abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84875870
Goedenavond,

Ik ben nieuw op het forum en meteen een vraag. Ik zat namelijk een beetje rond te kijken. Binnenkort betrek ik m'n nieuwbouwappartement en ben me nu aan het orienteren op meubels etc, je kent het vast wel.

Nu vind ik de eetkamerstoel lekker strak, modern en voor een goed prijsje. Eigenlijk te goed...

Foto;

Ik heb iets vergelijkbaars gezien in Belgie; zag er ongeveer hetzelfde uit maar ook wat duurder. Nu ben ik niet in staat om naar hun winkel te rijden om er even op te gaan zitten, het is me iets te ver vanuit Eindhoven...

Nu de vraag;
Iemand ervaringen met deze stoel? Ook met online bestellen, kwaliteit enzo?

Alvast bedankt!

[ Bericht 8% gewijzigd door Ml-etje op 04-08-2010 23:33:42 ]
Leave it to me as I find a way to be
consider me a satelite for ever orbiting
I knew all the rules but the rules did not know me
guaranteed...
pi_84877176
Verwijder maar. Als het bericht op zon manier aangepast wordt dat het voor niemand meer duidelijk is wat ik vraag heeft het ook geen zin meer....
guaranteed...
pi_84887508
Beste,

Ik ben mede-oprichter van *knip* zie *knip*
Over andere partijen en producten kan ik niks zeggen maar kopen bij Thuiswinkel gecertificeerde winkels geeft altijd een stukje extra betrouwbaarheid en zekerheid. Zie voor info over de de Thuiswinkel http://www.thuiswinkel.org/cms/showpage.aspx

*knip*
*knip*
*knip*
*knip*
*knip*

[ Bericht 16% gewijzigd door Ml-etje op 05-08-2010 13:26:40 ]
pi_84891767
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:42 schreef KirthGersen het volgende:
Verwijder maar. Als het bericht op zon manier aangepast wordt dat het voor niemand meer duidelijk is wat ik vraag heeft het ook geen zin meer....
Mja het smijten met links enz wordt niet gewaardeerd zoals je in de post na je kunt zien.
Als je wilt adverteren op FOK! dan kun je terecht bij pr@fok.nl
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_84925674
Ik wil niet adverteren en ben ook geen vertegenwoordiger van de fabrikant van de stoelen. Ik snap dat er geen reclame gemaakt mag worden maar ik kom met een oprechte vraag en vind het dan jammer dat de post op een manier aangepast wordt dat ik het beter niet had kunnen vragen omdat toch niemand weet waarover ik het heb...
Goed jullie kunnen ook niet ruiken dat ik niet van de fabrikant ben maar ik had als nieuwe user enigzins een warmer welkom verwacht.
Dus had het van mijn kant uit had het dan beter gewoon verwijderd kunnen worden.
Jammer, maar goed. Volgende keer beter.

[ Bericht 7% gewijzigd door KirthGersen op 06-08-2010 08:09:58 ]
guaranteed...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')