abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78997043
[offtopic]
De hele inboedel van de A1GP inclusief Medical- en Safetycar staat inmiddels te koop

Zullen we samen geld bij elkaar leggen en een bod uitbrengen?

En als we dan winnen dan krijgt iedereen 1 auto. Ik wil die zwarte van Nieuw-Zeeland hebben

Het zijn 20 A1GP Powerd by Ferrari bolides en ook nog 12 Lola-Zytek's, dus er is genoeg voor iedereen!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78997204
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 23:34 schreef vosss het volgende:

[..]

Daarom open ik nooit een nieuw topic in deze reeks.
Ik heb dat ooit eens 1x gedaan en toen ging er iets mis met die OP en toen was iedereen boos op mij en nu durf ik dat niet meer
Oh, maar in de wiki zet je heel makkelijk een oude versie terug hoor, kun je bijna nix aan verkloten

Maar zolang er maar een paar mensen de wiki bijhouden, is het goed te overzien. Dus niet met z'n allen erin gaan klooien Even wensen aangeven en het wordt verwerkt. Bijv. door mij of ElmarO.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_78997234
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 23:38 schreef vosss het volgende:
[offtopic]
De hele inboedel van de A1GP inclusief Medical- en Safetycar staat inmiddels te koop

Waar zit je aan te denken?
quote:
En als we dan winnen dan krijgt iedereen 1 auto. Ik wil die zwarte van Nieuw-Zeeland hebben

Het zijn 20 A1GP Powerd by Ferrari bolides en ook nog 12 Lola-Zytek's, dus er is genoeg voor iedereen!!!
nou, heb ik wat aan zonder rijbewijs
pi_78997238
quote:
Dus niet met z'n allen erin gaan klooien
Ja dat gebeurde toen dus toen ik zelf die fout wilde herstellen en toen anderen er tegelijkertijd ook in bezig waren en toen was het hek van de dam
vosss is de naam,
pi_78997261
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 23:44 schreef Sally het volgende:

[..]

Waar zit je aan te denken?
Weet ik veel. Laten we eens beginnen met 50 euro de man/vrouw ofzo?
Je weet nooit, voor hetzelfde geld biedt er niemand en dan winnen we gewoon !!
vosss is de naam,
pi_78997262
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:02 schreef vosss het volgende:
En deze mogen er van mij ook wel bij overigens:
http://www.henkiwaldschmidt.com
http://www.trustrenger.com

=edit=
Niet dat het F1 coureurs zijn ofzo, maargoed, dat zijn Doornbos en Albers en Guido ook niet.
Overigens klopt de link van de site van Guido niet. Dat moet: http://www.giedovandergarde.com/en zijn
De link van Albers zijn site klopt ook niet meer, dat is tegenwoordig: http://www.christijan.com/
Heb je nog even de klasses waarin ze rijden?

Ook van de 'andere boyz'? Zet ik dat er meteen bij.
pi_78997281
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 23:34 schreef vosss het volgende:

[..]

Daarom open ik nooit een nieuw topic in deze reeks.
Ik heb dat ooit eens 1x gedaan en toen ging er iets mis met die OP en toen was iedereen boos op mij en nu durf ik dat niet meer
Zo jammer dit hé...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78997363
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 23:46 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Zo jammer dit hé...
SPOILER
SPOILER
Sorry dat ik niet aan jouw verwachtingen kon voldoen

vosss is de naam,
pi_78997415
Eigenlijk dacht ik nadat het toen misging gewoon bij mezelf dan krijg ook maar lekker allemaal de vinkentering, dan open ik er nooit meer 1

Maargoed, als ik dat zeg dan krijg ik daar natuurlijk ook weer commentaar op (wat me eigenlijk ook gewoon aan mn ballen zou jeuken, maargoed, ik dacht ik breng het netjes zegmaar)

vosss is de naam,
pi_78997428
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 23:44 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja dat gebeurde toen dus toen ik zelf die fout wilde herstellen en toen anderen er tegelijkertijd ook in bezig waren en toen was het hek van de dam
Hahaha, je krijgt dat toch zo'n melding als je de pagina op wilt slaan? Dat er iemand is geweest die net voor jouw wijziging de pagina al gewijzigd heeft?

Oh, dit gaat vreselijk offtopic

Hier nog antwoord op?
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 23:46 schreef Sally het volgende:

[..]

Heb je nog even de klasses waarin ze rijden?

Ook van de 'andere boyz'? Zet ik dat er meteen bij.
pi_78997563
@ Voss
Ach, ik weet gewoon van mezelf dat ik in dit soort topics weg moet blijven als we halverwege pagina 6 zijn

@Sally,
Max Verstappen rijd in de WSK Euro Series (Karting natuurlijk) met CRG als grote sponsor/geldschieter.

Renger van der Zande rijdt dit jaar waarschijnlijk de GP3 series. Kan niets op zijn site vinden of hij al een contract heeft ?
pi_78997627
Renger:
quote:
De Nijmegenaar gaat dit jaar voor RS Mücke Motorsport, het team van Ralf Schumacher en Peter Mücke, rijden in de GP3, een gloednieuwe raceklasse die in het voorprogramma van de Formule 1 staat.
Henki reed vorig jaar in de F3 Euro series. Wat ie komend seizoen gaat doen heb ik even gemist geloof ik
vosss is de naam,
pi_78997651
quote:
Renger van der Zande rijdt dit jaar waarschijnlijk de GP3 series. Kan niets op zijn site vinden of hij al een contract heeft ?
quote:
Tweeënhalve maand hulde Renger van der Zande zich in stilzwijgen over zijn volgende stap in de autosport. Met de collectieve test van de nieuwe GP3 voor de boeg, dat in het schema van de F1 Grands Prix rijdt, kan hij duidelijk zijn. De Nijmegenaar komt donderdag en vrijdag op het Zuid-Franse circuit Le Castellet voor het eerst de baan op in het kersverse team van Ralf Schumacher en Peter Mücke, het RS Mücke Motorsport team. En daarmee treedt hij dit seizoen aan in het voorprogramma van de Formule 1. De Internationale Formule 1-website GP Update heeft zich verbonden met deze nieuwe combinatie.

Zo als menig autosporter ondervindt zijn de wintermaanden in een tijd van recessie moeilijke maanden. Ook Renger van der Zande kreeg weer opnieuw te maken met de zenuwen die daarbij horen. Wat hoop gaf, was dat zijn successen in 2009 de belangrijkste teams niet was ontgaan. En met name de nieuwe GP3-klasse, ontwikkeld in de gelederen van de Formule 1, sprak hem aan.

“De GP3-klasse is een zogenaamde 'one make'-klasse van een Dallara met een Renault turbo motor. Hij is bedoeld om jong talent de gelegenheid te geven zich te profileren in het voorprogramma van de Formule 1”, aldus Renger. “Ik zie er een uitdaging in, omdat alle teams weer bij nul moeten beginnen met de opbouw van kennis over deze klasse. Verder is de track time, voorafgaand aan kwalificatie en race, zeer kort. Dus je krijgt maar beperkt de gelegenheid om de set-up van de auto te ontwikkelen. Condities die van de rijder vragen dat hij koelbloedig is en strakke feedback kan geven aan zijn engineers. Ik hoop daar onderscheidend in te kunnen zijn.“

“Waar ik vooral moed van kreeg was het feit dat de helft van de geaccrediteerde teams bij me aan klopte.” Ralf Schumacher en Peter Mücke, die een nieuwe teamcombinatie vormen, overtuigden me het meest. Verder is het een voordeel dat ze allebei, net zo als ik, een langjarige verbintenis met Mercedes hebben. Zo blijft ook dit avontuur weer in de familie”, volgens de enthousiaste economie student.

“Met behulp van ID&T, mijn trouwe sponsor sinds lang en met de ruggesteun van GP-Update, de succesvolle F1media en website uitgever, kon ik de contractgesprekken afronden. Van Duitse zijde krijg ik steun van Sandtler en Sebring. Eind van deze week gaan we voor het eerst, tijdens een collectieve test, de baan op. Ik ben benieuwd of ik potten kan breken? Aan de package van team en sponsors zal het niet liggen.”
Contract heeft ie op zak voor komend seizoen
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 maart 2010 @ 00:04:28 #39
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78997712
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:01 schreef vosss het volgende:
Renger:
[..]

Henki reed vorig jaar in de F3 Euro series. Wat ie komend seizoen gaat doen heb ik even gemist geloof ik
of het is Formule 3 Euroseries of Formule Nippon
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78998041
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:02 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

Contract heeft ie op zak voor komend seizoen
Klinkt allemaal goed dus ! Hopelijk kan hij inderdaad wat laten zien ! En in het voorprogramma rijden van de F1 is natuurlijk helemaal mooi meegenomen. Het is één van Nederlands meest onbekende talenten, maar wieweet dat dat dit jaar gaat veranderen.... !! Ik geloof wel in zijn kunnen in iedergeval, zeker zijn stijl qua rijden plus dat hij goed anticipeerd op ongelukken/acties op de baan !

Zijn site heet niet voor niets Trust Renger
pi_78998142
Heb nu:

Onze boyz:
- Ho-Pin Tung (Formule 1, testrijder bij Renault en GP2)
- Christijan Albers (Le Mans Series)
- Robert Doornbos (IndyCars)
- Giedo van der Garde (GP2, Main Series)
- Renger van der Zande (Brits Formule 3, GP3)
- Henki Waldsmidt (Formule Nippon)
- Jeroen Bleekemolen (Porsche Super Cup, American Le Mans Series)
- Nyck de Vries (young driver @ McLaren, Super KF serie)
- Max Verstappen (zoon van Jos, karting: WSK Euro Series)

[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 11-03-2010 00:32:45 ]
pi_78998300
Nyck de Vries mag er dan ook nog wel bij. Die is opgenomen binnen McLaren en wacht dezelfde opleiding als Lewis Hamilton. Hij rijdt dit seizoen mee in de Super KF serie. Normaal gesproken gaan ze van de KF3 eerst naar de KF2 serie, maar die heeft hij overgeslagen.

De vader van Lewis is zijn manager.
http://www.nyckdevries.nl

vosss is de naam,
pi_78998446
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:26 schreef vosss het volgende:
Nyck de Vries mag er dan ook nog wel bij. Die is opgenomen binnen McLaren en wacht dezelfde opleiding als Lewis Hamilton. Hij rijdt dit seizoen mee in de Super KF serie. Normaal gesproken gaan ze van de KF3 eerst naar de KF2 serie, maar die heeft hij overgeslagen.

De vader van Lewis is zijn manager.
http://www.nyckdevries.nl

K, even wachten.

De rest is nu zo goed als up-to-date
pi_78998613
Wel tof. Over een paar jaar racet Nick bij McLaren tegen Max bij Ferrari
vosss is de naam,
pi_78998722
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:31 schreef Sally het volgende:

[..]

K, even wachten.

De rest is nu zo goed als up-to-date
Zie lijstje hierboven.
pi_78998783
Top. Het testschema kan er eik ook wel uit toch? De laatste test is geweest.
En het filmpje en uitleg over KERS mag van mij ook wel weg, KERS is er niet meer dit jaar
vosss is de naam,
pi_78998904
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:43 schreef vosss het volgende:
Top. Het testschema kan er eik ook wel uit toch? De laatste test is geweest.
En het filmpje en uitleg over KERS mag van mij ook wel weg, KERS is er niet meer dit jaar
Dat filmpje laten we lekker staan En als het al uit de OP zou verdwijnen, dan zou het nog ergens onderaan neergezet kunnen worden, dan is de link niet helemaal weg.
Net als het testschema, dat hoeft toch niet weg? Kun je nog zien hoe vaak er getest is.

@ Sinister-D-: je kunt deze nieuwe tekst wel in de OP plakken http://wiki.fok.nl/index.php/OP/F1-Nieuwtjes
pi_78999187
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 23:38 schreef vosss het volgende:
[offtopic]

Dit vind ik nou echt jammer.. Vond de A1GP een leuk initiatief en een leuke race klasse. De nieuwe auto's powered by Ferrari waren prachtig en snel. Echt jammer..
SPOILER
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_78999241
Ik vond het ook altijd een leuke opvulling tussen de F1 seizoenen door, alleen jammer dat het maar zo weinig races waren.
vosss is de naam,
  donderdag 11 maart 2010 @ 06:58:19 #50
131800 Tarado
capô de fusca
pi_79001474
Vettel heeft Tilke aangesproken over de verlenging van het Bahrein circuit "wat heb je nou gebouwd??" De coureurs zijn op z'n zachtst gezegd niet blij met de verlenging met 8 extra langzame bochten met een totale lengte van bijn 900 meter.

De verlenging bestond overigens al maar wordt nu ook voor F1 gebruikt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')