Haha, ja precies. Dilemma.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:55 schreef Duiker het volgende:
Het ligt een beetje aan de sticker, maar ik heb altijd het idee dat er geen alarm hangt en alleen de sticker.
Bij mij hangt de sirene / flitser in het zicht... maar ja...misschien denken mensen bij mij wel 'Hij heeft vast die sirene/flitser in het zicht hangen om zo geen alarm te hoeven installeren'.
Katten mogen bij mij niet op de tafel, aanrecht enzo (en ja, dat kan je ze afleren, voor de kattenleken onder onsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
Ben wel benieuwdhier hebben we het laten installeren en hebben we dat maar niet gedaan aangezien dieren ook kunnen springen enz.
Maarja ook nu als er een vlinder door huis vliegt gaat het alarm af
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:01 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Katten mogen bij mij niet op de tafel, aanrecht enzo (en ja, dat kan je ze afleren, voor de kattenleken onder ons) dus hoop dat dat goed gaat...
Maar... bij een vlinder al af? Ojee, lekker handig. Nouja we zien wel.
En heb jij sticker op je deur?
Ligt ook veel aan je zelf en wat voor hulp krijg jequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:49 schreef Fixers het volgende:
Klein vraagje wat ik geen heel topic waard vond:
Hoe lang moet je uittrekken voor het klaarmaken van een nieuwe woning? Ofwel hoelang houd ik mijn oude nog aan tijdens klussen en inrichten? Ik heb nog niets, maar het zal een corporatie huisje worden. Dus geen grote ingrijpende verbouwingen verwacht.
Hihi nu dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:46 schreef Beijtje het volgende:
O jongens, ik heb zulke leuke snuisterijen aangeschaft vandaag!Ik zal het vanavond even laten zien in mijn topic (denk ik).
Ja maar ik zit in de bieb te werkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi nu dusje bent toch nog online
In de bieb te werkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:21 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ja maar ik zit in de bieb te werkenEn heb nog geen foto's gemaakt. En 1 item moet ik nog ophalen vanavond. En dan moet ik alles nog ophangen/neerzetten.
Werk (al lijkt het op studie, 3 x raden wat ik benquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In de bieb te werkenstudie of?
Ehh nou ik zou het spam noemenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:57 schreef AnneX het volgende:
Badkamer (voorbereiding op verbouwing, veel vragen!)
Badkamer-ideeën.
en nog éen (zie tijdsverschil : haha )
badkamer + keuken schilderen
zou Lisa nieuw zijn op FoK? modje? of gewoon enthousiast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |