Ga eens kijken bij Nelleke, kan niet eens rustig kokenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:01 schreef exlurker het volgende:
Wat denken de mods van Nelleke 64 ? net aangemeld en komt een paar oude topics omhoog schoppen
Vervanger voor glasplaat koelkast
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Volgens mij modden wij net beide tegelijk in het zelfde topic![]()
OMGquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef exlurker het volgende:
Pietbuks gaat op zijn knieén
Broek met kniebeschermers
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:17 schreef klipper het volgende:
Spammer gesignaleerd:
Stopcontact in meterkast (laten) aanleggen
Betreft user:
http://forum.fok.nl/user/history/314056
lijkt me niet veel, ik zou er weinig vertrouwen in hebben en er is weinig documentatie over te vindenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:46 schreef Beijtje het volgende:
Zou dit wat zijn? http://slimmedeals.marktp(...)id=9381-95195-5908-6
En zou het kunnen in combinatie met katten? Iemand ervaring mee? (Kan ook niet zien of dit met een telefooncentrale werkt of dat kastje gewoon een alarmpje af laat gaan dat je zelf uit moet zetten)
Erg weinig over te vinden allemaal op de Elro website (meestal slecht teken). Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar iets simpels/goedkoops omdat ik een benedenwoning heb en beter slaap als ik weet dat er een alarmpje afgaat als er iemand binnenkomt :-)
Kom ik vanavond even op terug.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:46 schreef Beijtje het volgende:
Zou dit wat zijn? http://slimmedeals.marktp(...)id=9381-95195-5908-6
En zou het kunnen in combinatie met katten? Iemand ervaring mee? (Kan ook niet zien of dit met een telefooncentrale werkt of dat kastje gewoon een alarmpje af laat gaan dat je zelf uit moet zetten)
Erg weinig over te vinden allemaal op de Elro website (meestal slecht teken). Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar iets simpels/goedkoops omdat ik een benedenwoning heb en beter slaap als ik weet dat er een alarmpje afgaat als er iemand binnenkomt :-)
Nee, dat idee heb ik ook...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:06 schreef exlurker het volgende:
[..]
lijkt me niet veel, ik zou er weinig vertrouwen in hebben en er is weinig documentatie over te vinden
Ok, dank je, ik ga het even doorlezen!quote:hier nog een oud topic gevonden Alarmsysteem van Elro?
Haha. Ja, zo gaat dat vaak met vermoedens ;-)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:54 schreef Duiker het volgende:
Dat kan bijna niks zijn...al wordt dat vermoeden meer gevoed uit het feit dat ik zelf een paar honderd euro heb gelapt voor m'n alarmsysteem.
De bewegingsmelder reageerd op warmte dus ben ik bang dat het ook afgaat als er een kat gedetecteerd word.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:18 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Haha. Ja, zo gaat dat vaak met vermoedens ;-)
En ik snap ook dat het niet kan tippen aan een "echt" alarmsysteem. Maar, zoals gezegd: het gaat vooral om mijn geruststelling, dat ik een alarm zal horen wanneer er iemand binnenkomt en dat degene die binnenkomt daar ook van schrikt en zich uit de voeten maakt (dat hoop je dan maar). Het gaat dus niet om het inbraakproof maken van mijn huis als ik er niet ben. Heb dus geen 'centrale' nodig ofzo. En heb maar klein huisje, dus veel meer dan in dit pakket zit (een bewegingsmelder en een magneetdinges) zal ik ook niet echt nodig hebben, denk ik (van die lossen magneetdingen kan ik denk ik later nog wel bijkopen, mocht dat nodig zijn).
Hmmm nu ik dit zo lees, misschien moet ik het maar gewoon bestellen en proberen. Voor dat geld kan je je er ook niet echt een buil aan vallen. Maar goed, het moet natuurlijk wel werken en niet na 1 week uit elkaar vallen van ellende, dus ervaringen en tips zijn nog steeds welkom :-)
En oja, ik moet dus eigenlijk vooral weten of het wel werkt met katten.
O echt? Dat wist ik niet. Bedankt voor de tip, dan zijn magneetdingen inderdaad handiger misschien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:32 schreef exlurker het volgende:
[..]
De bewegingsmelder reageerd op warmte
Oquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:43 schreef Ml-etje het volgende:
Er is niets voor huisdieren en alarm helaas.
Heb het nagevraagd en het enige dat kan is dat er 1 ruimte is waar het dier wel kan komen en waar dan geen detectie is.
Die ruimte kun je dan natuurlijk wel beveiligen met contacten.
Tja, op die site staat ook dat je hem dan mogelijk wat lager moet hangen, ivm de detectiehoek, als je hem omdraait. Wel kans dat ie dan midden in de kamer komt te hangen, maar dat is dus toch een optie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:47 schreef exlurker het volgende:
Als de melder op een bepaalde hoogte is gesteld kan men er inderdaad onder door lopen, ligt ook aan het type van de melder, vandaar het ook kan helpen de melder te draaien. Daardoor word de detectiehoek veranderd
Ja precies, denk dat mijn ouders zo iets hadden. Maar dat is dit blijkbaar niet, aangezien ze het over omdraaien van het ding hebben. Zal wel duurdere techniek zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef Duiker het volgende:
Je hebt toch van die bewegingsmelders met een bepaalde 'registratiedrempel' waardoor huisdieren tot 35 kg niet worden geregisteerd?
Haha, ik weet niet hoe zwaar jouw katten zijn, maar 2 moet ook wel lukken denk ikquote:Heb je alsnog een probleem als er 2 katten naast elkaar gaan zitten....maar met 1 kat moet dat wel lukken.
Haha, ja precies. Dilemma.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:55 schreef Duiker het volgende:
Het ligt een beetje aan de sticker, maar ik heb altijd het idee dat er geen alarm hangt en alleen de sticker.
Bij mij hangt de sirene / flitser in het zicht... maar ja...misschien denken mensen bij mij wel 'Hij heeft vast die sirene/flitser in het zicht hangen om zo geen alarm te hoeven installeren'.
Katten mogen bij mij niet op de tafel, aanrecht enzo (en ja, dat kan je ze afleren, voor de kattenleken onder onsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
Ben wel benieuwdhier hebben we het laten installeren en hebben we dat maar niet gedaan aangezien dieren ook kunnen springen enz.
Maarja ook nu als er een vlinder door huis vliegt gaat het alarm af
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:01 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Katten mogen bij mij niet op de tafel, aanrecht enzo (en ja, dat kan je ze afleren, voor de kattenleken onder ons) dus hoop dat dat goed gaat...
Maar... bij een vlinder al af? Ojee, lekker handig. Nouja we zien wel.
En heb jij sticker op je deur?
Ligt ook veel aan je zelf en wat voor hulp krijg jequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:49 schreef Fixers het volgende:
Klein vraagje wat ik geen heel topic waard vond:
Hoe lang moet je uittrekken voor het klaarmaken van een nieuwe woning? Ofwel hoelang houd ik mijn oude nog aan tijdens klussen en inrichten? Ik heb nog niets, maar het zal een corporatie huisje worden. Dus geen grote ingrijpende verbouwingen verwacht.
Hihi nu dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:46 schreef Beijtje het volgende:
O jongens, ik heb zulke leuke snuisterijen aangeschaft vandaag!Ik zal het vanavond even laten zien in mijn topic (denk ik).
Ja maar ik zit in de bieb te werkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi nu dusje bent toch nog online
In de bieb te werkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:21 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ja maar ik zit in de bieb te werkenEn heb nog geen foto's gemaakt. En 1 item moet ik nog ophalen vanavond. En dan moet ik alles nog ophangen/neerzetten.
Werk (al lijkt het op studie, 3 x raden wat ik benquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In de bieb te werkenstudie of?
Ehh nou ik zou het spam noemenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:57 schreef AnneX het volgende:
Badkamer (voorbereiding op verbouwing, veel vragen!)
Badkamer-ideeën.
en nog éen (zie tijdsverschil : haha )
badkamer + keuken schilderen
zou Lisa nieuw zijn op FoK? modje? of gewoon enthousiast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |