1304 voor 5 euro en 8697 voor 25% korting.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef heaven7 het volgende:
Heeft iemand nog 1 of 2 kortingscodes voor de webshop?
Idd, ik krijg ook de kriebels van straplessquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:05 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind al die dingen helemaal niet zo leuk eigenlijk van the garden collectie, helemaal met die strap dingetjes in het midden. Brr, vind dat niet lekker zitten.
geldig op één artikel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:27 schreef Eva4Evah het volgende:
25% korting? Nu kom ik in de verleiding
Inderdaad, en nog voor 50 euro ook! Die krijgt net zo'n toekomst als die oranje/bruin achtige blouse met frutsels en kant en chifon.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
wat dacht h&m wel niet
Thunderbirds are go !quote:
ja, maar die oorbellen zijn altijd zo groot bij H&Mquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
deze zijn echt schattig.
Die zijn van Rykiel... Dus ze hoopten vast dat gekke merkenfreaks ze wel zouden kopen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
wat dacht h&m wel niet
Die heb ik zien staan in Utrecht, wat een dingen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
wat dacht h&m wel niet
groot? Die hebben een diameter van een 5cm ofzo, dat is echt niet groot. Ik vind die rondjes altijd zo klein. Ik heb van H&M van 2 jaar geleden nog veel grotere ronde parelmoeren oorbellenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, maar die oorbellen zijn altijd zo groot bij H&M
Kan soms heel leuk staan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, maar die oorbellen zijn altijd zo groot bij H&M
Die bovenste is leuk! Is het gewoon een stoffen jasje?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:29 schreef Lauwheid het volgende:
Besteld!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb de code voor 25% korting gebruikt, maar ik kreeg geen 10 euro korting op de jas.. Is dat omdat ik al een kortingscode gebruikt heb of?
Jep! Ik heb hem in het beige besteld.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die bovenste is leuk! Is het gewoon een stoffen jasje?
Dat lijkt me sterk.. Ik heb 3 paar jeans besteld en dat jasje en een kortingscode gebruikt, maar ik kreeg wel 10 euro korting op de jas. Misschien moet je even mailen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:29 schreef Lauwheid het volgende:
Besteld!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb de code voor 25% korting gebruikt, maar ik kreeg geen 10 euro korting op de jas.. Is dat omdat ik al een kortingscode gebruikt heb of?
Op een merengue avond met je lover. of naar een indonesische bazaar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind deze stiekem heel leuk, maar zou niet weten wanneer daar op te lopen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |