Jammer hoor zo afkraken, heb je het programma al eens gezien dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:52 schreef _VoiD_ het volgende:
ach, komen die domme dozen over de vloer. ik zou ze niet thuis willen.
"stylistes": huisvrouwen die zich thuis verveelden en maar een LOI cursus hebben gevolgd. Of nog erger, gewoon de presentatrices.
ik zie anders genoeg leuke tips voorbij komen in dergelijke programma'squote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:52 schreef _VoiD_ het volgende:
ach, komen die domme dozen over de vloer. ik zou ze niet thuis willen.
"stylistes": huisvrouwen die zich thuis verveelden en maar een LOI cursus hebben gevolgd. Of nog erger, gewoon de presentatrices.
Aan wat voor bedragen moet ik denken? Opzich best grappig idee, maar ik moet er wel wat aan verdienen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:30 schreef Ml-etje het volgende:
Advies van onze stylistes
Ben je tevreden over je meubels? Maar krijg je niet de juiste sfeer in huis? Onze stylistes gaan bij je aan de slag en geven je het juiste stijladvies! (kleine bijdrage kan worden verwacht)
er zijn legio van dit soort programma's waar ze huizen oppimpen. kijk maar naar dat tuinprogramma waar opperhomo romeo de tuin opstylt (het woord alleen al) en alle tuintrends (nigga please) oprakelt en waar zo'n mevrouw ook binnen de boel aanpakt. Iets wat meestal niet verder gaat dan 'verticaal tuinieren' met een gesponsord schilderij, wat kussens neerkwakken en een hele berg kaarsen aan voor de sfeerfoto's.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jammer hoor zo afkraken, heb je het programma al eens gezien dan?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:52 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
er zijn legio van dit soort programma's waar ze huizen oppimpen. kijk maar naar dat tuinprogramma waar opperhomo romeo de tuin opstylt (het woord alleen al) en alle tuintrends (nigga please) oprakelt en waar zo'n mevrouw ook binnen de boel aanpakt. Iets wat meestal niet verder gaat dan 'verticaal tuinieren' met een gesponsord schilderij, wat kussens neerkwakken en een hele berg kaarsen aan voor de sfeerfoto's.
en combineer dat met het feit dat dit ook een sbs programma is... daarom dus.
Ga het navragenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:30 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik vind het wel leuk, ik ga me opgeven! Leuk! Alleen zijn we nu wel het huis langzaam aan het afmaken, dus weet niet wanneer die opnames gemaakt worden?
Het kan zijn dat je sarcasme me ontgaat, maar ik heb het vermoeden dat je zelf een kleine bijdrage moet betalen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Aan wat voor bedragen moet ik denken? Opzich best grappig idee, maar ik moet er wel wat aan verdienen natuurlijk.
Juistquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:51 schreef Duiker het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je sarcasme me ontgaat, maar ik heb het vermoeden dat je zelf een kleine bijdrage moet betalen.
De opnames lopen nog tot half oktober.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:30 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik vind het wel leuk, ik ga me opgeven! Leuk! Alleen zijn we nu wel het huis langzaam aan het afmaken, dus weet niet wanneer die opnames gemaakt worden?
Als je toch niet van plan bent om je op te geven, dan stel ik voor je dat je niet alles hier negatief gaat zitten beïnvloedenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:44 schreef _VoiD_ het volgende:
die kans schat ik vrij grootDat je gewoon opgezadelt wordt met intratuin en blokker zooi.
Kunnen we geen mensen nomineren? Die daardoor dan aangemoedigd worden zich op te geven?quote:
Het gaat er om hoe je iets brengt. Hij zal best een punt hebben, maar ik zie hem alleen maar schrijven over homo's, domme dozen en troep en zooi. Onnodig hier.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:03 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik kan me er niet aan storen, want hij heeft wel een punt.
Alsof ze ooit jouw dure eigen spullen zomaar zouden weggooienquote:Ik heb in het afgelopen jaar allemaal zo veel mogelijk speciale (duurdere) spullen gekocht, zodat ik straks niet met Ikea zooi over zou blijven... Zou zonde zijn als ze langs komen, en ze gooien al mijn spullen weg, en kwakken er goedkope zooi in.
Wat mij betreft mag je best hier zeggen wie je voor het leukste huis in Nl in aanmerking vindt komen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:03 schreef Kwameisje het volgende:
[..]
Kunnen we geen mensen nomineren? Die daardoor dan aangemoedigd worden zich op te geven?
Ik heb er wel wat zien langskomen waar de gemiddelde TV-stylist(e) of binnenhuisarchitect nog wat van kan leren...
Leuk te horen!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:06 schreef gex het volgende:
We kijken dit programma wel eens op de belg (VT4 geloof ik), en is zeker een van de leukere huizenprogramma´s, zeker wat de architect daar vaak laat zien wat mogelijk is, alleen wil het nog wel eens aan de prijzige kant zijn, maar in ieder geval leuk om ideeën op te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |