Ik wil het graagquote:Op maandag 7 juni 2010 15:54 schreef Jordy-B het volgende:
Het is niet erg handig om gaten voor je beeldscherm en boxen te maken, want dat maakt het leven vrij lastig als je eens iets nieuws wil.
voor boxen is dat zowiezo een slecht idee, die dingen zijn normaal gezien vrijstaand ontworpen en hebben dan ook dan hun beste akoestische eigenschappenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:54 schreef Jordy-B het volgende:
Het is niet erg handig om gaten voor je beeldscherm en boxen te maken, want dat maakt het leven vrij lastig als je eens iets nieuws wil.
Ik heb best dure en goede boksen dus daar kan het dan niet aan gaan liggen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:30 schreef Archont het volgende:
[..]
voor boxen is dat zowiezo een slecht idee, die dingen zijn normaal gezien vrijstaand ontworpen en hebben dan ook dan hun beste akoestische eigenschappen
Evt dikte en moet er lak overheen ofzo. Of kan ik het zo kantenklaar kopen ergens.quote:
Dan zou ik toch ergens iets kant en klaar kopen, of laten maken, anders is het echt zonde van je tijd, geld en moeite, als het probleem daar al begint.quote:
Mijn oom is timmerman. Hij wou het wel voor me maken, maar ik moest zeggen van welk materiaal dikte enzo en wat voor verf en lak. Wat is het beste. Ik wil een bureau van hout modern in berkenkleur.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch ergens iets kant en klaar kopen, of laten maken, anders is het echt zonde van je tijd, geld en moeite, als het probleem daar al begint.
quote:
quote:[b]Op dinsdag 8 juni 2010 14:34
Als je modern wilt, moet je geen beuken nemen, dan zou ik bijvoorbeeld eerder in wit werken, of in knalgeel of appelgroen bijvoorbeeld. Van die houtprints zijn echt verschrikkelijk achterhaald.
heb ik ook al jaren! Je kan ook voor een Cando meubelpaneel gaan. Deze zijn echter pas verkrijgbaar vanaf 18mm dik. http://www.cando.eu/nl-nl(...)-maat-meubelpanelen/ Deze kan je in iedergeval bestellen bij alle gamma's/karwei's!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:07 schreef enlightenedwizza het volgende:
Simpel: Neem een keukenblad.
Voor 40 euro heb ik een blad gehaald, paar poten er onder en klaar.
Mooi bureau voor weinig geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |