Wat jij tussen [s]-tags hebt geplaats is imo bullshit. Juist door de grotere verschillen verschillende typen setups tussen wagens gaan er meer inhaalacties komen. Mensen die met een volle tank beter zijn tov de rest, terwijl aan het einde andere mensen met een lege tank juist beter zijn tov de rest.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Om het inhalen in de pits uit te bannen en het inhalen op de baan de laten plaatsvinden Lees: om inhalen ook op de baan uit te bannen!
Ik denk dat het best gevaarlijk is. Stel dat iemand nog niet klaar is met een band en Massa begint te rijden terwijl die kerel nog de sleutel van de moer vasthoudt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat er nu geen tankinstallatie in de auto hangt denk ik.
Ik denk dat het ze dit jaar wellicht iets aan tijdwinst op kan leveren en doordat er nu dus niet meer getankt wordt kunnen we het ook makkelijk vergelijken met de andere teams
Ik denk dat meneer Ecclestone vooral niet nu al negatief moet zijn over de nieuwe teams. Het is nu zaak om deze teams te behouden voor de Formule 1. Renault zal nog wegvallen waarschijnlijk. Zaak om de "prive" teams zich welkom te laten voelen zodat er volgend jaar weer een aantal nieuwe bij komen.quote:Bernie Ecclestone deelt kritiek Ferrari
Bernie Ecclestone deelt de mening van Ferrari dat de nieuwe teams nog niet competitief zijn. Dat zei de Formule 1-baas in een interview met Auto Motor und Sport.
Budgetplafond
"Ferrari heeft gelijk, maar toen de nieuwe teams zich inschreven waren ze er van overtuigd dat er een budgetplafond van 40 miljoen euro zou komen", zegt Ecclestone. "En wel voor iedereen, ook Ferrari. Dat was een kans geweest voor de nieuwe teams. Ik heb altijd gewaarschuwd dat een budgetplafond niet werkt. Op dit moment stellen de nieuwe teams vast, dat hun budget niet toereikend is".
Want? Het is fantastisch om teams op de grid te hebben staan die na 10 laps gelapped worden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Ik denk dat meneer Ecclestone vooral niet nu al negatief moet zijn over de nieuwe teams. Het is nu zaak om deze teams te behouden voor de Formule 1. Renault zal nog wegvallen waarschijnlijk. Zaak om de "prive" teams zich welkom te laten voelen zodat er volgend jaar weer een aantal nieuwe bij komen.
PSNog twee dagen
![]()
Is er al gereden ? Laten we deze discussie maandag voeren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:03 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Want? Het is fantastisch om teams op de grid te hebben staan die na 10 laps gelapped worden?
Die dmv vertragen een plek proberen veilig te stellen?
Die niet (voldoende) hebben getest en zo een mogelijk gevaarlijke auto op de grid neerzetten?
Dat dus. Hij doet het prima voor als nogquote:Trouwens, bij het rubriekje Onze Boys in de OP, vind ik dat Max Verstappen ook genoemd mag worden, erg leuk om die jongen een beetje in de gaten te houden !
De R30 is wat dikker dacht ik, plus dat ze de zuinigste motor hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:11 schreef Bluurgh het volgende:
hoe zat het trouwens nou met de wielbasis van, geloof ik, de Renault? Ik kan me herinneren dat ze een auto met dezelfde wielbasis als vorig jaar hadden gepresenteerd. Is dat nog veranderd? Het lijkt me sterk dat ze als enige team niet meer ruimte nodig hebben om al die benzine kwijt te kunnen, maar ik heb er niks meer over gehoord (of gewoon gemist natuurlijk)
Daarom open ik nooit een nieuw topic in deze reeks.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:31 schreef Sally het volgende:
Ik had de OP toch aangepast?
US F1 rijdt niet, en ook Stefan GP staat niet op de grid in 2010.
Hmz.
Oh, maar in de wiki zet je heel makkelijk een oude versie terug hoor, kun je bijna nix aan verklotenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Daarom open ik nooit een nieuw topic in deze reeks.
Ik heb dat ooit eens 1x gedaan en toen ging er iets mis met die OP en toen was iedereen boos op mij en nu durf ik dat niet meer
Waar zit je aan te denken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:38 schreef vosss het volgende:
[offtopic]
De hele inboedel van de A1GP inclusief Medical- en Safetycar staat inmiddels te koop
Zullen we samen geld bij elkaar leggen en een bod uitbrengen?
nou, heb ik wat aan zonder rijbewijsquote:En als we dan winnen dan krijgt iedereen 1 auto. Ik wil die zwarte van Nieuw-Zeeland hebben
Het zijn 20 A1GP Powerd by Ferrari bolides en ook nog 12 Lola-Zytek's, dus er is genoeg voor iedereen!!!
Ja dat gebeurde toen dus toen ik zelf die fout wilde herstellen en toen anderen er tegelijkertijd ook in bezig waren en toen was het hek van de damquote:Dus niet met z'n allen erin gaan klooien
Weet ik veel. Laten we eens beginnen met 50 euro de man/vrouw ofzo?quote:
Heb je nog even de klasses waarin ze rijden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:02 schreef vosss het volgende:
En deze mogen er van mij ook wel bij overigens:
http://www.henkiwaldschmidt.com
http://www.trustrenger.com
=edit=
Niet dat het F1 coureurs zijn ofzo, maargoed, dat zijn Doornbos en Albers en Guido ook niet.
Overigens klopt de link van de site van Guido niet. Dat moet: http://www.giedovandergarde.com/en zijn
De link van Albers zijn site klopt ook niet meer, dat is tegenwoordig: http://www.christijan.com/
Zo jammer dit hé...quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Daarom open ik nooit een nieuw topic in deze reeks.
Ik heb dat ooit eens 1x gedaan en toen ging er iets mis met die OP en toen was iedereen boos op mij en nu durf ik dat niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zo jammer dit hé...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik niet aan jouw verwachtingen kon voldoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Hahaha, je krijgt dat toch zo'n melding als je de pagina op wilt slaan? Dat er iemand is geweest die net voor jouw wijziging de pagina al gewijzigd heeft?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat gebeurde toen dus toen ik zelf die fout wilde herstellen en toen anderen er tegelijkertijd ook in bezig waren en toen was het hek van de dam
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je nog even de klasses waarin ze rijden?
Ook van de 'andere boyz'? Zet ik dat er meteen bij.
Henki reed vorig jaar in de F3 Euro series. Wat ie komend seizoen gaat doen heb ik even gemist geloof ikquote:De Nijmegenaar gaat dit jaar voor RS Mücke Motorsport, het team van Ralf Schumacher en Peter Mücke, rijden in de GP3, een gloednieuwe raceklasse die in het voorprogramma van de Formule 1 staat.
quote:Renger van der Zande rijdt dit jaar waarschijnlijk de GP3 series. Kan niets op zijn site vinden of hij al een contract heeft ?
Contract heeft ie op zak voor komend seizoenquote:Tweeënhalve maand hulde Renger van der Zande zich in stilzwijgen over zijn volgende stap in de autosport. Met de collectieve test van de nieuwe GP3 voor de boeg, dat in het schema van de F1 Grands Prix rijdt, kan hij duidelijk zijn. De Nijmegenaar komt donderdag en vrijdag op het Zuid-Franse circuit Le Castellet voor het eerst de baan op in het kersverse team van Ralf Schumacher en Peter Mücke, het RS Mücke Motorsport team. En daarmee treedt hij dit seizoen aan in het voorprogramma van de Formule 1. De Internationale Formule 1-website GP Update heeft zich verbonden met deze nieuwe combinatie.
Zo als menig autosporter ondervindt zijn de wintermaanden in een tijd van recessie moeilijke maanden. Ook Renger van der Zande kreeg weer opnieuw te maken met de zenuwen die daarbij horen. Wat hoop gaf, was dat zijn successen in 2009 de belangrijkste teams niet was ontgaan. En met name de nieuwe GP3-klasse, ontwikkeld in de gelederen van de Formule 1, sprak hem aan.
“De GP3-klasse is een zogenaamde 'one make'-klasse van een Dallara met een Renault turbo motor. Hij is bedoeld om jong talent de gelegenheid te geven zich te profileren in het voorprogramma van de Formule 1”, aldus Renger. “Ik zie er een uitdaging in, omdat alle teams weer bij nul moeten beginnen met de opbouw van kennis over deze klasse. Verder is de track time, voorafgaand aan kwalificatie en race, zeer kort. Dus je krijgt maar beperkt de gelegenheid om de set-up van de auto te ontwikkelen. Condities die van de rijder vragen dat hij koelbloedig is en strakke feedback kan geven aan zijn engineers. Ik hoop daar onderscheidend in te kunnen zijn.“
“Waar ik vooral moed van kreeg was het feit dat de helft van de geaccrediteerde teams bij me aan klopte.” Ralf Schumacher en Peter Mücke, die een nieuwe teamcombinatie vormen, overtuigden me het meest. Verder is het een voordeel dat ze allebei, net zo als ik, een langjarige verbintenis met Mercedes hebben. Zo blijft ook dit avontuur weer in de familie”, volgens de enthousiaste economie student.
“Met behulp van ID&T, mijn trouwe sponsor sinds lang en met de ruggesteun van GP-Update, de succesvolle F1media en website uitgever, kon ik de contractgesprekken afronden. Van Duitse zijde krijg ik steun van Sandtler en Sebring. Eind van deze week gaan we voor het eerst, tijdens een collectieve test, de baan op. Ik ben benieuwd of ik potten kan breken? Aan de package van team en sponsors zal het niet liggen.”
of het is Formule 3 Euroseries of Formule Nipponquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:01 schreef vosss het volgende:
Renger:
[..]
Henki reed vorig jaar in de F3 Euro series. Wat ie komend seizoen gaat doen heb ik even gemist geloof ik
Klinkt allemaal goed dus !quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:02 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Contract heeft ie op zak voor komend seizoen
K, even wachten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:26 schreef vosss het volgende:
Nyck de Vries mag er dan ook nog wel bij. Die is opgenomen binnen McLaren en wacht dezelfde opleiding als Lewis Hamilton. Hij rijdt dit seizoen mee in de Super KF serie. Normaal gesproken gaan ze van de KF3 eerst naar de KF2 serie, maar die heeft hij overgeslagen.
De vader van Lewis is zijn manager.
http://www.nyckdevries.nl
Zie lijstje hierboven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:31 schreef Sally het volgende:
[..]
K, even wachten.
De rest is nu zo goed als up-to-date
Dat filmpje laten we lekker staanquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:43 schreef vosss het volgende:
Top. Het testschema kan er eik ook wel uit toch? De laatste test is geweest.
En het filmpje en uitleg over KERS mag van mij ook wel weg, KERS is er niet meer dit jaar
Dit vind ik nou echt jammer.. Vond de A1GP een leuk initiatief en een leuke race klasse. De nieuwe auto's powered by Ferrari waren prachtig en snel. Echt jammer..quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:38 schreef vosss het volgende:
[offtopic]
De hele inboedel van de A1GP inclusief Medical- en Safetycar staat inmiddels te koop
Zullen we samen geld bij elkaar leggen en een bod uitbrengen?
En als we dan winnen dan krijgt iedereen 1 auto. Ik wil die zwarte van Nieuw-Zeeland hebben
Het zijn 20 A1GP Powerd by Ferrari bolides en ook nog 12 Lola-Zytek's, dus er is genoeg voor iedereen!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Being second is to be the first of the ones who lose.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |