeeld op een trapje staat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:16 schreef Gail het volgende:
[..]
hahhah nee misschien had ik het anders moeten zeggen lol, ik heb normaal gesproken al last van mijn rechterknie, was een paar jaar geleden geopereerd...ik kan niet echt op mijn rechterknie steunen op de grond.
maar met die kniebeschermers ging alles goed..
echt een aanrader als je niet al te geld wilt uitgeven aan zo een dure broek..tenzij je het vaker gaat gebruiken...
Nee, ik krijg pas 1 november de sleutelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:19 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Ligt die vloer nou nog niet?????
Ik had al een setje liggen, maar die bandjes beginnen al snel te irriteren. Vandaar dat ik het opgelost heb door broeken te kopen. Maar het is waarschijnlijk wel een goede tip voor iemand dit dit topic leest.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:16 schreef Gail het volgende:
[..]
hahhah nee misschien had ik het anders moeten zeggen lol, ik heb normaal gesproken al last van mijn rechterknie, was een paar jaar geleden geopereerd...ik kan niet echt op mijn rechterknie steunen op de grond.
maar met die kniebeschermers ging alles goed..
echt een aanrader als je niet al te geld wilt uitgeven aan zo een dure broek..tenzij je het vaker gaat gebruiken...
Mag ik je even huldigen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Tjah ik lig (als electromonteur) vrijwel dagelijks op mijn kniëen; en gezien mijn kniëen nog een jaar of 60 mee moeten![]()
Scheelt op langer termijn gewoon blessures![]()
ja hoor, en u werkt zeker op kantoor...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:24 schreef rollator_GSI het volgende:
jij bent uitvoerder,kan niet missen.
Idd, en ook thuis kun je last krijgen van je knieenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het voordeel van zo'n werkbroek vind ik dat er grote zakken inzitten om ff het gereedschap of klein materiaal in te doen als je bijvoorbeeld op een trapje staat.
Het is ook gewoon makkelijk zo in en om het huis![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |