abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79013252
Kwali is om 12 uur
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79013419
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:09 schreef Sally het volgende:
Ik heb de OP in de wiki nu aangepast met maar 3 namen van Nederlandse coureurs, alleen diegenen die ooit of nu iets met de F1 van doen hadden.

Edit:
[..]
Nouja ooit met de Formule 1 dat zijn er wel meer dan 3 me dunkt.

Jos Verstappen
Carel Godin de Beaufort
Jan Lammers
Gijs van Lennep
Huub Rothengatter

Om er zo maar even een paar uit de lucht te grijpen.
Eigenlijk denk ik dat je dat lijstje nooit compleet gaat krijgen.
Of het wordt een lijstje met alle Nederlanders ooit die F1 hebben gereden, of een lijstje met talent wat misschien ooit tot F1 gaat schoppen.

Misschien kan je dat lijstje er gewoon beter uithalen dan aangezien er nu toch niemand van ons mee doet zegmaar?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79013675
Overigens kan Schumacher deed weekend nog een record op zijn naam schrijven.

Dan moet hij wel winnen.
Dan heeft ie het record van de meeste openingsraces winnen op zn naam.
Nu deelt hij dat nog met Prost (beide 6x de openingsrace gewonnen)

Prost:
'82 (Zuid-Afrika)
'84 (Brazilië)
'85 (Brazilië)
'87 (Brazilië)
'88 (Brazilië)
'93 (Zuid-Afrika)

Schumacher:
'94 (Brazilië)
'95 (Brazilië)
'00 (Australië)
'01 (Australië)
'02 (Australië)
'04 (Australië)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79014470
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja ooit met de Formule 1 dat zijn er wel meer dan 3 me dunkt.

Jos Verstappen
Carel Godin de Beaufort
Jan Lammers
Gijs van Lennep
Huub Rothengatter

Om er zo maar even een paar uit de lucht te grijpen.
Eigenlijk denk ik dat je dat lijstje nooit compleet gaat krijgen.
Of het wordt een lijstje met alle Nederlanders ooit die F1 hebben gereden, of een lijstje met talent wat misschien ooit tot F1 gaat schoppen.

Misschien kan je dat lijstje er gewoon beter uithalen dan aangezien er nu toch niemand van ons mee doet zegmaar?
Ho-Pin doet mee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79014820
Ja, daar snap ik nog steeds betrekkelijk weinig van. Waarom hebben teams een testcoureur in dienst als er toch niet getest mag worden? Zo'n Badoer bijvoorbeeld, wat doet die nou eigenlijk?
pi_79015097
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:12 schreef k_man het volgende:
Ja, daar snap ik nog steeds betrekkelijk weinig van. Waarom hebben teams een testcoureur in dienst als er toch niet getest mag worden? Zo'n Badoer bijvoorbeeld, wat doet die nou eigenlijk?
Badoer test meer straat-Ferrari's dan F1-Ferrari's

Wat de overige testcoureurs doen is me een godsraadsel
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79015514
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Badoer test meer straat-Ferrari's dan F1-Ferrari's

Wat de overige testcoureurs doen is me een godsraadsel
Simulator.
Active Topics
pi_79015809
Ik denk dat die ouwe vos in de mercedes, gehakt maakt van iedereen maakt komende zondag.
je moet met je banden de race aanvangen,waarmee je ook de kwali hebt gereden en zuinig rijden ivm tankverbod, is hem op het lijf geschreven.
zondag=gehaktdag
pi_79017282
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:34 schreef THEFXR het volgende:
Ik denk dat die ouwe vos in de mercedes, gehakt maakt van iedereen maakt komende zondag.
je moet met je banden de race aanvangen,waarmee je ook de kwali hebt gereden en zuinig rijden ivm tankverbod, is hem op het lijf geschreven.
zondag=gehaktdag
Haha, ik hoop het. Iemand die weet of morgenochtend de eerste vrije training nog ergens wordt uitgezonden? Link van een stream is ook goed.
Active Topics
  donderdag 11 maart 2010 @ 15:06:32 #85
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_79017360
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:28 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

Simulator.
PR-activiteiten op en rond het circuit.
  donderdag 11 maart 2010 @ 15:08:54 #86
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79017470
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Badoer test meer straat-Ferrari's dan F1-Ferrari's

Wat de overige testcoureurs doen is me een godsraadsel
ik denk ook dat ze adviseren
Please, make yourself uncomfortable.
pi_79018919
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja ooit met de Formule 1 dat zijn er wel meer dan 3 me dunkt.

Jos Verstappen
Carel Godin de Beaufort
Jan Lammers
Gijs van Lennep
Huub Rothengatter

Om er zo maar even een paar uit de lucht te grijpen.
Eigenlijk denk ik dat je dat lijstje nooit compleet gaat krijgen.
Of het wordt een lijstje met alle Nederlanders ooit die F1 hebben gereden, of een lijstje met talent wat misschien ooit tot F1 gaat schoppen.

Misschien kan je dat lijstje er gewoon beter uithalen dan aangezien er nu toch niemand van ons mee doet zegmaar?
Ben Pon
Dries van der Lof
Boy Haye
Roelof Wunderink
Michael Bleekemolen

zijn er nog een paar uit dat rijtje.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_79022562
Ik heb degenen gepakt die het kortst geleden nog in de F1 actief waren, naast testcoureur Tung.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79023212
Voor wat het waard is, de analyse van Nick Heidfeld:
quote:
Heidfelds analysis of the Barecelona test. He looked at the cars in fast corners, slow corners, over the kerbs, etc.

Ferrari:
- Ferrari impressed more during the Jerez test.
- In Jerez the balance of the car was neutral, while in Barcelona the car had a slight tendency to understeer (this could be explained by the nature of the Barcelona track, which provokes understeer, while Jerez provokes oversteer.)
- The car has a lot of downforce.
- The car is stable in fast corners, which gives the drivers confidence.
- Sudden over- or understeer can be correctly easily by the drivers, even on high fuel.


Red Bull:
- Without looking at the lap times, the Red Bull looked to be the best car after its updates.
- It is almost frightening how good the Red Bull is.
- Red Bull has "sandbagged" in Barcelona; they haven't shown their full potential.
- He has seldom seen a car that is so well balanced, both is fast and slow corners.
- No other car has as much downforce in fast corners than the Red Bull.
- No other car brake as late and as long into the corners as the Red Bull.
- No other car is as good over the kerbs as the Red Bull.
- The Red Bull swinged the less on/after a bumpy track.
- They have worked a lot on the suspension and damping.
- The car has very little over- and understeer.
- Vettel and Webber can very easily drive the car on the limit.

McLaren:
- Before the updates the car was very nervous when driving over bumps.
- The car was very "pitch senstive"; it had extreme reactions under breaking and acceleration (tail stepping out and such).
- After the updates, the car was transformed in terms of handling.
- It over- and understeers a bit too much still.
- The car is tuned very stiff also in slow corners.

Sauber:
- The most stiffly tuned car.
- It jumps very much on uneven ground.
- Looks like a car that is difficult to drive.
- For Kobayashi, he always worries that he just flies of.
- But the car seems to be fast.
- Much will depend on whether Sauber can maintain that level.

Toro Rosso:
- Suprisingly good.
- The car oversteers a bit too much, but still driveable, due to which the tyres won't be destroyed.

Williams:
- Almsot in all aspects average; nowhere it is particularly good or particularly bad.
- Tuned very soft, which makes it good to drive in slow corners and over the kerbs, but slows it down in fast corners.
- The Williams is the car that rolls the most in turn 9, the fast righthander.

Renault:
- Improved a lot with it updates.
- The car is very nervous, or has to be driven nervous and aggressive.
- Suffers quite a lot from over- and understeer, but still controllable.

Force India:
- The car goes very well in fast corners.
- A bit nervous, but might be partly due to the aggressive driving style of Sutil

Newcomers:
- The balance of the Virgin is a disaster.
- Lotus looks much more balanced.
- Lotus has more downforce, but less grip and poor traction.
Bron
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:25:57 #90
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_79024028
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:11 schreef ElmarO het volgende:
Voor wat het waard is, de analyse van Nick Heidfeld:
[..]

Bron
Hij zegt niks over zijn eigen team!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_79024203
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:25 schreef nils7 het volgende:

[..]

Hij zegt niks over zijn eigen team!
Dat zullen dan wel weer PR-technische redenen zijn.
pi_79024404
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:11 schreef ElmarO het volgende:
Voor wat het waard is, de analyse van Nick Heidfeld:
[..]

Bron
Hieruit kunnen we concluderen dat het tussen Red Bull en Ferrari zal gaan.
Ik neem Heidfeld vrij serieus, de man heeft veel verstand er natuurlijk van.

Het geld zet ik nog steeds op Alonso
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:48:02 #93
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_79027481
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:47 schreef Sally het volgende:

@ Sinister-D-: je kunt deze nieuwe tekst wel in de OP plakken http://wiki.fok.nl/index.php/OP/F1-Nieuwtjes
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_79027677
quote:
HP signs Renault sponsorship deal

The Renault F1 team has announced a sponsorship agreement with HP for the 2010 and 2011 seasons.

The new deal means the HP branding will appear on the Renault cars from this weekend's Bahrain Grand Prix.

As part of the agreement, Renault will gain access to HP technology in order to improve on-track performance.

"We are delighted to welcome a global leader of the stature of HP to our partner network," said Renault team chairman Gerard Lopez. "F1 has a proven ability to boost brand awareness around the world, and we are proud that Renault F1 Team will be HP's partner of choice in achieving this goal.

"Genii Capital believes that F1 can also be used as a very powerful business development platform.

"We hope that HP can develop new business opportunities through Genii Capital's B2B platform and Mangrove Capital's access to exciting technology opportunities."
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:06:47 #95
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_79028354
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:32 schreef svenistheman het volgende:

*knip*
Het geld zet ik nog steeds op Alonso
Daar zet ik m'n geld dus ook op op in. Tot en met Spanje zal Ferrari het te kloppen team zijn.

Tenzij RBR met veel zand heeft zitten strooien
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_79028507
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:52 schreef ElmarO het volgende:

[..]


Goed bezig van Renault
pi_79028535
quote:
FIA re-opens 2011 selection process

Formula 1's ruling body will re-open the selection process for a potential 13th team to join the sport in 2011, the FIA said on Thursday.

The governing body has taken the decision after US F1, which had the 13th slot for the 2010 season, failed to be ready to compete in this year's championship.

The American team had requested that the FIA delayed its entry for next year.

However, the FIA has decided to re-open the selection process for the final slot, meaning there is likely to be a significant number of candidates hoping to race next season.

Lola, Epsilon Euskadi, Prodrive and N.Technology were among the teams to have applied for an entry for this year.

The governing body also said US F1 could face sanctions for its absence.

"With regard to the USF1 team's non-participation in the 2010 championship, the world council mandated the FIA president, in full compliance with the new code of practice for disciplinary matters, to take forward the most appropriate action," it said in a statement.

The FIA also confirmed that rookie Karun Chandhok had been granted his superlicence to competed with the HRT team at this weekend's Bahrain Grand Prix.
pi_79031064
mark Sutton, jeweetz die F1 fotograaf enzo
quote:
# Just heard from a source that the Virgin car will not finish the race! as there Fuel tank is too small to finish it! 4:01 AM Mar 10th via web
Wel de zoveelste Engels native die het verschil tussen there en their niet begrijpt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Glijdt_licht op 11-03-2010 20:10:07 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_79031582
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
mark Sutton, jeweetz die F1 fotograaf enzo
[..]

Wel de zoveelste Engels native die het verschil tussen there en their niet begrijpt.
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79031869
Mja, en als je dit ziet, zou t nog eens waar kunnen zijn ook:


Achterzijde tot begin monocoque is erg klein
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')