quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:47 schreef Gurb het volgende:
technisch weer idd, ideaal weer om als kantoorpik op de bouw te gaan kijken
quote:
Oquote:Op zondag 30 mei 2010 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
er is een stapel hout met een zeiltje erover verdwenen en we hebben gespit, veel verschil zie je dus niet
Het is wel enorm netjes geworden dus morgen zal ik even kijkenquote:
Jeejquote:Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is wel enorm netjes geworden dus morgen zal ik even kijken
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef Beijtje het volgende:
Ohoooooo... Ik heb gister 12 uur staan stucen/spacken en heb met mijn laatste krachten jullie nog een post bezorgd op een zeer onchristelijk tijdstip, dus ik pak vast een bakkie koffie thee (ik ben van de thee)..
Deed, jaquote:
Tell me about it, die gang heeft ook weeeeeeeken op zich laten wachten en achteraf is 't een klusje van niks. (Ok hij is nog niet af, maar toch)quote:Maar hoe minder je doet hoe luier je wordt.
Die 1e vind ik het meest apart alleen zou ik daar dan kleine haakjes op zetten en een platte buis gebruiken ipv een riemquote:Op zondag 30 mei 2010 21:34 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Deed, ja![]()
[..]
Tell me about it, die gang heeft ook weeeeeeeken op zich laten wachten en achteraf is 't een klusje van niks. (Ok hij is nog niet af, maar toch)
Zat me net te bedenken dat als ik een lichte kleur op de muur in de gang doe, ik niet weet of ik wel zo'n kapstok als die van karwei wil, dan wordt het allemaal wel erg zoetsappig enzo of hoe zeg je dat? Dan wil ik misschien liever iets geinigs of hips, iets in deze trant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar een platte buis met haakjes?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die 1e vind ik het meest apart alleen zou ik daar dan kleine haakjes op zetten en een platte buis gebruiken ipv een riem
Dat is net wat steviger.
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:39 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ja maar een platte buis met haakjes?
En de riem is van staal he?!http://sooostyle.wordpress.com/2009/08/
Ben erin getraptquote:Op zondag 30 mei 2010 21:41 schreef Beijtje het volgende:
Hij is 77,50 zie ik. Die gaat op mijn verlanglijstje!
Idd, goed te doen en heel origineel...quote:Op zondag 30 mei 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Ben erin getraptwel mooi nog steeds en redelijk betaaldbaar (die karwei kapstok is iets meer dan de helft).
Zie wel wat aanvullingen jaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:04 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Idd, goed te doen en heel origineel...
Ja leuke dingen hebben ze op die site he? Word er hebberig van... Maar ik ging m'n laptop uit zetten...
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef Beijtje het volgende:
Weinig verlichting, wel veel kandelaars. O.a. passend bij je nieuwe lampjes!![]()
[ afbeelding ]
O, ik vond die juist dan wel weer leuk...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
die komen er echt niet in je kan het ook overdrijven
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:27 schreef Beijtje het volgende:
[..]
O, ik vond die juist dan wel weer leuk...Nou ja, smaken verschillen, zullen we maar zeggen!
![]()
volgens mij is dat geen riem, maar koper.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die 1e vind ik het meest apart alleen zou ik daar dan kleine haakjes op zetten en een platte buis gebruiken ipv een riem
Dat is net wat steviger.
Ga de link nog eens bekijkenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
volgens mij is dat geen riem, maar koper.
En ik trap er nog in ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:59 schreef exlurker het volgende:
VinceR is nieuw hier en blaast zomaar een oud topic met een link nieuw leven in
blokhut ervaringen
ah, mag ookquote:Op maandag 31 mei 2010 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga de link nog eens bekijken-edit- bronskleurig staal
Heb de post van hem aangepast en de spam verwijderd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:59 schreef exlurker het volgende:
VinceR is nieuw hier en blaast zomaar een oud topic met een link nieuw leven in
blokhut ervaringen
Had hem gezienquote:
ze bemoeit zich ook nog met het klussers helpen klussen topic waar ze loopt te spammenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Had hem gezienen is weg
Moest even eten tussendoor
Oh wachtquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Gurb het volgende:
[..]
ze bemoeit zich ook nog met het klussers helpen klussen topic waar ze loopt te spammen
Kan niet wachten!! Morgen komt er bij mij iemand met een kwast wat mooie kunstjes doen als het goed isquote:
Thnxquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:38 schreef exlurker het volgende:
Marc Vader is nieuw hier en heeft een mooi verhaal
pvc vloeren
Hihi is al weg en thnxquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:02 schreef Bklusser het volgende:
Oei, ik trapte er bijna in
Topic kick van 3 jaar met iemand die zich vandaag hier speciaal aanmeld om een site te spammen....
Kosten sierbestrating
quote:
Zie geen spamquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:15 schreef exlurker het volgende:
tuinset: steigerhout/teak??
crazytuning probeert het nu op een andere manier
Gezienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef exlurker het volgende:
[..]
kijk maar eens naar zijn onderschrift
Ben in dubioquote:Op zondag 20 juni 2010 21:16 schreef exlurker het volgende:
plint probeert zijn vriendin aan de man te brengen
Werkspot ervaringen
Jep dat kan wel hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 13:26 schreef Beijtje het volgende:
Wat denken jullie? Zou ik dat rvs-ding van mijn easydrain in de vaatwasser kunnen doen? (Is maar 50 cm dus past er in :-) en kan op google niet vinden of dit kan, maar waarom eigenlijk niet?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |