Haha, het was volgens mij een van mijn eerste bestellingenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:13 schreef Crientj het volgende:
[..]
Echt?Haha, ik heb 'm eigenlijk nu net pas gezien.
H&M #94
Idd!quote:
Zit idd heerlijk los en soepel, totaal niet strak. Vind het geweldige rokjes voor de zomer!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:51 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe dit rokje zit? Met name aan de bovenkant, kan het helaas niet zien op de foto met het model.
Vind de collectie inderdaad niet superbijzonder ofzo de laatste tijd, maar als ik goed zoek dan vindt ik altijd wel iets leuks.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:00 schreef SunBoom het volgende:
Vinden jullie ook dat H&M de afgelopen seizoenen steeds minder is geworden?
Vind het nu echt een kutwinkel.
Dat dus, H&M mikt gewoon op die hele grote middenmoot en die slaagt dus altijd. Ik heb zelf liever wat apartere dingen, maar die hebben ze ook wel, zeker bij Trendquote:Op maandag 8 maart 2010 19:16 schreef poolie het volgende:
[..]
Vind de collectie inderdaad niet superbijzonder ofzo de laatste tijd, maar als ik goed zoek dan vindt ik altijd wel iets leuks.
Btw sonia rykiel frill dress gaat terug.. vond hem niet zo geschikt voor de zomer
Preciesquote:Op maandag 8 maart 2010 19:20 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dus, H&M mikt gewoon op die hele grote middenmoot en die slaagt dus altijd. Ik heb zelf liever wat apartere dingen, maar die hebben ze ook wel, zeker bij TrendAlleen goed zoeken idd.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:31 schreef poolie het volgende:
[..]
Precies.
2 vraagjes aangezien jij wel altijd een antwoord weet:
- Waar vind je de Trend (welke steden)?
- Kun je ook een retourartikel die je hebt ontvangen weer terugsturen als die je niet bevalt?
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef Sooph het volgende:
vandaag gekocht in de winkel:
garden collectie top
garden collectie jurkje
garden collectie jurkje
garden collectie jurkje
Nee maar dat kan ik best begrijpen hoor. Als de h&m alles online moet gaan zetten, hebben ze daar een dagtaak aan en worden de prijzen van de kleding alleen maar hoger omdat ze daar zoveel medewerkers voor nodig hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:06 schreef Whiskers het volgende:
Ik zag bij de echte HM in D'Haag binnenstad allemaal leuke douchegels en body lotions enzo. Vanille appelMaar die staan dan weer (nog) niet online...
dat laatste.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef K.Weenie het volgende:
Ik had op mijn verlanglijstje een shirtje staan waar nu ''uitverkocht'' bij staat, verder staat hij ook niet in meer in andere maten op de site. Is dat nu dus definitief of gewoon een kwestie van vroeg opstaan?
jij hebt de truc doorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:02 schreef Opdekop het volgende:
Jeej mijn bestelling is in behandeling is eindelijk in behandeling!
Ik heb nog even een vraagje:
Mijn pakketje nu, is een verlaat pakket - dus geen verzendkosten. Maarrrr bij dit pakket zitten er ook weer dingen (later toegevoegd) die niet nu kunnen worden geleverd. Moet ik dan voor het volgende pakket wél weer betalen of kan je als je wilt zo de hele tijd door bestelling zonder verzendkosten?
Dat betekent in principe gewoon voor de postbode dat hij het ook bij de buren mag bezorgen als jij niet thuis bent (b.g.g. = bij geen gehoor), ze proberen het wel eerst bij jou hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:32 schreef Fleur101 het volgende:
Misschien dat jullie me kunnen helpen.
TNT heeft de track en trace verandert en nu komt ik ergens niet uit.
Er staat bovenaan bij product: Zend.<= 10 kg/b.g.g bezorging bij buren 3SHENM634435220100309
Wat houdt dat in, heb nergens aangegeven dat ik het pakketje bij de buren bezorgt wil hebben
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:24 schreef P.F het volgende:
Jullie hebben vast wel eens bij de wehkamp besteld? Als je niet thuis bent, wanneer krijg je je pakketje dan?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:25 schreef Merel1808 het volgende:
Krijg ik mn pakketje, en ik dacht al, wat een enorme zak, zoveel had ik toch helemaal niet besteld? Zit er in plaats van deze schoenen
[ afbeelding ]
dat waanzinnig lelijke Sonia Rykiel-kussen in het zakje
Nee, nog nooit. Vond dat altijd een oma winkel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:24 schreef P.F het volgende:
Jullie hebben vast wel eens bij de wehkamp besteld? Als je niet thuis bent, wanneer krijg je je pakketje dan?
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Vond dat altijd een oma winkel.
Dat weet ik. Maar alleen die naam al en de lay out van de site.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die verkopen gewone merken maar dan online hoor
Waarom zijn boten kut? Of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:28 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi!! Boten zijn kut!
Kan dit topic aangepast worden naar de naam: Alors weet raad !!
Whehehe!![]()
Geweldig om dat zo allemaaal achter mekaar te lezen
Ahh wat jammerrr, dat zijn wel toffe winkels! Hihi ik vind de boottocht van Den Helder naar Texel altijd wel lang genoeg, ik krijg altijd Titanic visioenen bij botenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef Linnie20v het volgende:
Ben net terug uit Engeland (bootovertocht Rotterdam - Hull) ben een daggie naar York geweest.....ik ben echt snel ziek van bussen en boten dus het was niet zo'n heel groot succes...niet gekotst though!!!![]()
Oh en York heeft een Topshop/Topman, Miss Selfridge, Jane Norman, Republic, New Look, River Island... (misschien vergeet ik nog dingen...)
Was alleen die dag niet helemaal shopklaar ivm dikke hoofdpijn en misselijk van de reisweinig gekocht....
Ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Heeft de H&M toevallig ook coctailjurkjes? of andere zwarte jurkjes?
Ik heb gala en moet echt heeeeeel snel iets vinden.
York is leukquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef Linnie20v het volgende:
Ben net terug uit Engeland (bootovertocht Rotterdam - Hull) ben een daggie naar York geweest.....ik ben echt snel ziek van bussen en boten dus het was niet zo'n heel groot succes...niet gekotst though!!!![]()
Oh en York heeft een Topshop/Topman, Miss Selfridge, Jane Norman, Republic, New Look, River Island... (misschien vergeet ik nog dingen...)
Was alleen die dag niet helemaal shopklaar ivm dikke hoofdpijn en misselijk van de reisweinig gekocht....
Ik denk wel alle.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:25 schreef irrisjepierrisje het volgende:
[..]
Alle H&M's of alleen de echte grote in grote steden?
Engelse (en Ierse) meisjes/vrouwen lopen het hele jaar half nakend rondquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:35 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, ik heb 2 (!) nachten op de boot moeten slapen....resultaat 2,5 uur slaap per nacht!!!
Ik heb ook alle doemscenario's de revu laten passerendan lag ik bijna te slapen en voelde ik de boot niet meer wiebelen....oh god, zijn we aan het zinken ??
@ Cherry, York is leuk!! Mooie geschiedenis, gebouwen zijn prachtig!! Winkels zijn ook te gek!!
Het weer was prachtig, lekker zonnetje....en zo vonden ook de engelsen....ik heb zeker 30 meisjes/vrouwen in rokjes met ballerina's gezien ZONDER panty... was denk ik 10 graden max...
Ja he, niet normaal gewoon. Ik ging meestal in februari naar Londen en dan liep ik rond in een dikke winterjas, en die mutsen daar in korte rokjes en topjes en open schoenen. En lelijk dat ze zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:47 schreef -Peach het volgende:
[..]
Engelse (en Ierse) meisjes/vrouwen lopen het hele jaar half nakend rond![]()
Ik ben een half jaar in Ierland geweest (sept-jan) en zelfs met temperaturen onder 0 en sneeuw liepen ze in rokjes zonder panty, hemdjes, shirtjes met korte mouwen en zonder jas...
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he, niet normaal gewoon. Ik ging meestal in februari naar Londen en dan liep ik rond in een dikke winterjas, en die mutsen daar in korte rokjes en topjes en open schoenen. En lelijk dat ze zijn.
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he, niet normaal gewoon. Ik ging meestal in februari naar Londen en dan liep ik rond in een dikke winterjas, en die mutsen daar in korte rokjes en topjes en open schoenen. En lelijk dat ze zijn.
Beached whalesquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef -Peach het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat ze ook geen winterjas nodig hebben vanwege de bij de meeste nadrukkelijk aanwezige speklaag.
quote:
Ik heb precies hetzelfde! Heel veel spullen stonden op eind april/ begin mei. Dacht kan mooooi. Nu moet ik sowieso de helft weer terug sturenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:52 schreef Tegan het volgende:
Ik had een hele lange lijst met bestellingen verzameld de afgelopen maanden. Maar de helft had ook een lange levertijd, dus ik had ingesteld dat ik het pakket ergens in het midden wilde ontvangen zodat ik de helft kreeg zeg maar. Is hij net hardstikke vroeg in behandeling genomen (stond op eind maart) en hebben ze een hele hoop met langere levertijd er ook bijgedaan. Gevolg: megabestelling.
Ik weet wel welke je bedoelt, hij is lievquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:28 schreef Markeerstift het volgende:
oo ik wil even zeggen dat ik helemaal verliefd ben op mijn jurkje, die ik overigens niet op de site kan vinden? Hij hing bij the bluesIs navyblauw met witte stippen, strak bovenlijfje en laagjes onder
![]()
![]()
en het leukste is nog dat ik in de 34 pastte![]()
Dat vroeg ik me dus ook af, maar ik krijg net deze mail:quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef Qarinx het volgende:
Huh, hoe krijgen jullie die 10 EUR korting op de jassen dan? Welke code?
Jasje wat ik al had besteld zou nu met korting zijn, maar het is nog gewoon dezelfde prijs.
Nou vaag, want het spijkerjasje was volgens mij al 29,95 en dezequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af, maar ik krijg net deze mail:
Op dit moment hebben we een kortingsaanbieding op alle jassen en blazers in onze winkels en in de Shop Online. Je krijgt nu ¤ 10,- korting bij aankoop van een jas of blazer op de dames- en herenafdeling en ¤ 5,-korting bij een aankoop van een jas of blazer op de kinderafdeling.
Maarja, zonder code dus, volgens mij hebben alle jassen tien euro korting.
Klopt, maar als je naar de kassa gaat wordt er 10 euro afgetrokken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:21 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Nou vaag, want het spijkerjasje was volgens mij al 29,95 en deze [ afbeelding ] ook al 39,95..
Toch?
Meen je dat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:31 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Klopt, maar als je naar de kassa gaat wordt er 10 euro afgetrokken.
Dat jasje dat ik heb besteld was 29,95 en nu 19,95.
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:39 schreef Sooph het volgende:
Huh, groot gedeelte van The Garden Collection nu al online?
Hmm.. als het legale kortingscodes zijn, dan moet het gewoon kunnen denk ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef Tamashii het volgende:
Jaaa! Het lukt bij mij niet.
Kan je die tien euro korting op beide jassen niet krijgen als je al 2 kortingscodes hebt?
Nu bij mij ook gelukt, had eerst jas besteld, en daarna bestelling met kortingscodes bijgevoegd. xDquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hmm.. als het legale kortingscodes zijn, dan moet het gewoon kunnen denk ik.
Ik heb de klantenservice gemaild en zij hebben de korting voor mij handmatig per jas toegevoegd
1304 voor 5 euro en 8697 voor 25% korting.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef heaven7 het volgende:
Heeft iemand nog 1 of 2 kortingscodes voor de webshop?
Idd, ik krijg ook de kriebels van straplessquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:05 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind al die dingen helemaal niet zo leuk eigenlijk van the garden collectie, helemaal met die strap dingetjes in het midden. Brr, vind dat niet lekker zitten.
geldig op één artikel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:27 schreef Eva4Evah het volgende:
25% korting? Nu kom ik in de verleiding
Inderdaad, en nog voor 50 euro ook! Die krijgt net zo'n toekomst als die oranje/bruin achtige blouse met frutsels en kant en chifon.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
wat dacht h&m wel niet
Thunderbirds are go !quote:
ja, maar die oorbellen zijn altijd zo groot bij H&Mquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
deze zijn echt schattig.
Die zijn van Rykiel... Dus ze hoopten vast dat gekke merkenfreaks ze wel zouden kopen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
wat dacht h&m wel niet
Die heb ik zien staan in Utrecht, wat een dingen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
wat dacht h&m wel niet
groot? Die hebben een diameter van een 5cm ofzo, dat is echt niet groot. Ik vind die rondjes altijd zo klein. Ik heb van H&M van 2 jaar geleden nog veel grotere ronde parelmoeren oorbellenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, maar die oorbellen zijn altijd zo groot bij H&M
Kan soms heel leuk staan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, maar die oorbellen zijn altijd zo groot bij H&M
Die bovenste is leuk! Is het gewoon een stoffen jasje?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:29 schreef Lauwheid het volgende:
Besteld!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb de code voor 25% korting gebruikt, maar ik kreeg geen 10 euro korting op de jas.. Is dat omdat ik al een kortingscode gebruikt heb of?
Jep! Ik heb hem in het beige besteld.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die bovenste is leuk! Is het gewoon een stoffen jasje?
Dat lijkt me sterk.. Ik heb 3 paar jeans besteld en dat jasje en een kortingscode gebruikt, maar ik kreeg wel 10 euro korting op de jas. Misschien moet je even mailen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:29 schreef Lauwheid het volgende:
Besteld!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb de code voor 25% korting gebruikt, maar ik kreeg geen 10 euro korting op de jas.. Is dat omdat ik al een kortingscode gebruikt heb of?
Op een merengue avond met je lover. of naar een indonesische bazaar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind deze stiekem heel leuk, maar zou niet weten wanneer daar op te lopen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Oke thanks, dan stuur ik even een mailtje.. Zou wel fijn zijn als ik ook nog die 10 euro korting erbij krijgquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:32 schreef Tegan het volgende:
Je moet gewoon ff mailen Lauwheid, want vrijwel niemand krijgt meteen de korting.
Hmm. Dat is wel chill voor de lente, als het binnenkort nog een beetje mooi weer wordt!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jep! Ik heb hem in het beige besteld.
[..]
Dat lijkt me sterk.. Ik heb 3 paar jeans besteld en dat jasje en een kortingscode gebruikt, maar ik kreeg wel 10 euro korting op de jas. Misschien moet je even mailen?
Deze waren de reden dat ik weer besteld hebquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Die is tof.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:03 schreef CherryLips het volgende:
WANT
[ afbeelding ]
Hoe smal valt Divided?
Zooooquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij valt het redelijk normaal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:03 schreef CherryLips het volgende:
WANT
[ afbeelding ]
Hoe smal valt Divided?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog slippers + mintgroene nagellak
Maar dit is toch een onwijs mooi badpak voor een iets grotere maat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:05 schreef CherryLips het volgende:
En deze is voor de grote maten
[ afbeelding ]
Sjonge, ik ben te dik voor de normale maten maar te slank voor de grote maten. Knettergek word ik ervan.
Vooral de eerste 3!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog slippers + mintgroene nagellak
Ja leuk zijn ze he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:02 schreef CherryLips het volgende:
die nieuwe cosmeticalijn![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind hem ontzettend mooi, maar hij is te grootquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dit is toch een onwijs mooi badpak voor een iets grotere maat?Of vind je hem te bedekt?
Ik wil alleen weten wat de ingredienten zijn, want ik kan niet overal tegenquote:
Ik had mn wekker om 6 uur gezet, maar toen ik met mijn ogen knipperde was het al kwart over 7 en moest ik sowieso van bed. De dingen die ik wilde waren alweer weg. Nouja dan morgenvroeg maar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:33 schreef Enfermera het volgende:
He kut, vergeten vroeg op te staan.
Nouja, alsof ik er zin in had, heb heerlijk geslapen![]()
Ga nu wel even kijken.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had mn wekker om 6 uur gezet, maar toen ik met mijn ogen knipperde was het al kwart over 7 en moest ik sowieso van bed. De dingen die ik wilde waren alweer weg. Nouja dan morgenvroeg maar.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:03 schreef CherryLips het volgende:
WANT
[ afbeelding ]
Hoe smal valt Divided?
Ziet er inderdaad leuk uitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:16 schreef Tamashii het volgende:
Doeeees anyone know of dit ding: [ afbeelding ]
hetzelfde is als die zwarte nepleren?
Want die had ik een keertje in huis, en toen wist ik echt niet wat ik er mee moest, dus weer terug gedaan maar deze is duizend keer cutieputiemooier.
Nope, wel al onlinequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:41 schreef electronique het volgende:
dat kanten hemdje wil ik ooook
hangt die ook al in de winkel?
Nee, heb ik niet gezien. Maar hij is wel in de shop al half maart leverbaar, dus ben benieuwd wanneer ie binnen komt hier!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:41 schreef electronique het volgende:
dat kanten hemdje wil ik ooook
hangt die ook al in de winkel?
Picca met jasje aan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 19 euro.
grrr ik wil die, maar heb geen zin om te bestellen, en ga morgen wel naar de winkelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gezien. Maar hij is wel in de shop al half maart leverbaar, dus ben benieuwd wanneer ie binnen komt hier!
Ja dat staat er idd niet bij vermeld he, maar ik dacht wel dat het niet zo zou zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:49 schreef Tamashii het volgende:
Er stond eerst: korting op alle jassen.
Daarna zei die mevrouw van klantenservice mij: nee niet op de sale jassen.
Ik moet het nog binnen krijgen hequote:
wowquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je even posten hoe die schoentjes vallen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:03 schreef maartjeh het volgende:
besteld;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ 1 zwarte string, en 2 bruine bikinitopjes (beiden 1.95 per stuk) en dat witte kanten haarbandje.
Ik vind The Garden Collection zo leuk! Kant, zachte kleurtjes, ruches
Doe ik! Ik heb ze expres in 2 maten besteld; 36 en 37, want ik heb eigenlijk 36,5.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wil je even posten hoe die schoentjes vallen.Die wil ik zo graag!
lievve spulletjesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:03 schreef maartjeh het volgende:
besteld;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ 1 zwarte string, en 2 bruine bikinitopjes (beiden 1.95 per stuk) en dat witte kanten haarbandje.
Dat tweede shirtje is leuk! (lekker basic) Staat die ook online en hoe duur?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 19 euro.
Dat is echt tuttig.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet het nog binnen krijgen hemaar daarna zal ik dat doen.
Ik heb overigens dat grijsblauwe hempje verwisseld voor:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Weet iemand wat je eigenlijk moet met van die pantysokjes?
Ja, ze zijn echt super.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:24 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Doe ik! Ik heb ze expres in 2 maten besteld; 36 en 37, want ik heb eigenlijk 36,5.![]()
Krijg ze wel pas eind Maart binnen, maar I'll let you know! Ze zijn lieeeef he?
Ik heb 'm besteld, en mn bestelling is in behandeling dus als ik 'm binnen heb dan laat ik het je wetenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:47 schreef Envoi het volgende:
Sinds kort dit H&M topic ontdekt ... helemaal geweldig! Er gaat een wereld voor me open, ben laatst zelfs om 6 uur opgestaan om een jas uit de sale te bestellen.![]()
Meteen even een vraagje: heeft iemand dit vest besteld (vast wel, want ze zijn steeds uitverkocht), hoe valt het? (erg wijd van achter? en is het erg doorschijnend stof?) Heb al in de winkel gezocht, maar daar hebben ze het helaas niet.
[ afbeelding ]
Ja staat online, in heeel veel kleurtjes bij de basics! En 4,95quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat tweede shirtje is leuk! (lekker basic) Staat die ook online en hoe duur?![]()
Ik heb weer een retourzending die 5 euro meer waard is dan het originele pakket. En ik had al teveel geld overgemaakt, nu heb ik helemaal een groot tegoed ...
Soms ben ik ook heel tuttigquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:55 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dat is echt tuttig.
Hoe ga je dat in godsnaam pullen?
Hij wordt niet geleverd danquote:Op zondag 14 maart 2010 00:50 schreef Lauuwtje het volgende:
Vraagje he, ik heb een bestelling gedaan en die wordt ook geleverd nu is er ook een bestelling die later geleverd word maar er staat bij dat het rest bedrag te laag is en de bestelling geannuleerd wordt. Nu is het zo dat het er wel blijft staan.. word het dan wel geleverd of moet ik er dan maar in de winkel voor gaan kijken? [ afbeelding ]
het IS nu al half maartquote:Op zondag 14 maart 2010 10:48 schreef Empathologica het volgende:
Net voor het eerst besteld, en alles was leverbaar op het moment dat ik het in het winkelwagentje gooide, ga ik bestellen is het ineens pas half maart. Nou ja, een weekje meer of minder maakt ook niet uit, maar krom is het wel
Dat stond er bij mij vrijdag ook, maar 's avonds was het al in behandelingquote:Op zondag 14 maart 2010 10:48 schreef Empathologica het volgende:
Net voor het eerst besteld, en alles was leverbaar op het moment dat ik het in het winkelwagentje gooide, ga ik bestellen is het ineens pas half maart. Nou ja, een weekje meer of minder maakt ook niet uit, maar krom is het wel
Volgens mij staat ie gewoon als 3e bij de rokken.. Je bedoelt deze toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:40 schreef Eva4Evah het volgende:
In het vorige topic had iemand het volgens mij over een zomerrokje. Een iets langer, tikje wijd uitlopend rokje, maar nog wel tot boven de knie. In verschillende kleuren, roze, wit en blauw geloof ik ook. Weet iemand waar ik het over heb? Ik kan hem namelijk niet op de site vinden
Pullenquote:
Ik heb veranderd dat ik alles in 1 pakket wil krijgen dat wordt dus eind mei omdat die slippers dan pas leverbaar zijn maar nu zit wel alles in het pakket dus die slippers krijg ik dan tochquote:Op zondag 14 maart 2010 11:00 schreef heaven7 het volgende:
Dat had ik ook ja! En mn rokje die pas half april leverbaar is wordt geannuleerd
Ja van het engelse pull, beetje moeilijk te vertalen, maar dat kan niemand 'hebben' zeg maar.quote:
Ik had al zo'n vermoeden, van to pull it offquote:Op zondag 14 maart 2010 14:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja van het engelse pull, beetje moeilijk te vertalen, maar dat kan niemand 'hebben' zeg maar.
Deel 4 t/m 6 in de bios met ex 1, deel 1 t/m 3 met ex 2 thuis. En dan nog zoiets hebben van: Huhmz, dit kan ik me toch niet herinneren, uit welk deel is dat?!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:45 schreef rena het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, van to pull it offBen ik nou zo ouderwets aan het worden dat ik het nergens op vind slaan?
En nu maar weer OT.Ik wil bestellen, maar ik mag niet van mezelf.
Ik vind dat Star Wars shirt echt heel tof, maar ik heb die hele film nog nooit gezien
![]()
Staat in de mail die je hebt gekregen, orderbevestiging.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:32 schreef Empathologica het volgende:
In behandeling staat er, maar is het ook ergens te zien wat je besteld hebt?
Weet het niet meer
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mij staat ie gewoon als 3e bij de rokken.. Je bedoelt deze toch?
[ afbeelding ]
Ohmygod, waar heb je die vandaan? Ik kan hem nergens vinden, is ie nu al uitverkocht dan? :/quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:03 schreef maartjeh het volgende:
besteld;
[ afbeelding ]
Blouses en dan de 4e. Het model heeft er een riem omheen waardoor de vorm wat anders lijktquote:Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohmygod, waar heb je die vandaan? Ik kan hem nergens vinden, is ie nu al uitverkocht dan? :/
Ohmy, jij bent geweldig. Dankjewel.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Blouses en dan de 4e. Het model heeft er een riem omheen waardoor de vorm wat anders lijkt
Het bloemige (als dat zo zou zijn) kun je breken met een vestje. Ik denk niet dat ie te kort is, als ik zo kijk waar de taille begint en de zoom ophoudt. Staat er niks bij van de lengte?quote:Op maandag 15 maart 2010 09:33 schreef Niara het volgende:
wat vinden jullie trouwens van deze jurk?
[ afbeelding ]
Ik vind hem leuk, maar ben een beetje bang dat ie té bloemig en te kort is..
86 cm in maat mquote:Op maandag 15 maart 2010 09:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het bloemige (als dat zo zou zijn) kun je breken met een vestje. Ik denk niet dat ie te kort is, als ik zo kijk waar de taille begint en de zoom ophoudt. Staat er niks bij van de lengte?
Ik vind 'm leuk, maar mij staan die lichte kleuren absoluut niet
Ik heb em besteld, op het model vind ik em supermooi.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:33 schreef Niara het volgende:
wat vinden jullie trouwens van deze jurk?
[ afbeelding ]
Ik vind hem leuk, maar ben een beetje bang dat ie té bloemig en te kort is..
dwazenquote:Beste mevrouw/heer Electronique, Indien u in het bezit bent vaan een tegoedbon adviseren wij u kontakt op te nemen met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen u dan graag verder. Klantenservice 0900-1988 – 7.5 cent per gesprek Ma. t/m Vr. 8.00 – 21. 00 uurZa.& Zo 9.00 – 17.00 uur
wat een falersquote:Op maandag 15 maart 2010 19:04 schreef electronique het volgende:
ik heb de laatste keer geen aceptgiro gekregen, twee weken geleden wel een kortingscode voor een verkeerd geleverd artikel, dus ik mailen.
en wat ik terug krijg is het volgende:
[..]
dwazen
Leukleukleukquote:Op maandag 15 maart 2010 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
wat een falers
[ afbeelding ]
in behandeling
Waar staan die dan? Of is er een foldertje binnengekomen dat ik over het hoofd heb gezien?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Twee kortingscodes van 5euro gebruikt, nu maar hopen dat ze die er niet afhalen
En irritant gewordenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Jemig, ik heb even drie maanden niks besteld en de T&T is veranderd
IKquote:Op maandag 15 maart 2010 23:06 schreef Enfermera het volgende:
Wie gaat er nog meer morgen vroeg 6 uur op![]()
![]()
Guzelluggggquote:Op maandag 15 maart 2010 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
IK![]()
voor een jasje wat ik al heel lang wil, ik heb em kunnen bestellen in 36, maar denk niet dat die goed zit als ik er nog wat onder wil dragen. Dus hopelijk vang ik morgen eeen 38
nou die van mij was er niet, heb jij nog wat kunnen scoren?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Guzellugggg
Ik ga een broek scoren die ik al heb, een maat groter![]()
Niice!![]()
Mn bestelling is al even in behandeling, maar nog niet bij track & trace te zien...
Ik heb dat lichte jasje gepast in de winkel, maar ik paste maat 42 niet eensquote:Op maandag 15 maart 2010 20:43 schreef poolie het volgende:
[ afbeelding ]
ja hoor, H&M made me do it again
lol, die kleuren vloeken nog al zo op die collage bij elkaar
Nee? Wat jammer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:13 schreef alors het volgende:
[..]
nou die van mij was er niet, heb jij nog wat kunnen scoren?
morgen maar weer, dan moet ik toch al vroeg.
Thanx, mijne is inmiddels ook in behandeling. Ben benieuwd...quote:Op zondag 14 maart 2010 00:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb 'm besteld, en mn bestelling is in behandeling dus als ik 'm binnen heb dan laat ik het je weten
Oh, jammer van dat jurkje joh! Ik twijfel ook altijd over jurkjes, op de site ziet het er dan leuk uit, maar als je het binnenkrijgt is hetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:41 schreef Envoi het volgende:
[..]
Thanx, mijne is inmiddels ook in behandeling. Ben benieuwd...
M'n eerdere bestelling, dit jurkje, kan helaas weer terug. Het zag er zo leuk uit op de site, maar het zit echt voor geen meter. De schoudervulling zit raar en floept er steeds uit, volgens mij is de stof veel te dun voor die schoudervulling eronder.
Jammer![]()
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad het oude 'manco'quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:00 schreef Enfermera het volgende:
Huh. ik snap niks van die nieuwe site van TNT. Er staat nu 15/03: zending is voorgemeld. En dan?Is dat het oude 'manco'? xD
oh chillquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee? Wat jammer.
Nou ik heb mn wekker uitgezet en ben door gaan slapen![]()
Was echt nog helemaal kapot.
Maar ik keek net nog even, en hij was er nog!
Deze dus:
[ afbeelding ]
En deze stond ook nog in mn verlanglijstje, die heb ik er ook bij gegooid:
[ afbeelding ]
En dat was eik wel mooi, want die wordt pas begin mei geleverd!Dus dan kan ik er tot die tijd nog van alles bijgooien!
![]()
Ik moet wat voor m'n zus en moeder wat bestellen, dus dat wordt weer verleidelijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:02 schreef Envoi het volgende:
Ja hoor, daar issie weer, een nieuwe folder in de bus. Waarom nou toch? Ik wil mag niet weer bestellen.
Oh echt!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:38 schreef alors het volgende:
[..]
oh chill
Ik kan tegenwoordig op de h&m site met mn mobiel, dus dan word ik niet al te wakker en kan ik daarna zo weer doorslapen
Die broek kreeg ik vandaag binnen, met een dikke, vette - letterlijk - vlek eropquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee? Wat jammer.
Nou ik heb mn wekker uitgezet en ben door gaan slapen![]()
Was echt nog helemaal kapot.
Maar ik keek net nog even, en hij was er nog!
Deze dus:
[ afbeelding ]
Nee joh!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:32 schreef bluejean het volgende:
[..]
Die broek kreeg ik vandaag binnen, met een dikke, vette - letterlijk - vlek erop. Neem aan dat dat niet bij het model hoort
. Dus die kan weer retour.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:25 schreef alors het volgende:
Trouwens al die Jimmy Choo zooi die nog over was, die is nu al een paar weken van de site af. Zogenaamd 'uitverkocht' als je de codes intikt. Maar dat is niet zo. Want bepaalde schoenen zijn nooit uitverkocht geweest, ook niet toen ze voor de helft waren afgeprijsd, en goedkoper zijn ze nooit geworden.
Worden ze nu vernietigd omdat Jimmy Choo niet wil dat hun artikelen verder worden afgeprijsd?
!@#$quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:59 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ik heb dat lichte jasje gepast in de winkel, maar ik paste maat 42 niet eensAlthans, ik paste hem wel maar hij zat te strak. Terwijl ik normaal 38 - maximaal 40 - heb. Ik ben 1.80 en heb een normaal gewicht. En maat 44 was er niet, echt jammer ik wil hem wel graag hebben. Ik weet niet wat het is met de maten van H&M de laatste tijd, maar soms zit het echt voor geen meter
Ik zie de Jimmy Choo schoenen nu voor me, in een grote prullenbak achter de H&M winkels....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:25 schreef alors het volgende:
Trouwens al die Jimmy Choo zooi die nog over was, die is nu al een paar weken van de site af. Zogenaamd 'uitverkocht' als je de codes intikt. Maar dat is niet zo. Want bepaalde schoenen zijn nooit uitverkocht geweest, ook niet toen ze voor de helft waren afgeprijsd, en goedkoper zijn ze nooit geworden.
Worden ze nu vernietigd omdat Jimmy Choo niet wil dat hun artikelen verder worden afgeprijsd?
Ja hopelijk zit het bij jou wel goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:40 schreef poolie het volgende:
[..]
!@#$
ik heb normaal 34/36 en heb van die blazers maat 34 gehaald.. ik dacht ooooh 2% elastaan, komt wel goed..
ben benieuwd!
Wauw, dat zou echt zonde zijn...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:25 schreef alors het volgende:
Vroeger woonde ik achter de H&M, trok er de kleerhangers uit de kliko (ze waren nog heelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zie de Jimmy Choo schoenen nu voor me, in een grote prullenbak achter de H&M winkels....![]()
Ja he, maar kan me niet voorstellen dat ze die kleren nog ergens gaan bewaren ofzo. Opslag kost ook geld en ermee wachten om ze te verkopen heeft ook geen zin. Ik wilde nog die slangenleren schoenenquote:
juist ik heb ook geen zin om te wachten op de online shop..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef Sarabi het volgende:
Is deze rok ook in de gewone winkels te koop?
[ afbeelding ]
Geen zin om weer heel lang te wachten op de online shop
Shorts zullen ook wel genoeg te vinden zijn in de winkel?
Als je heel vroeg kijkt dan zijn er vast ook wel grotere matenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef francis998 het volgende:
hoi allemaal...
een vraagje aan diegenen die in de winkel zijn geweest onlangs..hebben jullie deze broek toevallig zien liggen? en zo ja, waar???
[ afbeelding ]
bedankt alvast.
Ik ga morgen iig naar de h&m om deze te zoeken, en te pasen..grootste maat die ze hebben online is een S en daar kom in nooit never in...dus moet morgen maar ff gaan kijken in de winkel
[ afbeelding ]
Tja, ik kan pas rond 2 uur gaan, maar er zijn 3 h&m op zeer korte afstand van elkaarquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je heel vroeg kijkt dan zijn er vast ook wel grotere maten.
Ik bedoel online.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:10 schreef francis998 het volgende:
[..]
Tja, ik kan pas rond 2 uur gaan, maar er zijn 3 h&m op zeer korte afstand van elkaar
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef alors het volgende:
Mijn track en trace verandert elke keer van taal. Eerst was het Nederlands, toen Engels en nu staat er: Sendung wurde vorgemeldet
hmm..vaag. Je hebt gelijk. Maar ach..moet toch eerst passen aangezien ik meestal van truien een L draag, en er tot en met M is..quote:
Als je nog vroeger kijkt is er vast ook wel een L.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmm..vaag. Je hebt gelijk. Maar ach..moet toch eerst passen aangezien ik meestal van truien een L draag, en er tot en met M is..En moet toch richting centrum
enig idee hoe dat komt? Vindt het wel vaag..quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je nog vroeger kijkt is er vast ook wel een L.
Iedere ochtend wordt het om 6:00 bijgevuld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:55 schreef francis998 het volgende:
[..]
enig idee hoe dat komt? Vindt het wel vaag..
In welke H&M was dat?quote:
Ja hoor, heb ze dus gemist. Het ligt nu bij de buren maar haal het later wel even opquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:09 schreef CherryLips het volgende:
M'n bestelling is onderwegAlleen hoor ik de deurbel waarschijnlijk niet, want de droger staat aan en ik heb een koptelefoon op
Ik las op ellegirl forum dat dat jasje in het echt niet zo denderend is, stof lijkt idd lubberend...quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:21 schreef Linnie20v het volgende:
Dat bikerjasje (mc jack) is 100% linnen (de bruine is 55% linnen) wat inhoud dat het dus gaat lubberen....
Moet ik dan gewoon een 34 nemen ipv een 36? met broeken werkt dit wel zo, maar daar beweeg je veel meer in....
Iemand dat jasje al gepast?
ooeeh ga je naar New Yorkquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:36 schreef Linnie20v het volgende:
hmm, ik krijg die toch pas eind april en eind mei binnen![]()
Tegen die tijd heb ik waarschijnlijk al een andere jas gevonden in NYC ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |