Ik weet wel welke je bedoelt, hij is lievquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:28 schreef Markeerstift het volgende:
oo ik wil even zeggen dat ik helemaal verliefd ben op mijn jurkje, die ik overigens niet op de site kan vinden? Hij hing bij the bluesIs navyblauw met witte stippen, strak bovenlijfje en laagjes onder
![]()
![]()
en het leukste is nog dat ik in de 34 pastte![]()
Dat vroeg ik me dus ook af, maar ik krijg net deze mail:quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef Qarinx het volgende:
Huh, hoe krijgen jullie die 10 EUR korting op de jassen dan? Welke code?
Jasje wat ik al had besteld zou nu met korting zijn, maar het is nog gewoon dezelfde prijs.
Nou vaag, want het spijkerjasje was volgens mij al 29,95 en dezequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af, maar ik krijg net deze mail:
Op dit moment hebben we een kortingsaanbieding op alle jassen en blazers in onze winkels en in de Shop Online. Je krijgt nu ¤ 10,- korting bij aankoop van een jas of blazer op de dames- en herenafdeling en ¤ 5,-korting bij een aankoop van een jas of blazer op de kinderafdeling.
Maarja, zonder code dus, volgens mij hebben alle jassen tien euro korting.
Klopt, maar als je naar de kassa gaat wordt er 10 euro afgetrokken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:21 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Nou vaag, want het spijkerjasje was volgens mij al 29,95 en deze [ afbeelding ] ook al 39,95..
Toch?
Meen je dat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:31 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Klopt, maar als je naar de kassa gaat wordt er 10 euro afgetrokken.
Dat jasje dat ik heb besteld was 29,95 en nu 19,95.
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:39 schreef Sooph het volgende:
Huh, groot gedeelte van The Garden Collection nu al online?
Hmm.. als het legale kortingscodes zijn, dan moet het gewoon kunnen denk ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef Tamashii het volgende:
Jaaa! Het lukt bij mij niet.
Kan je die tien euro korting op beide jassen niet krijgen als je al 2 kortingscodes hebt?
Nu bij mij ook gelukt, had eerst jas besteld, en daarna bestelling met kortingscodes bijgevoegd. xDquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hmm.. als het legale kortingscodes zijn, dan moet het gewoon kunnen denk ik.
Ik heb de klantenservice gemaild en zij hebben de korting voor mij handmatig per jas toegevoegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |