Wat jij tussen [s]-tags hebt geplaats is imo bullshit. Juist door de grotere verschillen verschillende typen setups tussen wagens gaan er meer inhaalacties komen. Mensen die met een volle tank beter zijn tov de rest, terwijl aan het einde andere mensen met een lege tank juist beter zijn tov de rest.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Om het inhalen in de pits uit te bannen en het inhalen op de baan de laten plaatsvinden Lees: om inhalen ook op de baan uit te bannen!
Ik denk dat het best gevaarlijk is. Stel dat iemand nog niet klaar is met een band en Massa begint te rijden terwijl die kerel nog de sleutel van de moer vasthoudt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat er nu geen tankinstallatie in de auto hangt denk ik.
Ik denk dat het ze dit jaar wellicht iets aan tijdwinst op kan leveren en doordat er nu dus niet meer getankt wordt kunnen we het ook makkelijk vergelijken met de andere teams
Ik denk dat meneer Ecclestone vooral niet nu al negatief moet zijn over de nieuwe teams. Het is nu zaak om deze teams te behouden voor de Formule 1. Renault zal nog wegvallen waarschijnlijk. Zaak om de "prive" teams zich welkom te laten voelen zodat er volgend jaar weer een aantal nieuwe bij komen.quote:Bernie Ecclestone deelt kritiek Ferrari
Bernie Ecclestone deelt de mening van Ferrari dat de nieuwe teams nog niet competitief zijn. Dat zei de Formule 1-baas in een interview met Auto Motor und Sport.
Budgetplafond
"Ferrari heeft gelijk, maar toen de nieuwe teams zich inschreven waren ze er van overtuigd dat er een budgetplafond van 40 miljoen euro zou komen", zegt Ecclestone. "En wel voor iedereen, ook Ferrari. Dat was een kans geweest voor de nieuwe teams. Ik heb altijd gewaarschuwd dat een budgetplafond niet werkt. Op dit moment stellen de nieuwe teams vast, dat hun budget niet toereikend is".
Want? Het is fantastisch om teams op de grid te hebben staan die na 10 laps gelapped worden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Ik denk dat meneer Ecclestone vooral niet nu al negatief moet zijn over de nieuwe teams. Het is nu zaak om deze teams te behouden voor de Formule 1. Renault zal nog wegvallen waarschijnlijk. Zaak om de "prive" teams zich welkom te laten voelen zodat er volgend jaar weer een aantal nieuwe bij komen.
PSNog twee dagen
![]()
Is er al gereden ? Laten we deze discussie maandag voeren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:03 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Want? Het is fantastisch om teams op de grid te hebben staan die na 10 laps gelapped worden?
Die dmv vertragen een plek proberen veilig te stellen?
Die niet (voldoende) hebben getest en zo een mogelijk gevaarlijke auto op de grid neerzetten?
Dat dus. Hij doet het prima voor als nogquote:Trouwens, bij het rubriekje Onze Boys in de OP, vind ik dat Max Verstappen ook genoemd mag worden, erg leuk om die jongen een beetje in de gaten te houden !
De R30 is wat dikker dacht ik, plus dat ze de zuinigste motor hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:11 schreef Bluurgh het volgende:
hoe zat het trouwens nou met de wielbasis van, geloof ik, de Renault? Ik kan me herinneren dat ze een auto met dezelfde wielbasis als vorig jaar hadden gepresenteerd. Is dat nog veranderd? Het lijkt me sterk dat ze als enige team niet meer ruimte nodig hebben om al die benzine kwijt te kunnen, maar ik heb er niks meer over gehoord (of gewoon gemist natuurlijk)
Daarom open ik nooit een nieuw topic in deze reeks.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:31 schreef Sally het volgende:
Ik had de OP toch aangepast?
US F1 rijdt niet, en ook Stefan GP staat niet op de grid in 2010.
Hmz.
Oh, maar in de wiki zet je heel makkelijk een oude versie terug hoor, kun je bijna nix aan verklotenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Daarom open ik nooit een nieuw topic in deze reeks.
Ik heb dat ooit eens 1x gedaan en toen ging er iets mis met die OP en toen was iedereen boos op mij en nu durf ik dat niet meer
Waar zit je aan te denken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:38 schreef vosss het volgende:
[offtopic]
De hele inboedel van de A1GP inclusief Medical- en Safetycar staat inmiddels te koop
Zullen we samen geld bij elkaar leggen en een bod uitbrengen?
nou, heb ik wat aan zonder rijbewijsquote:En als we dan winnen dan krijgt iedereen 1 auto. Ik wil die zwarte van Nieuw-Zeeland hebben
Het zijn 20 A1GP Powerd by Ferrari bolides en ook nog 12 Lola-Zytek's, dus er is genoeg voor iedereen!!!
Ja dat gebeurde toen dus toen ik zelf die fout wilde herstellen en toen anderen er tegelijkertijd ook in bezig waren en toen was het hek van de damquote:Dus niet met z'n allen erin gaan klooien
Weet ik veel. Laten we eens beginnen met 50 euro de man/vrouw ofzo?quote:
Heb je nog even de klasses waarin ze rijden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:02 schreef vosss het volgende:
En deze mogen er van mij ook wel bij overigens:
http://www.henkiwaldschmidt.com
http://www.trustrenger.com
=edit=
Niet dat het F1 coureurs zijn ofzo, maargoed, dat zijn Doornbos en Albers en Guido ook niet.
Overigens klopt de link van de site van Guido niet. Dat moet: http://www.giedovandergarde.com/en zijn
De link van Albers zijn site klopt ook niet meer, dat is tegenwoordig: http://www.christijan.com/
Zo jammer dit hé...quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Daarom open ik nooit een nieuw topic in deze reeks.
Ik heb dat ooit eens 1x gedaan en toen ging er iets mis met die OP en toen was iedereen boos op mij en nu durf ik dat niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zo jammer dit hé...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik niet aan jouw verwachtingen kon voldoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Hahaha, je krijgt dat toch zo'n melding als je de pagina op wilt slaan? Dat er iemand is geweest die net voor jouw wijziging de pagina al gewijzigd heeft?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat gebeurde toen dus toen ik zelf die fout wilde herstellen en toen anderen er tegelijkertijd ook in bezig waren en toen was het hek van de dam
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je nog even de klasses waarin ze rijden?
Ook van de 'andere boyz'? Zet ik dat er meteen bij.
Henki reed vorig jaar in de F3 Euro series. Wat ie komend seizoen gaat doen heb ik even gemist geloof ikquote:De Nijmegenaar gaat dit jaar voor RS Mücke Motorsport, het team van Ralf Schumacher en Peter Mücke, rijden in de GP3, een gloednieuwe raceklasse die in het voorprogramma van de Formule 1 staat.
quote:Renger van der Zande rijdt dit jaar waarschijnlijk de GP3 series. Kan niets op zijn site vinden of hij al een contract heeft ?
Contract heeft ie op zak voor komend seizoenquote:Tweeënhalve maand hulde Renger van der Zande zich in stilzwijgen over zijn volgende stap in de autosport. Met de collectieve test van de nieuwe GP3 voor de boeg, dat in het schema van de F1 Grands Prix rijdt, kan hij duidelijk zijn. De Nijmegenaar komt donderdag en vrijdag op het Zuid-Franse circuit Le Castellet voor het eerst de baan op in het kersverse team van Ralf Schumacher en Peter Mücke, het RS Mücke Motorsport team. En daarmee treedt hij dit seizoen aan in het voorprogramma van de Formule 1. De Internationale Formule 1-website GP Update heeft zich verbonden met deze nieuwe combinatie.
Zo als menig autosporter ondervindt zijn de wintermaanden in een tijd van recessie moeilijke maanden. Ook Renger van der Zande kreeg weer opnieuw te maken met de zenuwen die daarbij horen. Wat hoop gaf, was dat zijn successen in 2009 de belangrijkste teams niet was ontgaan. En met name de nieuwe GP3-klasse, ontwikkeld in de gelederen van de Formule 1, sprak hem aan.
“De GP3-klasse is een zogenaamde 'one make'-klasse van een Dallara met een Renault turbo motor. Hij is bedoeld om jong talent de gelegenheid te geven zich te profileren in het voorprogramma van de Formule 1”, aldus Renger. “Ik zie er een uitdaging in, omdat alle teams weer bij nul moeten beginnen met de opbouw van kennis over deze klasse. Verder is de track time, voorafgaand aan kwalificatie en race, zeer kort. Dus je krijgt maar beperkt de gelegenheid om de set-up van de auto te ontwikkelen. Condities die van de rijder vragen dat hij koelbloedig is en strakke feedback kan geven aan zijn engineers. Ik hoop daar onderscheidend in te kunnen zijn.“
“Waar ik vooral moed van kreeg was het feit dat de helft van de geaccrediteerde teams bij me aan klopte.” Ralf Schumacher en Peter Mücke, die een nieuwe teamcombinatie vormen, overtuigden me het meest. Verder is het een voordeel dat ze allebei, net zo als ik, een langjarige verbintenis met Mercedes hebben. Zo blijft ook dit avontuur weer in de familie”, volgens de enthousiaste economie student.
“Met behulp van ID&T, mijn trouwe sponsor sinds lang en met de ruggesteun van GP-Update, de succesvolle F1media en website uitgever, kon ik de contractgesprekken afronden. Van Duitse zijde krijg ik steun van Sandtler en Sebring. Eind van deze week gaan we voor het eerst, tijdens een collectieve test, de baan op. Ik ben benieuwd of ik potten kan breken? Aan de package van team en sponsors zal het niet liggen.”
of het is Formule 3 Euroseries of Formule Nipponquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:01 schreef vosss het volgende:
Renger:
[..]
Henki reed vorig jaar in de F3 Euro series. Wat ie komend seizoen gaat doen heb ik even gemist geloof ik
Klinkt allemaal goed dus !quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:02 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Contract heeft ie op zak voor komend seizoen
K, even wachten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:26 schreef vosss het volgende:
Nyck de Vries mag er dan ook nog wel bij. Die is opgenomen binnen McLaren en wacht dezelfde opleiding als Lewis Hamilton. Hij rijdt dit seizoen mee in de Super KF serie. Normaal gesproken gaan ze van de KF3 eerst naar de KF2 serie, maar die heeft hij overgeslagen.
De vader van Lewis is zijn manager.
http://www.nyckdevries.nl
Zie lijstje hierboven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:31 schreef Sally het volgende:
[..]
K, even wachten.
De rest is nu zo goed als up-to-date
Dat filmpje laten we lekker staanquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:43 schreef vosss het volgende:
Top. Het testschema kan er eik ook wel uit toch? De laatste test is geweest.
En het filmpje en uitleg over KERS mag van mij ook wel weg, KERS is er niet meer dit jaar
Dit vind ik nou echt jammer.. Vond de A1GP een leuk initiatief en een leuke race klasse. De nieuwe auto's powered by Ferrari waren prachtig en snel. Echt jammer..quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:38 schreef vosss het volgende:
[offtopic]
De hele inboedel van de A1GP inclusief Medical- en Safetycar staat inmiddels te koop
Zullen we samen geld bij elkaar leggen en een bod uitbrengen?
En als we dan winnen dan krijgt iedereen 1 auto. Ik wil die zwarte van Nieuw-Zeeland hebben
Het zijn 20 A1GP Powerd by Ferrari bolides en ook nog 12 Lola-Zytek's, dus er is genoeg voor iedereen!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Being second is to be the first of the ones who lose.”
Ik denk dat _op zijn minst_ 75% van alle fans ook niet blij zijn met Tilke in het algemeen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 06:58 schreef Tarado het volgende:
Vettel heeft Tilke aangesproken over de verlenging van het Bahrein circuit "wat heb je nou gebouwd??" De coureurs zijn op z'n zachtst gezegd niet blij met de verlenging met 8 extra langzame bochten met een totale lengte van bijn 900 meter.
De verlenging bestond overigens al maar wordt nu ook voor F1 gebruikt
Sebastian Vettel denk ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:42 schreef LeXX het volgende:
[..]
Wie is die linker persoon, die net zo groot als die bekers is?
daar wordt aangewerkt. ik hoop hem vanavond online te hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:47 schreef vosss het volgende:
Is er nog geen topic voor Bahrein? Of kijk ik er simpelweg overheen?
Tof!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:01 schreef WEST het volgende:
[..]
daar wordt aangewerkt. ik hoop hem vanavond online te hebben
Iedereen krijgt hier even een dikke deksel op de neus van een nieuwkomerquote:Chandhok: "Kritiek is ongegrond"
F1-rookie Karun Chandhok vindt het niet eerlijk dat de nieuwe teams bekritiseerd worden omdat hun tragere snelheid problemen zouden kunnen veroorzaken in Bahrein dit weekend.
Er wordt verwacht dat de drie nieuwe teams - Virgin Racing, Lotus en HRT - enkele seconden trager zullen zijn dan de topteams. Als reactie hierop, uitten enkele F1-figuren hun bezorgdheid en stelden ze de meerwaarde van de nieuwe teams voor de sport in vraag.
Karun Chandhok, die overmorgen debuteert voor HRT in Bahrein, denkt dat iedereen die de nieuwe teams bekritiseert en denkt dat ze een gevaar zullen vormen, eens een kijkje moet nemen in de geschiedenisboeken. Daar zullen ze zien dat er in het verleden veel grotere snelheidsverschillen waren tussen de eerste en de laatste teams.
"Ik kan hun bezorgdheid deels begrijpen," vertelde Chandhok aan Autosport. "Ik zou ook bezorgd zijn als ik in hun situatie zou zitten. Het laatste dat je dan wil in Q3, is dat iemand in de laatste ronde in jouw weg rijdt."
"Maar ik zou versteld staan als er iemand van de nieuwe teams in Q3 raakt," vervolgde Chandhok. "Nog niet zo lang geleden, als je kijkt naar het begin van de jaren 2000, was het verschil tussen de top en de laatste teams ook niet zoals het tegenwoordig is."
"En als je nog iets verder terugkeert, naar 1997 bijvoorbeeld, dan was de pole van Jacques Villeneuve in Australië zes seconden sneller dan de traagste tijd die neergezet werd," aldus de Indiër.
Chandhok haalde hier absoluut een interessant discussiepunt naar boven, want in 1997 was Villeneuve inderdaad 6,603 seconden sneller dan de traagste man op de grid, Arrows-rijder Pedro Diniz. De verschillen van de nieuwe teams nu met de top zouden naar verluidt 'slechts' vier tot vijf seconden mogen bedragen.
"Alle jongens die klagen, denken dus alleen maar aan de laatste twee of drie jaar. Maar F1 is meer dan de twee laatste jaren, het is een hele geschiedenis. En misschien moeten ze daar toch even aan herinnerd worden," besloot Chandhok.
De HRT-rijder denkt dat het zeker tot aan de GP van Spanje zal duren alvorens de nieuwe teams op snelheid zullen komen. Voor HRT wordt de eerste vrije training komende vrijdag zelfs de allereerste keer dat de wagen gestart zal worden.
Hoort dat niet in het topic Nederlandse Talenten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:19 schreef Sally het volgende:
Heb nu:
Onze boyz:
- Ho-Pin Tung (Formule 1, testrijder bij Renault en GP2)
- Christijan Albers (Le Mans Series)
- Robert Doornbos (IndyCars)
- Giedo van der Garde (GP2, Main Series)
- Renger van der Zande (Brits Formule 3, GP3)
- Henki Waldsmidt (Formule Nippon)
- Jeroen Bleekemolen (Porsche Super Cup, American Le Mans Series)
- Nyck de Vries (young driver @ McLaren, Super KF serie)
- Max Verstappen (zoon van Jos, karting: WSK Euro Series)
Kan, het stond er iig in en werden opmerkingen over gemaakt, dus heb ik wat aangepastquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hoort dat niet in het topic Nederlandse Talenten?
En anders heb ik er nog wel een paar
Nigel Melker (GP3 (Mucke))
Yelmer Buurman (SuperLeague (AC Milan))
Kelvin Snoeks (F2 (MotorSportVision))
Tom Coronel (WTCC (Seat) / 24 uur Le Mans (Spyker))
Paul Meijer (?)
Chris van der Drift (?)
Junior Strous (Indy Lights, HVM))
Oude F1/autosportfoto's zijn sowieso tofquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:49 schreef svenistheman het volgende:
Leuk om die foto's te zien van Vettel en Schumi vroeger![]()
Maar nu zijn de grootste concurrenten op de baan![]()
Zo hoort het!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:47 schreef Sally het volgende:
..
@ Sinister-D-: je kunt deze nieuwe tekst wel in de OP plakkenhttp://wiki.fok.nl/index.php/OP/F1-Nieuwtjes
Nouja ooit met de Formule 1 dat zijn er wel meer dan 3 me dunkt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:09 schreef Sally het volgende:
Ik heb de OP in de wiki nu aangepast met maar 3 namen van Nederlandse coureurs, alleen diegenen die ooit of nu iets met de F1 van doen hadden.
Edit:
[..]
Ho-Pin doet meequote:Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ooit met de Formule 1 dat zijn er wel meer dan 3 me dunkt.
Jos Verstappen
Carel Godin de Beaufort
Jan Lammers
Gijs van Lennep
Huub Rothengatter
Om er zo maar even een paar uit de lucht te grijpen.
Eigenlijk denk ik dat je dat lijstje nooit compleet gaat krijgen.
Of het wordt een lijstje met alle Nederlanders ooit die F1 hebben gereden, of een lijstje met talent wat misschien ooit tot F1 gaat schoppen.
Misschien kan je dat lijstje er gewoon beter uithalen dan aangezien er nu toch niemand van ons mee doet zegmaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Badoer test meer straat-Ferrari's dan F1-Ferrari'squote:Op donderdag 11 maart 2010 14:12 schreef k_man het volgende:
Ja, daar snap ik nog steeds betrekkelijk weinig van. Waarom hebben teams een testcoureur in dienst als er toch niet getest mag worden? Zo'n Badoer bijvoorbeeld, wat doet die nou eigenlijk?
Simulator.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Badoer test meer straat-Ferrari's dan F1-Ferrari's
Wat de overige testcoureurs doen is me een godsraadsel
Haha, ik hoop het.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:34 schreef THEFXR het volgende:
Ik denk dat die ouwe vos in de mercedes, gehakt maakt van iedereen maakt komende zondag.
je moet met je banden de race aanvangen,waarmee je ook de kwali hebt gereden en zuinig rijden ivm tankverbod, is hem op het lijf geschreven.
zondag=gehaktdag
ik denk ook dat ze adviserenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Badoer test meer straat-Ferrari's dan F1-Ferrari's
Wat de overige testcoureurs doen is me een godsraadsel
Ben Ponquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ooit met de Formule 1 dat zijn er wel meer dan 3 me dunkt.
Jos Verstappen
Carel Godin de Beaufort
Jan Lammers
Gijs van Lennep
Huub Rothengatter
Om er zo maar even een paar uit de lucht te grijpen.
Eigenlijk denk ik dat je dat lijstje nooit compleet gaat krijgen.
Of het wordt een lijstje met alle Nederlanders ooit die F1 hebben gereden, of een lijstje met talent wat misschien ooit tot F1 gaat schoppen.
Misschien kan je dat lijstje er gewoon beter uithalen dan aangezien er nu toch niemand van ons mee doet zegmaar?
Bronquote:Heidfelds analysis of the Barecelona test. He looked at the cars in fast corners, slow corners, over the kerbs, etc.
Ferrari:
- Ferrari impressed more during the Jerez test.
- In Jerez the balance of the car was neutral, while in Barcelona the car had a slight tendency to understeer (this could be explained by the nature of the Barcelona track, which provokes understeer, while Jerez provokes oversteer.)
- The car has a lot of downforce.
- The car is stable in fast corners, which gives the drivers confidence.
- Sudden over- or understeer can be correctly easily by the drivers, even on high fuel.
Red Bull:
- Without looking at the lap times, the Red Bull looked to be the best car after its updates.
- It is almost frightening how good the Red Bull is.
- Red Bull has "sandbagged" in Barcelona; they haven't shown their full potential.
- He has seldom seen a car that is so well balanced, both is fast and slow corners.
- No other car has as much downforce in fast corners than the Red Bull.
- No other car brake as late and as long into the corners as the Red Bull.
- No other car is as good over the kerbs as the Red Bull.
- The Red Bull swinged the less on/after a bumpy track.
- They have worked a lot on the suspension and damping.
- The car has very little over- and understeer.
- Vettel and Webber can very easily drive the car on the limit.
McLaren:
- Before the updates the car was very nervous when driving over bumps.
- The car was very "pitch senstive"; it had extreme reactions under breaking and acceleration (tail stepping out and such).
- After the updates, the car was transformed in terms of handling.
- It over- and understeers a bit too much still.
- The car is tuned very stiff also in slow corners.
Sauber:
- The most stiffly tuned car.
- It jumps very much on uneven ground.
- Looks like a car that is difficult to drive.
- For Kobayashi, he always worries that he just flies of.
- But the car seems to be fast.
- Much will depend on whether Sauber can maintain that level.
Toro Rosso:
- Suprisingly good.
- The car oversteers a bit too much, but still driveable, due to which the tyres won't be destroyed.
Williams:
- Almsot in all aspects average; nowhere it is particularly good or particularly bad.
- Tuned very soft, which makes it good to drive in slow corners and over the kerbs, but slows it down in fast corners.
- The Williams is the car that rolls the most in turn 9, the fast righthander.
Renault:
- Improved a lot with it updates.
- The car is very nervous, or has to be driven nervous and aggressive.
- Suffers quite a lot from over- and understeer, but still controllable.
Force India:
- The car goes very well in fast corners.
- A bit nervous, but might be partly due to the aggressive driving style of Sutil
Newcomers:
- The balance of the Virgin is a disaster.
- Lotus looks much more balanced.
- Lotus has more downforce, but less grip and poor traction.
Hij zegt niks over zijn eigen team!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:11 schreef ElmarO het volgende:
Voor wat het waard is, de analyse van Nick Heidfeld:
[..]
Bron
Hieruit kunnen we concluderen dat het tussen Red Bull en Ferrari zal gaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:11 schreef ElmarO het volgende:
Voor wat het waard is, de analyse van Nick Heidfeld:
[..]
Bron
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:47 schreef Sally het volgende:
@ Sinister-D-: je kunt deze nieuwe tekst wel in de OP plakkenhttp://wiki.fok.nl/index.php/OP/F1-Nieuwtjes
quote:HP signs Renault sponsorship deal
The Renault F1 team has announced a sponsorship agreement with HP for the 2010 and 2011 seasons.
The new deal means the HP branding will appear on the Renault cars from this weekend's Bahrain Grand Prix.
As part of the agreement, Renault will gain access to HP technology in order to improve on-track performance.
"We are delighted to welcome a global leader of the stature of HP to our partner network," said Renault team chairman Gerard Lopez. "F1 has a proven ability to boost brand awareness around the world, and we are proud that Renault F1 Team will be HP's partner of choice in achieving this goal.
"Genii Capital believes that F1 can also be used as a very powerful business development platform.
"We hope that HP can develop new business opportunities through Genii Capital's B2B platform and Mangrove Capital's access to exciting technology opportunities."
Daar zet ik m'n geld dus ook op op in. Tot en met Spanje zal Ferrari het te kloppen team zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:32 schreef svenistheman het volgende:
*knip*
Het geld zet ik nog steeds op Alonso
quote:FIA re-opens 2011 selection process
Formula 1's ruling body will re-open the selection process for a potential 13th team to join the sport in 2011, the FIA said on Thursday.
The governing body has taken the decision after US F1, which had the 13th slot for the 2010 season, failed to be ready to compete in this year's championship.
The American team had requested that the FIA delayed its entry for next year.
However, the FIA has decided to re-open the selection process for the final slot, meaning there is likely to be a significant number of candidates hoping to race next season.
Lola, Epsilon Euskadi, Prodrive and N.Technology were among the teams to have applied for an entry for this year.
The governing body also said US F1 could face sanctions for its absence.
"With regard to the USF1 team's non-participation in the 2010 championship, the world council mandated the FIA president, in full compliance with the new code of practice for disciplinary matters, to take forward the most appropriate action," it said in a statement.
The FIA also confirmed that rookie Karun Chandhok had been granted his superlicence to competed with the HRT team at this weekend's Bahrain Grand Prix.
Wel de zoveelste Engels native die het verschil tussen there en their niet begrijpt.quote:# Just heard from a source that the Virgin car will not finish the race! as there Fuel tank is too small to finish it! 4:01 AM Mar 10th via web
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
mark Sutton, jeweetz die F1 fotograaf enzo
[..]
Wel de zoveelste Engels native die het verschil tussen there en their niet begrijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |