Een broek waarmee je een staat maaktquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:30 schreef dahei het volgende:
Ik heb al gezocht op Google op "statenmakersbroek" maar niets gevonden. Hebben jullie enig idee waar je dit soort kleding kan kopen?
Oh was dat het, geen wonder dat ik niets heb gevondenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Een broek waarmee je een staat maakt? Je moet ook zoeken op stratenmakersbroek
![]()
Maar heb je bij de gamma etc. niet van dat soort kleding? Of winkels met werkkleding?
Die heb ik toevallig van de week gekocht, maar dat is niet zo praktisch, omdat je steeds opstaat, weer gaat zitten en dan ook op een andere plek. Ik zoek echt zo'n broek.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan tegenwoordig bij de Gamma enzo ook van die schuimen plankjes kopen voor dit doel. Daar kan je dan met je knietjes op gaan zitten.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:16 schreef jurgen. het volgende:
tis idd hard werken dat vloeren leggen en je merkt er zeker wat van. Sterkte met zoeken en mischien is het informeren bij collega's waar je zoiets kan kopen een betere optie dan hier op FOK!![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:30 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb zelf een snickers werkbroek; puur omdat je als elektricien gewoon veelvuldig op je knie'n hurkt
[ afbeelding ]
Ze zijn zeker niet goedkoop; maar ze zijn wel heel erg duurzaam.
Heb de huidige broek alweer 1,5 jaar en er is nog niks aan te zien![]()
In de werkbroek doe je van dit soort knie stukken
[ afbeelding ]
Bij de betere gereedschapshandel is meestal wel een ruim assortiment aan werk kleding te vinden.
Voor een snickers werkbroek reken maar op ¤ 10.- voor de kniestukken en ¤ 50,- voor de broek zelf.
Ik personelijk zou niet wat anders willen kiezen dan Snickers werkbroeken![]()
Tjah ik lig (als electromonteur) vrijwel dagelijks op mijn kniëen; en gezien mijn kniëen nog een jaar of 60 mee moetenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:24 schreef dahei het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat ze hele mooie broeken hebben en als ik vaker vloeren zou moeten leggen of zwaar zou moeten klussen had ik er zeker één gekocht. Het gaat me nu om 3 dagen werk ofzo en het werd me toch iets te duur. Ik zou vóór één broek op ruim 120 euro uitkomen.
Ik heb vandaag maar twee KLM broeken besteld. Daar zal het ook wel mee lukken.
Je hebt groot gelijk. Als ik jouw werk zou doen zou ik ook het beste van het beste kopen!quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Tjah ik lig (als electromonteur) vrijwel dagelijks op mijn kniëen; en gezien mijn kniëen nog een jaar of 60 mee moeten![]()
Scheelt op langer termijn gewoon blessures![]()
Is de stof van de kniezak dan niet omgeslagen aan de onderzijde, waar je het kniestuk achter moet stoppen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:16 schreef dahei het volgende:
De beschermers donderen er inderdaad uit. Ik ga maar eens klittenband erin naaien om dit te voorkomen.
Nee, er zit alleen een zak in.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:56 schreef Aplus het volgende:
[..]
Is de stof van de kniezak dan niet omgeslagen aan de onderzijde, waar je het kniestuk achter moet stoppen?
Voordeel daarvan is dat ze niet omhoog kruipenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:07 schreef dahei het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Als ik jouw werk zou doen zou ik ook het beste van het beste kopen!
Ik heb nog een vraagje (waarschijnlijk een beetje blond, maar toch).
Gisteren heb ik twee broeken van KLM binnen gekregen. Het viel me op dat de kniebeschermers er van onderen in moesten. Vallen die er zo niet uit? Ik zou verwachten dat je ze er vanaf boven in zou moeten stoppen.
Toch nog even gekeken en inderdaad, je hebt gelijk! Problem solved!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:56 schreef Aplus het volgende:
[..]
Is de stof van de kniezak dan niet omgeslagen aan de onderzijde, waar je het kniestuk achter moet stoppen?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:48 schreef dahei het volgende:
[..]
Toch nog even gekeken en inderdaad, je hebt gelijk! Problem solved!
Volgens mij geef je zelf al aan dat jouw oplossing niet werkt, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:53 schreef Gail het volgende:
Hoi Hoi,
We hebben vorige weekend ook laminaat gelegd, maar ik heb last van mijn rechterknie...maar ik heb gewoon kniebeschermers gebruikt. Ik ben een recreatieve skater, en je kan bij de sportwinkel van die kniebeschermers kopen van een goeie merk, volgens mij ben je iets van ca 30 euro kwijt ervoor..ze werken goed...
Ligt die vloer nou nog niet?????quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef dahei het volgende:
[..]
Volgens mij geef je zelf al aan dat jouw oplossing niet werkt, of begrijp ik je verkeerd?
hahhah nee misschien had ik het anders moeten zeggen lol, ik heb normaal gesproken al last van mijn rechterknie, was een paar jaar geleden geopereerd...ik kan niet echt op mijn rechterknie steunen op de grond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef dahei het volgende:
[..]
Volgens mij geef je zelf al aan dat jouw oplossing niet werkt, of begrijp ik je verkeerd?
Het voordeel van zo'n werkbroek vind ik dat er grote zakken inzitten om ff het gereedschap of klein materiaal in te doen als je bijvoorbeeld op een trapje staat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:16 schreef Gail het volgende:
[..]
hahhah nee misschien had ik het anders moeten zeggen lol, ik heb normaal gesproken al last van mijn rechterknie, was een paar jaar geleden geopereerd...ik kan niet echt op mijn rechterknie steunen op de grond.
maar met die kniebeschermers ging alles goed..
echt een aanrader als je niet al te geld wilt uitgeven aan zo een dure broek..tenzij je het vaker gaat gebruiken...
Nee, ik krijg pas 1 november de sleutelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:19 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Ligt die vloer nou nog niet?????
Ik had al een setje liggen, maar die bandjes beginnen al snel te irriteren. Vandaar dat ik het opgelost heb door broeken te kopen. Maar het is waarschijnlijk wel een goede tip voor iemand dit dit topic leest.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:16 schreef Gail het volgende:
[..]
hahhah nee misschien had ik het anders moeten zeggen lol, ik heb normaal gesproken al last van mijn rechterknie, was een paar jaar geleden geopereerd...ik kan niet echt op mijn rechterknie steunen op de grond.
maar met die kniebeschermers ging alles goed..
echt een aanrader als je niet al te geld wilt uitgeven aan zo een dure broek..tenzij je het vaker gaat gebruiken...
Mag ik je even huldigen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Tjah ik lig (als electromonteur) vrijwel dagelijks op mijn kniëen; en gezien mijn kniëen nog een jaar of 60 mee moeten![]()
Scheelt op langer termijn gewoon blessures![]()
ja hoor, en u werkt zeker op kantoor...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:24 schreef rollator_GSI het volgende:
jij bent uitvoerder,kan niet missen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |