quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:19 schreef exlurker het volgende:
Webwinkels met woonaccessoires , mag dit?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:21 schreef TheArt het volgende:
Weet iemand of de Gamma of Karwei ook plakspiegels verkopen? Ik ben op zoek naar een langwerpige plakspiegel om op mijn deur te plakken, maar bij de Ikea kon ik van de week niets vinden.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:21 schreef TheArt het volgende:
Weet iemand of de Gamma of Karwei ook plakspiegels verkopen? Ik ben op zoek naar een langwerpige plakspiegel om op mijn deur te plakken, maar bij de Ikea kon ik van de week niets vinden.
Fijne vakantie!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef Beijtje het volgende:
Jongens, ik was al een tijdje niet meer hier geweest, maar heb net weer even wat topics bijgelezen en krijg er helemaal inspiratie van! Zo veel zelfs dat ik nu een paar uurtjes vrij neem om vandaag nog (voordat ik overmorgen op vakantie ga) de gang te verven!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:20 schreef rioohhh het volgende:
Doe maar gek!
![]()
Succes met het schilderen dan.. En alvast veel plezier op je vakantie natuurlijk!
Ook zonder jou loopt het hier als een trein, MI etje staat haar mannetje,we hebben niets te klagen met zo'n mod teamquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo, poeh poeh
Allemaal braaf geweest tijdens mijn afwezigheid ?
Nu weer ff bijlezen !
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo, poeh poeh
Eddepet is ook weer gearriveerd; vakantie in Hamburg zit er helaas al weer op
Maar wel een geweldig leuke interessante vakantie gehad en weer wat ervaringen rijker![]()
Allemaal braaf geweest tijdens mijn afwezigheid ?
Nu weer ff bijlezen !
Vast welquote:
Ze gaan je huis nog bouwen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:29 schreef Fipotje het volgende:
Yay, gister mijn keuken en badkamer tegels etc uitgezocht
Nu is het wachten tot 1ste kwartaal 2011
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |