abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53685353
Ik ga binnenkort een laminaatvloer leggen en ik kan me herinneren dat ik de vorige keer nog dagenlang last van mijn knieen heb gehad. Later heb ik het nog een keer gedaan met losse kniebeschermers (met elastieken) maar dat beviel me niet zo, want die elastieken die gaan irriteren na verloop van tijd.
Ik weet dat stratenmakers broeken gebruiken met een soort van kussens op de knieën. Ik heb al gezocht op Google op "statenmakersbroek" maar niets gevonden. Hebben jullie enig idee waar je dit soort kleding kan kopen?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_53685373
+ +

Of je gaat even langs een motorzaak, misschien zijn er nog van die oversized motorbroeken in de aanbieding?
pi_53685640
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 08:30 schreef dahei het volgende:
Ik heb al gezocht op Google op "statenmakersbroek" maar niets gevonden. Hebben jullie enig idee waar je dit soort kleding kan kopen?
Een broek waarmee je een staat maakt ? Je moet ook zoeken op stratenmakersbroek

Maar heb je bij de gamma etc. niet van dat soort kleding? Of winkels met werkkleding?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_53685743
De boerenbond, tuinbouwcentra etc.
pi_53691320
http://www.gerritse.nl/vakkleding/kledingfolder%202007_v_def.pdf
kijk hier maar eens.

De meeste werkbroeken hebben daar een vakje bij de knieën zitten die je kunt vullen met speciale kniekussens.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:29:05 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53694176
Je kan tegenwoordig bij de Gamma enzo ook van die schuimen plankjes kopen voor dit doel. Daar kan je dan met je knietjes op gaan zitten.
pi_53694907
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 08:54 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Een broek waarmee je een staat maakt ? Je moet ook zoeken op stratenmakersbroek

Maar heb je bij de gamma etc. niet van dat soort kleding? Of winkels met werkkleding?
Oh was dat het, geen wonder dat ik niets heb gevonden
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_53694947
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan tegenwoordig bij de Gamma enzo ook van die schuimen plankjes kopen voor dit doel. Daar kan je dan met je knietjes op gaan zitten.
Die heb ik toevallig van de week gekocht, maar dat is niet zo praktisch, omdat je steeds opstaat, weer gaat zitten en dan ook op een andere plek. Ik zoek echt zo'n broek.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:16:30 #9
191980 jurgen.
Sarang Mi lobi
pi_53695190
tis idd hard werken dat vloeren leggen en je merkt er zeker wat van. Sterkte met zoeken en mischien is het informeren bij collega's waar je zoiets kan kopen een betere optie dan hier op FOK!
pi_53695769
Zoals Gurb al zegt - zoeken naar werkbroeken zoals van Havep bv

pi_53696060
Hier even kijken ,heb er zelf ook één en ze zijn sterk.

http://www.snickersshop.com/product.asp?id=47#
pi_53702482
snickers
havep
klm

maar snickers is toch wel veruit het best
gemmideld elke week 1 keer dezelfde broek aan en al meer dan een jaar op mijn knieen in de tuinen en nog slijtplekje te zien
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_53753494
1 woord snickers is misschien duur in aanschaf maar je hebt er lang plezier van ben wonginstofferder dus zit bijna elke dag op de vloer (beton, laminaat, tapijt) heb er al veel versleten maar ze gaan het langst mee. en de knielappen zijn het best.
pi_53757873
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:16 schreef jurgen. het volgende:
tis idd hard werken dat vloeren leggen en je merkt er zeker wat van. Sterkte met zoeken en mischien is het informeren bij collega's waar je zoiets kan kopen een betere optie dan hier op FOK!

Het is mijn werk niet om vloeren te leggen. Ik ben een IT'er met gevoelige knietjes
  Moderator zondag 7 oktober 2007 @ 10:30:14 #15
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_53758566
Heb zelf een snickers werkbroek; puur omdat je als elektricien gewoon veelvuldig op je knie'n hurkt

Ze zijn zeker niet goedkoop; maar ze zijn wel heel erg duurzaam.
Heb de huidige broek alweer 1,5 jaar en er is nog niks aan te zien

In de werkbroek doe je van dit soort knie stukken

Bij de betere gereedschapshandel is meestal wel een ruim assortiment aan werk kleding te vinden.
Voor een snickers werkbroek reken maar op ¤ 10.- voor de kniestukken en ¤ 50,- voor de broek zelf.

Ik personelijk zou niet wat anders willen kiezen dan Snickers werkbroeken
pi_53777355
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 10:30 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb zelf een snickers werkbroek; puur omdat je als elektricien gewoon veelvuldig op je knie'n hurkt

[ afbeelding ]
Ze zijn zeker niet goedkoop; maar ze zijn wel heel erg duurzaam.
Heb de huidige broek alweer 1,5 jaar en er is nog niks aan te zien

In de werkbroek doe je van dit soort knie stukken
[ afbeelding ]

Bij de betere gereedschapshandel is meestal wel een ruim assortiment aan werk kleding te vinden.
Voor een snickers werkbroek reken maar op ¤ 10.- voor de kniestukken en ¤ 50,- voor de broek zelf.

Ik personelijk zou niet wat anders willen kiezen dan Snickers werkbroeken

Ik vind inderdaad dat ze hele mooie broeken hebben en als ik vaker vloeren zou moeten leggen of zwaar zou moeten klussen had ik er zeker één gekocht. Het gaat me nu om 3 dagen werk ofzo en het werd me toch iets te duur. Ik zou vóór één broek op ruim 120 euro uitkomen.
Ik heb vandaag maar twee KLM broeken besteld. Daar zal het ook wel mee lukken.
  Moderator maandag 8 oktober 2007 @ 19:46:25 #17
92034 crew  Vonkenboer
pi_53797703
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:24 schreef dahei het volgende:

[..]

Ik vind inderdaad dat ze hele mooie broeken hebben en als ik vaker vloeren zou moeten leggen of zwaar zou moeten klussen had ik er zeker één gekocht. Het gaat me nu om 3 dagen werk ofzo en het werd me toch iets te duur. Ik zou vóór één broek op ruim 120 euro uitkomen.
Ik heb vandaag maar twee KLM broeken besteld. Daar zal het ook wel mee lukken.
Tjah ik lig (als electromonteur) vrijwel dagelijks op mijn kniëen; en gezien mijn kniëen nog een jaar of 60 mee moeten

Scheelt op langer termijn gewoon blessures
pi_53885552
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 19:46 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Tjah ik lig (als electromonteur) vrijwel dagelijks op mijn kniëen; en gezien mijn kniëen nog een jaar of 60 mee moeten

Je hebt groot gelijk. Als ik jouw werk zou doen zou ik ook het beste van het beste kopen!

Ik heb nog een vraagje (waarschijnlijk een beetje blond, maar toch ).

Gisteren heb ik twee broeken van KLM binnen gekregen. Het viel me op dat de kniebeschermers er van onderen in moesten. Vallen die er zo niet uit? Ik zou verwachten dat je ze er vanaf boven in zou moeten stoppen.
pi_53886186
Ik denk dat als ze er van boven in gaan, ze tijdens het bukken en opstaan omhoog kruipen.

Bij diegene die ik ken met zo'n broek gaan ze er ook van onder in.
pi_53889248
maakt niet veel uit van boven of van onder. bij die snickers broeken gaan ze ervan boven in, zit alleen een flap overheen zodat hij er niet uitkan
pi_53980592
De beschermers donderen er inderdaad uit. Ik ga maar eens klittenband erin naaien om dit te voorkomen.
pi_53983565
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 01:16 schreef dahei het volgende:
De beschermers donderen er inderdaad uit. Ik ga maar eens klittenband erin naaien om dit te voorkomen.
Is de stof van de kniezak dan niet omgeslagen aan de onderzijde, waar je het kniestuk achter moet stoppen?
pi_53990740
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 09:56 schreef Aplus het volgende:

[..]

Is de stof van de kniezak dan niet omgeslagen aan de onderzijde, waar je het kniestuk achter moet stoppen?
Nee, er zit alleen een zak in.
  Moderator woensdag 17 oktober 2007 @ 16:27:14 #24
92034 crew  Vonkenboer
pi_53990974
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:07 schreef dahei het volgende:

[..]

Je hebt groot gelijk. Als ik jouw werk zou doen zou ik ook het beste van het beste kopen!

Ik heb nog een vraagje (waarschijnlijk een beetje blond, maar toch ).

Gisteren heb ik twee broeken van KLM binnen gekregen. Het viel me op dat de kniebeschermers er van onderen in moesten. Vallen die er zo niet uit? Ik zou verwachten dat je ze er vanaf boven in zou moeten stoppen.
Voordeel daarvan is dat ze niet omhoog kruipen ; bij snickers werkbroeken gaan ze er ook van onder in en blijven ze hangen
pi_53999480
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 09:56 schreef Aplus het volgende:

[..]

Toch nog even gekeken en inderdaad, je hebt gelijk! Problem solved!
pi_54000171
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 22:48 schreef dahei het volgende:

[..]

Toch nog even gekeken en inderdaad, je hebt gelijk! Problem solved!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:23:23 #27
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_54111152
Bij Cranenbroek in Dongen heb je ook werkkleding voor een prikkie
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
pi_54111964
Hoi Hoi,

We hebben vorige weekend ook laminaat gelegd, maar ik heb last van mijn rechterknie...maar ik heb gewoon kniebeschermers gebruikt. Ik ben een recreatieve skater, en je kan bij de sportwinkel van die kniebeschermers kopen van een goeie merk, volgens mij ben je iets van ca 30 euro kwijt ervoor..ze werken goed...
pi_54117390
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 15:53 schreef Gail het volgende:
Hoi Hoi,

We hebben vorige weekend ook laminaat gelegd, maar ik heb last van mijn rechterknie...maar ik heb gewoon kniebeschermers gebruikt. Ik ben een recreatieve skater, en je kan bij de sportwinkel van die kniebeschermers kopen van een goeie merk, volgens mij ben je iets van ca 30 euro kwijt ervoor..ze werken goed...
Volgens mij geef je zelf al aan dat jouw oplossing niet werkt, of begrijp ik je verkeerd?
pi_54117502
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef dahei het volgende:

[..]

Volgens mij geef je zelf al aan dat jouw oplossing niet werkt, of begrijp ik je verkeerd?
Ligt die vloer nou nog niet?????
pi_54129267
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef dahei het volgende:

[..]

hahhah nee misschien had ik het anders moeten zeggen lol, ik heb normaal gesproken al last van mijn rechterknie, was een paar jaar geleden geopereerd...ik kan niet echt op mijn rechterknie steunen op de grond.

maar met die kniebeschermers ging alles goed..

echt een aanrader als je niet al te geld wilt uitgeven aan zo een dure broek..tenzij je het vaker gaat gebruiken...
  Moderator woensdag 24 oktober 2007 @ 17:10:52 #32
92034 crew  Vonkenboer
pi_54138349
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:16 schreef Gail het volgende:

[..]

hahhah nee misschien had ik het anders moeten zeggen lol, ik heb normaal gesproken al last van mijn rechterknie, was een paar jaar geleden geopereerd...ik kan niet echt op mijn rechterknie steunen op de grond.

echt een aanrader als je niet al te geld wilt uitgeven aan zo een dure broek..tenzij je het vaker gaat gebruiken...
Het voordeel van zo'n werkbroek vind ik dat er grote zakken inzitten om ff het gereedschap of klein materiaal in te doen als je bijvoorbeeld op een trapje staat.

Het is ook gewoon makkelijk zo in en om het huis
pi_54148262
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:19 schreef Solingjan het volgende:

[..]

Ligt die vloer nou nog niet?????
Nee, ik krijg pas 1 november de sleutel
pi_54148307
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:16 schreef Gail het volgende:

[..]

Ik had al een setje liggen, maar die bandjes beginnen al snel te irriteren. Vandaar dat ik het opgelost heb door broeken te kopen. Maar het is waarschijnlijk wel een goede tip voor iemand dit dit topic leest.
pi_59715742
hallo,

weet iemand of ik zo een snickerbroek hier in limburg kan vinden
bmw for ever
  donderdag 26 juni 2008 @ 21:58:32 #36
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_59716798
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 19:46 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Mag ik je even huldigen?

Ik zie dagelijks mensen die eigenwijs doorploeteren en "zolang ze toch nergens last van hebben geeft het niet" blijven roepen, terwijl hun knieeën, rug, nek e.d. kraken en knisperen wanneer ik ze iets laat uitvoeren...

Dus nogmaals, hulde!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:24:03 #37
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_59717763
jij bent uitvoerder,kan niet missen.
pi_59721506
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:24 schreef rollator_GSI het volgende:
jij bent uitvoerder,kan niet missen.
ja hoor, en u werkt zeker op kantoor...

bij ons werkt iederéén in broeken met kniebeschermers (installatie-techniek)

heeft u het wel eens ervaren hoe het voelt om met je knie bovenop een steentje, schroefje of (vul zelf maar in) te gaan zitten?

think about it.

wc spreuk; drollen van meer als een meter graag in de hoek zetten, daar maken we een uitvoerder van.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 09:19:50 #39
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_59748046
ik werk niet op kantoor...

ik werk al jaren met kniebeschermers,als je ze eens vergeet in te doen merk je het gelijk.
en ja ik weet wat het is om ergens in te gaan zitten.

ik zou graag eens rugbeschermers willen,een plank in mn overall of zo , hahahahaha
pi_59939468
erg is dat als je vergeten bent die dingen erin te doen (mwoah kan wel even)
lekker niet dus.
even een steentje o.i.d onder je knie...... :-(
laat de uitvinder van de rugprotectie maar komen!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:22:13 #41
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59964720
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:10 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Het voordeel van zo'n werkbroek vind ik dat er grote zakken inzitten om ff het gereedschap of klein materiaal in te doen als je bijvoorbeeld op een trapje staat.

Het is ook gewoon makkelijk zo in en om het huis
Idd, en ook thuis kun je last krijgen van je knieen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  Moderator dinsdag 8 juli 2008 @ 16:41:42 #42
92034 crew  Vonkenboer
pi_59975811

Sinds kort ben ik overgestapt naar een ander merk werkkleding

Voordelen voor mij als elektricien zijn dat het gedeelte op je knie extra verstevigd is. De zakken nog net iets ruimer zijn en de randen van de zakken verstevigd zijn. Deze broek gaat bij mij ook langer mee dan een snickers werkbroek (hoewel snickers helemaal geen slechte werkkleding maakt !).

pi_67724058
Hier vind je ook werkbroeken en bedrijfskleding waar je wellicht iets mee kunt!

Succes
  Moderator zondag 5 april 2009 @ 13:02:04 #44
92034 crew  Vonkenboer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')